Vitutusketju

• 10 688 603
  • 56 246

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oma muija, taas. Vittu.

Avaudu toki enemmän. Jos sinulla menee huonosti ja kerrot siitä meille, se voisi ainakin lieventää meidän muiden vitutusta - jos ei muuten, niin vahingonilon kautta. Tai sitten ei.

Edit. Ja Heitinga myös.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa tällä viikolla ostamat uudet kenkäni. Eihän näitä saa jalasta juuri millään. Samaan pakettiin olisivat saaneet antaa rautakangen, vaan nytpä kun tulin kaupasta kämpilleni, niin en jaksanut ryhtyä ottamaan näitä jalasta pois, sen verran vaivalloista hommaa se on. Sainpahan siis erävoiton kengistäni ja vittuilen takaisin niille, mahtaa kenkiä harmittaa, kiäh, kiäh.

Kaksi kirjainta ... YT. Vituttaa, vaikka tuo oli odotettavissa.
Vai tarkoitatko kuitenkin Etyj-kokousta, kuten BB-Anniina?

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Sairausloma häämöttää loppuaan

2,5 kk olen ollut jo sairauslomalla - akillesjänne leikattiin.

Nyt enää 2 viikkoa jäljellä. Pikkuhiljaa arki taas alkaa. Just kun olin tottunut vapaaherran elämään. Kepeistä ja tukisaappaasta luovuin eilen. Eli just kun pystyis (ontuen) nauttimaan elämästä joutuukin pikkuhiljaa palailemaan arkeen. Siitä koska uskaltaa palata höntsäkiekon, kaukiksen tai sählyn pariin en vielä uskalla sanoa mitään. Mutta pikkuhiljaa alkaa Raipeakin vanhempi kaveri suunnitella paluuta harrastusten pariin. Mut töihin..... eiiiiiiiiii. Johan oon noita hommia tehnyt 24 vuotta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei helvetti tota Kerhon räpellystä! Itse asiassa tämä on väärä ketju purkaa mieltään tästä asiasta sillä kun peli on alle puolessavälissä Ässille jo 5-2 niin pitäisi kirjoittaa mikä HÄVETTÄÄ-ketjuun mutta sellaista ei taida valitettavasti olla. Miten tällainen surkeus voi edes olla mahdollista? Alkakaa s-tana pelaamaan!!!

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Kaikki päivän vedot menee HPK-voiton kautta. Monessa on tosin Blueskin...

Lainatakseni legendaarista Motor-yhtyeen solisti Vikkeä. "V...u mä oon hyvä"

Olit kyllä totaalisen yössä.

Vituttaa edelleen tuo Norlundin maali, joka merkattiin luupertantsille. Vei sen minkä 0,6 euron panoksella olisin saanut.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oli tarkoitus lähteä katsomaan paikallista jääkiekkoa mutta eikös päivän molemmat pelit ole peruttu. Eikä näistä perumisista edes meinannut mistään löytää selvää infoa, esimerkiksi toiseen peliin pystyisi edelleen lippuja ostamaan nettikaupasta. Autokin oli vuokrattuna tätä reissua silmälläpitäen. On kyllä nyt keskisuuri vitutus päällä.

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Tomaattipuré

Avasin eilen tölkinavaajalla kaapista ottamani tomaattipurépurkin. En huomannut katsoa ennen avaamista pukin parasta ennen päiväystä, joka oli mennyt umpeen viime kesäkuussa. Kun lävistin purkin kannen tölkinavaajalla niin tuosta pienestä reiästä pursusi purétta ympäri keittiötä. Siivosin pureen pois lattialta ja seiniltä.

Illalla kun asetuin sohvalle seuraamaan El Classicoa huomasin, että purétta oli lentänyt kattoon. Katon pinta on röpelöinen ja sen verran korkealla, että piti kiivetä pöydälle jotta saisi kaken puréen siivottua.

