Hyvin haisteltu. Ei ole ollut lähelläkään. :(
Pietilä sen sijaan tarjosi makkikset, kun parit kisat sitten olimme peräkkäin haastattelussa lätkän MM-kisoihin liittyen ja viime syksynä tuli eka cap rugbymaajoukkueessa Norjaa vastaan.
EDIT: Ai niin!
Sinäkin kusetit A-kohdassa. Ei ole mahdollista, ettet ole käynyt katsomassa yhtäkään Ilves-HIFK-matsia kolmeenkymmeneen vuoteen. Bullshit.
Mites sattukin arvaus kohdalle. Monihan varmaan fantasioi tuollaisesta sextailu-paikasta :)
a) Totta
Nyt täytyy valitettavasti sanoa että totta tuo Hakametsä-homma on, ihme kyllä. Nyt vasta kaikkien vuosien jälkeen tuli ekan kerran tuo halli koettua. Lähellä sinne meno on ollut monta kertaa eri yhteyksissä, mutta jostain syystä nyt vasta tapahtui.
b) Totta
Nuorempana kun täyttelin pitkävetokuponkeja kioskeilla yms. oli tapana tsekata siinä raaputettuja raha-arpoja, jos vaikka joltain olisi jäänyt voitto havaitsematta. Ja niinhän siinä sitten kerran kävi, että jossain niistä arvan alaosassa (muistaakseni) olevassa pelissä oli 3 x 2000mk summa, ja ei muuta kun jouksujalkaa toiseen kioskiin voittoa hakemaan, ettei vaan kukaan ala saman kioskin jonosta väittämään että tuo oli muuten mun arpa. Faija oli vähän ihmeissään kun tulin rahatukun kanssa kotiin. Onneksi uskoi, ettei alkanut epäillä mitään pikkurötöstä tms. :D Ehkä mulla oli sitten joku voittokuitti mukana tms.
c) Bullshit
Olen ollut Ahtisaaren kanssa samaan aikaan Farougen WC:ssä ja sanoin hänelle hyvää iltaa, johon vastasi kiitos samoin teille :) Tuona vuonna myös vihkisormukseni katosi johonkin (ei ole vieläkään löytynyt). mutta Mara ei sentäs sitä bongannut tuolta WC:stä :)