Vitutusketju

  • 10 527 725
  • 56 125

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tästä saa varmaan virtuaalilynkkauksen, mutta kyllä tämä kuumuus vituttaa kun siitä sai taas 8 tuntia nauttia analyysilabrassa. Muutenkin muuttunut elämä niin tervehenkiseksi ettei helteillä oikein mitään tee, kun auringonpalvontaa ei ole tullut koskaan harrastettua ja terassillakin kävin vasta vappuna viimeksi. Pentuna näitä kelejä tuli hyödynnettyä puljaamalla järvissä täyspäiväisesti, mutta eipä sitäkään jaksa missään kaupungin yleisellä rannalla vaikka olisi vapaatakin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiedättekö sen lempeän tunteen silmässä, ku ootte uimassa ja polskimassa ja sukeltelemassa. Altaasta noustuanne ette nää toisella silmällä mitään ja alatte runkata linssiä paikalleen ja ette meinaa sitä millään löytää ja jatkatte ja jatkatte. No hih! Linssihän olikin pudonnut veteen ja ootte tökkiny sillä ebolasormellanne silmän melkein verille ja puhki ja nyt kirvelee ja sattuu.

Nyt sulla on lihansyöjä bakteeri silmässä. Ja ebola.

Joskus kyllä tullut sellaisista kuraojissa kalastettua, että välillä miettii minkä kupan sieltä haisevasta liejusta sai. Eli tavallaan ymmärrän tunteesi!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä, myös minä muistan yläasteaikojen ebolajutut hyvin. Siitä oli paljon uutisia mediassa ja totta kai (muka)hauskoina oppilaina naureskelimme YouTubesta löytyneille ebolavideoille, jotka oltiin tehty vitsillä ja ne olivat jonkin sortin biisejä. Jännittäviä aikoja, jännittäviä aikoja.
Joo kyllä niille tuli naurettua. Toinen juttu, mitä ihan ei silloin vielä tajunnut oli tämä Krimin valtaus. Jotkut mietti varmaan, että nyt tulee kolmas maailmansota ja me kaikki kuollaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistan lisäksi hyvin sen, kun Clash Royale julkaistiin ja kaikki oppilaat pelasivat sitä koulussa hullun lailla. Olisin itsekin halunnut kokeilla sitä, mutta pelin julkaisuaikaan puhelimena oli meikällä Nokia Lumia, jolle ei saanut ladattua sitä. Nykyisin mobiilipelit eivät herätä osaltani enää kiinnostusta.
Clash Royale oli kova myös meillä. Lisäksi Flappy Bird ja Geometry Dash olivat kovassa huudossa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todellakin, sama myös täällä. Mobiilipelit ovat yläasteissa kova juttu. Mutta niin ovat mahdollisesti ala-asteillakin. Omana ala-asteaikanani ei pelattu laisinkaan puhelimilla. Sen sijaan vietimme välitunnit pallotellessa eri tavoilla. Jääkiekkokortit olivat joillekin oppilaille kova juttu siihen aikaan.
Meidän ala-asteella ei ainakaan saanut käyttää kännykkää. Plus monella ei vielä ollut sellaista, mihin saisi uusimpia pelejä. Mekin pelattiin jalkapalloa ja sitten jossain vaiheessa pokemonkortit oli kuuminta hottia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun suoritin asevelvollisuuttani Oulussa, niin silloin voimassa ollut tyttökaverini soitti toisinaan komppanian lankapuhelimeen, joka oli käytävän seinällä. Joku siihen aina vastasi, ja sitten huudettiin alokas Käyttäjänimetöntä luurin äärelle. Siinä sitten käytävällä lemmestä lurittelin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juuri tämä. Edellisetkin ovat olleet pilalla, emmekä me ole yhtään sen parempia. Tai vaikka olisimmekin, setämiehet eivät uskoisi kuulemaansa.
Tehän olette ihan yhtä pilalla kun me aikoinamme. Siis totaalisen hukassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kun suoritin asevelvollisuuttani Oulussa, niin silloin voimassa ollut tyttökaverini soitti toisinaan komppanian lankapuhelimeen, joka oli käytävän seinällä. Joku siihen aina vastasi, ja sitten huudettiin alokas Käyttäjänimetöntä luurin äärelle. Siinä sitten käytävällä lemmestä lurittelin.

Näin tehtiin myös Tuusulassa. Minulla oli tosin tuhansien markkojen nokialainen, kun olin kesätöissä ollut ennen palvelusta.

Vaikka puhelut oli kalliita, niin ne yleensä hoidettiin tuon laitteen kautta. Aina joskus tuli vastattua patterinkin puhelimeen ja siellä sitten joku ihana tyttö kyseli jotain sotamiestä.

