Tunnista bullshit-leikki

  • 34 710
  • 289

Ralph

Jäsen
Onko kenenkään rivi vielä arvaamatta vai laitanko jo omani?

A) Olen ajanut autolla humalassa HPK:n kotipeliin.
B) Olen saanut Jatkoajan keskustelupalstalla yksityisviestin, jossa on kysytty imenkö Claudio Marchision munaa.
C) Olen puhunut Petter Northug jr:n kanssa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko kenenkään rivi vielä arvaamatta vai laitanko jo omani?

A) Olen ajanut autolla humalassa HPK:n kotipeliin.
B) Olen saanut Jatkoajan keskustelupalstalla yksityisviestin, jossa on kysytty imenkö Claudio Marchision munaa.
C) Olen puhunut Petter Northug jr:n kanssa.

Vaikuttavat kaikki tosilta. Kenties A on valhetta, sillä ajoit jollain muulla välineellä kuin autolla.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Onko kenenkään rivi vielä arvaamatta vai laitanko jo omani?

A) Olen ajanut autolla humalassa HPK:n kotipeliin.
B) Olen saanut Jatkoajan keskustelupalstalla yksityisviestin, jossa on kysytty imenkö Claudio Marchision munaa.
C) Olen puhunut Petter Northug jr:n kanssa.

B) Kyseessähän oli Pirlon peenis.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Veikataan, että et ole ikinä Oulussa työskennellyt.

Jäi näköjään kuittaamatta tämä. Vastauksesi oli väärä. Lähdin muutaman viikon komennukselle Ouluun 2005 kun silloisen työnantajani myymälässä oli henkilökunta vaihtunut täysin ja kokemusta tarvittiin akuutisti. Lähtöherkkyyteen vaikutti se, että olin väliaikaisesti asunnoton, joten oleskelupaikkakunnalla ei ollut suurta väliä.

Kohdan C. ulkomaan komennus oli roskaa. Paitsi jos ruotsinlaivalla pidetty palaveri lasketaan sellaiseksi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuskin varmaankaan kukaan tunnustaa. Oma loppukommentti oli, etten ole vieläkään nussiskellut ex-anopin kanssa.
A ) Löin massiivisella valurautapaistinpannulla takaraivoon, kun itse tunki päänsä uuniin. Halusi ihmetellä sen palanutta lamppua, kuin siinä olisi jotain mystisiä merkkejä muista aurinkokunnista. Tullessaan ulos rinnakkaismaailmaan ulottuvasta portista, jota olimme aikaisemmin kutsuneet sähköuuniksi hän kolautti takaraivonsa saaden kuumia possunkyljysihroja olkapäälleen. Minun viaksihan se laskettiin.
C ) Anoppi tuli ulos löylystä marjankeräys/sienenperkaus/makkaranpaistoiltana, kun olin ollut kovaäänisessä suihkussa. Luulin häntä eukokseni ja hän vastavuoroisesti puolisokseen.

Ei ollenkaan ruma ex-anoppi, vaikka hönö olikin.

Kohdan C. ulkomaan komennus oli roskaa. Paitsi jos ruotsinlaivalla pidetty palaveri lasketaan sellaiseksi.

Ruotsinlaivankeikka lasketaan ehdottomasti ulkomaan komennukseksi, siitä voi tehdä jopa päivärahahakemuksen.
Voihan?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja oma toinen yritelmä, koska eka arvattiin heti:

A) Olen polttanut noin vuorokaudessa 11 askia tupakkaa.
B) Olen tuurannut Antti Niemeä (stanleycupvoittajaa) maalissa.
C) Olin perjantaina 13.päivä syyskuuta lennolla AY666 Köpiksestä kohteeseen HEL.
Koska ketään ei kiinnostanut, niin varmasti kerron vastauksen. C on sitä itseään.
A) meni jostain kumman syystä ääni pariksi vuorokaudeksi, mutta tulipa tervattua keuhkot kunnolla, nykyään ei enää tartte savukkeita poltella lain.
B) Ainoat kerrat kun olen pitänyt minkäänlaisia jääkiekkovarusteita kokonaisuudessa, niin olen ollut harrastelijaporukassa umpisurkeana maalivahtina. Aemmin minun paikalla oli ollut Antt ja saattaa olla, että yhtenä kertana noista kolmena Antti oli toisessa päässä. Nappas koppeja melkein yhtä hyvin kuin minä. Vuosi oli 06.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
A: Olen jo vuosikausia keikkunut alkoholismin rajamailla.

B: Olen polttanut pilveä Amsterdaamissa.

C: Olen käynyt huorissa Amsterdamissa.


Selvästi siis olet Amsterdamissa käynyt, mutta jompikumpi niistä on paskaa. Sanosin että vaihtoehto B, koska se taitaa olla yleisempi puuha Amsterdamissa, mutta sen jätit tällä visiitillä väliin. Ens kerralla sitten?

Oma rivi:
A. Harri "Kiva-Harri" Rindell on tarjonnut munkin minulle jäähallilla
B. En ollut käynyt inttiä vielä kun palstalle rekisteröidyin (kts. nimimerkki)
C. Olen ollut samaa aikaa samassa kaukalossa Stanley Cupin voittaneen pelaajan kanssa kuin myös Stanley Cup finaalit hävinneen pelaajan kanssa
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oma rivi:
A. Harri "Kiva-Harri" Rindell on tarjonnut munkin minulle jäähallilla
B. En ollut käynyt inttiä vielä kun palstalle rekisteröidyin (kts. nimimerkki)
C. Olen ollut samaa aikaa samassa kaukalossa Stanley Cupin voittaneen pelaajan kanssa kuin myös Stanley Cup finaalit hävinneen pelaajan kanssa

A. on puhdasta palturia
B. on totta, olit vain niin innoissasi tulevista inttikavereista
C. on totta, tosin kyseessä oli Hgin hallissa pidettävästä kissanäyttelystä, teidän yhteisestä harrastuksesta.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Selvästi siis olet Amsterdamissa käynyt, mutta jompikumpi niistä on paskaa. Sanosin että vaihtoehto B, koska se taitaa olla yleisempi puuha Amsterdamissa, mutta sen jätit tällä visiitillä väliin. Ens kerralla sitten?

Oma rivi:
A. Harri "Kiva-Harri" Rindell on tarjonnut munkin minulle jäähallilla
B. En ollut käynyt inttiä vielä kun palstalle rekisteröidyin (kts. nimimerkki)
C. Olen ollut samaa aikaa samassa kaukalossa Stanley Cupin voittaneen pelaajan kanssa kuin myös Stanley Cup finaalit hävinneen pelaajan kanssa

Arvelen, että B on fiktiota. Kohdassa C. on kompa. Kyseessä on yksi ja sama henkilö. Filppula.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
A. on puhdasta palturia
B. on totta, olit vain niin innoissasi tulevista inttikavereista
C. on totta, tosin kyseessä oli Hgin hallissa pidettävästä kissanäyttelystä, teidän yhteisestä harrastuksesta.

Sieltä veikkaus meni oikein, Harri joskus pitänyt treenit meikäläiselle, mutta munkki meni joukkueen veskarille. Vieläkin harmittaa. B kohta on totta, kiitokset nimimerkille HIFK inspiraatiosta, en kylläkään intistä innoissaan ollut. Ja C kohtakin pitää paikkansa, ihan jäällä on tullu oltua jääkiekko-ottelussa Teuvo Teräväisen ja Jarkko Ruudun kanssa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Olet käynyt ullakolla lukemassa päiväkirjaani? Vastauksessa bee oli liian paljon selitysiä ja sanoja - joten, vaihtoehto bertta.
Kaikki ovat kieltämättä mainioita.

Viivästynyttä palautetta. Oikein meni, B on bullshittiä

A) On totta. Elin, menee tuki- ja llikuntaelinten lokeroon. Murtuneen nilkan vuoksi polvesta alaspäin kipsatulla koivella varustettu happu kiskomassa viinaa munasillaan allasalueen baarissa, herätti niin suurta hämmästystä kylpylän asiakaissa, että eräs mies tosiaankin halusi varmistaa, ettei kyseessä ole vitsi.

B) Tosi tarina edellisen kanssa samalta reissulta, mutta ei tapahtunut minulle, vaan eräälle toiselle reippaalle suomalaiselle nuorelle miehelle.

C ) Tosi tarina vuoden 1992 alkupuolelta Aalborgista. Tuolloin parin vuoden takainen Miss Tanska strippasi eräässä kapakassa, mikä muutti isäntien naapuriravintolassa rennoksi ruokailuksi kaavailemaa iltaohjelmaa merkittävästi. Hauskaa oli.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma rivi:

A) Olen käyttänyt huumeita noin 10 vuotta
B) Olen istunut vankilassa parin vuoden verran
C) Olen lyönyt poliisia nyrkillä päähän ilman, että tuli mitään seuraamuksia siitä
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Oma rivi:

A) Olen käyttänyt huumeita noin 10 vuotta
B) Olen istunut vankilassa parin vuoden verran
C) Olen lyönyt poliisia nyrkillä päähän ilman, että tuli mitään seuraamuksia siitä

A on paskaa.

A: Istun tällä hetkellä Viking Mariellan ulkokannella, ja juon punkkua pullosta.

B: Ensi viikonloppuna aion olla selvinpäin.

C: Kirjoitin eilen kolmen aanelosen mittaisen kirjeen vaimolleni.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
A) olen ollut osallisena sotilasoikeudenkäynnissä.

B) olen armeijaikäisenä viettänyt yön Johanna Tukiaisen kanssa

C) olen ottanut vastaan kultamitalin täpötäyden Helsingin jäähallin (DDR) osoittaessa suosiotaan joukkueelleni
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
A) olen ollut osallisena sotilasoikeudenkäynnissä.

B) olen armeijaikäisenä viettänyt yön Johanna Tukiaisen kanssa

C) olen ottanut vastaan kultamitalin täpötäyden Helsingin jäähallin (DDR) osoittaessa suosiotaan joukkueelleni

C ei ole totta ja kaksi ensimmäistä liittyvät samaan tapahtumaan
 
Tunnistan totaalista paskaa, kun luin käyttäjien @pikkuvaimo ja @Herkku listaukset. Ne olivat niin paskaa, ettei niille viitsi vastata mitään. Eihän siinä, varmasti oli hienoja juttuja mitä olitte elämissänne aikanaan olleet oikein hurjina. @Lunatico'lle propsit siitä, että on varmaankin karumpaa elämää elänyt kuin mitä useimmat meistä näkee painajaisissaankaan.


Pelkkää paskanjauhantaa viimeisimmät viestit tässä. Ketjun mukainen viesti siis tämä omanikin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Oma rivi:

A) Olen käyttänyt huumeita noin 10 vuotta
B) Olen istunut vankilassa parin vuoden verran
C) Olen lyönyt poliisia nyrkillä päähän ilman, että tuli mitään seuraamuksia siitä

B ei ole totta. C liittyy johonkin urheiluun.

a. Kirjoitan toisinaan tänne öisin, kuten nyt. Yöketjuun en kuitenkaan ole kirjoittanut koskaan.
b. Tätä viestiä kirjoitan veneen punkalta makuupussissa.
c. Hampaat jäivät illalla pesemättä, jostain kumman syystä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
a. Kirjoitan toisinaan tänne öisin, kuten nyt. Yöketjuun en kuitenkaan ole kirjoittanut koskaan.
b. Tätä viestiä kirjoitan veneen punkalta makuupussissa.
c. Hampaat jäivät illalla pesemättä, jostain kumman syystä.

Tämäpäs oli helppo. A. Todiste liitteenä.
 

Liitteet

  • Näyttökuva (4).png
    Näyttökuva (4).png
    295,7 KB · kertaa luettu: 314
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös