Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 9 985 327
  • 61 437

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Vladimir Vladimirovich. Just. Do. It.
 

Liitteet

  • Just Do It.jpg
    Just Do It.jpg
    55,6 KB · kertaa luettu: 443

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Venäjä ilmeisesti virallisesti esitti rauhanneuvotteluja:



Kertoo kyllä epätoivosta.

Edit:
Putin ja Scholz puhu tänää 90 minuuttia:

Liittokansleri korosti myös Ukrainan ja Venäjän viljakuljetukset turvaavan sopimuksen sekä Zaporižžjan ydinvoimalaitoksen turvallisuuden takaamisen tärkeyttä.

Toki Saksa on tänään taas kieltäytyny Lepardien ja Mardereiden toimituksista Ukrainalle
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Venäjä ilmeisesti virallisesti esitti rauhanneuvotteluja:




Kertoo kyl epätoivosta.

Venäjän tulkinnan mukaan tuo mahdollinen rauha koskisi nimenomaan Ukrainaa, jotta pakenijat...oho, kirjoitusvirhe...eli siis taktisesti toiseen paikkaan rintamalla siirtyvät sotilaat saisivat hengähdystauon ja kalusto puolestaan kipeästi kaipaamansa huoltotauon.

Onpa muuten Ukrainalla kaunis varapääministeri, ihan näin sivuhuomiona. En edes tiennyt hänen olemassaolostaan, mikä nyt harmittaa.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP


Ai vittu. Ryysyläinen säilyttää tasonsa sekä kotona että ulkomailla. Olisiko se viisumikielto mitään, itse ainakin nauttisin suunnattomasti siitä vinkumisesta, kun etuilevat kusipäät jäisivät lopullisesti sinne haisevaan onnelaansa. Itse ovat tämänkin tilanneet.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ai vittu. Ryysyläinen säilyttää tasonsa sekä kotona että ulkomailla. Olisiko se viisumikielto mitään, itse ainakin nauttisin suunnattomasti siitä vinkumisesta, kun etuilevat kusipäät jäisivät lopullisesti sinne haisevaan onnelaansa. Itse ovat tämänkin tilanneet.
Toivottavasti eivät kuitenkaan ole Helsinki-Vantaalta Pariisiin lentäneet.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tuohan voi olla ihan pelkkää hämäystä. Putten joukot niin varpaisillaan, kun kuulevat pari tykinlaukausta, niin taas juostaan kun luulevat että isompi porukka tulee päälle :). Tärkeintä tässä on se, että aloite säilyy UA:n puolella ja putte ottaa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Janus Putkonen luennoi Ukrainasta ja juutalaisista. Kuulostaa siltä, että copiumin lisäksi on maistunut perinteisempi soppakin. Kuinkas lähellä UA on tuota Putkosen majapaikkaa tällä hetkellä?


Tässä on kyllä sellainen "sankari", että jos hän päätyisi ukrainalaisten käsiin, niin itse ainakin nukkuisin levollisemmin. Onneksi hänen opetuslapsiaan on huomattavasti vähemmän reaalimaailmassa kuin mitä Kreml oli häneltä odottanut pestatessaan jAnuksen hoitamaan tiedotushommiaan. Oikeastaan ainoa hyvä puoli tässä häiskässä on se, että hän on ilmeisen lopullisesti pyyhkinyt Suomen tomut jaloistaan ja tekee nyt jonkinlaista peeärrää Kremlille ja vieläpä lähes yksinomaan venäläisillä sosiaalisen median alustoilla.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai vittu. Ryysyläinen säilyttää tasonsa sekä kotona että ulkomailla. Olisiko se viisumikielto mitään, itse ainakin nauttisin suunnattomasti siitä vinkumisesta, kun etuilevat kusipäät jäisivät lopullisesti sinne haisevaan onnelaansa. Itse ovat tämänkin tilanneet.
Mut ei me voida, kun babushkat eivät muuten pääse vierailemaan lastenlastensa luona ja yhtä lailla venäläiset turistit saavat lomareissullaan tärkeää tietoa ohi oman propagandansa. Lisäksi on muistettava kyseessä olevan juurikin ns. Putinin sota, mitä tavallinen kansa lähinnä seuraa kauhuissaan sivusta.

Nope. Venäläiset eivät maan epädemokraattisuudesta huolimatta ole mitään avuttomia lampaita, vaan merkittävältä osin syyllisiä, että maa on kehittynyt aggressiiviseksi äärikansallismieliseksi oligarkiaksi. Venäläisten juurikin soisi jäävän "onnelaansa", kunnes sota on ohitse ja maassa vaihtuu johto.

Liika yleistäminen puhuttaessa miljoonista ihmisistä ei luonnollisesti ole oikein, mutta venäläisistä on aina vähän huokunut koppava asenne muita kohtaan ja mentaliteetti, "Venäjä on paras kaikessa" vaikuttaa olevan yleinen. Mitä ihmettä siis matkustaa Pariisiin, Berliiniin tai Helsinkiin, kun Moskovassa ja Novosibirskissä on jo "kaikki"?

Tossa tuhannen kilometriä Helsingistä on käynnissä rikollinen hyökkäyssota, lukemattomien sotarikoksineen, siviilien kiduttamisineen ja murhaamisineen. Tämän terroristivaltion kansalaisten lomamatkojen turvaamisen ei pitäisi olla kenenkään prioriteettilistalla, mutta kaikki on ilmeisesti mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös