Pikkuisen alkaa kyrpimään töissä. Työskentelen samassa tilassa englannista lähtöisin olevan kaverin kanssa. Tässä ei vielä ole muuta ongelmaa, kuin se, että välillä itselläni on kaverin lausumisesta johtuvia ongelmia kommunikaatiossa. Itse kuitenkin telkkarin kautta tottunut jenkki englantiin, ja kohtuu erilaista puhetta työkaveri suoltaa.
Se nyt alkanut keljuttamaan, kun kaveri vastaa töissä kuunneltavasta musiikista. bbc radio one on päällä. Musiikki on ihan vitunmoista shaibaa ed shiiraimineen, one direksioineen ja kirsikkana kakun päällä spice girsejäkin soittelevat. Jos rockilta, jota itse autossa kuuntelen soi samat bändit, niin tuolla soi jotakuinkin 20 biisiä loppumattomalla luupilla. Tänäänkin tuli joku buetiful people kappale ainakin 5 ! Kertaa 11h työvuoron aikana.
Ja voi helskuta nuo uutiset. Parin kuukauden aikana ei varmasti ole tullut yhtään pätkää ilman brexitiä. Miten hemmetissä nuo jaksaa veussata siitä?
Pari kuukautta sitten, kun tuohon pajaan menin, niin menin sanomaan, että ihan sama mitä soittelee, siitä syystä en ole hirveästi viitsinyt valitella.
Olen siis saman firman kirjoilla ollut eri toimipisteellä nyt kesän, kun oma työpisteeni on ollut kesätauolla, mutta onneksi pääsen ensi viikolla takaisin omaan pajaani, jossa vastaan itse musiikeistani.