Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tietokone on sitten huoltokunnossa. Voi vittu. Varmaan maksaa huolto satoja euroja. Tämä vituttaa.
Millainen kone sulla on? Mietin vaan että onko välttämättä järkeä edes huoltoon viedä tuolla hinnalla vai kannattaisiko suosiolla hommata uusi...Tietokone on sitten huoltokunnossa. Voi vittu. Varmaan maksaa huolto satoja euroja. Tämä vituttaa.
Sitten vielä fiittauksen lopuksi tunnustaisi ne murhat.Sivuhuomiona tuli mieleen, että kun tämä on Bodomille iso spesiaalikeikka, olisi mahtavaa jos Nils Gustafsson tulisi
yllättäen fiittaamaan jotain. Vaikka "Silent night, Bodom night"in.
Sitten vielä fiittauksen lopuksi tunnustaisi ne murhat.
Kyllä siinä kieltämättä saattaa selkä tai polvet kastua. Riippuu kumpi on päällä.Jossain määrin kyrsii että aamun tolkuton vesisade saattaa uusiutua illalla. Illalla pukkaa Kaisaniemen puistossa
Bodomin keikka, ja jos joku on ollut Kaisiksessa kunnon vesisateen jäljiltä, niin tietää mistä on kyse.
Millainen kone sulla on? Mietin vaan että onko välttämättä järkeä edes huoltoon viedä tuolla hinnalla vai kannattaisiko suosiolla hommata uusi...
Ei avaudu, miksi pitää harrastaa itsemoderointia. Paina parkunappia, jos ahdistaa.Automaattisesti manuaalisesti! Ihan sama! Joko se hemmetin vänkäys siirtyisi esim autoilu-ketjuun. Kele.
Vituttaa nykymaailma ja sen muodit, lait, käytännöt ja suvatsevaisuus. Ehkä mua ei oo tehty tähän maailmaan ja tähän ajanjaksoon. Toivottavasti synnyn uudestaan ensi elämässä vaikka koirana, jolla on hyvä koti. Mut sit vituttaa taas, jos onkin mulkut omistajat. No, ehkä lintu olisi parempi vaihtoehto.
Parempi maailma rakentuu itsensä sisällä. Ulkopuoliset asiat ovat korkeintaan ärsykkeitä, joita aina tulee olemaan.Minkälainen olis parempi maailma?
Paina parkunappia. NiihTällä hetkellä vituttaa aivan kaikki.
No ei ne Levikset muista kaukomailla valmistetuista halpisfarkuista erotu. Jenkeissä levispari maksaa 40 dollaria, joka on hyvä markkinahinta niistä.Farkut repesi. Ootteks te muuten vaihtanut Levikset muihin merkkeihin? Mä jo pari vuotta sitten. Hitto pitäiskö vaihtaa takaisin.
Modet tuskin voivat rientää mun vitutukseen hätiin, mutta sun pahaa mieltä muissa ketjuissa voivat varmasti lievittää.Paina parkunappia. Niih
Anteeksi kun vitutti väärin.
Farkut repesi. Ootteks te muuten vaihtanut Levikset muihin merkkeihin? Mä jo pari vuotta sitten. Hitto pitäiskö vaihtaa takaisin.
Joo ripulihan niitä paljon kanssa tuhoo. Joskus kännissä pistät sankkoon muka likoomaan ja viikon pari vielä tinttaat ja kun oot taas toimintakykyinen niin huomaatkin että hitto ne onkin ollut vaan marinoitumassa ja döfis ei lähde ikinä.Farkkujen repeäminen on kyllä vittumaista, jos ne toiset sattuvat olemaan vaikka likaisena. Ja sitten täytyy taas ostaa toiset farkut, että on aina kahdet housut.