Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
..hoo...?Tulit kuitenkin eläkkeeltä vielä takaisin?
..hoo...?Tulit kuitenkin eläkkeeltä vielä takaisin?
Piti oikein miettiä olenko katsonut sarjaa uudelleen. Fight Club on nähty yli kymmenen kertaa. Farscape taitaa olla ainoa jonka olen katsonut toiseen kertaan sarjoista. Vähän sama juttu kirjojen kanssa. Jonkun yksittäisen kirjan olen lukenut joskus uudelleen, mutta kirjasarjaa en.Täysin sama täälläkin. Leffoja on kyllä useempiakin joita oon katellut toiseen tai kolmanteenkin kertaan, mutta välissä täytyy olla vuosia. Ainakin Pulp Fictionin oon nähny varmaan viis kertaa, Das Bootin useemmankin kerran ja muutamaan otteeseen oon osallistunu Kummisetä-trilogia maratoniin. On toki muitakin. Mutta TV-sarjoja ei kyllä tulis mieleenkään lähtee kahlaan uudestaan läpi, olipa sitten kuinka hyvä mestariteos kyseessä tahansa.
VIHDOINKIN!!!!!!!!!‘Community’ Movie Is Finally Happening, at Peacock, Fulfilling the Show’s Prophecy
Six seasons and a movie! Sony and Universal TV strike a deal with Peacock for the new 'Community" movie, which comes from Dan Harmon and most of the show's original cast.variety.com
Six seasons and a movie! Community sarjasta elokuva.
Denny Crane!Boston Legal
Disney+ssa on kaudet 3-5. Ei tietoa miksei kaudet 1 ja 2.Denny Crane!
Kiitos, olin jotenkin päässyt unohtamaan tämän klassikko sarjan. Lähdempä tästä googlailemaan mistä tämän näkisi
Multa löytyy hyllystä kaudet 1-5. Tuli joskus hommattua, kun kolmonen lopetti sarjan näyttämisen kolmannen kauden jälkeen. Todella kova sarja kyseessä.Disney+ssa on kaudet 3-5. Ei tietoa miksei kaudet 1 ja 2.
Tämä on mun ehdottomia suosiikisarjojani ja olen katsonut sen useampaan kertaan. Suoratoistopalveluista tätä ei vaan kokonaisuudessaan tahdo koskaan löytyä, mutta onneksi on vielä toistaiseksi paikallisesta kirjastosta löytynyt kokonaisuudessaan.Denny Crane!
Kiitos, olin jotenkin päässyt unohtamaan tämän klassikko sarjan. Lähdempä tästä googlailemaan mistä tämän näkisi
En muistanut tätä tapausta lainkaan, kun sarjaa aloitin katsomaan. Mutta oli hyvin tehty tarina sarjamurhaajasta, ei keskitytty ihan pelkkään mässäilyyn, vaikka toki sitäkin löytyi. Murhaajalle rakennettiin ihan uskottava tausta, samoin hänen lähipiirinsä tarinat oli hyvin kerrottu. Rikosten vaikutus uhreihin ja omaisiin oli realistisesti rakennettu unohtamatta yhteiskunnallisia seurauksia. Suosittelen.Ihan mielenkiintoinen pläjäys tämä netflixin Dahmer.
Todella tunnettu tapaus ja varmaan monet kerrat koluttu aihe, mutta eipä se haittaa.
Myös ite koukutuin tähän sarjaan. Mielenkiintoinen ja tosiaan suht hyvä kässäri.Kun lukee tätä ketjua niin käsitykseni sarjojen katselustani muuttuu radikaalisti: porukka katsoo samoja sarjoja useaan kertaan. Ei pysty, ei vaan pysty.
Heitänpä täkyn: The Capture (ainakin C More), brittiläinen jännäri liittyen valvontayhteiskuntaan.
Mielenkiintoinen aihe ja suhteellisen hyvä kässäri.
Sarja vielä kesken, mutta kiinnostus on säilynyt (toistaiseksi viisi jaksoa).
SkyShowtime Suomi | Katso elokuvia ja sarjoja verkossa
Viimeisintä viihdettä maailman suurimmilta studioilta suoratoistona yhdestä paikasta. Oletko valmis kokemaan ikonisen viihteen kodin?www.skyshowtime.com
SkyShowtimella (ent. Paramount+) näyttää olevan tälläinen samantyylinen tarjous kuin HBO Maxilla oli alussa. 3,49e/kk ja "elinikäinen tilaus puoleen hintaan" jos liittyy 1.11 mennessä.