Vittu että vituttaa tuollaiset ihmiset. Sais painua helvettiin jäähalleilta, ehdotuksina vaikka psykiatri tai suoraan vaan vankilaan. Oksettavaa touhua edes kirjoitella tuollaista.
Hmm. Aika pahasti nyt mielen pahoitit? Pitää nyt oikein lähteä träckäämään, että mikähän tuossa nyt oli kaikista kamalinta? Se, että odotin
vain sikailuja? Noh, tosiasiassa toivoin myös yhtä tai useampaa Sport-maalia erään mutta se on yleensä aika oletusasetus tai muuten en koe tarpeelliseksi mainita asiaa. Ja ehkä sinä näit tämän "sikailun" välittömästi jonkin vastustajapelaajan kuolemana, mutta minä psyykkisesti sairaana ihmisenä vain sinänsä harmittomana pohkeisiinhuitomisina ja pienenä "ylimääräisenä" kovuutena. Esim. viedä taklaukset loppuun vaikka viimeisille sekunneille yms. Joka sinänsä on aika worthless ja nilkkiä. Mikä se oikea sana ikinä olisi ollut. Eli de facto siis toivoin Sportilta tällaisia nilkkeyksiä viimeiseen erään (toim. huom. viattomampi sana?). En vain ollut tottunut kirjoittamaan sanaa "nilkkeyksiä" tai muutenkaan jaksanut selventää tuntoani ilmeisesti tarvittavalla tarkkuudella. Valitsin tekstiini enemmän kielenpäällä olevan sanan, "sikailu", ja kuulun ehdottomasti siksi suoraan vankilaan. (*silmienpyörityshymiö)
Tätä yhdenmiehen inkvisitiota vastaan haluaisin myös korostaa, että sikailusanan ilmestymisessä tekstiini vaikutti ilmeisesti keskustelupalstalla hyväksytty ja määritelty "pikkusika". Tämä oli myös sana, jota en osannut muotoilla ensivaiheen tekstiini siten, että toivoisin pikkusikailuja, koska se olisi kuulostanut jotenkin hölmöltä, toivoin siis suoraan vähintään päänirrotusta, koska en tehnyt tätä distinktiota.
Se, mitä en voi kiistää, ettenkö salaa pitäisi tietystä uhkaelementistä jääkiekossa. (Hmm... Onkohan tämäkin väärin... En uskalla tarkemmin paljastaa) Minulle ei annettu tarkempia ohjeita ennen jäähalliin tuloa, mistä asioista minun kuuluu tykätä pelissä, joten olen syytön.
Jos pahastuminen koski Saipakannattajalle juttelua, niin ainakin itse kohde repesi nauramaan vitsilleni, kommentoi jotain ja lopuksi toivotin onnet heidän hyvästä pelistä ja tiemme hallin vaarallisilla käytävillä erkanivat. Kaikki oli ohi n. 5 sekunnissa. Huom. Järkkärit eivät ehtineet väliin!