Vihreiden riveistä rankkaa palautetta Touko Aallolle: ”Läpsyttely homoklubilla ylitti jonkin rajan jopa itselläni”
Uusi Suomi uutisoi Vihreän Langan entisen päätoimittajan Pauli Välimäen kritiikistä Touko Aaltoa kohtaan. Paljon osuvaa ja etenkin viittaus taustakuiskuttelijoihin, sieltä löytyy yksi suurimmista ongelmista Toukon uralla. Olevat ja mahdollisesti tulevat äänestäjät eivät ole välttämättä samaa mieltä näiden taustallaolijoiden agendasta.
Tässä minun Touko- mediakuvassani on kieltämättä tapahtunut jokseenkin nopea, jopa yllättävä muutos. Puoluekokouksen jälkeenkin mielsin kaverin rakentavaksi, konsensushakuiseksi, jopa lähes odemaiseksi hahmoksi, mutta sitten tapahtui jotain mullistavaa, konsekstus-konsekstishakuisuuttako?
Seiska-lehtimäinen provokaatio: eli seksoletettu Iris Flinkkilä päätti muotoilla Toukon mieleisekseen puheenjohtaja-oletetuksi, räväkäksi hemmoksi.
Rosa Meriläinen kyllästyi Frangeniin, nykyiset Vihreät naiset ei tyydy olevaan, vaan haluavat aina uutta, jännempiä juttua. Elämä ei saa olla tavallista, Minua pitää innostaa, haluan uusia viboja, Minä haluan tuntea! Minä, Minä, Minää! Minä julkaisen, minä estän palautuksen, Minä Tiedän.
Narsististen Kakaranaisten kokoomus. Keskenään keskinkertaisuudessaan ovat lahjakkaasti luoneet mielikuvan intellektuelleina ajattelijoina, punkkupäissään toisiaan toisinaan hymistellen, keksien kertosäkeitä. Ja kyllähän nämä juoppojen renkutukset kuuluvat kaikille, kaikkialle koska nuo fanit, wannabe-toimittajaperskärpäset, Laajasalon-opistolaiset uskovat kaiken, älyttömyyttään tajuamattomat virkahenkilöt toistavat ne YLE Puheella, YLE Xllä, YLe Extremillä.
Veikko Huovinen olisi pystynyt tämänkin ilmiön mainiosti tiivistämään. Maailman menoon suhteuttamaan.
Lisäys: Perhana, tässä vehkeessä on päällä jokin täysin ennustamaton tekstinsyöttö tai tekstin syöttö. Luultavasti ryssä on minut maalittanut. No elän sen kanssa, vehkeitä en päivitä: perkeles tulukaa kaikki, yks kerrallansa!
Lisäys: ja tämä oli oikeasti teknisen probleeman toteaminen, ei mikään yltiöulkopoliittinen kannanjulkaus. Joka samperin sanaa joutuu korjaamaan ja siltä heitto merimerkki ja tyrkkää.. Outoa. Ja silti heittomerkkiä tyrkkää piti olla, hehe.