Tunnista bullshit-leikki

  • 34 168
  • 289
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Satuiluketjusta tuli mieleeni perustaa tällainen kesähuviketju. Idea on että kirjoitta esittelee itsestään tai elämästään kolme väitettä, joista yksi on paskaa. Toiset arvaavat ja esittävät sitten omat väitteensä. Kukin voi sitten oikeat vastaukset paljastaa myöhemmin.

Aloitan itse:
a. Kesäni huippuhetkiä ovat savusaunan löylyt mökillä.
b. Olen ollut mukana liikenneonnettomuudessa, jossa menehtyi useita ihmisiä.
c. Ensimmäinen vierailuni Tallinnaan on vielä tekemättä.

Yksi näistä väitteistä on siis epätosi. Mikä?
 

Nick Neim

Jäsen
Aloitan itse:
a. Kesäni huippuhetkiä ovat savusaunan löylyt mökillä.
b. Olen ollut mukana liikenneonnettomuudessa, jossa menehtyi useita ihmisiä.
c. Ensimmäinen vierailuni Tallinnaan on vielä tekemättä.

Yksi näistä väitteistä on siis epätosi. Mikä?

Vaihtoehto c. Punnitsin vaihtoehtojen a ja c välillä, koska b on liian "ilmiselvä" ollakseen väärin, ja yrität harhauttaa lukijaa. Enpäs mennyt lankaan.

a. Pelasin sm-tasolla jääkiekkoa juniorina
b. En ole koskaan ollut lentokoneessa
c. Olen ollut televisiossa puheroolissa
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
a. Pelasin sm-tasolla jääkiekkoa juniorina
b. En ole koskaan ollut lentokoneessa
c. Olen ollut televisiossa puheroolissa

Vastaan c. Et sinä ole televisiossa ollut, ethän? Tällä kertaa poikkean logiikastani ja epäilen (mielestäni) epätodennäköisintä vaihtoehtoa.

Oma rivini:

a. Minulla on vaatekaapissani Jaws- ja KUBE-paidat
b. Olen käynyt Tutankhamonin haudassa
c. Minulla on sukulaisia Kanadassa ja Ruotsissa
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vastaan c. Et sinä ole televisiossa ollut, ethän? Tällä kertaa poikkean logiikastani ja epäilen (mielestäni) epätodennäköisintä vaihtoehtoa.

Oma rivini:

a. Minulla on vaatekaapissani Jaws- ja KUBE-paidat
b. Olen käynyt Tutankhamonin haudassa
c. Minulla on sukulaisia Kanadassa ja Ruotsissa

Vastaan a. Ei varmasti löydy Jaws paitaa.

a. Olen syntynyt Ruotsissa
b. Olen matkustanut maapallon toiselle puolelle naisen perässä.
c. Olen piirinmestari kuulantyönnössä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vastaan a. Ei varmasti löydy Jaws paitaa.

a. Olen syntynyt Ruotsissa
b. Olen matkustanut maapallon toiselle puolelle naisen perässä.
c. Olen piirinmestari kuulantyönnössä.

B on oikea eli väärä vastaus, mikäli puhutaan eksaktisti paikasta, joka on sinun paikastasi vedetyn halkaisijan toisessa päässä. Jos puhutaan toisesta pallonpuoliskosta, voin uskoa, jolloin vastaan c. Lukitaan siis c.

a) Minulla ei ole todettu yhtäkään luunmurtumaa
b) Olen nähnyt muumioita
c) En ole saanut ukkosella sähköiskua
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No nyt, aivan mahtava ketju ja olen tälläisestä haaveillut, mutta en ole avannut. Tämmöisiä avaamattomia ketjujahan varten on olemassa ketju ja jos joku muistaa Kuutamolla tv-ohjelman. Siitä lähtien olen siis haaveillut tälläisestä ketjusta.

a) Olen voittanut virallisen Suomen mestaruuden merkittävässä pallopelissä
b) Olen ollut Britney Spearsin kanssa lavalla Dublinissa loppuunmyydyllä keikalla
c) Olen juossut karkuun useiden eteläamerikkalaisten viranomaisten etsiessä
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
c. Ensimmäinen vierailuni Tallinnaan on vielä tekemättä.

Jostain hassusta syystä kaikki ei vielä ole käyneet 80 kilometrin päässä etelässä.

a. Pelasin sm-tasolla jääkiekkoa juniorina
b. En ole koskaan ollut lentokoneessa
c. Olen ollut televisiossa puheroolissa

Pelasit junnuna kiekkoa, mutta et koskaan päässyt telkkariin ja lentäminen on tuttua niihin junnupeleihin. Vastaus on siis c, kun ne eivät valinneet Urheiluruutuun.

a. Minulla on vaatekaapissani Jaws- ja KUBE-paidat
b. Olen käynyt Tutankhamonin haudassa
c. Minulla on sukulaisia Kanadassa ja Ruotsissa

Minulla ei ole aavistustakaan mitä ovat nuo paidat on eli a.

Turistit käy Tutankhamonia moikkaamassa ja ihmiset muutti aikoinaan ja vieläkin Kanadaan ja Ruotsiin ja kai sielläkin joskus harrastetaan seksiä.

a. Olen syntynyt Ruotsissa
b. Olen matkustanut maapallon toiselle puolelle naisen perässä.
c. Olen piirinmestari kuulantyönnössä.

Vastaan a. Suomessa syntynyt mestari muutti tytön perään.

a) Minulla ei ole todettu yhtäkään luunmurtumaa
b) Olen nähnyt muumioita
c) En ole saanut ukkosella sähköiskua

Laitan c, koska minullakaan ei ole koskaan mikään luu murtunut. On se mahdollista, vaikka kuinka pelaisi ja painisi. Ja turistit on turisteja.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
a) Olen voittanut virallisen Suomen mestaruuden merkittävässä pallopelissä
b) Olen ollut Britney Spearsin kanssa lavalla Dublinissa loppuunmyydyllä keikalla
c) Olen juossut karkuun useiden eteläamerikkalaisten viranomaisten etsiessä
C on silkkaa skebeliä, mutta jos ei ole, niin maistuiko olut tuon jälkeen? Jumalauta, viimeinen paikka jossa haluaisin olla jonkun pollarin kiikarissa, on juurikin mikä tahansa eteläisen Ameriikan maa.

Oma listani on seuraavanlainen:
a) Olen ollut samassa häkissä mm. kuningaspytonin ja kelta-anakondan kanssa, koska olen pessyt niiden häkkejä Helsingin Tropicariossa.
b) Aina kun tapaamme yliopistolla, Sauli Niinistö pitää minulle ovea auki syystä jota hän tai minä emme kerro.
c) Olen Suomen mestari ja sen lisäksi voittanut viisi muutakin mestaruutta, kuten pääkaupunkiseudun ja Helsingin mestaruudet.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Oma listani on seuraavanlainen:
a) Olen ollut samassa häkissä mm. kuningaspytonin ja kelta-anakondan kanssa, koska olen pessyt niiden häkkejä Helsingin Tropicariossa.
b) Aina kun tapaamme yliopistolla, Sauli Niinistö pitää minulle ovea auki syystä jota hän tai minä emme kerro.
c) Olen Suomen mestari ja sen lisäksi voittanut viisi muutakin mestaruutta, kuten pääkaupunkiseudun ja Helsingin mestaruudet.

A on sitä itseänsä. B olet Nainen ja jollain tapaa läheinen Saulille tästä syystä B totta. C olet shakin suomenmestari yms.


Tässä oma riviin.
A) Olen pelannut Leijona paidassa ottelun ruotsalaisia vastaan.
B) Olen joutunut Kaliningradissa miliisi upseerin kuulusteluun
C) Olen ollut Venäjällä Pietari-Moskova välisellä tiellä liikenne onnettomuudessa jossa kolariin osallisina oli 4 autoa.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
b) Aina kun tapaamme yliopistolla, Sauli Niinistö pitää minulle ovea auki syystä jota hän tai minä emme kerro.

Anteeksi väliinhuutelu, mutta mitäs heitit moisen. Tämähän on aivan mahdotonta. Tässä on jokin elämää suurempi jekku takana. Oikeastaan kaksi mahdollisuutta. 1) Olet tavannut presidentti Niinistön kerran yliopistolla ja hän piti tällöin ovea auki (jolloin ehto "aina" täyttyy). 2) Yliopistolla on vahtimestarina/vast henkilö nimeltä Sauli Niinistö, jolla ei ole mitään tekemistä presidentin kanssa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
No nyt, aivan mahtava ketju ja olen tälläisestä haaveillut, mutta en ole avannut. Tämmöisiä avaamattomia ketjujahan varten on olemassa ketju ja jos joku muistaa Kuutamolla tv-ohjelman. Siitä lähtien olen siis haaveillut tälläisestä ketjusta.

Niin, hyvä idea ohjelmalle, mutta siinähän se oli sössitty koska säännöissä ei tarkennettu että koko jutun tulee olla soopaa. Yleinen taktiikka, mikä sai katsojan raivon partaalle, oli kertoa tositarina jossa oli lisättynä keksitty pikkujuttu. Vaikka tyyliin olen jäänyt kiinni itsensäpaljastelusta nuoruudessani. Valhe! Se tapahtui vasta viime vuonna. Pläähhhhh.

a) Olen voittanut virallisen Suomen mestaruuden merkittävässä pallopelissä
b) Olen ollut Britney Spearsin kanssa lavalla Dublinissa loppuunmyydyllä keikalla
c) Olen juossut karkuun useiden eteläamerikkalaisten viranomaisten etsiessä

B, olet ollut siellä lavalla, Dublinissa, siellä oli Britney mutta keikalle oli jäljellä 3 lippua, selvä valhe.
No tämä näin hupsutteluna, toivottavasti täällä ei sorruta yhtä halpamaisiin ketkuiluihin.

Todellisuudessa B:tä et keksisi, on tuo niin banaalia. C on varmaan kanssa totta jollain ovelalla kuviolla. A, et ole sinäkään Suomen mestari.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
B, olet ollut siellä lavalla, Dublinissa, siellä oli Britney mutta keikalle oli jäljellä 3 lippua, selvä valhe.
No tämä näin hupsutteluna, toivottavasti täällä ei sorruta yhtä halpamaisiin ketkuiluihin.

Todellisuudessa B:tä et keksisi, on tuo niin banaalia. C on varmaan kanssa totta jollain ovelalla kuviolla. A, et ole sinäkään Suomen mestari.

B) Olin siellä lavan läheisyydessä olikohan toukokuu 2004

Siinähän sitä keikkaa vietettiin ei aivan lähellä lavaa, mutta kuitenkin lähellä ja sitten tarvittiin joku lavalle ja hetken sitä etsittiin. Viereinen kaveri siitä vietiin ja jonkun pikku shown vielä veti. Näissä herää aina kysymys oliko se jo etukäteen päätetty kuka sieltä haetaan vai olisinko se todella voinut olla minäkin.

C on silkkaa skebeliä, mutta jos ei ole, niin maistuiko olut tuon jälkeen? Jumalauta, viimeinen paikka jossa haluaisin olla jonkun pollarin kiikarissa, on juurikin mikä tahansa eteläisen Ameriikan maa

Aiheutin hieman alkoholiin liittyviä ongelmia ja kuusi seitsemän virkavallan virkapukuista kaveria saapui paikalle. En ollut niin humalassa, ettenkö olisi tajunnut mitä espanjaksi sovitaan ja että juurikaan en ole lakia rikkonut. Sovittiin, että mennään pankkiautomaatille ja tämä on sillä selvä. Laskin päässäni lomabudjettia ja mietin, että kyllä pystyn tämän maksamaan, mutta ei lähtenyt kuin yksi taluttaja. Ne loputhan meni polttelemaan pilveä jonnekin ja nauramaan kuinka saatiin hyvä saalis.

Parin korttelin päästä näin mahdollisuuden ja juoksin niin kovaa ja koskaan ei ole niin paljon ollut adrenaliinia veressä. Sitten tultiin etsimään myöhemmin toisella puolella kaupunkia minun näköistä kaveria, mutta olin vain tietämätön saksalainen turisti ja jotain olutta taisi maistua siinä.

A, et ole sinäkään Suomen mestari.

Kriketin Suomen mestaruus löytyy ansiokkaasta palkintokaapistani. Se on 11-pelaajisin joukkuein pelattava laji ja kokoonpanoon sallitaan vain 12 pelaajaa. Lajin luonteesta johtuen sitä ainutta vaihtopelaajaa ei juuri koskaan tarvita. Se on siellä silti syystä ja olin kokoonpanossa pitkin kautta ja välierässä pitempään kentällä loukkaantumisten takia. En pelannut finaalissa, mutta luonnollisesti kultainen mitali ojennettiin kaulaani.

Ja useimmathan näistä pelaajista ei tietenkään olleet Suomessa syntyneitä tai valkoihoisia ja siksi erittäin taitavia, mutta silti sinne jonkun tarvitsee juomapulloja täyttämään ja ehkä kentälle, kun vammoja voi tulla.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
A on sitä itseänsä. B olet Nainen ja jollain tapaa läheinen Saulille tästä syystä B totta. C olet shakin suomenmestari yms.
En ole nainen, lajini on salibandy. Olisin voinut päästä kokeilemaan häkin pesua mutten vitussakaan uskaltanut.
Anteeksi väliinhuutelu, mutta mitäs heitit moisen. Tämähän on aivan mahdotonta. Tässä on jokin elämää suurempi jekku takana. Oikeastaan kaksi mahdollisuutta. 1) Olet tavannut presidentti Niinistön kerran yliopistolla ja hän piti tällöin ovea auki (jolloin ehto "aina" täyttyy). 2) Yliopistolla on vahtimestarina/vast henkilö nimeltä Sauli Niinistö, jolla ei ole mitään tekemistä presidentin kanssa.

Presidentti Niinistö on kahdesti pitänyt minulle ovea auki yliopistolla ja puhemies Niinstö kerran. Huvittavaa kyllä mutta 3/3.
 
a) Olen nähnyt Black Sabbathin, Def Leppardin, Alice Cooperin, Metallican ja ZZ Topin livenä.
b) Minulla on tuhat kuutioinen moottoripyörä.
c) Minulla on 1995 jääkiekon maajoukkueen pelaajien nimikirjoitukset omistuskirjoituksella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
a) Olen nähnyt Black Sabbathin, Def Leppardin, Alice Cooperin, Metallican ja ZZ Topin livenä.
b) Minulla on tuhat kuutioinen moottoripyörä.
c) Minulla on 1995 jääkiekon maajoukkueen pelaajien nimikirjoitukset omistuskirjoituksella.

Nyt on niin helppo, etta tartutaan heti.

a) tietenkin olet nähnyt, en nähnyt itse noita aivan kaikkia, mutta olin tilanteissa missä olisin voinut nähdä
b) miksi sinulla nyt tuollainen olisi, helvetin maalaiset
c) eipäs olekaan, vaikka semmoinen olisi saattanut tulla jostain. Minulla on jääkiekkopaita missä on paljon nimmareita vuodelta 2011, en ole laskenut keiden kaikkien.

Kiva prätkä, mutta ei sama mikä naapurilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä oma riviin.
A) Olen pelannut Leijona paidassa ottelun ruotsalaisia vastaan.
B) Olen joutunut Kaliningradissa miliisi upseerin kuulusteluun
C) Olen ollut Venäjällä Pietari-Moskova välisellä tiellä liikenne onnettomuudessa jossa kolariin osallisina oli 4 autoa.

Liian helppo.

A) Olen itsekin pelannut Suomipaidassa urheilua, vaikka en hurreja vastaan
B) Miliisi oli siellä tiukkana, mutta päätti olla ottamatta sinua kuulusteluun sillä olithan suomalainen
C) Kolareita tapahtuu tuolla päin

B
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
A) olen harrastanut seksiä naisen kanssa autossa, lentokoneessa, junassa ja laivassa
B) olen saanut vakioveikkauksessa 13 oikein
C) minut on nimitetty vuoden tietohallintojohtajaksi Suomessa, ja tästä on julkaistu artikkeli tai useampikin mediassa
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
A) olen harrastanut seksiä naisen kanssa autossa, lentokoneessa, junassa ja laivassa
B) olen saanut vakioveikkauksessa 13 oikein
C) minut on nimitetty vuoden tietohallintojohtajaksi Suomessa, ja tästä on julkaistu artikkeli tai useampikin mediassa

A) Kymppikerhosta paljon puhutaan, mutta yhtään en siellä seksiä harrastanutta tunne.
B) Miksei se urheilua seuraavalle joskus osuisi tämäkin.
C) Tämän uskon kyllä. Särmä kaveri ainakin foorumin perusteella.

Veikkaan siis A

Oma rivini:

A) Minut on jätetty muiden kielimatkalaisten kanssa käytännössä oman onnemme nojaan JFK:n lentokentällä, kun olin jotain 15. Seuraava etappi olisi ollut Boston.
B) Olen katsonut yhtenä juhannuksena haulikonpiippua pitkin.
C) Olen hypännyt tandem-hypyn.
 
Nyt on niin helppo, etta tartutaan heti.

Lukemisen ymmärtämiseni nyt taitaa pettää, sanot siis, että B ja C on valetta ?


A) Minut on jätetty muiden kielimatkalaisten kanssa käytännössä oman onnemme nojaan JFK:n lentokentällä, kun olin jotain 15. Seuraava etappi olisi ollut Boston.
B) Olen katsonut n. 17 vuotiaana yhtenä juhannuksena haulikonpiippua pitkin.
C) Olen hypännyt tandem-hypyn.

Et ole hypännyt tandem hyppyä, mutta olet hypännyt pakkolaukaisimen kanssa. Eli C on paskaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Lukemisen ymmärtämiseni nyt taitaa pettää, sanot siis, että B ja C on valetta ?
Et ole hypännyt tandem hyppyä, mutta olet hypännyt pakkolaukaisimen kanssa. Eli C on paskaa.

C on paskaa joo. Pakkolaukaisimen kanssa pääsin niinkin lähelle tavoitetta kuin lentokoneen oviaukkoon, mutta silloin se homma ei oikein enää vaikuttanutkaan järkevältä. Jänistin siis ja siihen meni se kurssi. Koitin vielä saman kurssin puitteissa toistamiseen, mutta vitut.

A:sta sen verran, että olin vuonna 1992 kuukauden kielikurssilla Bostonissa ja minulla on sellainen muistikuva, että jotain outoa siinä tapahtui ja kyseisen kurssin opas/ esiliina katosi tms.. ja itse selvitimme tiemme Delta Airlinesin koneeseen ja Bostoniin, jossa isäntäperheet meitä odottivat. Ok, ei mikään huima temppu nykyaikana, kun miettii kuin paljon nuoret matkustelee itsekseen.

B:hen kommentoisin niin, että erään juhannusseurueemme jäsenen isän mielestä hänen poikansa ei olisi saanut viettää jussia meidän kanssamme ja ilmeisesti kasvatusmetodeihin kuului sitten lähteä haulikon kanssa asiaa selvittämään. Visto tunne oli se.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
A) olen harrastanut seksiä naisen kanssa autossa, lentokoneessa, junassa ja laivassa
B) olen saanut vakioveikkauksessa 13 oikein
C) minut on nimitetty vuoden tietohallintojohtajaksi Suomessa, ja tästä on julkaistu artikkeli tai useampikin mediassa

B on paskaa, 12 oikein olet saanut.

Oma rivi:

A) Olen käynyt paskalla Niiralan Montun pihassa
B) Olen viettänyt kostean illan samassa seurueessa Matti Nykäsen kanssa
C) Baari-iltani Moskovassa sai ikävän käänteen, kun seurueemme pöytään tunkeneet uusnatsit kaivoivat aseet esille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
A) olen harrastanut seksiä naisen kanssa autossa, lentokoneessa, junassa ja laivassa
B) olen saanut vakioveikkauksessa 13 oikein
C) minut on nimitetty vuoden tietohallintojohtajaksi Suomessa, ja tästä on julkaistu artikkeli tai useampikin mediassa

En tiedä oletko ylpeä vanhemmalla iällä, mutta sinä olet pannut noita kaikkia ryssäreissuilla. Ja siinä välissä päässyt johtajaksi. Se on eri ketjun asiaa, mutta olisi kiva kulla vähän tarkempaa tietoa millaiset ne reissut ihan todella oli. Niin kuin oikeasti.

Vakio meni ohi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Individual @Linjatuomari @pernaveikko

Olen harrastanut seksiä naisen kanssa autossa, lentokoneessa, junassa ja laivassa. No jokainen on tietysti Viikkarin tai Siljan porauslautoilla käynyt. Lentokonekin oli tukevasti maassa sen ainoan kerran, kun olen päässyt tai joutunut lentokoneseksin osapuoleksi. Kymppikerhon jäsenprenikkaan minulla ei siis ole oikeutta.

Vakiosta kopsahti kerran 13 oikein vuosia sitten. Helppo rivi, oli futiksen mm- tai em-karsintakierros, sen yhden laimean yllätyksen kanssa täysosumalla irtosi vähemmän rahaa kuin mitä sain jo aiemmin kahdellatoista oikein, eikä silläkään rikastunut.

Vaihtoehto C on täyttä paskapuhetta, en ole saanut vuoden tietohallintojohtajan palkintoa. Itse asiassa en ole koskaan toiminut tietohallintojohtajana tai -päällikkönä, enkä edes minkään firman tietohallinnossa. Ammattiala on kyllä muuta kautta minulle tuttu, mutta IT-johtajan hommia en ole toistaiseksi tehnyt päivääkään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
A) Olen käynyt paskalla Niiralan Montun pihassa
B) Olen viettänyt kostean illan samassa seurueessa Matti Nykäsen kanssa
C) Baari-iltani Moskovassa sai ikävän käänteen, kun seurueemme pöytään tunkeneet uusnatsit kaivoivat aseet esille.
Paskalla on helppo käydä missä vaan pihassa, vaikka jäähallin edustalla tai parkkiksella. Nykäsen Matin seurueissa on kieltään kostuttanut monikin, on se varmaan sinultakin saattanut onnistua.

Toivottavasti kohta C on puppua. Tosin myös Moskovassa on ollut uusnatseja, ja kuulemma siellä on myös slaavilais-isänmaallishenkinen nahkahomojen uusnatsiporukka (?!), joten häiriöitä voi ainakin teoriassa tulla melkoisen yllättäviltä tahoilta.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Oma rivi:

A) Olen käynyt paskalla Niiralan Montun pihassa
B) Olen viettänyt kostean illan samassa seurueessa Matti Nykäsen kanssa
C) Baari-iltani Moskovassa sai ikävän käänteen, kun seurueemme pöytään tunkeneet uusnatsit kaivoivat aseet esille.

C, Venäjällä ei tykätä natseista.

Tässäpä meikäläisen

A) Kädestäni katkesi kolme luuta, ranne kipsattiin väärin ja käsi on luutunut väärin. Sivuoireina kroonista särkyä, vihlomista ja vino värttinäluu.
B) Olin Isoisäni mukana eduskunnan täysistunnossa tämän ollessa eduskunnassa 1970-luvulla.
C) Olen jutellut Ryan Getzlafin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös