En jää haikailemaan Poria, se kaupunki vasta vitutuksen nostikin kun koko kylä olisi junttimaisinta mitä tiedön -ketjun kamaa. Sielläkin btw. kun menin baariin niin ihan yksin sain olla vaikka koko illan. Sisäsiittosta sakkia ja uusiin ei tutustuta jos et oo syntyperäne.
Mut vituttaa enemmänkin se kun työ on sen sorttista, että en tapaa uusia ihmisiä tai joudu liikaa sosiaalisiin kontakteihin, joiden luomisessa on ollu aina surkea..... Juu mää oon baarin terdellä se hemmo joka räplää yksin kännykkää. Niin.. En vaan osaa olla sosiaalinen ja silloinkin päin veetä. Olen ihan törkee introvertti joka ei halua kuulla sun mielipidettä maailman asioihin, oot väärässä kuitenkin!! Mutta sitten toinen käsi sanoo ettei pysty olemaan yksin eli tarttee jotain seuraa ympärille.
On kurjaa olla yksinäinen ja tuntea itsensä ulkopuoliseksi. Aika moni niistäkin, joista moni ajattelee, että kyllähän tuon kelpaa ja sillä on perhe ja kavereita, voi tuntea ihan samoja tunteita.
Vitutusketjun kamaksi minulla menee kommenttisi Porista. Kyllä porilaisista saa muualta tulevat kavereita jopa ihan ystäviäkin. Kokemuksesi on omasta näkökulmastasi tottakai oikea, mutta todellisuudessa täysin väärä luulo.
Aika moni oikeasti introvertti pakottaa itsensä lähestymään muita, vaikka se ei ole helppoa ihan sen takia, ettei jää yksin. Se on ehkä työlästä, mutta aika usein palkitsevaa.
Välillä itse kukin miettii, miksei kukaan ole ottanut yhteyttä pitkään aikaa ja vähän aikaa kun ajattelee niin voi kysyä itseltään, milloin minä otin yhteyttä niihin, joilta toivon yhteydenottoa.
Tämä oli ihan yleisesti, Warthog, ei viisastelua sinulle. Toivottavasti saat hyvänpäivän tuttuja ja sitä kautta myös ystäviä. Jäähalleista saa ainakin samanhenkisiä tuttuja aika helposti.