Vitutusketju

• 10 739 462
  • 56 302

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koko vitun Jatkoajan vapaan palsta. Mitään huumoria ei enää ole, eikä sitä saa missään enää viljellä ilman pelikieltoa. Kaikki on rasismia tai muuta paskaa. Mene keskustelemaan löylyhuoneeseen, niin pitäisi olla viikon työ tehtynä siitä, että faktat on varmasti kunnossa, tai sitten vaan pusket poskettoman määrän Twitter vai mikä X se nykyään onkaan linkkejä. Sanokaan minun sanoneen, mutta Jatkis upottaa tällä menolla itsensä. Onneksi kiekkopuolella vielä riittää mukavaa keskustelua.
Ottamatta kantaa viestien sisältöihin, niin kyllähän modejen päätyovien heilutus napsahtaa Jatkiksen omaan nilkkaan. Monimuotoisuus on tuhannesti parempaa kuin poteroiden kaivuu ja vastakkainasettelu...

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ottamatta kantaa viestien sisältöihin, niin kyllähän modejen päätyovien heilutus napsahtaa Jatkiksen omaan nilkkaan. Monimuotoisuus on tuhannesti parempaa kuin poteroiden kaivuu ja vastakkainasettelu...
Samaa mieltä. Ei kukaan jaksa kohta enää mitään vapaan puolelle kirjoittaa, ei jos jokaista viestiä kohdin pitää miettiä monta minuuttia sitä, että onkohan nyt korrektia sanoa tätä. Enkä siis tarkoita mitään tahallaan laitettuja törkyviestejä.

Itse ihmettelen sitä, että miksi joku jaksaa pahoittaa mielensä jostain viestistä. Mene uuteen viestiin ja eteenpäin. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos joku kertoo vitsin "kissaa on helpompi nussia kuin isoa koiraa", niin miksi vitsiketjuun tulee joku ilmoittamaan sen, että hän ei tykkää vitsistä yhtään ja hän on niin eläinrakas sekä hän ei sitä vitsailua hyväksy. Vittu se on vitsiketju. Älä sitten lue sellaista ketjua, älä jos haluat elää omassa ihanassa kuplassa ja välttää kaiken kuplasi ulkopuolisen paskan.

Tämä on hieno foorumi ja mielestäni loistavasti moderoitu. Vituttaa vain se, että vapaalla keskustelu on nykyisin täysin nolla. Ennen oli hauskoja viestejä ja sai jopa monesti aamukahvia seimaillessa nauraa. Enää ei näin ole.

Alejandro

Jäsen
Samaa mieltä. Ei kukaan jaksa kohta enää mitään vapaan puolelle kirjoittaa, ei jos jokaista viestiä kohdin pitää miettiä monta minuuttia sitä, että onkohan nyt korrektia sanoa tätä. Enkä siis tarkoita mitään tahallaan laitettuja törkyviestejä.
Välillä tuntuu, että olen joidenkin käyttäjien kanssa jollain eri palstalla. Kyllähän vapaalla puolella voi todella törkeää tekstiä tykitellä. Tiedän ihan omakohtaisesta kokemuksesta. Vain yksi rikepiste saldona, vaikka jälkikäteen ajateltuna olisi voinut olla jopa pelikielto paikallaan.

Minua ei siis vituta kirjoittaa tänne, eli ehkä olen siis väärässä ketjussa. Se kyllä tosin huvittaa ja suoraan sanottuna turhauttaa, että aikuiset miehet vinkuvat ja inisevät jatkuvasti moderaattorien (muka) despoottisesta linjasta. Tämä viimeinen osioni ei kohdistu sinuun (en muista yleisesti kuka käyttäjä on sanonut mitäkin, suurin osa vain harmaata massaa), mutta usealle tekisi oikein hyvää katsoa peiliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy