Vitutusketju

  • 10 539 244
  • 56 130

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kyllä maalla on

Itseäni vituttaa juuri nyt ankarasti Helsingin IFK. En edes nähnyt peliä ja pelkkä tuloksen lukeminenkin ottaa päähän niin ankarasti ettei mitään rajaa. En halua edes tietää kuinka paljon vituttais JOS olisin ollut paikanpäällä näkemässä pelin. Vittu.


Sama ja vielä ihan vitun paljon tällä hetkellä.

Suuremman vitutuksen sain kuitenkin siitä, että IFK:sta aiheutunutta tunneryöppyä vähäteltiin...."No, hei eihän tuo ole ku lätkää" Kiitos vaan armas tyttöystäväni!

Se "vain lätkä" sattuu olemaan aika helvetin iso asia elämässä ja IFK.

Vituttaa.

Voin kertoa, että vituttaisi vielä rankemmin. Vitutti eilen hallilta lähtiessä niin, että vitutus meni jo naurun puolelle.

Niin, olen pahoillani meidän kaikkien böndepultsareiden ja rehupunttien puolesta.

Kyllä maalla on, ja niin edespäin.

Täältä tähän
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ottaa kyllä päähän että menin munaamaan eilen inssin. Ja seuraava yritys vasta ensi torstaina...

Ei kannate hommatakaan ajokorttia. Ei siitä ole kuin haittaa.

Vituttaa naiset,. menneet naiset. Tuntuu ettei kannate enää edes yrittää kun ne on kuitenkin samanlaisia valehtelevia paskiaisia kaikki.

E: Vituttaa myös nuuskatilanne. Pussinuuskaa olen pitäny hätävarana ja nyt on siihen paskaan joutunu turvautumaan. Kaksi pussia joutuu laittaan että ne yleensä pysyvät huulessa. No jos sitä ens viikolla jaksais käydä lisää hakemassa.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vitun joulun alus aika. Jouduin sitten loppuviikoksi iltavuoroon, kun ihmettelinkin jo miksi mulla on päivävuoro tälle viikolle. Meni sitten loppuviikon suunitelmat pilalle ja kaikki vaan tämän vitun saatanan perseestä revityn joulun alus ajan takia, kun tota tavaraa pitää työpaikalla välittää eteenpäin ihan hulluja määriä aina illalla. Vitun ihmiset vois viedä ite ne pakettinsa tutuilleen ja vituttaa muutenkin tää jatkuva kiire ja hössötys.

Saatana.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Naisen puute, oma saamattomuus, päätöksen vaikeus (oon kuin ämmä...ei osaa päättää), työ ja väsymys.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Sateenvarjot ja niitä käyttävät ihmiset.

Ratikassa, dösässä, junassa ja metrossa ja muissa vastaavissa liikkuvat ihmiset jotka eivät saa sitä vitun reppua selästä, ei perkele että vituttaa kun ei mahdu käytävillä kävellä kun on joku apina täyteenpakatun selkärepun kanssa tukkimassa tietä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jo valmiiksi kehno työpäivä, kun ei oikein mitään saanut aikaiseksi - tiedossa kiirettä seuraaville päiville.

Kun sitten olin neljän maissa lähdössä jo kotiin, niin puhelin soi ja kas kummaa, tässä ollaan vieläkin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En ole koskaan ollut kuuluisa tasaisesta saati rauhallisesta luonteestani, mutta pikku hiljaa pahimmat särmät ovat alkaneet hioutua pois. Viime tiistaina meni kuitenkin kuppi niin nurin kuin nyt kuppi ylipäätään voi mennä, eikä se ihan suorassa ole vieläkään.

Kuppi oli jo valmiiksi kallellaan syystä, jonka kaikki varmasti tietävät, kun talsittiin hallilta pubin kautta kotiin räntäsateessa. Kotona kaikki maailman vitutus yhdistyi yhdeksi suureksi räjähdykseksi, joka purkautui huutoon ja todella miehekkääseen kiroiluun, kun tajusin, että Lennu perkele oli kussut meidän vuosi sitten ostetulle sohvalle - eikä tietenkään edes sille, joka maksoi muutaman satasen, vaan totta kai sille, joka maksoi 1 500. Teki mieli raivota kissallekin, vaan myöhäistähän se siinä vaiheessa oli.

Kyllähän sen periaatteessa tiesi, että 1,5 kuukauden ikäisenä ulkoa löydetty kissa ei välttämättä ikinä opi 100-prosenttisen sisäsiistiksi ja että IFK:n kausikortin ostaminen on suunnilleen typerintä, mitä ihminen voi elämässään tehdä, mutta vitutti silti. Ja vituttaa vieläkin.

Ai niin, ja tiistaina oli pikkujoulujen jäljiltä vielä krapulakin, vaikken ollut juonutkaan mitään tolkuttomia määriä.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matt Nickerson. Vittu.

Mikä siinä nyt vituttaa? Vittu.

Eilen sain luetuksi kirjan, jossa eräs sivuhenkilö mainitsi suomalaisten olevan vitutukseen taipuvaista kansaa. Tämä on helppo uskoa.

Tällä hetkellä vituttaa televisio. Joku sairaan kallis lupa pitäisi maksaa, ja telkkarista ei tule päiväkausiin yhtään ohjelmaa jonka haluaisi katsoa. Nyt kun sääkin on aivan Aunuksesta, niin mikäpä olisi sen miellyttävämpää, kuin katsella iltaisin mukavia TV-ohjelmia. Jooh, tai voisihan sitä lukeakin tai kuunnella musiikkia. Mutta talouden 2 ja 6 vuotiaat leipäsudet pitävät huolen siitä, että moisiin ylellisyyksiin ei tässä taloudessa normaaliolosuhteissa ole mitään saumoja. Hirveä ralli päällä koko ajan, kuten tietty asiaan tuollaisten kanssa kuuluukin.

Ja saatana, pelkkää paskaa tulee töllöstä. Pitäkää lupanne. Minä en tuosta paskasta aio jatkossakaan maksaa yhtään mitään!
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi vittu Mtv3! Puffausruutu on taas vauhdissa. Ai mitä? Pelattiinko liigaa tänään. Viis minsaa analysoitu eilistä(!) Blueasin tappiota CHL:ssä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oma muija, taas. Vittu.

Avaudu toki enemmän. Jos sinulla menee huonosti ja kerrot siitä meille, se voisi ainakin lieventää meidän muiden vitutusta - jos ei muuten, niin vahingonilon kautta. Tai sitten ei.

Edit. Ja Heitinga myös.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa tällä viikolla ostamat uudet kenkäni. Eihän näitä saa jalasta juuri millään. Samaan pakettiin olisivat saaneet antaa rautakangen, vaan nytpä kun tulin kaupasta kämpilleni, niin en jaksanut ryhtyä ottamaan näitä jalasta pois, sen verran vaivalloista hommaa se on. Sainpahan siis erävoiton kengistäni ja vittuilen takaisin niille, mahtaa kenkiä harmittaa, kiäh, kiäh.

Kaksi kirjainta ... YT. Vituttaa, vaikka tuo oli odotettavissa.
Vai tarkoitatko kuitenkin Etyj-kokousta, kuten BB-Anniina?
 

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Sairausloma häämöttää loppuaan

2,5 kk olen ollut jo sairauslomalla - akillesjänne leikattiin.

Nyt enää 2 viikkoa jäljellä. Pikkuhiljaa arki taas alkaa. Just kun olin tottunut vapaaherran elämään. Kepeistä ja tukisaappaasta luovuin eilen. Eli just kun pystyis (ontuen) nauttimaan elämästä joutuukin pikkuhiljaa palailemaan arkeen. Siitä koska uskaltaa palata höntsäkiekon, kaukiksen tai sählyn pariin en vielä uskalla sanoa mitään. Mutta pikkuhiljaa alkaa Raipeakin vanhempi kaveri suunnitella paluuta harrastusten pariin. Mut töihin..... eiiiiiiiiii. Johan oon noita hommia tehnyt 24 vuotta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei helvetti tota Kerhon räpellystä! Itse asiassa tämä on väärä ketju purkaa mieltään tästä asiasta sillä kun peli on alle puolessavälissä Ässille jo 5-2 niin pitäisi kirjoittaa mikä HÄVETTÄÄ-ketjuun mutta sellaista ei taida valitettavasti olla. Miten tällainen surkeus voi edes olla mahdollista? Alkakaa s-tana pelaamaan!!!
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Kaikki päivän vedot menee HPK-voiton kautta. Monessa on tosin Blueskin...

Lainatakseni legendaarista Motor-yhtyeen solisti Vikkeä. "V...u mä oon hyvä"

Olit kyllä totaalisen yössä.

Vituttaa edelleen tuo Norlundin maali, joka merkattiin luupertantsille. Vei sen minkä 0,6 euron panoksella olisin saanut.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oli tarkoitus lähteä katsomaan paikallista jääkiekkoa mutta eikös päivän molemmat pelit ole peruttu. Eikä näistä perumisista edes meinannut mistään löytää selvää infoa, esimerkiksi toiseen peliin pystyisi edelleen lippuja ostamaan nettikaupasta. Autokin oli vuokrattuna tätä reissua silmälläpitäen. On kyllä nyt keskisuuri vitutus päällä.
 

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Tomaattipuré

Avasin eilen tölkinavaajalla kaapista ottamani tomaattipurépurkin. En huomannut katsoa ennen avaamista pukin parasta ennen päiväystä, joka oli mennyt umpeen viime kesäkuussa. Kun lävistin purkin kannen tölkinavaajalla niin tuosta pienestä reiästä pursusi purétta ympäri keittiötä. Siivosin pureen pois lattialta ja seiniltä.

Illalla kun asetuin sohvalle seuraamaan El Classicoa huomasin, että purétta oli lentänyt kattoon. Katon pinta on röpelöinen ja sen verran korkealla, että piti kiivetä pöydälle jotta saisi kaken puréen siivottua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös