Vitutusketju

  • 10 688 645
  • 56 246
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa hampaasta irronnut paikka. Ei muuten, mutta samasta hampaasta on paikka jo kerran aiemminkin irronnut. Yksityinen hammaslääkäri, joka tämän hampaan on paikannut, on kyllä aika tohelo, tai sitten minun kohdalle ovat osuneet kaikki kämmit. Yhden hampaan siellä kävin juurihoidattamassa taannoin, ja sekin jouduttiin kertaalleen avaamaan yhden ylimääräisen kerran, kun lääkäri unohti heitää jotakin olennaista (olikohan lääkeaineet) sekaan. Niinpä seurauksena oli jumalaton jomotus ja hampaan auki repiminen. Ja nyt suussa on yksi rikkinäinen hammas terävine reunoineen kieltä silpomassa. Mokomat tunarit!
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Siirsin Perjantaina 350e pokerihuone.comista tililleni, ja rahat eivät vieläkään ole tullut. Yritän ottaa yhteyttä sinne puhelimitse, ja pääsenkin chattaamaan jonkun vitun Linda -nimisen henkilön kanssa, joka puhuu huuhaata. Rahat olisi ollut tänään tarpeen sillä piti mennä tyttöystävän kanssa ulos syömään. Hauskinta jutussa on se, että kaverini siirsi melkeinpä saman summan tilillensä maanantaina, ja sai rahansa tänään. Meillä on sama pankki (Aktia)

Vitutus on tällä hetkellä niin suuri etten sanotuksi saa, Perkele!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt onkin vähän erikoisempi vitutuksen aihe. Nimittäin: naapurin äijänräähkänä kusee sveitsiläisen kellon tarkkuudella suoraan pöntön vesialtaaseen klo 07.00, 16.00, 18.00 ja 19.00. Lorina kuuluu liiankin hyvin kämppäämme ja meidän ääniä pelkäävä koiramme panikoi ja hyökii syliin.

Parahin naapuri! Pissaapa hitusen vesialtaan ohi, sillä viisiin pöntön sisemmälle sivuseinämälle - niin kuin minäkin teen ja moni muu sivistyneempi vesiklosetin käyttäjä. Emme ihan välttis tahdo kuulla sinun helpotusreissusi äänimaailmaa.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa aivan helvetisti Nelosen SM-liigavideoita ja maalikoosteita edeltävä Saunalahti-mainos, jossa mies poraa kattoa ja lopulta sieltä tippuu älyttömästi senttejä. Ja ääni tulee tietenkin todella kovalla volumella, eikä mainosta voi skipata. Vituttaa!

Tämä on täysin totta. Lisäksi täytyy antaa erikoistunnustus myös mtv3.fi:n nettivideoille. Aamulla yritin katsoa Jarkko Ruudun öistä tappelua kun siihen oli mahdollisuus ja sieltä tulee joku Unikulman ylipitkä mainos, joka kestää/kesti valehtelematta varmaankin minuutin tai enemmän. No, se tappelu jäi sitten aamulla näkemättä em. mainoksen vuoksi, mutta päivällä se oli ilokseni jo mystisesti kadonnut, ja lyhyt kooste tappelusta tuli näkyviin ilman mainoksia. Aikasemmin mtv3:n nettivideoissa on ollut juuri Nelosen saunalahti-mainoksen pituisia, äärimmäisen vituttavia, mainoksia ennen varsinaista videota, ja kestäneet siis sen 20s. Tämä nyt oli kaiken huippu.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vituttaa aivan helvetisti Nelosen SM-liigavideoita ja maalikoosteita edeltävä Saunalahti-mainos, jossa mies poraa kattoa ja lopulta sieltä tippuu älyttömästi senttejä. Ja ääni tulee tietenkin todella kovalla volumella, eikä mainosta voi skipata. Vituttaa!

Itse ainakin pystyn skippaamaan, tosin ei suoraan, mutta näin täällä:
Kun mainos alkaa lataa se tuon "videobufferin" täyteen, eli se slideri-palkki muuttuu muistaakseni siniseksi. Itselläni 8Mbit/s sisään tuleva kaista joten käytännössä tuo mainos latautuu sekunnissa. Klikkaan sen sliderin vaan heti loppuun. Näin mainoksen "katsomiseen" menee noin kaksi sekuntia.

Älämölöä ja yleistä säätöä tämä ei tietenkään estä. Mutta aika pieni harmitus kuitenkin kun vertaa kuinka äärettömän kätevä palvelu on.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulusta näyttää tulevan välijoulu. Äitikin on niin paskassa kunnossa ettei paljoa hymyilytä. Onhan tässä jo koko vuoden satanut paskaa niskaan joten kai siihen Murphyn lakiin on vain uskottava...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuosta ao. tekstistä pitäisi selvitä olennainen...
Vituttaa niin naamattomasti tuommoinen toiminta, jota tuossa asiakaspalautteessani ko. firmalle puran!!!

*********************
Otin yhteyttä DNA:n Pohjois-Suomen asiakaspalveluun tämän asiani tiimoilta ensimmäisen kerran 27.11.-08, jolloin pyysin silloisen liittymäni siirtoa ja teknistä muutosta uuteen osoitteeseeni 1.12. alkaen. Samalla pyysin osoitetietojeni päivityksen laskutustietojanne varten.
Olin jo etukäteen selvittänyt, että uudessa osoitteessani olisi mahdollisuus kytkeä liittymäni ”erittäin nopeasti” ilmoituksenne mukaan. Asiakaspalvelijanne otti tilaukseni, varmisti tilaukseni saatavuuden, totesi myös tuon nopean kytkennän mahdollisuuden ja kirjasi tilaukseni ja uuden osoitteeni ylös.
Seuraavan kerran olin asiakaspalveluunne yhteydessä n. viikon kuluttua tilauksestani, 4.12. jolloin joku ylimielinen poika totesi tiedusteluuni: "Eipä oo kuule mitään vielä tapahtunut - ja nythän on vasta viikko kulunut - kiitos soitosta, näkemiin!"
Soitin jälleen viikon päästä, 11.12. asiakaspalveluunne, kun olin saanut teiltä laskunkin joulukuun ajalta entisestä liittymästäni. Tällöin asiakaspalvelijanne otti taas ylös uudestaan kaikki tilaukseni tiedot ja lupasi selvittää asian pikapuolin luvaten soittaa minulle vielä samana päivänä - ei sitten soittanut, ei samana eikä vielä seuraavanakaan päivänä.
Soitin kuitenkin itse vielä kerran asiakaspalveluunne 12.12. kun minua alkoi jo todella kyrsiä asiakaspalvelunne leväperäinen suhtautuminen asiakkaaseen - siis minuun. Tällä kertaa minulle vastasi Virve(?) Harju, kuunteli ongelmani ja aiemmat ”huikeat ponnistelunne” niiden selvittämiseksi ja tutki tilaukseni tietoja löytämättä niistä hajuakaan, ei tilausta eikä osoitteenmuutostakaan, tms, jotka olin jo 27.11. teille kertonut.
No, hän vuorostaan ystävällisesti lupasi selvittää asian ja soittaa heti samana päivänä, kun tietää enemmän asiasta - tututulta kuulosti... Yllätys, yllätys - hän soittikin minulle n. parin tunnin kuluttua, sanoi, että liittymäni aukeaa viimeistään noin tunnin kuluttua puhelustamme - ja jos ei vieläkään aukea, niin minun pitäisi soittaa HETI laajakaistatukeen riittävän äkäisenä kahden viikon kusetuksenne johdosta.
No, kotiin päästyäni netti oli kuin olikin jo auki - erittäin nopean kytkennän mahdollisuus on siis totta – jos jotakuta mahtaa huvittaa hoitaa tuo kytkentä…

Nyt kysynkin ensiksi, mitä (vittua) pääosa teidän asiakaspalveluporukastanne puuhastelee päivisin ja kuka heitä oikein valvoo, kun tällainen sekoilu on mahdollista - ja onko teillä edes alkeellisintakaan asiakaspalvelujärjestelmää käytössä? Tämä ei nimittäin ollut edes ensimmäinen kerta tätä lajia kohdallani, kuten varmasti historiatiedoistanne voitte nähdä.

Toiseksi, miten aiotte korvata minulle käyttämäni puhelinajan ja kärsimäni "kivun ja säryn" sekä puuttuneen liittymäni tuolta kahdelta viikolta?

Kolmanneksi, lähettämäänne virheellistä laskua en aio maksaa, sehän on jo lähtökohtaisestikin aivan päin persettä ja vailla mitään laillisia laskutusperusteita - enkä sen puoleen maksa mitään muutakaan laskuanne ennen kuin otatte yhteyttä minuun ja selvitätte tapahtunutta ja korvauksenne määrän ja laadun. Mitään muuta paperia (sopimusta) ei teiltä ole toistaiseksi kuulunut.

Kaikista töppäilystänne huolimatta olen ollut pitkäaikainen asiakkaanne jo Oulun Puhelin/ISDN-aikakaudelta, mutta nyt alkaa hommanne haista ja tökkiä jo yli kärsivällisenkin ihmisen sietorajan, joten olkaahan hemmot pikkuisen herkällä korvalla tässä asiassa...
Btw - tälle Virvelle(?) saisitte antaa enemmän vastuuta ja palkkaa, jonka eteen hän on näköjään erittäin kyvykäs ja halukas tekemään sitä työtä, mihin näiden kolmen muunkin olisi kai pitänyt edes auttavasti kyetä(?).

Ja lopuksi! Yrittäkää nyt jumalauta edes tämä yhteydenottoasia hoitaa ihmisiksi ja ajallisesti säällisissä rajoissa!!!!!!

PS. Niin – surkuhupaisana sokerina pohjalla sain tässä alkuviikosta yhden tekstarin, jossa ilmoittelitte (ilmeisen tyytyväisenä superioriteettiinne) liittymäni olevan nyt auki :-O
NO SHIT - REALLY!!!

****************************
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa se, kun pitää olla aina kateellinen kaikesta. Tarkoitan nyt itseäni.
Aina löytää jonkun asian päivässä, josta rupeaa kateelliseksi kavereille ja muille.
Jollakin on hieno asunto ja joillakin on heti ensimmäisenä autona papan ostama suhteellisen kallis urheiluauto ja sitä rataa. Ikinä ei ole tyytyväinen omaan "saaliiseen" elämästä.
Välillä on kateellinen jollekin, joka on löytänyt hienon tyttöystävän ja sitten, kun on itse suhteessa niin on suunnilleen kateellinen, kun kaveri on sinkkuna.
Sitä vain tuntuu aina siltä, että kaikki saavat asiansa suorastaan ilmaiseksi ja itse joutuu tekemään hirveän määrän töitä ja asioita saadakseen vaikkapa uuden puhelimen tai television.
Suorastaan vituttaa, kun joku vain sanoo, että isä kävi ostamassa hänelle uuden 40 tuuman taulutelevion lahjaksi. Itse, kun en saa lahjaksi edes monena vuotena samanarvoisia asioita yhteensä. Kaikkea ei tietenkään voi rahalla mitata, mutta kyllä se materiaali mitä ihmisillä on, niin laittaa vain kateelliseksi.
Sitä kyllä osaa arvostaa asioita enemmän, kun niiden eteen on joutunut tekemään paljon, mutta ärsyttää vain, kun muut tuntuvat pääsevän niin helpolla aina...

Osanottoni kaikille niille, joilla on oikeasti jotain suurta aihetta vitutukseen (omaisten kunto jne.), mutta minua nyt vain harmittaa tällä hetkellä oma kateellinen asenteeni.
Näin tällä kertaa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Niin usein teenkin, mutta tapanani on tehdä johdannoista hieman "erillisiä", siten että niissä on jokin pakinanomainen, ei-niin-asiatyylillä varsinaiseen tekstiin johdattava juju.

Näin työkseen joitain kymmeniä sivuja viikossa kirjoittavalta vinkkinä, että jos se intro ei meinaa irrota, älä masennu. Ei irtoa aina itseltäkään. Jos käy näin, pistän kirjoittaen varsinaista leipätekstiä ja katson, mihin suuntaan juttu lähtee. Sen jälkeen on helppo muokata se toivottavasti keksitty aloituskin oikean kaltaiseksi. Jos taas tekstiä ei irtoa lainkaan, älä tuijota tyhjää paperia vaan lähde reilusti ulos kävelemään tai heitä Xbox päälle tunniksi. Nollaa aivot ja puhdista päätä.

Minua itseäni vituttaa monikin asia. Vituttaa se, että taas on tulossa lama - juuri kun edellinen oli pääsemässä unohtumaan. Vituttaa se, että suomalaisten menettäessä työpaikkojaan hallitus jaksaa jeesustella jostain ulkomaalaisen työvoiman tarpeesta ja näin kuormittaa entisestään romahtamassa olevaa sosiaalijärjestelmäämme.

Vituttaa se, että jokaisen elintasopakolaisen tulo maahan on pois niiltä suomalaisilta, jotka ovat niitä omia sosiaaliturviaan tienanneet jopa vuosikymmenet ja nyt jäävät täysin toivottomaan tilanteeseen kun se kenties ainoa osattu asia viedään pois. Vituttaa että kun joku uskaltaa ottaa tämän asian puheeksi, hänet leimataan välittömästi rasistiksi.

Vituttavat myös pienemmät asiat. Vituttaa esimerkiksi se, että koneeni ykköskovalevy paukahti täysin yllättäen ja kirkkaalta taivaalta toissapäivänä. Vituttaisi vielä enemmän jos en olisi saanut pelastettua kovalevyltä satojen sivujen verran varmuuskopioimatonta tekstiä ja koodia. Vituttaa että taas kerran olin niin tyhmä ja laiska, että se varmuuskopiointi oli jäänyt vähemmälle.

Täytyypä yrittää heti huomenna viimeisen tentin jälkeen vähän nollata, tässähän alkaa vanne kiristämään uhkaavasti.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta ao. tekstistä pitäisi selvitä olennainen...
Vituttaa niin naamattomasti tuommoinen toiminta, jota tuossa asiakaspalautteessani ko. firmalle puran!!!

*********************
Otin yhteyttä DNA:n Pohjois-Suomen asiakaspalveluun tämän asiani tiimoilta ensimmäisen kerran 27.11.-08, jolloin pyysin silloisen liittymäni siirtoa ja teknistä muutosta uuteen osoitteeseeni 1.12. alkaen. Samalla pyysin osoitetietojeni päivityksen laskutustietojanne varten.
Olin jo etukäteen selvittänyt, että uudessa osoitteessani olisi mahdollisuus kytkeä liittymäni ”erittäin nopeasti” ilmoituksenne mukaan. Asiakaspalvelijanne otti tilaukseni, varmisti tilaukseni saatavuuden, totesi myös tuon nopean kytkennän mahdollisuuden ja kirjasi tilaukseni ja uuden osoitteeni ylös.
Seuraavan kerran olin asiakaspalveluunne yhteydessä n. viikon kuluttua tilauksestani, 4.12. jolloin joku ylimielinen poika totesi tiedusteluuni: "Eipä oo kuule mitään vielä tapahtunut - ja nythän on vasta viikko kulunut - kiitos soitosta, näkemiin!"
Soitin jälleen viikon päästä, 11.12. asiakaspalveluunne, kun olin saanut teiltä laskunkin joulukuun ajalta entisestä liittymästäni. Tällöin asiakaspalvelijanne otti taas ylös uudestaan kaikki tilaukseni tiedot ja lupasi selvittää asian pikapuolin luvaten soittaa minulle vielä samana päivänä - ei sitten soittanut, ei samana eikä vielä seuraavanakaan päivänä.
Soitin kuitenkin itse vielä kerran asiakaspalveluunne 12.12. kun minua alkoi jo todella kyrsiä asiakaspalvelunne leväperäinen suhtautuminen asiakkaaseen - siis minuun. Tällä kertaa minulle vastasi Virve(?) Harju, kuunteli ongelmani ja aiemmat ”huikeat ponnistelunne” niiden selvittämiseksi ja tutki tilaukseni tietoja löytämättä niistä hajuakaan, ei tilausta eikä osoitteenmuutostakaan, tms, jotka olin jo 27.11. teille kertonut.
No, hän vuorostaan ystävällisesti lupasi selvittää asian ja soittaa heti samana päivänä, kun tietää enemmän asiasta - tututulta kuulosti... Yllätys, yllätys - hän soittikin minulle n. parin tunnin kuluttua, sanoi, että liittymäni aukeaa viimeistään noin tunnin kuluttua puhelustamme - ja jos ei vieläkään aukea, niin minun pitäisi soittaa HETI laajakaistatukeen riittävän äkäisenä kahden viikon kusetuksenne johdosta.
No, kotiin päästyäni netti oli kuin olikin jo auki - erittäin nopean kytkennän mahdollisuus on siis totta – jos jotakuta mahtaa huvittaa hoitaa tuo kytkentä…

Nyt kysynkin ensiksi, mitä (vittua) pääosa teidän asiakaspalveluporukastanne puuhastelee päivisin ja kuka heitä oikein valvoo, kun tällainen sekoilu on mahdollista - ja onko teillä edes alkeellisintakaan asiakaspalvelujärjestelmää käytössä? Tämä ei nimittäin ollut edes ensimmäinen kerta tätä lajia kohdallani, kuten varmasti historiatiedoistanne voitte nähdä.

Toiseksi, miten aiotte korvata minulle käyttämäni puhelinajan ja kärsimäni "kivun ja säryn" sekä puuttuneen liittymäni tuolta kahdelta viikolta?

Kolmanneksi, lähettämäänne virheellistä laskua en aio maksaa, sehän on jo lähtökohtaisestikin aivan päin persettä ja vailla mitään laillisia laskutusperusteita - enkä sen puoleen maksa mitään muutakaan laskuanne ennen kuin otatte yhteyttä minuun ja selvitätte tapahtunutta ja korvauksenne määrän ja laadun. Mitään muuta paperia (sopimusta) ei teiltä ole toistaiseksi kuulunut.

Kaikista töppäilystänne huolimatta olen ollut pitkäaikainen asiakkaanne jo Oulun Puhelin/ISDN-aikakaudelta, mutta nyt alkaa hommanne haista ja tökkiä jo yli kärsivällisenkin ihmisen sietorajan, joten olkaahan hemmot pikkuisen herkällä korvalla tässä asiassa...
Btw - tälle Virvelle(?) saisitte antaa enemmän vastuuta ja palkkaa, jonka eteen hän on näköjään erittäin kyvykäs ja halukas tekemään sitä työtä, mihin näiden kolmen muunkin olisi kai pitänyt edes auttavasti kyetä(?).

Ja lopuksi! Yrittäkää nyt jumalauta edes tämä yhteydenottoasia hoitaa ihmisiksi ja ajallisesti säällisissä rajoissa!!!!!!

PS. Niin – surkuhupaisana sokerina pohjalla sain tässä alkuviikosta yhden tekstarin, jossa ilmoittelitte (ilmeisen tyytyväisenä superioriteettiinne) liittymäni olevan nyt auki :-O
NO SHIT - REALLY!!!

****************************

Tiedän itse sen että tuo firmahan ei saa mitään aikaan ensimmäisellä soitto kerralla vähintään se 2-3 vaaditaan.

Nimimerkillä "kokemusta on"
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Itseäni vituttaa aivan käsittämättömän paljon mainokset. Tarkemmin sanoen: Saunalahden - "mistä näitä senttejä oikeen tulee"
Gigantin - "Pukki. Mulla on vaan yks toive, että maailmassa olis rauha.. JA SITTEN VIELÄ GJKAFVJKBGMKAGB"
Varsinkin tuo Gigantin mainos on tullut varmaan joka joulu siitä asti kun ko. pulju Suomeen rantautui.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Dna:n palvelu on superperseestä. Asiat alkavat hoitua vasta, kun pistää asiakaspalautteen jakeluun johonkin johtoryhmälle tms., jonka yhteystiedot niiden sivulta löytyivät. Ennen mulla ei tapahtunut mitään, mutta kun joku vähän korkeammalla oleva kuin vuokrattu asiakaspalvelija huomaa viestin, niin kyllä tapahtuu.

Ja kun se viesti meni monelle henkilölle, niin joku niistä vahingossa sen lukikin ja asiat luistivat. Tai ainakin menivät eteenpäin. Näin mulla, kun piti selvittää puhelinmyyjän tekemää kusetusta.

Ja kun vaihdoin saunalahdelle liittymää, kaveri sieltä sanoi, että jos dna:lta tulee taas joku valitus, että on määräaikainen liittymä tai vastaava eikä numeroa voi siirtää, niin sitten ota yhteyttä saunalahteen. He kuulemma ovat suunnittelemassa jotain kannetta, tai miksi niitä nyt kutsutaan, dna:ta vastaan kun niin paljon kusettavat asiakkaita. En tiedä, minkä verran tossa on totta ja minkä verran ei, mutta toivottavasti joskus tapahtuu ja vieläkin entisenä asiakkaana näytän persettä joka helvetin dna:han liittyvässä asiassa.

Mua ei vituttanut mikään, mutta kun tuli dna:sta puhe, niin eiköhän v-käyrä lähtenyt huimaa vauhtia koilliseen.

Tarkemmin sanoen: Saunalahden - "mistä näitä senttejä oikeen tulee"
Tämä on oikein übervituttava mainos. Kaiken lisäksi mulle ei saunalahti ole kyllä sentin senttiä antanut, saati sitten sellaista läjää. Päinvastoin, minä olen se, joka niitä hiluja sinne kantaa joka kuukausi.

edit:

Iso-Ollia ei paljon kannata töniä. (Hymiö.)

Nämä mua vituttaa. Hymiö on kai joku juttu, mikä tehdään eri merkeillä, esim =). Miksi vitussa niin monen kirjoittajan pitää laittaa mielestään maailman parhaan sutkautuksen perään (hymiö)? Miksei voi sitten jättää koko tekstiäkin kirjoittamatta ja laittaa vaikka (hyvää ja perusteltua asiaa)? Tai sitten vain laittaa sen hymiön sinne tai jättää laittamatta. Olisi varmaan kyllä ihmettelyketjun asiaa, mutta vituttaa se myös.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Juneau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals, söden jalat, Hifk, kibe
Nyt onkin vähän erikoisempi vitutuksen aihe. Nimittäin: naapurin äijänräähkänä kusee sveitsiläisen kellon tarkkuudella suoraan pöntön vesialtaaseen klo 07.00, 16.00, 18.00 ja 19.00. Lorina kuuluu liiankin hyvin kämppäämme ja meidän ääniä pelkäävä koiramme panikoi ja hyökii syliin.

Parahin naapuri! Pissaapa hitusen vesialtaan ohi, sillä viisiin pöntön sisemmälle sivuseinämälle - niin kuin minäkin teen ja moni muu sivistyneempi vesiklosetin käyttäjä. Emme ihan välttis tahdo kuulla sinun helpotusreissusi äänimaailmaa.

Älähän huoli hyvä veli. Muutettiin just muijan kans puokkarille ja meni about 2 tuntia ku naapurin manne pennut oli pimputtelemassa ovikelloa. Ja sitä jatku siihen asti ku ruuvasin ovikellon irti. Eli yläkerran tumman herran kusenlorinat ja naimiset kello 23 aikaan ei tunnu missään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Paikallisten mokkamunien kebab pizzeria on veloittanut viime kertaisen tilaukseni kaksi kertaa. Tiedustelin asiaa enkä saa rahoja takaisin. Summa ei ollut kuin vajaa kaksikybää mutta vituttaa silti. Nyt kiehuu ja kuumuu saatana. Loppu yhteistyö tämän lafkan kanssa satavarmasti. Oisko kellään lainata pesäpallomailaa?
 

J.Petke

Jäsen
Paikallisten mokkamunien kebab pizzeria on veloittanut viime kertaisen tilaukseni kaksi kertaa. Tiedustelin asiaa enkä saa rahoja takaisin. Summa ei ollut kuin vajaa kaksikybää mutta vituttaa silti. Nyt kiehuu ja kuumuu saatana. Loppu yhteistyö tämän lafkan kanssa satavarmasti. Oisko kellään lainata pesäpallomailaa?

Jos maksoit kortilla niin oletko kysynyt tuota palautusta pankista vai sieltä pizzeriasta? Kysypä pankista niin uskon että tuo järjestyy.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jos maksoit kortilla niin oletko kysynyt tuota palautusta pankista vai sieltä pizzeriasta? Kysypä pankista niin uskon että tuo järjestyy.

Nimenomaan pankista kysyin ja sieltä sain kieltävän vastauksen rahojen takaisin saamisesta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nimenomaan pankista kysyin ja sieltä sain kieltävän vastauksen rahojen takaisin saamisesta.

No, entä oletko tehostanut sitä kysymyslausetta (vaatimusta) jo sillä kaipaamallasi pesäpallomailalla mokkamiehen kurméé- ruokalassa? Tai voihan sitä niinkuin puolivahingossa tipauttaa .kolmeviisseiskan panoksia lattialle juttutuokion aikana...
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa maikkari.
Kaikki pakko tunkea sille maksulliselle paskalle.
En kyllä taatusti osta niiden kusipääkorttia, vaikka rahasta ei ole kiinni.
Ihan periaattesta en tommoselle vittuilulle anna rahaa.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Vituttaa maikkari.
Kaikki pakko tunkea sille maksulliselle paskalle.
En kyllä taatusti osta niiden kusipääkorttia, vaikka rahasta ei ole kiinni.
Ihan periaattesta en tommoselle vittuilulle anna rahaa.

Harvinaisen sama, vaikka rahasta se ei ole kiinni ainakaan minulla. On vaan periaate, että en tue noita maksukanavia, tosin joustan että kavereiden luona ja baareissa tulee katsottua. Sama boikotti on iltapäivä-lehdille silloin, kun on traagisia kuolemanonnettomuuksia, en ymmärrä miten joku repii rahaa siitä, että joku teini puukotettu. Heti lehdet täynnä ystävien jäähyväisrunoja ja lapsuudenkuvia.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Vituttaa maikkari.
Kaikki pakko tunkea sille maksulliselle paskalle.
En kyllä taatusti osta niiden kusipääkorttia, vaikka rahasta ei ole kiinni.
Ihan periaattesta en tommoselle vittuilulle anna rahaa.

Olis ton Moskova-turnauksen kyllä voinut väijyä ihan työläiskanavillakin, samoin kun Bluesin (kyllä) otteita euroliigassa, mutta ei sit. Ei se nyt toi telkkari kovin kovassa käytössä enää ole, mutta tietyt tärpit haluis nähdä ilman velvoitteita.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
En tiiä mikä vituttaa eniten. Birnerin loukkaantuminen, HIFK:n ja Bluesin sakot vai se että saadaan taas seuraavat 10 vuotta lukea jostain vitun HIFK-lisästä ja muusta vitun vitusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös