Venäjä. Pitkään oli tuollainen hiljainen/neutraali aikakausi, mikä oli hyvä juttu. Nyt on sitten Ukrainan tilannetta, Putinin venkoiluja ja ilmatilanloukkaamisia yms. yms. Vituttaa. Miksi hemmetissä puolet Suomen rajasta pitää olla Venäjän kanssa!
Lataa Tapatalk. Paljon mukavampaa ja sulavampaa selailla eri keskustelupalstoja.Vituttaa Jatkiksen mobiilisivulla mainos, kun yrittää klikata keskustelualueelle - mainos pomppaa just sillon esiin -> luet faktoja jostain saatanan tojotasta..
Uutinen vuodelta 2008? Aiheeseen liittyvä keskustelu Eläinoikeusfoorumi -> 26 000 kanan munakanalaa tuhottiin Närpiössä muistutti minusta jotenkin erästä ajankohtaista keskustelua täällä ja hfboardsilla.
Vituttaa myös työtilanne, töitä on, mutta ei tiedä miten kauan. Työnantaja menossa konkurssiin, vai ei? Siinäpä vasta pähkäily. Palkkaturvasta rahat saat, öö, joskus?
Eikä mulla! Ensin nauratti, mutta vitutuskäyrä nousi nopeaa. Piti laittaa tv äänettömälle, vaikka tunnelma oli muuten huikea. Voi vittu, että yksi ihminen voi tappaa tunnelman.Sokka irtiiiiiiiii.. vittu ei mulla muuta.
Meille ainakin tuli nimenomaan palkkaturvasta heti päivä tai pari viimeisen työpäivän jälkeen rahat. Ilmeisesti sen nykyään pitää mennä suunnilleen noin, eikä olla mitään puolen vuoden odottelua. Eli ei tarvi siitä murehtia, vaikka muutenhan tuo tilanne murheita aiheuttaakin.
No mitäs vittua? Itse tein toukokuussa hakemuksen ja TE-toimistossa sanottiin että palkkaturvassa on noin 6kk jonot. Eipä ole rahoja vieläkään näkynyt (entinen työnantaja ei kiistä saamisiani).
Alkoipa vituttamaan taas kunnolla!!
Itse sain viikossa tilille, talvella 2013. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä ja kysellä.
Onko työkaverit saaneet rahojaan?
Työkavereista en osaa sanoa mutta on kyllä ihme juttu...Meinaan jo TE-toimiston tiskillä sanottiin että "varaudu odottamaan vähintään 6kk koska nykyisin näitä firmoja on todella paljon ja siksi jonot on pitkiä"...
Nyt sulla on mennyt se 4kk. Kannattaa kysellä perään.Hakemusten käsittelyaika vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta se on pääsääntöisesti 3–4 kuukautta. Käsittelyaikaan vaikuttaa mm. tiedoksiantomenettelyyn kuluva aika.
Meille ainakin tuli nimenomaan palkkaturvasta heti päivä tai pari viimeisen työpäivän jälkeen rahat. Ilmeisesti sen nykyään pitää mennä suunnilleen noin, eikä olla mitään puolen vuoden odottelua. Eli ei tarvi siitä murehtia, vaikka muutenhan tuo tilanne murheita aiheuttaakin.
"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.
Niinpä. Eilen pisti silmään että Jatkoajan artikkelissakin puhutaan Euroopan kovimmasta liigasta. Keskustelupalstan puolella tuo varmasti kiistatta katsottaisiin provoiluksi. Eikö verkkolehden kannattaisi pysyä puolueettomana?"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.
Sama. Itse olisin niinkin radikaalin linjauksen kannalla, että Jokeri-kannattajat (ja erku) eivät saa keskustella Liiga-osiossa, ja vastaavasti muut kuin nämä eivät saa keskustella KHL-osiossa. Eihän tämä tietenkään ole varmasti realistinen toive koska aika vaikea tuollaista kai olisi valvoa, mutta jottain tarttis silti tehrä. Melkein voisi jopa sanoa, että palsta on nykyisellään pilalla."Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.
Niin, että Jokerifanit ovat ne kaiken pahan alku ja juuri tässä. Eiköhän kummassakin osapuolessa ole vikaa.Mä olisin valmis poistamaan koko KHL-keskustelun täältä, aina Jokereita myöten. Voisivat tehdä jonkun oman hiekkalaatikon johon siirtyisivät rellestämään. Modet ovat meinaan päästäneet tämän touhun täällä niin retuperälle, että ei mitään rajaa. Kaikille nykyisille kurinpitäjille pitäisi antaa täältä fudua.
Ei tuollaista jakoa ole mitenkään mahdollista tehdä ja muutenkin ihan paska idea, koska iso osa Jokeriosion hyvistä kirjoituksista tulee ihan muualta kuin meidän porukasta. Esimerkiksi Kärppäfani-Magni on sellainen persoona, jonka pitäisin meidän keskusteluissa mielelläni jatkossakin. Muutama HIFK-kirjoittaja on myös toiminut hyvänä ja asiallisena vastavoimana vahvasti Jokerivetoisessa keskustelussa tuolla meidän puolella. Liigan juttuja en hirveästi lue, mutta uskallan aika varmaksi väittää, että joillain Jokeri- tai KHL-kirjoittajilla on sinne ihan oikeaakin asiaa.Itse ehdottaisin myös tuota ei-niin-realistista -ehdotusta, että edes väliaikaisesti Liiga-osio suljetaan Jokerifaneilta ja KHL-osio suljetaan liigajoukkueiden faneilta. Ymmärrän tietysti minäkin, että tämän toteuttaminen on käytännössä mahdotonta, kunhan heitin.
Helpoin homma olisi yksinkertaisesti koventaa linjaa ja potkia, puolin ja toisin, provoilijoita pois mielummin liian kevyesti kuin liian lepsusti.
Sama. Itse olisin niinkin radikaalin linjauksen kannalla, että Jokeri-kannattajat (ja erku) eivät saa keskustella Liiga-osiossa, ja vastaavasti muut kuin nämä eivät saa keskustella KHL-osiossa.
Liigakauden alku on käsillä niin ikään ja kausi itsessään tuntuu mielenkiintoiselta, mutta ei siitäkään täällä voi keskustella ilman jonkinlaista vastakkainasettelua Jokerit vs. muut. Ja nähtävästi maajoukkuekeskustelu suistuu samaan rotkoon.