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Sunnuntai. En tiedä, mikä näissä sunnuntaissa aina on, mutta lähes poikkeuksetta viikon huonoin päivä. Kouluhommia pitäisi tehdä, mutta niistä ei tahdo tulla mitään. Ensi viikolla vielä kolme tenttiä, sitten helpottaa.

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Suomi. Tällä kertaa sählyn finaalissa ollaan onnistuttu kääntämään 0-4 johto 6-4 tilanteeseen.

Juuri tulossa samasta asiasta sanomaan. Vittu mitä touhua, tää on mun Suomi.

Onneksi sentään päästiin takaisin rinnalle, mutta onhan tämä touhu oikeasti aika epätodellista, että kerta toisensa jälkeen finaali puppeloidaan. Vituttaa jo valmiiksi kun tiedän Suomen tämän kuitenkin häviävän.

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri tulossa samasta asiasta sanomaan. Vittu mitä touhua, tää on mun Suomi.

Onneksi sentään päästiin takaisin rinnalle, mutta onhan tämä touhu oikeasti aika epätodellista, että kerta toisensa jälkeen finaali puppeloidaan. Vituttaa jo valmiiksi kun tiedän Suomen tämän kuitenkin häviävän.

Vieläkö vituttaa? :-)

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Voi vitun maanantai. Tänään ilmeisesti kaikki menee päin persettä.

Ulkona liukastuin ja nyt oikean etusivuikkuna putosi rakoon. Mitähän vielä?

EDIT: Joo, kotiin jäi lappu mikä olisi ollut töissä ihan kohtuu tärkeä...

Vitun vittu.

Viimeksi muokattu:

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hiljaa, perkele!

Työpaikan tantat, perheenäitylit ja suurten ikäluokkien molempien sukupuolten paskanjauhajat: oletteko huomanneet, ettei avokonttorissa ole seiniä? Silloin jatkuva jaarittelu ja kaakatus puhelimessa ja/tai keskenänne saattaa häiritä aika vitusti niitä, jotka yrittävät keskittyä omiin töihinsä.
En kaipaa kalmistohiljaisuutta, mutta jotain rajaa. Saatana, itselleni ei tulisi mieleenkään puhua yli minuutin yksityispuhelua työpisteestä, tai selostaa kovaan ääneen seuraavan 3 kuukauden MAHDOLLISIA duunejani jokaista yksityiskohtaa myöten. Toisaalta harvemmin löytyykään pakonomaista tarvetta vakuutella, kuinka hirrrveen tärkee ja kiireinen mä siis olen.
Yksi oma isompi moka vituttaa myös, mutta koska sen kelaaminen ei hyödytä enää mitään, otan vain opikseni ja keskityn hommiin. Sikäli kun se on täällä mahdollista.

Tavares

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & HIFK
No eikös tuollainenkin jossittelu aika turhaa ole? Olisin minäkin saavuttanut viime lauantaina kaikkien aikojen lottopotin (tai siis ollut kolmantena jakamassa sitä) jos olisin veikannut oikein. Jos jos ja jos.

Kuse muuntajaan pelle. Vittu saakai sitä ihmiset avautua jos läheltä liipannut pitkäveto voitto kusee ottelun viime sekunneilla tehtyyn maaliin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuse muuntajaan pelle. Vittu saakai sitä ihmiset avautua jos läheltä liipannut pitkäveto voitto kusee ottelun viime sekunneilla tehtyyn maaliin.
Erästä selostajalegendaa mukaillen, kaikki peliajalla tehdyt maalit lasketaan lopputulokseen. Opettele veikkaamaan. Tai kestä osaamattomuutesi kuin mies.

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Nyt vituttaa ankarasti tuo Brennanin lähtö ifk:sta. Tosin, eilen illallahan siitä jo puhuttiin, mutta nyt kun tieto on virallista niin katosi viimeinenkin uutisankan mahdollisuus. Perkele!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy