Onko kukaan törmännyt tietoon, että milloin saisivat Samsungin tv-appin mahdollisesti lanseerattua? Tuntuu melko vanhanaikaiselta heittää kuva käännykästä telkkariin.SkyShowtime Suomi | Katso elokuvia ja sarjoja verkossa
Viimeisintä viihdettä maailman suurimmilta studioilta suoratoistona yhdestä paikasta. Oletko valmis kokemaan ikonisen viihteen kodin?www.skyshowtime.com
SkyShowtimella (ent. Paramount+) näyttää olevan tälläinen samantyylinen tarjous kuin HBO Maxilla oli alussa. 3,49e/kk ja "elinikäinen tilaus puoleen hintaan" jos liittyy 1.11 mennessä.
Kannattaako alkaa kattoo Supernaturalia? Kuitenki tossa on 15 kautta ja yli 300 jaksoa, niin pysyykö taso hyvänä loppuun asti?
Kannattaako alkaa kattoo Supernaturalia? Kuitenki tossa on 15 kautta ja yli 300 jaksoa, niin pysyykö taso hyvänä loppuun asti?
Itseasiassa aloin itsekin eilen seuraamaan tätä eilen. Hyvin nopeasti mentiin tilanteeseen, jossa puolet väestöstä on enää jäljellä. Tästä pidin. Ei selittelyjä, vaan kunnon kudit heti alkuun. Tulee kyllä katsottua kaikki kaudet.Bongasin tällä viikolla Amazon Primesta "The Last Ship" -sarjan. Aika mielenkiintoinen pandemia-sarja, jonka ensimmäinen kausi tehty jo 2014. Eipä ole aiemmin tullut vastaan. Vähän sellainen mielenkiintoinen sekoitus Walking Deadia ja Star Trekia. Ainakin ekojen jaksojen perusteella menee jatkoon ja IMBD-arvosanakin taisi olla yli seiskan.
Katso ihmeessä. Ensinnäkin aivan loistava soudrack ja helvetin hyvää huumoria. Draamalla tietenkin höystettynä. Juurikin yliluonnollista menoa superina, kuten nimikin sanoo. Tuli tyhjä olo, kun sarja loppui. Siitä tuli vuosien myötä ystävä.Kannattaako alkaa kattoo Supernaturalia? Kuitenki tossa on 15 kautta ja yli 300 jaksoa, niin pysyykö taso hyvänä loppuun asti?
Minä haikailen vieläkin mustaa vuoden 1967 Chevy Impalaa, vaikka en katsonut kuin muistaakseni kuin 11 kautta TV:stä. Nythän se olisi suoratoistosta katsottavissa loppuun.Katso ihmeessä. Ensinnäkin aivan loistava soudrack ja helvetin hyvää huumoria. Draamalla tietenkin höystettynä. Juurikin yliluonnollista menoa superina, kuten nimikin sanoo. Tuli tyhjä olo, kun sarja loppui. Siitä tuli vuosien myötä ystävä.
Suosittelen aloittamaan sarjan. Ja äläkä dumaa heti ensimäisten jaksojen jälkeen. Anna asian kehittyä.Kannattaako alkaa kattoo Supernaturalia? Kuitenki tossa on 15 kautta ja yli 300 jaksoa, niin pysyykö taso hyvänä loppuun asti?
On kyllä huikea sarja. Laadullisesti siis ihan sitä samaa huttua kuin "mystery of the week" -poliisisarjat muutenkin, mutta tässä on jotain sympaattista aitoutta. Rex on kuin Rambo, pysäyttyisi yksinään kokonaisen armeijankin. Kyllä tuon parissa menee tunti ihan leppoisasti.Poliisikoira Rex on saatu näköjään taas tvseen. Neloselle siitä pisteet.
Rex on muuten muuttanut Kanadaan maikkarilla pyörivässä Hudson & Rex-sarjassa. Yhdessä välissähän Rex taisi asua Italiassa. On se kova koira reissaamaan. Alkuperäinen itävaltalainen versio on tietenkin ainoa oikea, mutta vähän aikaa tuli katsottua tuota Kanadan versiotakin yksi päivä. Rexillä oli oikein treffit.On kyllä huikea sarja. Laadullisesti siis ihan sitä samaa huttua kuin "mystery of the week" -poliisisarjat muutenkin, mutta tässä on jotain sympaattista aitoutta. Rex on kuin Rambo, pysäyttyisi yksinään kokonaisen armeijankin. Kyllä tuon parissa menee tunti ihan leppoisasti.
Sain eilen Munkkivuoren katsottua loppuun. Munkkivuoressa asuvana olin odottanut sarjaa kuin kuuta nousevaa, fanitan Volasta kovasti ja odotukset olivat maksimaaliset. Ja kas kummaa, maksimaaliset odotukseni tulivat harvinaislaatuisen maksimaalisesti lunastetuiksi, kyseessä on aivan värisyttävän hieno sarja, mestariteos.Munkkivuori oli kyllä hyvä, mutta ymmärrän jos noin verkkainen kerronta ei kaikkiin uppoa. Lapsinäyttelijöiltä poikkeuksellisen luontevaa tekemistä. Toki varmasti itselläni vaikutti isosti myös nostalgia, vaikka muutamaa vuotta aiemmin syntyneistä lapsista tuossa onkin kyse. Erittäin paljon oli tuttua omasta lapsuudesta.
Volaselta tuntuu tulevan laatua.
Katso ihmeessä. Ensinnäkin aivan loistava soudrack ja helvetin hyvää huumoria. Draamalla tietenkin höystettynä. Juurikin yliluonnollista menoa superina, kuten nimikin sanoo. Tuli tyhjä olo, kun sarja loppui. Siitä tuli vuosien myötä ystävä.
Munkkivuori taputeltu täälläkin viikonlopun aikana. Nerokas ja piinava trilleri. Nostalgiaa tuo mankasta soivat suomirokki Epuista Yöhön.
Mutta pari mysteeriä mua jäi vaivaamaan. Yritän piilottaa ne tähän spoilerin sisään ja halukkaat voi samoten minulle vastata, kiitos.
----------------------------------
Tämä voi olla ärsyttävää pohdintaa, mutta jos joku haluaa antaa näkemystään, olisi se mukavaa.
Minua jäi mietityttämään uskovaisen isän ja pojan rooli tässä trillerissä. Poika vei salaa isältään säilykkeitä maan alle ja samalla kyseli äitinsä perään. Oliko tämä tarinassa vain pojan mielikuvitusta "syntisestä" äidistään vai mistä hänen isänsä arveli pojan hänen luona käyneen. En myöskään yhdistänyt miksi poika tarinan lopuksi vei maan alle pedille vaatteet sekä kuvan äidistään. Vai onko kaikessa tarkoitus jättää katsojalle vapaus päättää mitä siinä oli taustalla? En vain osannut yhdistää miten se punoutuu tarinan kokonaisuuteen ja mikä sivujuonne oli.
Toinen asia jota mietin, oli tarinan alkupuolella ilmeisesti myrkytetty koira. Selvisikö myrkytykselle jotain syytä? Vai oliko koira vain jäänyt Olavin äidiltä ja hän halusi hankkiutua siitä eroon omin keinoin? Samalla mietin, että mitähän jauhetta se Olavi sekoitti myöhemmin jaffa-lasiin jota hän oli tarjoamassa kateissa olleelle pikkupojalle ja joiko poika sitä ikinä.
Ja viimeinen kysymys. Laura Birnin hahmo Anne on viimeisessä jaksossa metrotunnelissa ja jää katsomaan maassa olevaa möykkyä. Oliko tuo möykky 20 vuotta sitten kadonnut tyttö, sillä en saanut siitä selvää mitä siinä kuvattiin.
Kiitos ja anteeksi
-----------------------------------------
Ylläpito poistakoon mikäli piilotetut pohdinnat sarjan tapahtumista ei kuulu tänne.
Voisin vastailla näihin siltä osin kuin itse asiat ymmärsin. Mutta mites tuon hienon spoilerilaatikon saa aikaiseksi?Munkkivuori taputeltu täälläkin viikonlopun aikana. Nerokas ja piinava trilleri. Nostalgiaa tuo mankasta soivat suomirokki Epuista Yöhön.
Mutta pari mysteeriä mua jäi vaivaamaan. Yritän piilottaa ne tähän spoilerin sisään ja halukkaat voi samoten minulle vastata, kiitos.
----------------------------------
Tämä voi olla ärsyttävää pohdintaa, mutta jos joku haluaa antaa näkemystään, olisi se mukavaa.
Minua jäi mietityttämään uskovaisen isän ja pojan rooli tässä trillerissä. Poika vei salaa isältään säilykkeitä maan alle ja samalla kyseli äitinsä perään. Oliko tämä tarinassa vain pojan mielikuvitusta "syntisestä" äidistään vai mistä hänen isänsä arveli pojan hänen luona käyneen. En myöskään yhdistänyt miksi poika tarinan lopuksi vei maan alle pedille vaatteet sekä kuvan äidistään. Vai onko kaikessa tarkoitus jättää katsojalle vapaus päättää mitä siinä oli taustalla? En vain osannut yhdistää miten se punoutuu tarinan kokonaisuuteen ja mikä sivujuonne oli.
Toinen asia jota mietin, oli tarinan alkupuolella ilmeisesti myrkytetty koira. Selvisikö myrkytykselle jotain syytä? Vai oliko koira vain jäänyt Olavin äidiltä ja hän halusi hankkiutua siitä eroon omin keinoin? Samalla mietin, että mitähän jauhetta se Olavi sekoitti myöhemmin jaffa-lasiin jota hän oli tarjoamassa kateissa olleelle pikkupojalle ja joiko poika sitä ikinä.
Ja viimeinen kysymys. Laura Birnin hahmo Anne on viimeisessä jaksossa metrotunnelissa ja jää katsomaan maassa olevaa möykkyä. Oliko tuo möykky 20 vuotta sitten kadonnut tyttö, sillä en saanut siitä selvää mitä siinä kuvattiin.
Kiitos ja anteeksi
-----------------------------------------
Ylläpito poistakoon mikäli piilotetut pohdinnat sarjan tapahtumista ei kuulu tänne.
Hienoa! Minulla puhelimen näkymässä on tekstikentän yläpuolella kursivoinnin vieressä täppä jossa kolme pistettä päällekkäin. Painaa siitä ja valitsee "naamio"-symbolin ja sen jälkeen tulee tekstikenttään kaksi ISPOILER merkkiä ja niiden väliin kun kirjottaa niin teksti jää piiloon.Voisin vastailla näihin siltä osin kuin itse asiat ymmärsin. Mutta mites tuon hienon spoilerilaatikon saa aikaiseksi?
Volasella on kyllä aivan omanlainen kuvakerronnan ja rytmityksen estetiikkansa - tai varmaan jokin Lynch on katsottu ja koettu vahvasti.Trilleri, nostalgiatrippi musiikkia myöten, lapsi siepataan ja lapsinättelijät (onnistuneesti) suuressa roolissa. Täältä luetun perusteella joku on katsonut Stranger Thingsiä ja luonut oman versionsa Suomen oloihin (miinus yliluonnolliset asiat, jotka toki olisivat turhan kalliita toteuttaa hyvin).
Ei siinä, toimiva resepti Munkkivuorella ja pitkästä aikaa kiinnostaa katsella kotimainen sarja.