Kiitos. Kyllä tää taas tästä. Tulihan hyvä muistutus missä mennään.Kyllä, elämä on vaikeaa. Kun ei voi ottaa yhtä jos on mahdollisuus toiseen ja kolmentaan jne (puhun siis itsestäni). No hyvä sinulle ettet Alkoon päätynyt. Voimia...
Kiitos. Kyllä tää taas tästä. Tulihan hyvä muistutus missä mennään.Kyllä, elämä on vaikeaa. Kun ei voi ottaa yhtä jos on mahdollisuus toiseen ja kolmentaan jne (puhun siis itsestäni). No hyvä sinulle ettet Alkoon päätynyt. Voimia...
No, menneeseen EI voi vaikuttaa. On vain tämä hetki, ja sitten huominen. Niihin vain voi vaikuttaa. Silloin siis paremmin.Voi helvetin perse. Miks pitää ihmisen kiusata itseään tällä tavalla? Päivä oli ihan OK, ellei hyvä. Koulutusta jne. Pyysivät kaljalle sen jälkeen - OK, jäi yhteen. Sekin ois pitänyt jättää juomatta, tai ottaa muuta.
Mut sit joku, jostain bileistä, oli jättänyt mulle vajaan votkapullon. Senhän tietää miten käy toipuvan holistin kanssa. Se meni kurkusta alas. Onneksi ei ole enempää ja sain nostettua itseäni ylös niskasta sen verran etten (olisin ehtinyt) Alkoon enää mennyt.
Pääsen aamulla duuniin, toki huonosti nukutun yön jälkeen. Vittu että ihminen on heikko.
Alkoholistihan mä olen loppuelämäni. Tällaiset illat vaan vituttaa, kun jo pitäis tietää. Tai tietää, mut silti ei opi. No, oppinut että etten sinne Handeliin enää eksynyt. Vitutusta tässä poden 2-5 päivää. Kun on jo oppinut että voi lähteä kaljalle, mutta ottaa sen holtittoman. On se sitten ihan vettä, vissyä, limua tai jotain. Ei edes alkoholiton olut ole pariin vuoteen laittanut aivotumaketta haluamaan holillista. Pitikin sit tänään. Noh, rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä.No, menneeseen EI voi vaikuttaa. On vain tämä hetki, ja sitten huominen. Niihin vain voi vaikuttaa. Silloin siis paremmin.
Mun naapurin pappa kertoi olevansa alkoholisti, ja nyt 45vuotta kuivilla.
Tuttu tunne, toki useamman vuoden takaa, mutta jotakuinkin "met the right person at the wrong time" klisee tapahtui tuolloin kohdallani. Sattui syvästi ja pitkään, mutta nykyisin olen onneksi hänestä yli ja siirtynyt elämässä eteenpäin. Joo, kyllähän toi on vittumainen tilanne ja tiiän sen itekin. Ja tähän loppuun taas kliseisesti että ajalla on tapana parantaa haavat...Kun unelmiesi nainen päätyi toisen syliin.
Vittu, kumpikin tajuaa olevansa toisilleen oikeat. Sitä ovat muutkin sanoneet. Silti kaikkea paskaa tulee aina väliin. Vai onko sitä itse liian naiivi. Vituttaa silti.
Yleensä se menee niin, että eron alussa miettii ainoastaan niitä asioita, jotka oli yhdessä hyviä. Mutta sitten aikaamyöten tajuaa, kuinka mahdoton yhtälö loputa oli. Mahdoton yhtälö voi tulla keskinäisistä asioista, tai sitten myös kahden ihmisen ulkopuolisista asioista.Kun unelmiesi nainen päätyi toisen syliin.
Vittu, kumpikin tajuaa olevansa toisilleen oikeat. Sitä ovat muutkin sanoneet. Silti kaikkea paskaa tulee aina väliin. Vai onko sitä itse liian naiivi. Vituttaa silti.
Mut sit joku, jostain bileistä, oli jättänyt mulle vajaan votkapullon.
Selvisi, että myös latautuu normaalisti, kun laite on pois päältä.tuo Motorolan paska päättää olla latautumatta. Mini-usb portti ei toimi edes tietokoneella tiedostojen katselua varten, eikä muillakaan johdoilla tilanne muutu.
Voimia raittiuden tielle, jos sitä haluat astella.Alkoholistihan mä olen loppuelämäni. Tällaiset illat vaan vituttaa, kun jo pitäis tietää. Tai tietää, mut silti ei opi. No, oppinut että etten sinne Handeliin enää eksynyt. Vitutusta tässä poden 2-5 päivää. Kun on jo oppinut että voi lähteä kaljalle, mutta ottaa sen holtittoman. On se sitten ihan vettä, vissyä, limua tai jotain. Ei edes alkoholiton olut ole pariin vuoteen laittanut aivotumaketta haluamaan holillista. Pitikin sit tänään. Noh, rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Huomaa, ettet ole alkoholisti. Ja tämä ihan hyvällä sanottuna.Voimia raittiuden tielle, jos sitä haluat astella.
Aina on askarruttanut tuo alkoholismi, ja miten se eroaa juoppoudesta. Minä myönnän olevani juoppo, mutta en nähdäkseni ole alkoholisti. Olen juonut viinaa yli 30 vuotta vähintään kerran viikossa, ja aina paljon. En käy yhdellä, se on huppu himmeäksi tai ei mitään. Kuitenkin olen näinä vuosina päässyt ylioppilaaksi, sisään yliopistoon, opiskellut maisterin paperit, tehnyt töitä (joskus useampaakin työtä yhtaikaa), avioitunut, saanut lapsia, elänyt keskiluokkaista rivitaloelämää. Mulla oli viime kesänä 10 viikkoa lomaa, siis 70 päivää, joista selviä oli ehkä kymmenen. Juon paljon, mutta hoidan hommani. Kun avaan korkin, ei ole pelkoa että löydyn viikon päästä shortsisillani laivalta tai jostain ylivieskalaisesta siltarummusta.
Siinä eroan alkoholistista, että en syytä mitään sairautta tai geeniä juomisestani. Kyllä se on ihan oma vikani. Minä kävelen Alkoon, minä ostan sen pullon ja juon sen. En ole tahdoton objekti vaan teen mitä teen vakaasti harkiten ja myös kestän sen seuraukset. En piiloudu minkään kuvitellun sairauden taakse.
Vielä toistan, että voimia sinulle. Pärjää. Päivä kerrallaan ja blaablaablaa.Huomaa, ettet ole alkoholisti. Ja tämä ihan hyvällä sanottuna.
Mä en piiloudu. Siinä vaiheessa kun tarve ylittää järjen ja tarpeesta tulee pakko, ollaan jo sairauden puolella. Tätä on halua kenellekään, oli sairaus tai mitä lie.
Ja blaa blaa.Vielä toistan, että voimia sinulle. Pärjää. Päivä kerrallaan ja blaablaablaa.
Minä en tiedä sitä omalta kohdaltani, mutta vierestä olen katsonut. Isäni oli sellainen. Ampui sitten lopulta aivonsa seinälle. Vuosi oli 1988, hän oli 42, mie 15.Ja blaa blaa.
Sä et siis tiedä mitä se on on korkin avaa, niin sitä ei kiinni saa. Siinä menee kaikki, mistään mitään välittämättä. Lupaukset, rahat, parisuhde. Blaa. No, ihan sama. Voimia en kaipaa, on mua jo ilman @Evil koeteltu ja pärjätty.
Ja tuota en kohdalleni halua. Siksi korkki on kiinni. Systerin aivot 22n jäljiltä olen nähnyt, omiani en halua sukulaisille näyttää. Siinä nyt ei ollut pelkästään viinasta kyse, oli muitakin aineita. Mä haluan elää.Minä en tiedä sitä omalta kohdaltani, mutta vierestä olen katsonut. Isäni oli sellainen. Ampui sitten lopulta aivonsa seinälle. Vuosi oli 1988, hän oli 42, mie 15.
Samoin. Iso peukalo tälle. Eletään, vaikka ihan vittuillakseen.Ja tuota en kohdalleni halua. Siksi korkki on kiinni. Systerin aivot 22n jäljiltä olen nähnyt, omiani en halua sukulaisille näyttää. Siinä nyt ei ollut pelkästään viinasta kyse, oli muitakin aineita. Mä haluan elää.
Vitun Osuuspankki. Pitäs siirtää rahaa ja se ei suostu siirtämään ilman jotain tekstiviestivahvistusta. No tottakai siellä on vanha numero ja muutettua saa vaan aspaan soittamalla. No aspa sanoo, että palvelu ruuhkautunut, soita myöhemmin. Voi vittu tätä nykyaikaa, kun ei saa rahaakaan siirrettyä helposti.