Tuolla ei tarvinnut käytävällä lemmestä luritella, kun pääsi piiloon eteiseen, johto riitti aivan hyvin siihen.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Särkylääkettä tipalla, virtsakivet vol 2. Vittusaatana että sattuu. Avautui et pääsin viimeksi vähällä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tätä minä vähän ounastelin. Miehen lasta vituttaa lähes kaikki. On tylsää, uintipaikka on huono, sänky on kova, ruoka on väärää, ihmiset on mälsiä, pennut on tyhmiä, nettikin pätkii, on kuuma ja kaiken tämän päälle minä olen pakottanut hänet tänne eikä hän ikinä enää tule... Itse hinkui mukaan, kukaan ei pakottanut, ihan hänen oma idea tämä oli tulla mukaan kun lähdettiin äitini kotipaikalle. Tottahan se on että jonkinmoinen kulttuurishokki voi iskeä kun tulee ihan vieraaseen paikkaan... En minä sillä että olisi väärin tai ihmeellistä kokea negatiivisiä tunteita kun asiat saattaa olla eri tavalla kun kuvitteli. Itseäkin kyllä vähän vituttaa tuo jurnotus... mutta mököttäköön aitassa ruokaan saakka tai siihen saakka kun tekee esim. mieli mennä uimaan. Antaa olla... parhaani olemne yrittäneet että viihtyisi. Ja tänään pääsee kotiin...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ehkä nyt nuoren ollessa vittuuntunut, ei kannata mennä kertomaan, mutta jossain sopivassa kohtaa. Kerro sille (asiallisesti) faktat ja myös se, että sinua vitutti tuo nuoren vittuuntuneena oleminen ja varsinkin sen vittuuntumisen valitus ja perustelut, kun ei ne paikkaansa pitäneet. Jos siis itse halusi jne.

Minuakin ottaa päähän nuorten valitus ja vittuuntumisen perustelut varsinkin silloin, kun asiat tai asioita on tehty juuri heidän toiveidensa mukaisesti ja silti heitä vituttaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Särkylääkettä tipalla, virtsakivet vol 2. Vittusaatana että sattuu. Avautui et pääsin viimeksi vähällä.

Auts ja tsemppiä.

Kerran reilut parikymppisenä alkoi keskellä yötä koskea alaselkää ja alavatsaa aivan helvetisti, ehkä pahinta kokemaani kipua koskaan. Aamulla pystyin jotenkin hoippumaan päivystykseen ja virtsanäytettähän sitä pyydettiin antamaan. Harvoin olen myöskään hämmästynyt niin paljon, kun kusikuppiin kolahti virtsaputkesta hiekoitussepelin kokoinen kivi ja kipu hellitti samantien.

Virtsakivihän se oli ja vanhempi lestadiolaislääkäri kyseli vielä episodin jälkeen, että juotko paljon maitoa? No tuolloin join eli joo. "Ok, sitä kannattaa vähentää. No, mitenkäs on oluen laita? Se nimittäin hapoillaan liuottaa hyvin kalsiumia pois virtsanjohtimesta, suosittelen sitä ennaltaehkäisyyn."

Olen noudattanut miehen neuvoa siitä lähtien ja vaiva on pysynyt poissa. Tiedä sitten saisiko KeLa-korvausta, jos hakisi diagnoosin kanssa.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä minä vähän ounastelin. Miehen lasta vituttaa lähes kaikki...
Vähän tuttua hommaa. Olen ollut samassa veneessä. Se lapsi purkaa sitä pahaa oloaan isänsä ja äitinsä väleistä ja kun sinä olet se isän uusi puoliso niin olet vähän helppo kohde. Joudut siihen paskasangoksi vähän tahtomattasi. Tuskin se lapsi sitä tiedostaen tekee mut kuten sanoin se on heidän tapa reagoida. Siihen auttaa se että olet mahdollisimman rauhallinen ja annat sen höyrytä. Vaikeaa, tiedän. Mutta jos sulla menee hermo niin olet hävinnyt pelin. Vaikket se lapsen vanhempi olekaan niin aikuinen kuitenkin, ja siten pieneltä osaltasi kannat vastuun siitä kun se kuitenkin kuuluu perheeseen miehesi kautta. Mulla tilanne on parantunut kun siitä kapinoivasta lapsesta on tullut aikuinen ja alkanut vähän ajatella itsekin. En ehkä olekaan niin mulkku kun aiemmin luuli... Voimia siihen taistoon. Se ehkä palkitsee joskus tai sitten ei...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vähän tuttua hommaa. Olen ollut samassa veneessä. Se lapsi purkaa sitä pahaa oloaan isänsä ja äitinsä väleistä ja kun sinä olet se isän uusi puoliso niin olet vähän helppo kohde. Joudut siihen paskasangoksi vähän tahtomattasi.

Minulla tätä ei kestänyt kuin puoli vuotta äidin lähdettyä toisen matkaan, mutta noinhan se on. Ehti tulla tutuksi, vaikka mukaviakin hetkiä oli.

Olihan se aavistuksen vittumaistakin kuunnella sellaista raivoamista uimarannalla "sä et ole mun isä."

En niin, mutta ei silti tuolla tavalla voi käyttäytyä, vaikka olisi mitkä esiteinin hormonit.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla tilanne on parantunut kun siitä kapinoivasta lapsesta on tullut aikuinen ja alkanut vähän ajatella itsekin. En ehkä olekaan niin mulkku kun aiemmin luuli... Voimia siihen taistoon. Se ehkä palkitsee joskus tai sitten ei...

Tätähän voi käyttää sittemmin hyödyksi kupitellessa, jos siis toimeen on harrastunut: "Tuota noin... hae sä seuraavat kun runkkasit siellä aitassa nuorena ja vittuilit vähän kaikesta." Silleen huumorilla. Jos huumori-ihmisiä toinen on. Tietty jos on tosikko niin ei sitten, vittu.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Särkylääkettä tipalla, virtsakivet vol 2. Vittusaatana että sattuu. Avautui et pääsin viimeksi vähällä.
Tsemppiä. Nimimerkillä jo 4 kertaa...
Joskus meni ohi Litalginia syömällä ja makaamalla pari päivä ja juomalla paljon, jotta kivi liikkuu ulos.
Eräällä kerralla sitten jalat lähti alta lääkärikeskuksen infon edessä ja vapisin sikiöasennossa kykenemättä puhumaan enkä tiennyt jos kusen ja paskon alleni ja oksennan samaan aikaan. Kipu oli nivusistä olkapäihin saakka ja tuntui kuin joku olisi useamman ison ruosteisen, ahjossa kuumennetun pihdin kanssa väännellyt ja puristellut kiveksiä ja kaikkia mahdollisia sisäelimiä.
Jos toisen kerran tullut jo niin tervetuloa kerhoon, eli lisääkin tulee. Näin sanoi minulle kirurgian ylilääkäri kierroksella ja mainitsi itse myös kuuluvansa kerhoon.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Tsemppiä. Nimimerkillä jo 4 kertaa...
Joskus meni ohi Litalginia syömällä ja makaamalla pari päivä ja juomalla paljon, jotta kivi liikkuu ulos.
Eräällä kerralla sitten jalat lähti alta lääkärikeskuksen infon edessä ja vapisin sikiöasennossa kykenemättä puhumaan enkä tiennyt jos kusen ja paskon alleni ja oksennan samaan aikaan. Kipu oli nivusistä olkapäihin saakka ja tuntui kuin joku olisi useamman ison ruosteisen, ahjossa kuumennetun pihdin kanssa väännellyt ja puristellut kiveksiä ja kaikkia mahdollisia sisäelimiä.
Jos toisen kerran tullut jo niin tervetuloa kerhoon, eli lisääkin tulee. Näin sanoi minulle kirurgian ylilääkäri kierroksella ja mainitsi itse myös kuuluvansa kerhoon.

Kiitos paljon. Klubi johon en välttämättä haluaisi kuulua mut nämä on kortit jotka on jaettu.

Kivi tuli vielä samana iltana läpi ja nyt jo oireeton ja töissä. Litalginit kulkee tästä eteenpäin mukana aina, jos vaikka ehtisi hiukan ensiapua ottamaan. Kuinka nopeasti ne alkavat vaikuttaa jos 2x500mg rouskaisee kerralla?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kiitos paljon. Klubi johon en välttämättä haluaisi kuulua mut nämä on kortit jotka on jaettu.

Kivi tuli vielä samana iltana läpi ja nyt jo oireeton ja töissä. Litalginit kulkee tästä eteenpäin mukana aina, jos vaikka ehtisi hiukan ensiapua ottamaan. Kuinka nopeasti ne alkavat vaikuttaa jos 2x500mg rouskaisee kerralla?
Nopeasti. Itsellä noin vartissa. Lisää juomista. Enemmän nestettä munuaisten läpi ehkäisee kiviä, tai ainakin saa osan pienemmistä liikkeelle (joita ei edes tunne). Opiskele mitkä ruoka-aineet ja juomat lisäävät kivien riskejä. Tehtiinkö seulonta kivestä? Minkä tyyppisiä. Olut muuten saattaa olla hyväksi.
”The Washington Post reports that a study found in the Clinical Journal of the American Society of Nephrology compared the effects certain beverages had on a person’s chance of developing kidney stones. It was found that daily doses of sugary soft drinks could increase the chance of kidney stones, while other drinks—such as coffee and beer—reduced the risk.”
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Nopeasti. Itsellä noin vartissa. Lisää juomista. Enemmän nestettä munuaisten läpi ehkäisee kiviä, tai ainakin saa osan pienemmistä liikkeelle (joita ei edes tunne).


Kiitos, hyvä tietää. Ja joo olen lukenut myös nyt että mitä pitäisi muuttaa, jos pitää. Olen juonut kuin janoinen kameli viimeiset pari päivää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös