Mainos

Tunnista bullshit-leikki

• 35 171
  • 289

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olette oikeassa, vaihtoehto a oli potaskaa. Minulla on KUBE-paita kaapissa, mutta Jaws-paitaa ei ole. Selvennän: Jaws-paidalla tarkoitan Tappajahai-elokuvasta tehtyä t-paitaa, ja KUBE-paita oli puolestaan TPS-osiossa toissa kauden alkuun aloittamani pikku kannattajatempauksen myötä teetätetty paita, joita kannattajat saivat ostaa. (KUBE = Kumeliauskas ja Bertrand)

Totta olivat siis Tutankhamon-visiitti ja se, että Kanadassa ja Ruotsissa on pikkuserkkuja.

Kokeillaan uutta rivistöä, arvatkaapa mikä on puutaheinää:

A) Olen löytänyt tai ollut löytämässä vainajan metsästä
B) Olen pyynnöstä sanoittanut osan eräästä melko tunnetusta suomalaisesta radiohitistä
C) En ole koskaan astunut jalallani Viron maaperälle
B. Yöketjua on luettu.

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ketjussa pitää tunnistaa ns. bullshit, eli jätit nyt vielä auki sen, että mikä noista ei ole totta. Autan sen verran, että siinä olet oikeassa, että Virossa en ole käynyt kuin laivalla satamassa. Fifty-fifty: kumpi nyt on potaskaa, A vai B? C oli totta.

Täytyy varmaan laittaa korkki kinni, kun tule kirjoitettua aivan puutaheinää.

Känniedit: Tai premminkin jätettyä kirjoittaminen kesken. Myös A on totta, eli B on sitä itseään.

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen istunut jalat pöydällä

A) Eduskunnan kahvilassa
B) Eduskunnan istuntosalissa puhemiehen tuolilla
C) Eduskunnan pääsihteerin jakkaralla hänen virkahuoneessaan.

Olen istunut jalat pöydällä

A) Eduskunnan kahvilassa
B) Eduskunnan istuntosalissa puhemiehen tuolilla
C) Eduskunnan pääsihteerin jakkaralla hänen virkahuoneessaan.

a) on fuulaa koska muissa enemmän munaa, mutta helpompia toteuttaa ilman häiriötekijöitä.

Hammerin tripla:
a) Olen ampunut maalin Peter Schmeichelia vastaan rankkarilla
b) Olen kieltäytynyt Dennis Rodmanin tarjoamasta kokaiinista hänen baarinsa VIP-tiloissa
c) Olen vittuillut Bill Gatesille Windows98:n julkistamistilaisuudessa

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
a) on fuulaa koska muissa enemmän munaa, mutta helpompia toteuttaa ilman häiriötekijöitä.

Oikein. Eduskunnan kahvilassakin on tullut istuttua, mutta jalat kiltisti lattialla. Hygieniasyistä, luonnollisesti.

Hammerin tripla:
b) Olen kieltäytynyt Dennis Rodmanin tarjoamasta kokaiinista hänen baarinsa VIP-tiloissa
c) Olen vittuillut Bill Gatesille Windows98:n julkistamistilaisuudessa[/QUOTE]

C) On kauniisti sanottuna värittetyä totuutta. Kyseisessä tilaisuudessa julkistettiin Windows2000.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
a) Olen syönyt mustekalaa raakana ja niin tuoreena, että se vielä kiemurtelee lautasella
b) Olen esittänyt Muumipeikkoa Tampere-talon suuren salin näyttämöllä
c) Olen heittänyt paikallisen varkaan Venäjällä hotellin kolmannen kerroksen parvekkeelta

c) ei pidä paikkaansa, kyseessä oli 4. kerros, eikä se varas sitten lopulta lentänyt. Mikä näin jälkeenpäin ajateltuna oli hyvä ratkaisu, maahan oli matkaa, eikä alla ollut kuin muutama sentti lunta jäätyneen maan päällä.

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Työmatkalla tapahtuu"- tripla

A) Elimeni herätti hollantilaisen nudistikylpylän asiakkaissa niin valtavaa kiinnostusta ja epäuskoa, että eräs herrasmies jopa kysyi lupaa tunnustella sitä sen aitouden varmistamiseksi. Vastasin luonnollisesti myöntävästi.

B) Tuon työmatkan paluuosuuden ohjelmaan kuului poikkeaminen silloisen työnantajani Hampurin toimipisteessä. Hollannin kosteahkon turneen uuvuttamana nukahdin kuitenkin junaan ja painelin komeasti Tanskaan asti. Herättyäni ja hetken rohkeutta kerättyäni, soitin Saksan kollegoille matkustusohjeiden toivossa. Vinkkien sijaan sain kuitenkin kuulla hämmästyttävän tylyn kommentin "Nyt et vittu liiku mihinkään. Me lähetetään auto hakemaan sua!". No, ehkä liikuin, ehkä en.

C) Olen nähnyt parin vuoden takaisen Miss Tanskan alasti.

Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ootko varma? Sieluni silmin näen, kuinka Mara parhaillaan hekottelee kuola leukapiitä valuen tätä lukiessaan, ja hypistelee douppi-paran sormusta käsissään. My precious...

Ai hitto sentäs. Tollasta vaihtoehtoa en ajatellutkaan... Täytyykin avata tuo sormus-keissi uudelleen nyt. Tänx Everton :)

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
a) Voitimme Suomen mestaruuden voittaessamme ratkaisevan pelin 2-0. Syötin nuo molemmat maalit
b) Minun on uskottu olevan ammattilaisjääkiekkoilija, olympiaurheilija, maastojuoksija ja ammattilaisjalkapalloilija
c) Olen asunut kolmella eri mantereella

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Työmatkalla tapahtuu"- tripla

A) Elimeni
B) Nukahdin
C) Miss Tanskan alasti.

Olet käynyt ullakolla lukemassa päiväkirjaani? Vastauksessa bee oli liian paljon selitysiä ja sanoja - joten, vaihtoehto bertta.
Kaikki ovat kieltämättä mainioita.

Vastavuoroisesti:
A ) Olen murtanut niskani
B ) Olen tanssinut Mira Luodin (PMMP) kanssa
C ) Olen ottanut suihin itseltäni

Oma edit: Pahoittelen Designer! Hyppäsin vahingossa yli. Sori!
Veikkaus on aa, koska kukaan ei muistele syöttöpisteitä. Kaikki muistavat pokaaliin virtsaamiset ja suolaliemessä olleet nakin keittämiset, eivät syöttöpisteitä.
Vaikka ne ydintärkeitä ovatkin...

Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
a) Voitimme Suomen mestaruuden voittaessamme ratkaisevan pelin 2-0. Syötin nuo molemmat maalit
b) Minun on uskottu olevan ammattilaisjääkiekkoilija, olympiaurheilija, maastojuoksija ja ammattilaisjalkapalloilija
c) Olen asunut kolmella eri mantereella

A on paskaa. Kerho-faneja sekoitetaan moneksi, ja jenkeissä olet ainakin aikaasi viettänyt. Ehkä siellä on jokin kolmaskin, jota en kyllä tiedä.

Vastavuoroisesti:
A ) Olen murtanut niskani
B ) Olen tanssinut Mira Luodin (PMMP) kanssa
C ) Olen ottanut suihin itseltäni

B on paskaa. Silloin kun otit suihin itseltäsi, mursit samalla niskasi.

A) Laura Ruohola ylipuhui Jari Kurrin signeeraamaan jokeripaidan minulle
B) Samuli Edelmann tönäisi minua kyynärpäällään
C) Jyrki Louhi tarjosi baarissa pari kertaa kaljat Hämeenlinnassa asustaessani

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juups! Bee on baskaa. Murtumalla ja blowilla on aikaeroa 11 vuotta, enkä onneksi ole hämäläinen.
Mira on häikäisevän upea Kimuli. Olin kerran baarissa ja Mira oli ruuhkan takana viereisessä pöydässä.
En ole sen jälkeen nukkunut tai pesenyt itseäni neljään vuoteen... huikean vetävä nainen!

C'moon Runkster, kerro vaihtoehtojasi.

Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Juups! Bee on baskaa. Murtumalla ja blowilla on aikaeroa 11 vuotta, enkä onneksi ole hämäläinen.
Mira on häikäisevän upea Kimuli. Olin kerran baarissa ja Mira oli ruuhkan takana viereisessä pöydässä.
En ole sen jälkeen nukkunut tai pesenyt itseäni neljään vuoteen... huikean vetävä nainen!

C'moon Runkster, kerro vaihtoehtojasi.

Pakko sen verran udella, että tapahtuiko suihinotto itseltäsi kenties saman baari-illan jälkeen, jolloin tapasit Luodin Miran mutta jouduitkin talsimaan pettyneenä yksin kotiin?

Oikein. Eduskunnan kahvilassakin on tullut istuttua, mutta jalat kiltisti lattialla. Hygieniasyistä, luonnollisesti.

Hammerin tripla:
c) Olen vittuillut Bill Gatesille Windows98:n julkistamistilaisuudessa

C) On kauniisti sanottuna värittetyä totuutta. Kyseisessä tilaisuudessa julkistettiin Windows2000.[/QUOTE]

Väärin meni. Oli tosiaan Windows98:n julkistus. Taasen a on väärin. Ammuin kyllä rankkarin smeikkelille, mutta ei mennyt sisään.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Omat kolme:

a) Viivi Avellán on pyytänyt minua tanssimaan eroottisesti kanssaan.
b) Saksan jalkapallomaajoukkueen entinen maalivahti Jens Lehman on halannut minua ja tarjonnut koko illan baarissa.
c) Ilkka Kanerva on kiittänyt minua kädestä pitäen keskustelutuokion jälkeen.
.

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Omat kolme:

a) Viivi Avellán on pyytänyt minua tanssimaan eroottisesti kanssaan.
b) Saksan jalkapallomaajoukkueen entinen maalivahti Jens Lehman on halunut minua ------------------ baarissa.
c) Ilkka Kanerva on kiittänyt minua kädestä pitäen keskustelutuokion jälkeen.
.

Korjattu väärin ollut kohta

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hammer Lynx, milloin ja miten olet päässyt vetämään Peter Schmeichelia vastaan?
Itse lauoin Harald Schumacherille junnuleirillä rankkarin. Ajattelin pistää tykin keskelle kaksimetrisenä.
Näin tein, "Turpa" otti kiinni ja sanoi seuraava.
Sain nimmarin mokehanskaan ja kyseinen herra muistaa minut loppuelämänsä.

En ole ketjunperustaja, mutta pyytäisin alkuperäisen ajatuksen mukaisesti, että ne vaihtoehdotkin tulisivat.
Eli jos vastaat, niin pistä mukaan uudet vaihtoehdot.

Mutta:
A ) Olen lyönyt ex-anoppia valurautaisella paistinpannulla päähän
B ) Olen harrastanut ex-anoppini kanssa seksiä
C ) Olen ollut ex-anoppini kanssa suihkussa
Tuossahan on selkeä suomalaisen kesäseksin pikainen logiikka. Lyödään ensin ämmä hiljaiseksi, nussiskellaan ja lopullta kalmolta pestään dna:t pihalle.

Jokin ei siltikään kuulu asiaan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
A on paskaa. Kerho-faneja sekoitetaan moneksi, ja jenkeissä olet ainakin aikaasi viettänyt. Ehkä siellä on jokin kolmaskin, jota en kyllä tiedä.

A on totta, C on paskaa. Olen asunut kahdella mantereella. Matkustellut kylläkin kolmella. Mestaruus tuli 90-luvun puolivälissä, lajina uppopallo.

Sinä puolestasi puhut paskaa Samuli Edelmannista. Varmana et ole edes tavannut koko miestä.

Nick Neim

Jäsen
Sinä puolestasi puhut paskaa Samuli Edelmannista. Varmana et ole edes tavannut koko miestä.

Edelmann tosiaan on töytäissyt minua kyynärpäällään. Ilmeisesti heillä tai heidän sukulaisillaan on mökki tässä lähistöllä, kun lähes joka kesä hänet tuossa lähikaupassa näkee. Tönäisy tapahtui kaupan kassajonossa, kun parkkeeraasin liian lähelle hänen taakseen ja hän nopeasti kääntyi yrittäen ottaa muovikassia siitä hihnan alapuolelta. Siihen se meidän ainoa keskustelu jäi, kun hän pahoitteli tapahtunutta.

Vielä en oikeaa vastausta paljasta omaani.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mutta:
A ) Olen lyönyt ex-anoppia valurautaisella paistinpannulla päähän
B ) Olen harrastanut ex-anoppini kanssa seksiä
C ) Olen ollut ex-anoppini kanssa suihkussa
Tuossahan on selkeä suomalaisen kesäseksin pikainen logiikka. Lyödään ensin ämmä hiljaiseksi, nussiskellaan ja lopullta kalmolta pestään dna:t pihalle.

Jokin ei siltikään kuulu asiaan.
A on paskapuhetta. Olet nimittäin harrastanut seksiä ex-anoppisi kanssa suihkussa.

Oma rivi:

A. Olen sanonut Jari Kurrille "anna jätkä lippis"
B. Olen myynyt Hannu Kapaselle makkaraa
C. Olen kätellyt ihka aitoa Roger Moorea

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
A on paskapuhetta. Olet nimittäin harrastanut seksiä ex-anoppisi kanssa suihkussa.

Oma rivi:

A. Olen sanonut Jari Kurrille "anna jätkä lippis"
B. Olen myynyt Hannu Kapaselle makkaraa
C. Olen kätellyt ihka aitoa Roger Moorea

B on paskaa. Kaljaa olet myynyt Hannu Kapaselle.

A: Olen jo vuosikausia keikkunut alkoholismin rajamailla.

B: Olen polttanut pilveä Amsterdaamissa.

C: Olen käynyt huorissa Amsterdamissa.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Veikkaan että Jaws ja Aavinen kyllä seuraavat sinua, mutta sen sijaan wowikellossasi on jo yli tuhat tuntia eli c on paskaa.

Hmm, muuten oikein, mutta kyseessä oli maaginen Fallout 3.

Ei ollut "muuten oikein", sillä minä en seuraa Taccutuccaa palstalla. Yhtenä yönä toki mietimme yöketjussa, että ollaanko tässä sukua, ja yksi näistä on näiltä tiimoilta valetta:

A) Olen Taccutuccan pikkuserkku
B) En ole mitään sukua Taccutuccalle
C) En ole sukua Taccutuccalle, mutta tämän myötä selvisi, että toinen meistä saattaa olla tietämättään kuitenkin sukua eräälle liigapelaajalle

@pikkuvaimo: C on vaihtoehdoistasi höpöhöpöä. Kyseessä oli taatusti kaverisi, mutta sinä hövelisti kieltäydyit ideasta, joten kaverisi päätti toteuttaa suunnitelman.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
C on vaihtoehdoistasi höpöhöpöä. Kyseessä oli taatusti kaverisi, mutta sinä hövelisti kieltäydyit ideasta, joten kaverisi päätti toteuttaa suunnitelman.

Oikein. Siitä porukasta ei tosin kukaan käynyt huorissa. Oltiin niin pilvessä kaikki, että tuskin olisi edes noussut.

P.S. Pöhnässä nytkin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
B on paskaa. Kaljaa olet myynyt Hannu Kapaselle.
B on faktaa, Hannes oli jokunen vuosi takaperin yleisössä Pieksämäellä järjestetyssä neljän (?) maan turnauksessa, vastakkain oli muistaakseni U18-maajoukkueet. Mukana olleet maat oli muistaakseni Suomi, USA, Venäjä ja Tshekki. Jos en väärin muista niin ns. kovista nimistä ainakin James van Riemsdyk oli mukana. Varmaan muitakin nykypäivän staroja oli mukana, jos joku muistaa tällaisen turneen niin voi komppailla. Anyway, Hannes tosiaan osti makkaraa meikäläiseltä kun olin talkooporukassa mukana. Hannes myös sanoi että "lätkäpelissä pitää syödä vähintään yksi makkara".

Myös kohta A on totta. Sanoin tämän Jarille joskus 4- tai 5-vuotiaana. Isoveljeni oli Kurrin kiekkokoulussa, ja olimme vanhempieni kanssa käymässä katsomassa meininkejä. Kurri tuli porukan kanssa vastaan, ja ensimmäinen asia joka mieleen tuli oli tämä että kysäistäänpä Kurrilta lippistä. Ei antanut lippistä, pihi mies.

Kohta C siis on ihan täyttä paskaa. Aitoa Roger Moorea en ole nähnyt muualla kuin telkkarissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy