Tuosta ao. tekstistä pitäisi selvitä olennainen...
Vituttaa niin naamattomasti tuommoinen toiminta, jota tuossa asiakaspalautteessani ko. firmalle puran!!!
Otin yhteyttä DNA:n Pohjois-Suomen asiakaspalveluun tämän asiani tiimoilta ensimmäisen kerran 27.11.-08, jolloin pyysin silloisen liittymäni siirtoa ja teknistä muutosta uuteen osoitteeseeni 1.12. alkaen. Samalla pyysin osoitetietojeni päivityksen laskutustietojanne varten.
Olin jo etukäteen selvittänyt, että uudessa osoitteessani olisi mahdollisuus kytkeä liittymäni ”erittäin nopeasti” ilmoituksenne mukaan. Asiakaspalvelijanne otti tilaukseni, varmisti tilaukseni saatavuuden, totesi myös tuon nopean kytkennän mahdollisuuden ja kirjasi tilaukseni ja uuden osoitteeni ylös.
Seuraavan kerran olin asiakaspalveluunne yhteydessä n. viikon kuluttua tilauksestani, 4.12. jolloin joku ylimielinen poika totesi tiedusteluuni: "Eipä oo kuule mitään vielä tapahtunut - ja nythän on vasta viikko kulunut - kiitos soitosta, näkemiin!"
Soitin jälleen viikon päästä, 11.12. asiakaspalveluunne, kun olin saanut teiltä laskunkin joulukuun ajalta entisestä liittymästäni. Tällöin asiakaspalvelijanne otti taas ylös uudestaan kaikki tilaukseni tiedot ja lupasi selvittää asian pikapuolin luvaten soittaa minulle vielä samana päivänä - ei sitten soittanut, ei samana eikä vielä seuraavanakaan päivänä.
Soitin kuitenkin itse vielä kerran asiakaspalveluunne 12.12. kun minua alkoi jo todella kyrsiä asiakaspalvelunne leväperäinen suhtautuminen asiakkaaseen - siis minuun. Tällä kertaa minulle vastasi Virve(?) Harju, kuunteli ongelmani ja aiemmat ”huikeat ponnistelunne” niiden selvittämiseksi ja tutki tilaukseni tietoja löytämättä niistä hajuakaan, ei tilausta eikä osoitteenmuutostakaan, tms, jotka olin jo 27.11. teille kertonut.
No, hän vuorostaan ystävällisesti lupasi selvittää asian ja soittaa heti samana päivänä, kun tietää enemmän asiasta - tututulta kuulosti... Yllätys, yllätys - hän soittikin minulle n. parin tunnin kuluttua, sanoi, että liittymäni aukeaa viimeistään noin tunnin kuluttua puhelustamme - ja jos ei vieläkään aukea, niin minun pitäisi soittaa HETI laajakaistatukeen riittävän äkäisenä kahden viikon kusetuksenne johdosta.
No, kotiin päästyäni netti oli kuin olikin jo auki - erittäin nopean kytkennän mahdollisuus on siis totta – jos jotakuta mahtaa huvittaa hoitaa tuo kytkentä…
Nyt kysynkin ensiksi, mitä (vittua) pääosa teidän asiakaspalveluporukastanne puuhastelee päivisin ja kuka heitä oikein valvoo, kun tällainen sekoilu on mahdollista - ja onko teillä edes alkeellisintakaan asiakaspalvelujärjestelmää käytössä? Tämä ei nimittäin ollut edes ensimmäinen kerta tätä lajia kohdallani, kuten varmasti historiatiedoistanne voitte nähdä.
Toiseksi, miten aiotte korvata minulle käyttämäni puhelinajan ja kärsimäni "kivun ja säryn" sekä puuttuneen liittymäni tuolta kahdelta viikolta?
Kolmanneksi, lähettämäänne virheellistä laskua en aio maksaa, sehän on jo lähtökohtaisestikin aivan päin persettä ja vailla mitään laillisia laskutusperusteita - enkä sen puoleen maksa mitään muutakaan laskuanne ennen kuin otatte yhteyttä minuun ja selvitätte tapahtunutta ja korvauksenne määrän ja laadun. Mitään muuta paperia (sopimusta) ei teiltä ole toistaiseksi kuulunut.
Kaikista töppäilystänne huolimatta olen ollut pitkäaikainen asiakkaanne jo Oulun Puhelin/ISDN-aikakaudelta, mutta nyt alkaa hommanne haista ja tökkiä jo yli kärsivällisenkin ihmisen sietorajan, joten olkaahan hemmot pikkuisen herkällä korvalla tässä asiassa...
Btw - tälle Virvelle(?) saisitte antaa enemmän vastuuta ja palkkaa, jonka eteen hän on näköjään erittäin kyvykäs ja halukas tekemään sitä työtä, mihin näiden kolmen muunkin olisi kai pitänyt edes auttavasti kyetä(?).
Ja lopuksi! Yrittäkää nyt jumalauta edes tämä yhteydenottoasia hoitaa ihmisiksi ja ajallisesti säällisissä rajoissa!!!!!!
PS. Niin – surkuhupaisana sokerina pohjalla sain tässä alkuviikosta yhden tekstarin, jossa ilmoittelitte (ilmeisen tyytyväisenä superioriteettiinne) liittymäni olevan nyt auki :-O
NO SHIT - REALLY!!!