Moskovan kehätie suljettu?
Mahtaakohan olla totta...
Siellä oli jo viikonloppuna ollut Moskovan kehätie suljettuna, ja sotilasajoneuvoja meni kohti Balastihaa. Siitä pyöri videopätkä twitterin puolella.
Moskovan kehätie suljettu?
Mahtaakohan olla totta...
Mitä siinä alkuperäisessä oli?
Mitä siinä alkuperäisessä oli?
Liittokansleri korosti myös Ukrainan ja Venäjän viljakuljetukset turvaavan sopimuksen sekä Zaporižžjan ydinvoimalaitoksen turvallisuuden takaamisen tärkeyttä.
Venäjä ilmeisesti virallisesti esitti rauhanneuvotteluja:
Kertoo kyl epätoivosta.
Maailman paskin supersankari - Z-mies.Ja oikeastaan ihan kuvaavaa sekin, että 1/4 Z-miehistä on niitä "vähän fiksumpia" ja 3/4 on sitten... noh... entisiä Z-miehiä.
Onneksi Zorroa ei lasketa tähänMaailman paskin supersankari - Z-mies.
Venäläiset pieksee ukrainalaisia siviileitä Ukrainassa ja maailmalla
Toivottavasti eivät kuitenkaan ole Helsinki-Vantaalta Pariisiin lentäneet.Ai vittu. Ryysyläinen säilyttää tasonsa sekä kotona että ulkomailla. Olisiko se viisumikielto mitään, itse ainakin nauttisin suunnattomasti siitä vinkumisesta, kun etuilevat kusipäät jäisivät lopullisesti sinne haisevaan onnelaansa. Itse ovat tämänkin tilanneet.
Janus Putkonen luennoi Ukrainasta ja juutalaisista. Kuulostaa siltä, että copiumin lisäksi on maistunut perinteisempi soppakin. Kuinkas lähellä UA on tuota Putkosen majapaikkaa tällä hetkellä?
Mut ei me voida, kun babushkat eivät muuten pääse vierailemaan lastenlastensa luona ja yhtä lailla venäläiset turistit saavat lomareissullaan tärkeää tietoa ohi oman propagandansa. Lisäksi on muistettava kyseessä olevan juurikin ns. Putinin sota, mitä tavallinen kansa lähinnä seuraa kauhuissaan sivusta.Ai vittu. Ryysyläinen säilyttää tasonsa sekä kotona että ulkomailla. Olisiko se viisumikielto mitään, itse ainakin nauttisin suunnattomasti siitä vinkumisesta, kun etuilevat kusipäät jäisivät lopullisesti sinne haisevaan onnelaansa. Itse ovat tämänkin tilanneet.