Vitutusketju

  • 10 507 454
  • 56 109

444

Jäsen
Jossain määrin kyrsii että aamun tolkuton vesisade saattaa uusiutua illalla. Illalla pukkaa Kaisaniemen puistossa
Bodomin keikka, ja jos joku on ollut Kaisiksessa kunnon vesisateen jäljiltä, niin tietää mistä on kyse.
Kyllä siinä kieltämättä saattaa selkä tai polvet kastua. Riippuu kumpi on päällä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jonkun nörtin kun tietää ja muutama ES vai mitä ne nykyään juo. Tai kysyy täältä. Niin no tietty joku palikka on varmaan mennyt paskaksikin. Itse asiassa mullakin on pitänyt kysyä täältä yhden koneen juttua, mutta ei jaksa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Vituttanut niin saatanasti jo vuosia, kun ei Old Spicen deodoranttia enää mistään Halpahallista löydä. Jotain tahmaisia stickki-versioita kyllä, mutta sitä oikeaa otsonikerrosta jyrsivää suihkuputkiloa ei ole enää missään tarjolla. Tai varmaan Kiinasta saisi jotain replikaa, jolla lähtisi kainalokarvatkin muutamassa viikossa.
Setämiehet ajetaan sukupuutteeseen: jokin perkeleellinen salaliittokähmyily on taustalla, vihreät salaliitovarjostajat ovat perässäni.

Kohta palasaippua Imperial Leatherkin ahdistetaan puis markinoilta, aivan arveen lopettamiseksi.
Imperial Leather. Ylihyvää melkein rojalistista nahkaa, liian hyvää kapitalistin saippuaa täytyy sen olla. Feministinen puolue masinoi kohta kansalaisaloitteen ja köyhät allekirjoittavat.
Vanhaa duunaria vituttaa maailmanmeno, pienetkin luxustuotteet halutaan häneltä riistää.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näiden viikonlopun tapahtumien jälkeen, joissa kolmea poliisia on ammuttu ja ns. kova rikollisuus on selvästi kasvamassa, vankeinhoidon kuntoutukseen uskovat tahot järjestelevät "Muurit alas - kohti avoimempaa täytäntöönpanoa" - seminaarejaan, vituttaa aika rankasti. Missä maailmassa nää hörhöt elävät?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla oli kiintolevy tästä koneesta paskana, kertoi koneenkorjaaja. Plus vähän muutakin. "Ihmekö jos kone jumitti", jätkä selitti ja mä kysyin että mites kovalevy. "Se on sama asia, tommonen kansankielisyys", sain kuulla. Vitutti taas setämiehisyyteni. @arvee tiedän mistä puhut. Tämä on sama asia kuin Old Spice.
 

teppana

Jäsen
Vituttaa nykymaailma ja sen muodit, lait, käytännöt ja suvatsevaisuus. Ehkä mua ei oo tehty tähän maailmaan ja tähän ajanjaksoon. Toivottavasti synnyn uudestaan ensi elämässä vaikka koirana, jolla on hyvä koti. Mut sit vituttaa taas, jos onkin mulkut omistajat. No, ehkä lintu olisi parempi vaihtoehto.

Minkälainen olis parempi maailma?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Farkut repesi. Ootteks te muuten vaihtanut Levikset muihin merkkeihin? Mä jo pari vuotta sitten. Hitto pitäiskö vaihtaa takaisin.
No ei ne Levikset muista kaukomailla valmistetuista halpisfarkuista erotu. Jenkeissä levispari maksaa 40 dollaria, joka on hyvä markkinahinta niistä.

Toki farkkujen repeäminen haaroista todennäköisesti johtuu enemmänkin huonosta istuvuudesta, mutta ei mikään pari loputtomiin kestä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Farkut repesi. Ootteks te muuten vaihtanut Levikset muihin merkkeihin? Mä jo pari vuotta sitten. Hitto pitäiskö vaihtaa takaisin.

Farkkujen repeäminen on kyllä vittumaista, jos ne toiset sattuvat olemaan vaikka likaisena. Ja sitten täytyy taas ostaa toiset farkut, että on aina kahdet housut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Farkkujen repeäminen on kyllä vittumaista, jos ne toiset sattuvat olemaan vaikka likaisena. Ja sitten täytyy taas ostaa toiset farkut, että on aina kahdet housut.
Joo ripulihan niitä paljon kanssa tuhoo. Joskus kännissä pistät sankkoon muka likoomaan ja viikon pari vielä tinttaat ja kun oot taas toimintakykyinen niin huomaatkin että hitto ne onkin ollut vaan marinoitumassa ja döfis ei lähde ikinä.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Se tunne kun tapasit pari viikkoa sitten ihanan naisen baarissa ja ilta päättyi onnellisesti.

Kovasti tässä ollaan koitettu nähdä uudelleen, mutta aina on kiire tai jotain muuta, miksi ei voi nähdä. Molemmat kuitenkin ilmaisevat, että ovat kiinnostuneita toisesta.

Nyt tämä naishenkilö lähtee sitten opiskelemaan 500km päähän. Kai tämmönen kaukosuhdekin voi toimia tai ylipäätää edetä mihinkään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa (periaatteessa) niinkin pieni asia kun terasseilla röökaaminen. Istut pöytään tuopin kanssa, täydellinen auringonpaiste ja sitten... 2 vitun kusipäätä vetelee siinä viereisessä pöydässä sen 15 röökiä tunnissa ja vielä sopivasti tuulee tännepäin. Kylläpä oli nautinnollista istua.

Elintaso-ongelmia, tiedän. Mutta vitutusketjuhan tää oli...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jatkoajan keskustelupalstan uusi ulkoasu. Sinällään menisi johonkin muuhunkin ketjuun, mutta kaikki muutokset vituttavat aina. En ole edes tietokoneella avannut sivustoa (ollut muuta tekemistä koko päivä). Silti olen varma että sivusto vituttaa minua siinäkin ulkoasussa. En ole vieläkään antanut anteeksi NHL:lle heidän sivujensa päivittämistä muotoon josta saan lähinnä syövän.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa yksi työkaveri, joka luulee tietävänsä kaikki ja osaavansa kaikki. Ei ymmärrä vahinkoja ja hänen tapa on aina se ainut ja oikea. Jättää myös jälkeensä kaikki roskat muiden siivottavaksi. Vituttaa myös lähteä viikonloppuna mökille poikien kanssa, koska mökin omistaja ollut viimeisen viikon kuin perseeseen ammuttu karhu. Aivan sama mitä kysyt tai sanot toiselle, niin nälvimistä ja marttyrointi alkaa.

Kaiken lisäksi vituttaa sillee hitusen vaan naisystävän mielialavaihtelut. Aamulla ollaan maailman onnellisempia ja iltaan mennessä haluttaisiinkin jo vajota maan alle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Vaikka itse omistankin jo liput Northlanen joulukuun keikalle, niin viime aikoina on alkanut keikkapaikkana tuolle konsertille On The Rocks vituttamaan paristakin syystä.

1. Kyseessä on vahvassa nosteessa oleva bändi, jonka tuorein albumi on saannut enimmäkseen pelkkää ylistystä ja kehuja. Myynyt tämän Alien Tourin aikana jo useamman keikan loppuun. Tämä huomioiden keikkapaikka on aivan liian pieni ja läheskään kaikki halukkaat eivät tule saamaan lippuja, sillä tapahtuma on jo nyt lähes loppuunmyyty.
2. Koska On The Rocksin noin 350 ihmistä vetävä konserttisali tulee olemaan tupaten täynnä, niin liikkuminen tuolla tulee olemaan varmaan aivan hemmetin mukavaa.

No ei siinä, bändin musiikkihan on mun makuun aivan 5/5 ja musiikin takiahan noihin konsertteihin yleensä mennään, mutta kun vallan hyvin tiedän, että Northlane olisi vetänyt Helsingissäkin helposti semmoset 500-600 fania, niin olisihan tuon keikan ihan hyvin voinut bookata johonkin tilavampaan mestaan.

Itseasiassa tuonne on jo nyt ilmoittautunut Facebookin kautta enemmän populaa, mitä The Word Aliven Nosturin keikalle ilmoittautui loppujen lopuksi. Ja Nosturissakin on kuitenkin lähes kolme kertaa enemmän tilaa kuin tuolla.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vituttaa (periaatteessa) niinkin pieni asia kun terasseilla röökaaminen. Istut pöytään tuopin kanssa, täydellinen auringonpaiste ja sitten... 2 vitun kusipäätä vetelee siinä viereisessä pöydässä sen 15 röökiä tunnissa ja vielä sopivasti tuulee tännepäin. Kylläpä oli nautinnollista istua.

Elintaso-ongelmia, tiedän. Mutta vitutusketjuhan tää oli...

Tässä vitutuksen huomaa joskus vasta sitten, kun on kotona ja huomaa vaatteissa hajun.

Kaipaisin tähän hetkeen jonkinlaista "haista paska" -ketjua. Eräs henkilö teki allekirjoittaneelle temput tänään.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Enemmänkin varmaan masennusketjun kamaa, mutta en tiä onko sellasta. Mut vituttaa tää yksinäisyys.. Muutin takaisin kotikaupunkiin Tampereelle 24 vuoden jälkeen... Yksin.

En jää haikailemaan Poria, se kaupunki vasta vitutuksen nostikin kun koko kylä olisi junttimaisinta mitä tiedön -ketjun kamaa. Sielläkin btw. kun menin baariin niin ihan yksin sain olla vaikka koko illan. Sisäsiittosta sakkia ja uusiin ei tutustuta jos et oo syntyperäne.

Mut vituttaa enemmänkin se kun työ on sen sorttista, että en tapaa uusia ihmisiä tai joudu liikaa sosiaalisiin kontakteihin, joiden luomisessa on ollu aina surkea..... Juu mää oon baarin terdellä se hemmo joka räplää yksin kännykkää. Niin.. En vaan osaa olla sosiaalinen ja silloinkin päin veetä. Olen ihan törkee introvertti joka ei halua kuulla sun mielipidettä maailman asioihin, oot väärässä kuitenkin!! Mutta sitten toinen käsi sanoo ettei pysty olemaan yksin eli tarttee jotain seuraa ympärille.

Mutta enemmän vituttaa esimerkiksi se kun haluaisin lähteä Lontooseen niin ei ole ketään ketä pyytää mukaan. Ja ne pari harvaa on persaukisia jotka ei poistu kotoaan muutenkaan. Tai yhtälailla vituttaa mikä tahansa asia mihin ois kiva mennä tai tehdä jonkun kanssa niin vittu yksimpä tässä haaveilen.

Vittu ku vituttaa elämästä puuttuu jopa ne hyvän päivän tutut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös