Monipuolisenhuono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Oma muija, vaihteeks.
Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan tämä jatkoajan keskustelupalsta. Varmaan vuoden tai kaksikin olen ajatellut että lopettaisin tänne kirjoittamisen ja vaihtaisin johonkin toiseen nettisivustoon, mutta jostain syystä en ole vielä tähän mennessä jaksanut. En sitten tiedä onko porukka täällä nuorentunut vai olenko minä vain vanhentunut, mutta monet ketjut ovat muuttuneet lähes täysin teinien leikkikentäksi.
Koira päätyy ikiuneen huomenna. Vituttaa..
Et koskaan. Kuten en minäkään. Eivätkä sukulaiseni. Eikä kukaan muukaan.Millon mä opin?
Koira päätyy ikiuneen huomenna. Vituttaa..
yhtäkkiä soita puoleen vuoteen, eikä vastaakaan kun pari kertaa tuona aikana yritin soittaa ja sitten tänään soitin ja puhuimme muista asioista eikä hän sanonut vieläkään uudesta sukulaisestani. Ja taustalta kuului vauvan itkua, luulin sen jonkun kaverinsa vauva olevan ja vitsailinkin siitä, että sieltäpäs kuuluu itkua ja jälkikasvuakos siellä on
Just joo. Tätä Jatkiksen aukomista.. En ole muslimi. Eikä suku sinänsä ole mitenkään erityistärkeä mutta kun tuota serkkuani ei pelkäksi sukulaiseksi voi laskea vaan aidosti läheiseksi ihmiseksi. Olemme aina olleet tuon serkkuni kanssa kuin sisko ja veli. Olin aina heidän yhteisillä kesälomamatkoillaan lapsena ja nuorena jannunakin ja sitä rataa. Vanhempanakin olemme olleet säännöllisesti yhteydessä. Hän on vähintään saman verran kuin minä soitellut itse aina ennen. Vastannutkin puheluihin. Nyt vain kun tuli raskaaksi, niin kaikki yhteydenpito loppui kuin seinään. Aivan omituista, että pitää salata tuollaista iloista perhetapahtuma-asiaa. Ei ymmärrä.Oletko muslimi? Tarkoitan ainoastaan sitä, että suku ei voi olla noin tärkeä. Tai onhan se sinulle, mutta serkullesi se ei selvästikään ole. Siinä ei ole mitään pahaa, omissa häissäni oli kolme sukulaista yli viidenkymmenen joukossa, määrä oli hyvä.
Serkku ei koe sinua kovinkaan tärkeäksi, mahdollisesti ikävä juttu tajuta, mutta niin se vain menee. Haluaisin myös kuulla miksi asian pitäisi olla toisin?
Hän on jotenkin nolostunut. Sinun mielipiteesi on hänelle ilmeisen tärkeä. Olisikohan niin, että hän pelkää ettet pidä lapsen isästä/et hyväksy äijää?Nyt vain kun tuli raskaaksi, niin kaikki yhteydenpito loppui kuin seinään. Aivan omituista, että pitää salata tuollaista iloista perhetapahtuma-asiaa. Ei ymmärrä.
Just joo. Tätä Jatkiksen aukomista.
Puhut vähän mutta ehkä asiaa. Tausta-ajatus voi hyvinkin olla tuonlainen. En nyt hirmuisen läheinen sen äijän kanssa ole, kun on sen verran harvoin tullut nähtyä (on ollut niin paljon töissä) mutta kyllähänä tuota ok-tyyppinä pitää ja juttuakin riittää silloin kun sattuu olemaan paikalla.Hän on jotenkin nolostunut. Sinun mielipiteesi on hänelle ilmeisen tärkeä. Olisikohan niin, että hän pelkää ettet pidä lapsen isästä/et hyväksy äijää?
Aina nämä on pahoja juttuja. Itsekin olen kokenut vastaavan tilanteen pienenä, kun koira lopetettiin..
Olenkohan liian eläinrakas, kun melkein tulee tippa linsiin lukiessa näitä..
V*ttu eikö voitaisi joskus puhua muustakin kuin talouskriisistä. Media ainakin pystyy sitä hyvin ruokkimaan !
että Aston Villa sitten meni voittamaan yliaika maalilla... No eihän siinä olisi mitään mutta kun Everton jo kerkesi tasoittamaan ottelun minuuttia aikaisemmin kuin myös yliajalla...