Tunnista bullshit-leikki

  • 34 199
  • 289

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
B ei ole totta. C liittyy johonkin urheiluun.

Jep, B ei ole totta! C taas on tosi kuin vesi eikä se liity urheiluun. Tämä tapahtui Virossa jossa poliisi löi ensin ja minä sitten hieman myöhemmin takaisin. Kaippa se Virolaiseen poliisikulttuuriin kuuluu antaa ja ottaa nenään ilman, että siitä haloo nousisi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin ketjun kädetön mopo karkailee?
Eikö pointtina pitänyt olla: arvata, perustella ja kaivaa omat sonnat esille?
Mutta talikoidaanpa lisää:
a ) Olen yhdellä siemauksella juonut 2,5 litraa olutta.
b ) Olen yhdellä siemauksella juonut 0.7 litraa vodkaa.
c ) Olen oksentanut kävellessä 40 kilometrin ajan.

Jatkoedit:
Lunatico, tuliko seurauksia?
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
a ) Olen yhdellä siemauksella juonut 2,5 litraa olutta.
b ) Olen yhdellä siemauksella juonut 0.7 litraa vodkaa.
c ) Olen oksentanut kävellessä 40 kilometrin ajan.
No hyi helkutti, 0,7 L vodkaa yhdellä kulauksella on liikaa. 0,5 L vielä joillain menee. B on soopaa?

Oma rivini:
A) Olen ollut vuoden 1996 Miss Suomi -kilpailun yleisössä.
B) Olen jutellut muiden näkemättä kahdestaan 30.06.1977 syntyneen Lola Odusogan (nyk. Wallinkoski) kanssa
C) Olen pannut useita kertoja 30.6.1977 syntyneen naisen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
a ) Olen yhdellä siemauksella juonut 2,5 litraa olutta.
b ) Olen yhdellä siemauksella juonut 0.7 litraa vodkaa.
c ) Olen oksentanut kävellessä 40 kilometrin ajan.
Veikkaan että A on humpuukia, jos nimimerkin sisuskalut ovat metrisiltä ulottuvuuksiltaan normaalin rajoissa. B voi nestemäärä huomioiden onnistua, mutta suosittelisin turvallisuussyistä että suuri osa vodkasta pakotettaisiin käänteishuikalla ulos saman tien. C on tietysti vähän spekulatiivinen juttu tai ainakin määrittelykysymys. Ei kukaan voi koko 40 kilometrin kävelymatkaa oksennella. Siis yökkiä voi tasaisin välein, mutta laattaa ei perhana lennä 40 kilometrin matkalle. Mutta tietyin reunaehdoin kyllä.

A) Olen ollut vuoden 1996 Miss Suomi -kilpailun yleisössä.
B) Olen jutellut muiden näkemättä kahdestaan 30.06.1977 syntyneen Lola Odusogan (nyk. Wallinkoski) kanssa
C) Olen pannut useita kertoja 30.6.1977 syntyneen naisen kanssa.
Kaikkihan nuo mahdollisia ovat, hyvinkin. Tämä menee täysin arpapeliksi, mutta sanotaan nyt vaikka A. Olet ollut missikisayleisössä, mutta ehkäpä vuosi ei täsmää.

Laitetaanpa vielä oma rivi perään pötköksi:

A) Mies on työntänyt sormensa peräreikääni, ja hoplaa, hän ei ollut edes lääkäri.
B) Olen kieltäytynyt pelastamasta ihmishenkeä, kun tällainen tilanne on tullut vastaan.
C) Olen työntänyt sormeni miespuolisen henkilön peräreikään, ja hoplaa, kumpikaan meistä ei ollut lääkäri!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
A) Mies on työntänyt sormensa peräreikääni, ja hoplaa, hän ei ollut edes lääkäri.
B) Olen kieltäytynyt pelastamasta ihmishenkeä, kun tällainen tilanne on tullut vastaan.
C) Olen työntänyt sormeni miespuolisen henkilön peräreikään, ja hoplaa, kumpikaan meistä ei ollut lääkäri!

Veikkaisin, että C on fuulaa. A voi olla vaikka miespuolinen terveydenhoitaja tai tulliviranomainen, ei teistä pitkistä kääpiöistä ikinä tiedä. Tai onhan näitä eri urheilulajeissakin tapahtunut kun joku on vähän jekutellut tai vahingossa lipsauttanut sormen kaverin hanuriin. B taas on niin tulkinnanvarainen juttu, että tiettyjä reunaehtoja tarvittaisiin. Tuolla sanavalinnalla olet voinut vain todeta jollekin Greenpeacen feissarille, ettei sinua yksinkertaisesti kiinnosta suoraveloitussopimuksen tekeminen forssalaisten hottentottien uuden kaivon rakennusprojektia varten.

A) Olen ollut Putinista parin metrin päässä ase kourassa. Ase oli oikea ja täysin toimiva.
B) Tällä hetkellä lompakossani on kolme satasen seteliä. Valtaosan ostoksista teen kuitenkin kortilla ja nuo on ihan omalta tililtä nostettu.
C) Olen tänä vuonna viettänyt enemmän aikaa lentokoneessa kuin linja-autossa. Helsingin sisäisen liikenteen dösät on luonnollisesti laskettu osaksi linja-autojen perhettä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
A) Olen ollut vuoden 1996 Miss Suomi -kilpailun yleisössä.
B) Olen jutellut muiden näkemättä kahdestaan 30.06.1977 syntyneen Lola Odusogan (nyk. Wallinkoski) kanssa
C) Olen pannut useita kertoja 30.6.1977 syntyneen naisen kanssa.
Kaikkihan nuo mahdollisia ovat, hyvinkin. Tämä menee täysin arpapeliksi, mutta sanotaan nyt vaikka A. Olet ollut missikisayleisössä, mutta ehkäpä vuosi ei täsmää.
A ei ole totta, oikein arvioit. En ole ikinä ollut paikan päällä katsomassa Miss Suomi -kilpailuja.

B täsmää, sillä vuonna 2001 Lola oli joensuulaisessa marketissa (Prisma tai Citymarket) erään hyllykön välissä jonkun tuotteen mannekiinina, eikä siinä silloin ollut muita kuin minä. Olin silloin väsykkänä erään naisen kanssa kauppareissulla, mutta Lolan nähtyäni menin juttelemaan hänen kanssaan. Ei pidä pakottaa kauppareissuille, voi mies päätyä mannekiinin juttusille. Lola oli livenä nähtynä yllättävän musta.

C on totta. Ensimmäinen tyttöystäväni on syntynyt täsmälleen samana päivänä kuin Lolakin. Syntymäpäiväonnittelut molemmille!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Veikkaisin, että C on fuulaa. A voi olla vaikka miespuolinen terveydenhoitaja tai tulliviranomainen, ei teistä pitkistä kääpiöistä ikinä tiedä. Tai onhan näitä eri urheilulajeissakin tapahtunut kun joku on vähän jekutellut tai vahingossa lipsauttanut sormen kaverin hanuriin. B taas on niin tulkinnanvarainen juttu, että tiettyjä reunaehtoja tarvittaisiin. Tuolla sanavalinnalla olet voinut vain todeta jollekin Greenpeacen feissarille, ettei sinua yksinkertaisesti kiinnosta suoraveloitussopimuksen tekeminen forssalaisten hottentottien uuden kaivon rakennusprojektia varten.
Juuri feissarista oli B-kohdassa kyse, oikein päätelty. Nuo ovat selvästi miettineet uusia iskurepliikkejä tälle kesälle.

Myös C on totta. Kauan sitten hilpeässä porukassa ja prosenttijuomien vauhdittamana harrastin seurueessa eräänlaista totuus vai tehtävä -tyyppistä leikkiä. Menemättä tarkempiin yksityiskohtiin, homma meni niin että minun osakseni tuli työntää etusormeni toisen kaverin perseeseen. No mikäs siinä auttoi. Vähän jotain nestesaippuaa avuksi, ja sormi sen kummempia kakistelematta rektaaliin. Ei tarvinnut puikata juurta myöten, sormea upposi perseeseen ehkä alta puolen mitan. Vaan sitä en kerrokaan, mitä muita tehtäviä toisten pelaajien varalle keksittiin.

A ei pidä paikkaansa. Minulta on lääkäri tutkinut klaavapuolta kumihanska kourassa kun olin ehkä 14-vuotias. Hän oli kuitenkin vanhempi naislääkäri. Miehet eivät ole päässeet roplaamaan!
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Myös C on totta. Kauan sitten hilpeässä porukassa ja prosenttijuomien vauhdittamana harrastin seurueessa eräänlaista totuus vai tehtävä -tyyppistä leikkiä. Menemättä tarkempiin yksityiskohtiin, homma meni niin että minun osakseni tuli työntää etusormeni toisen kaverin perseeseen.
Tässä minua kiinnostaisi tietää, kumpi valitsi tehtävän?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jatkoedit:
Lunatico, tuliko seurauksia?

No ei tullut tuosta lyönnistä mitään. Toki ne minut putkaan ohjasi, mutta siihen syy oli ihan muu kuin tuo. Sakotkin sain seuraavana aamuna, mutta eipä ne puhuneet sanallakaan tuosta nyrkiniskujen vaihtelusta. Se sakko taisi tulla järjestyshäiriöistä Viru hotellin tiloissa. Oma arvio asiasta näin jälkikäteen on, että siinä poliisilaitoksen pihalla on ollut kamerat joista olisi näkynyt tämä poliisin minuun kohdistunut isku naamaan, joka tuli ihan yllättäen. Taisi vetää turpaan heti kun päästi minut takaboksista pois. Itsehän livautin vasemman suoran perille sitten sisätiloissa, kun näin sen siinä sopivalla etäisyydellä. Ei se siihen edes reagoinut millään, eikä se lyöntikään nyt mikään kova ollut, mutta jos Suomessa olisin tehnyt vastaavan, niin suurinpiirtein vankila olisi kutsunut.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tässä minua kiinnostaisi tietää, kumpi valitsi tehtävän?
Ei liene yllätys, että minä se en ainakaan ollut.

A) Olen ollut Putinista parin metrin päässä ase kourassa. Ase oli oikea ja täysin toimiva.
B) Tällä hetkellä lompakossani on kolme satasen seteliä. Valtaosan ostoksista teen kuitenkin kortilla ja nuo on ihan omalta tililtä nostettu.
C) Olen tänä vuonna viettänyt enemmän aikaa lentokoneessa kuin linja-autossa. Helsingin sisäisen liikenteen dösät on luonnollisesti laskettu osaksi linja-autojen perhettä.
Asetelma on omiaan ohjaamaan siihen suuntaan, että B olisi hankalinta mieltää todeksi. Jos haluaa nostaa omalta tililtä satasia, niin pääsääntöisesti tämä edellyttää pankin asiointipisteessä käymistä. Jotta omalta tililtä haluaisi nostaa käteistä rahaa, niin tähän täytyy olla jokin erityinen syy. Kreikkaan lomailemaan menevä jengi nostaa käteistä, sen ymmärrän. Jos on aikeita ostaa ja noutaa yksityiseltä henkilöltä jokin huuto.netissä tai vastaavassa myynnissä ollut tuote, niin sekin selittää käteisen tarpeen. Tosin tuollaisen summan voi käydä lypsämässä pankkiautomaatilta yhtä hyvin, silloin kuitenkin 50 ja 20 euron seteleinä. Veikkaan kuitenkin, että tämä ei pidä paikkaansa.

Putin on lampsinut ties minkä kunniakomppanioiden ja vartiomiesten ohi. Tuollainen tilanne on osunut joidenkin suomalaisten asepukuisten kohdalle. A voisi olla totta.

C nyt on helposti totta, jos kulkeminen tapahtuu pääasiassa omalla autolla. Aikoinaan kun asuin Helsingissä ja liikuin omalla henkilöautolla, niin käytin joskus harvoin lähijunaa ja en ikinä bussia. Taksiakin enemmän.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
A ) Nuorna poikkana tuli pelattua päivä jos muutama hiekkakentällä jalkapalloa. Illan tullen oli aika kuiva olo ja piti tankata. Haukkuivat/Kutsuivat/Kehuivat minua kameliksi. Vedin pelien jälkeen litrakaupalla mitä vain. Kun olin sopivan 18 –vuotias, niin pitihän se kokeilla.
Edesmenneen Tiimarin kukkamaljakko oli konjakkilasin muotoinen, vaikkakin ilmeisesti eri tarkoitusta varten. Mahtuu!
Vetoisuus oli 2,7 litraa – aikaa meni 2 m 36 s. Kaikki pysyi sisällä, mutta en voinut liikkua mihinkään, vaikka puolen tunnin päästä oli aivan hirvittävän kammottava kusihätä. Grabbis tuli kahden päivän viiveellä.
B ) Epäilen, että tuo ei ole kenellekään mahdollista… join kerran laskettelureissulla asuntovaunussa pohjiksi 0,5 litraa kymmenessä sekunnissa. Heräsin kaksitoista tuntia myöhemmin samasta paikasta. Minulla oli kuulemma ollut ihan kivaa raflassa. Ei rikkoontuneita sääriä, ei isyys-syytteitä, ei frizuja persvaossa, ei kiusallisia selittämisiä sukupuolitautitesteissä. Soman kaunis koomakänni.
C ) Armeijan jälkeen otin ensimmäisen pestin ja se oli Metlassa. Keskellä ”ei mitään”; myyrä puri minua, minä purin myyrää, olin syönyt myyrän paskaa, myyrä oli vedätellyt minua?
Summa Summarum: Myyräkuume ja 41 astetta riehakasta sekoilua. Kävelin takaisin tutkimusautolle tuhat kilometriä oksentaen kirkkaan oranssia oksennusta.

Vihje: Älkää pusutelko niitä vitun lemmikkejä.
Bee oli siis sontaa. Jos joku vetää 0,7 litraa sukkana… täältä rintapaukkurispektit ja samalla pahoittelut.

Aika loppuu kesken. Asemalle ja pohjoiseen.
Jos näette Tampereen ja Oulun asemalla reppuselkäisen omaa räkää syövän pallohukan, niin se olen Minä!
Heilauttakaa kättä kumminkin… vaikka nolosti selän takana
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Asetelma on omiaan ohjaamaan siihen suuntaan, että B olisi hankalinta mieltää todeksi.

Putinin haistelit aivan oikein. Juurikin varusmiespalveluksen yhteydessä männävuosina tuli tuo koettua Putinin valtiovierailun yhteydessä.

Satasia mulla sitten on lompakossa, tosin pankin kuitti taitaa olla jo tovi sitten kadonnut. Nuo nimittäin ovat Ruotsin kruunuja ja jääneet viime reissulta yli. Eipä noita ole huvittanut vaihtaakaan kun tuonne tulee satunnaisen säännöllisesti lähdettyä ja summa on euroissa sen verran pieni. Lompakkoa kun vielä harvemmin kannan mukanani, niin eipä noita ole minnekään lipaston laatikkoon tullut tungettua.

Dösää käytän hyvin harvoin ja normaalivuotena vietänkin enemmän aikaa lentokoneessa kuin bussissa. Metro ja spora vievät sen verran hyvin perille, että käytännössä vain Espoossa asuvien tuttujen luona käydessä joutuu nelipyörään turvautumaan. Tosin nyt kun vielä tämän vuoden lomat ovat pitämättä ja työnkuvaan ei kuulu lentely pelmenien perässä, niin tänä vuonna en lentokoneeseen ole vielä ehtinyt. Tilanne saattaa korjautua kun lomat alkavat.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Hassu lanka!

1. Huolimatta supisuomalaisesta nimestäni olen "neekeriählämi". Maallistunut toki, en räjäytä ketään.

2. Ex-tyttöystäväni hylkäsi seurustelumme loputtua kokonaan valkoisen rodun ja on sen jälkeen seurustelut vain tummempinen herrasmiesten kanssa.

3. Osaan lentää yksimoottorista pienlentokonetta, esimerkkinä Cessna 172.
 

Murskaaja

Jäsen
1. Huolimatta supisuomalaisesta nimestäni olen "neekeriählämi". Maallistunut toki, en räjäytä ketään.

2. Ex-tyttöystäväni hylkäsi seurustelumme loputtua kokonaan valkoisen rodun ja on sen jälkeen seurustelut vain tummempinen herrasmiesten kanssa.

3. Osaan lentää yksimoottorista pienlentokonetta, esimerkkinä Cessna 172.
Numero 2. on paskaa. Seurusteltuaan kanssasi päätti, että ei enää ota ikinä mitään ählyä vaan rehellisen ja reippaan suomalaisen miehen.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Numero 2. on paskaa. Seurusteltuaan kanssasi päätti, että ei enää ota ikinä mitään ählyä vaan
rehellisen ja reippaan suomalaisen miehen.

Väärässä olet!

Mulla ei ole kykyä lentää mitään härveliä. Musta mies olen, samoin muslimi. Kyllä, exäni Anna päätti, että minun jälkeeni ei enää valkoista miestä katso. Hän pitää jätkistä, jotka ovat miehiä. Keskimäärin isompi kullikaan ei ole kuulema haitaksi.

Hausmylly - Se Mustamies (Live -94) - YouTube

Linkki vie musiikkivideoon, ei tissejä tai mitään muutakaan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seikkaluni musiikkibisneksen maailmassa:

A) Olen laulanut kotonani SingStar-pelistä kappaletta, joka lienee yksi tunnetuimmista suomalaisista kappaleista maailmalla, kun yksi kyseisen biisin säveltäjistä asteli yllättäen meille sisään.
B) Olen noussut kesken yöunieni saattamaan ns. niskaperse-otteella kodistani ulos muusikon, joka on levyttänyt maineikkaalle Sub Pop -levy-yhtiölle.
C) Olen mennyt jatkoille erään viitisentoista levyä julkaisseen amerikkalaisbändin hotellihuoneeseen yhtyeen kutsumana.

Mikä ei ole totta?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mikä ei ole totta?
A. Maailmalla ei tunnetaan kuin vain kaksi biisiä Suomesta. Toinen on Sibeluiksen Finlandia ja toinen on Daruden Sandstorm. Sibelius tuskin tuli teille kylään ja Sandstormissa ei ole sanoja.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Sandstormissa ei ole sanoja.

Jos siitä on YouTubessa karaoke-versio, niin kyllähän siitä voi SingStar-versiokin olla.

Itse veikkaan vaihtoehtoa B. Tilanne sinällään on tapahtunut, mutta @Everton ja tämä kuuluisa muusikko olivat oikeasti päinvastaisissa rooleissa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, otetaan se jäljelle jäävä C. Tiedän kouvolalaisbändin (tai ainakin luulen tietäväni), joka kansainvälisesti levyttää Subpopille. A:ssa on liikaa yritystä, että olisi kusetusta ja C on sellainen liian mielikuvitukseton vaihtoehto ja kaikki tietävät, että totuus on tarua ihmeellisempää.

(Ei tainnut tuo tietämäni luulo olla oikea, mutta kuitenkin.)
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
C on totta, koska kyllähän jenkit hövelisti kutsuu bileisiinsä vaikka mitä porukkaa. A:ssa taas yliarvioidaan tunnettavuutta maailmalla, mutta on se silti totta.

B:ssakin on jotain tapahtunut vaan se ei mennyt aivan noin. Eli B.

EDIT:

Lisätään vielä C:n olevan siksikin totta, kun ne harrastaa avec-kutsuja mikä voi olla kuka tahansa. Rehvakkaasti sanotaan kuinka on kutsuttu, vaikka olisi mennyt vain jonkun siivellä kuka tuntee bändin jostain kouluajoilta.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kohtaamisia kuuluisien naisten kanssa:

A: Tanja Karpela on keikistellyt edessäni pelkissä bikineissä
B: Paula Koivuniemi on soittanut minulle New Yorkista
C: Olen pelastanut Päivi Paunun jäihin pudonneen koiran
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kohtaamisia kuuluisien naisten kanssa:

A: Tanja Karpela on keikistellyt edessäni pelkissä bikineissä
B: Paula Koivuniemi on soittanut minulle New Yorkista
C: Olen pelastanut Päivi Paunun jäihin pudonneen koiran
B ei ole totta. Paula soitti sinulle Lontoosta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kohtaamisia kuuluisien naisten kanssa:

A: Tanja Karpela on keikistellyt edessäni pelkissä bikineissä
B: Paula Koivuniemi on soittanut minulle New Yorkista
C: Olen pelastanut Päivi Paunun jäihin pudonneen koiran

C ei ole totta, kohdat A ja B liittynevät luultavasti joihinkin työtehtäviin tai vastaaviin (tai sitten pyörität näyttävää rinkiä joka koostuu misseistä ja laulajattarista).
 

Ralph

Jäsen
Urheiluteemalla mennään, kuten edellisellä kerralla kun näitä laitoin.

A) Norjalainen maastohiihdon tuplamaailmanmestari on tervehtinyt minua kaupassa ja tervehdin takaisin.
B) Saksalaisturisti on kysynyt minulta, että olenko Fernando Alonso.
C) Kissani on nimetty italialaisen jalkapalloilijan mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös