En pelejä juuri nähnyt, mutta sen mitä näin niin en nyt tiedä voidaanko puhua Meidän pelistä siinä merkityksessä kuin se tuli aikanaan tutuksi. Nyt näytti olevan kyseessä uudenlainen nopeampi meidän peli ja hyvä niin.
Ensin pitäisi tietää kuka on tuoreen maailmanmestarin Urho Vaakanaisen naisystävä.Joko tuoreen maailmanmestarin Urho Vaakanaisen naisystävälle porukka täällä antaa ns. lapaan?
'MVP' Luukkonen Leads Finland, Kakko Bests Hughes in Gold Medal Game | 2019 WJC
Button kehitti juuri uuden lempinimen Jokiharjulle.
Ensin pitäisi tietää kuka on tuoreen maailmanmestarin Urho Vaakanaisen naisystävä.
Pitää olla varovainen näissä kuitenkin kun eihän sitä tiedä ovatko vaikka sakkolihaa.Luulin, että teikäläinen tietää nämä. Pahoittelut.
IINA KERKKÄNEN (@iinakerkkanen) • Instagram-kuvat ja -videot
Onko horoskoopiltaan vaaka tämä nainen?
2-2 tilanteessa Luukkonen nollasi Hughesin läpiajon.Nytkin jenkkien 2-2 tasoituksen jälkeen Suomi paransi jälleen peliään ja eihän USA:lla loppujen lopuksi ollut edes kunnon paikkoja sen heidän 2-2 maalinsa jälkeen. Suomi sitten survoi sen voittomaalin väkisin.
Noniin olihan siellä se. Mietinkin että oliko tosiaan näin mutta läpiajo siellä todella oli.2-2 tilanteessa Luukkonen nollasi Hughesin läpiajon.
Itse kieltäytyi. Saadaan taas tästäkin foliohattuilut käyntiin, kun joku keksii että ilman pukukopin syövyttäjää Suomi voitti mestaruuden.Kieltäytykö Vesalainen muuten itse kisoista vai eikö häntä valittu mukaan? Voi nyt korventaa mahorkkaa syödessä jos päätös oli oma.
Niin no tämä on jopa todennäköistä. Nyt jalkeilla oli joukkue.Itse kieltäytyi. Saadaan taas tästäkin foliohattuilut käyntiin, kun joku keksii että ilman pukukopin syövyttäjää Suomi voitti mestaruuden.
Ja tuskin Vesalaista päätös harmittaa, selkeästi kyseessä kaveri joka tekee aina pelkästään hyviä ratkaisuja.