A ) Nuorna poikkana tuli pelattua päivä jos muutama hiekkakentällä jalkapalloa. Illan tullen oli aika kuiva olo ja piti tankata. Haukkuivat/Kutsuivat/Kehuivat minua kameliksi. Vedin pelien jälkeen litrakaupalla mitä vain. Kun olin sopivan 18 –vuotias, niin pitihän se kokeilla.
Edesmenneen Tiimarin kukkamaljakko oli konjakkilasin muotoinen, vaikkakin ilmeisesti eri tarkoitusta varten. Mahtuu!
Vetoisuus oli 2,7 litraa – aikaa meni 2 m 36 s. Kaikki pysyi sisällä, mutta en voinut liikkua mihinkään, vaikka puolen tunnin päästä oli aivan hirvittävän kammottava kusihätä. Grabbis tuli kahden päivän viiveellä.
B ) Epäilen, että tuo ei ole kenellekään mahdollista… join kerran laskettelureissulla asuntovaunussa pohjiksi 0,5 litraa kymmenessä sekunnissa. Heräsin kaksitoista tuntia myöhemmin samasta paikasta. Minulla oli kuulemma ollut ihan kivaa raflassa. Ei rikkoontuneita sääriä, ei isyys-syytteitä, ei frizuja persvaossa, ei kiusallisia selittämisiä sukupuolitautitesteissä. Soman kaunis koomakänni.
C ) Armeijan jälkeen otin ensimmäisen pestin ja se oli Metlassa. Keskellä ”ei mitään”; myyrä puri minua, minä purin myyrää, olin syönyt myyrän paskaa, myyrä oli vedätellyt minua?
Summa Summarum: Myyräkuume ja 41 astetta riehakasta sekoilua. Kävelin takaisin tutkimusautolle tuhat kilometriä oksentaen kirkkaan oranssia oksennusta.
Vihje: Älkää pusutelko niitä vitun lemmikkejä.
Bee oli siis sontaa. Jos joku vetää 0,7 litraa sukkana… täältä rintapaukkurispektit ja samalla pahoittelut.
Aika loppuu kesken. Asemalle ja pohjoiseen.
Jos näette Tampereen ja Oulun asemalla reppuselkäisen omaa räkää syövän pallohukan, niin se olen Minä!
Heilauttakaa kättä kumminkin… vaikka nolosti selän takana