En näköjään osaa enää lainata (mikä vitun multi quote), niin laitetaan bebetolle, Streiderille ja Individualille viestiä näin sitten. Tuosta välinpitämättömyydestä sairaalassa, niin se todella kyllä vituttaa. Kyllä minä ymmärrän, että siellä käy selkäpotilaita tuon tuosta ja toisilla ihmisillä on syöpäkin, mutta ei se saatana sitä kipua millään tavalla vähennä. Ja kun akuuttivaiheessa kipu on niin hirvittävää, että salpaa hengityksen on suht raivostuttavaa kuunnella repliikkejä, kuten " sulla on joku pikku tälli tullut selkään vai?" Edelliselä kerralla vitutti niin paljon, että kun lääkäri oli stumpannut sormensa meikäläiseen perseeseen ja kysyi miltä tuntuu vastasin, että ihanalta saatana.
Fysioterapia. Voi hyvä Jumala taas.... Muistin yhtäkkiä, että minulla oli aika fysioterapeutille ja lähdin kiireessä könkkäämään matkaan ( pahin kipu oli selätetty ). En tiedä mistä olin saanut päähäni, että fysioterapeutti on mies. Noh, oven aukaisi kaunein fitneskissa Herttoniemestä Honoluluun. Tämä häkellyttävän kaunis parikymppinen blondi käski ottaa vaatteita vähemmäksi ja siinä minä sitten lopulta kekkuloin pelkissä punaisissa Tarjoustalon ratakireissä boxereissani hänen edessään. Huomasin heti, että myös sukat olisi kenties kannattanut vaihtaa ennen lähtöä. Hävetti niin vitusti yrittää taipua tytön käskemiin asentoihin. Onneksi lopulta tämä tyttö paljastui raudanlujaksi ammattilaiseksi, joka tiesi tilastani huomattavasti enemmän kuin yksikään tapaamani lääkäri. Hän selitti mistä se kipu itseasiassa mitä suurimmalla todennäköisyydellä johtuu. Kun selkä- tai lannerangan joku nikamista tai hermoista jää puristukseen se antaa aivoille singnaalia, että nyt on hätä. Tämä puolestaan saa selkälihakset siinä ympärillä jännittymään ja "suojelemaan" arkaa paikkaa. Tästä sitten muodostuu tuo kramppaus ja lihasspasmi, joka tuntuu järkyttävänä kipuna. Koko selkä oli meikäläisellä aivan tukossa.
Tyttö opetti muutaman hyvän ja helpon jumppaliikkeen ja teippasi selkäni. En oikein vieläkään ymmärrä kuinka paljon tuo teippi helpotti oloa. Kun selkä on menossa väärään asentoon teippi kiristyy ja ilmoittaa näin, että ei sinne. Toinen loistava vinkki, jonka tässä teille jaan, on kuutio. En osaa sitä paremmin kuvata. Selinmakuulla polvitaipeiden alle tuleva n.50cm korkea kuutio. Tämä saa aikaiseksi sellaisen asennon, että aivan kuin istuisit selinmakuulla. Tekee erittäin hyvää kipeälle selälle ja lepuuttaa lannerankaa. Tsemppiä kaikille kohtalotovereille. Oma kipu on jo siedettävää, mutta kokoajan on pelkoperseessä, että napsahtaisi uudestaan. Edelleen menee kasisatasta buranaa, codia ja Norflexia.