K e l a. Äärettömän hidasta toimintaa. Vituttaa.
Kyllä, itselläkin kaksi hakemusta sisässä, toista käsitelty (kuulemma jonossa) nyt viisi kuukautta ja toisessa lähtee toinen kuukausi.
Hyvä pointti tuo teletappien holtiton ryntäily bussien läheisyydessä. Minä väistän busseja siksi, että seuraavan pysäkin jälkeen olen joka tapauksessa päässyt niistä eroon. Miksi stressata jonkun 200 m perässä köröttelyn takia?Aika kauan olen autoa ajanut ja koskaan ei ole tullut yllätyksenä bussin palaaminen reitilleen. Jos näen bussin tien laidassa niin osaan varoa sekä bussia, että mahdollisia teletappeja jotka juoksevat sen äärestä autotielle. Lisäksi en nyt ihan rehellisesti muista bussin liittyneen liikenteeseen ilman vilkkua taikka koskaan olisi ollut niin kiire, että vituttaisi bussit. Vituttaa se, että joku yksityisautoilija kuvittelee, että hän on kaikkien muiden edellä. Pyöräilijöiden, joukkoliikenteen ja kävelijöiden.
Maksimissaan 60km/h nopeusrajoitusalueella bussilla on etuajo-oikeus pysäkiltä takaisin liikenteeseen.
Vituttaa, että on syksyn todennäköisesti viimeinen lämmin viikko, +20 ja aurinko paistaa, ja minä makaan sairaana kotona.
Ja on myös velvollisuus korvata vahingot, jos tulee kylkeen.Maksimissaan 60km/h nopeusrajoitusalueella bussilla on etuajo-oikeus pysäkiltä takaisin liikenteeseen.
Vittujen peräreikä...
...kauanpa pystyinkin työskentelemään kunnialla selkäongelmien laannuttua. Parisen viikkoa ja siihen se sitten jäikin.
Tänään säryt ja kivut ovat jälleen tulleet riesakseni, alaselästä särky etenee pistävinä aaltoina oikean jalan varpaiden kärkiin saakka. Tai kyllähän tämä selkä on vihoitellut jo useamman kerran tässä viimeisinä päivinä mutta tänään säryt ja hermokivut ovat olleet jatkuvia. Että näin!
vlad.
Ja on myös velvollisuus korvata vahingot, jos tulee kylkeen.