Tunnista bullshit-leikki

  • 34 203
  • 289

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Koitetaas. Tässä tarjonta:

A) Juhani Tamminen on lausunut ikonisen sanansa minulle.

B) Luokallani on ollut ala-asteella pelaaja, jonka Liigaura kattoi peräti 3 ottelua, joista kaksi Ässissä ja yksi toisessa liigaseurassa.

C) Nykyisen NHL-vahdin isä oli liikunnanopettajani koulussa hetken aikaa.

Sinällään hankalia kaikki, koska jokainen noista voi olla totta. Puhdas veikkaus on se, että kohta A kuuluu osastoon bullshit. Eli en usko Tammiseen, mikä kuulostaa uskomattomalta. My god, kusin juuri brändin päälle. Menen metsän laitaan häpeämään.
 

M10

Jäsen
1. Arja Koriseva on antanut minulle puoliksisyödyn omenan saatesanoilla: "Syö sä loput"
2. Olen käynyt Tami Tammisen luona Kuusamakujalla paskalla
3. Olen suututtanut Billy Tibbettsin baarissa sanomalla hänelle "Hey monkey, get funky"
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
1. Arja Koriseva on antanut minulle puoliksisyödyn omenan saatesanoilla: "Syö sä loput"
2. Olen käynyt Tami Tammisen luona Kuusamakujalla paskalla
3. Olen suututtanut Billy Tibbettsin baarissa sanomalla hänelle "Hey monkey, get funky"
2. on fuulaa. Tami takes shit from nobody.
 

M10

Jäsen
2. on fuulaa. Tami takes shit from nobody.

Except from myself!

Kolmoskohta oli väärin. En saanut Tibbettsiä koskaan hermostumaan, enkä toki sitä yrittänytkään. Rennosti jutteli paikallisessa yökerhossa ja sanoi puolustavansa seuratovereitaan tarpeen tullen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kolmoskohta oli väärin. En saanut Tibbettsiä koskaan hermostumaan, enkä toki sitä yrittänytkään.
No ihan vitun buu, oisi ollut loistava. :D

Heitetään @Everton ’lle , tai jollekin muulle toki myös, kierrepallo:

A) Olen istunut kutsuvieraana +200 miljoonaa ihmistä edustavan ministerin kanssa samassa VIP-aitiossa, kahdestaan siis.

B) Olen tanhunnut KooKoo-legenda Timo Nurmbergin vanhassa kansallispuvussa.

C) Olen juontanut Jyrkiä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
A) Vale. Koska muut totta.

B) Hyvin mahdollista. Ovatko olleet urheiluaiheisia?

C) Hyvin mahdollista. Nykyään varmaan et enää seurustele hänen kanssaan, vaan olet naimisissa.

Näistä vielä sen verran, että totta ovat vaihtoehdot A ja B. Olen tosiaan keskustellut urheilujohtaja Korpisalon kanssa Ässien peliotteista.

Lisäksi olen ollut kirjoittamassa kolmea kirjaa, joista kaksi olen kirjoittanut yksin ja kolmannessa oli kirjoittamisessa mukana yksi henkilö. Kirjojen aihealueista ei sen enempää, mutta yksi on julkaistu Satakunnan alueella ja kaksi muuta muualla Suomessa.

Valetta oli vaihtoehto C eli seurustelua huippu-urheilijanaisen kanssa ei ole tapahtunut. Vielä. Elämässä pitää olla tietysti tavoitteita, vaikka tämän toteutuminen on aika iso haaste tällaiselle jo pitkään avioliitossa eläneelle keski-ikäiselle ukolle. Onneksi Danny antaa toivoa ja vaikka ne Suomen yleisurheilumaajoukkueen tytsyt alkaa soittelemaan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Pistetään omat:

A) olen harjoittanut miehen ja naisen välistä ylioppilaselämää miesten vuoden 2016 jääkiekon MM-kisojen cheerleaderin kanssa

B) olen pelannut lentopalloa Matti Rönkää vastaan

C) olen paskonut anoppilassa housuuni ja anoppi siivosi jäljet
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
A) Olen istunut kutsuvieraana +200 miljoonaa ihmistä edustavan ministerin kanssa samassa VIP-aitiossa, kahdestaan siis.

B) Olen tanhunnut KooKoo-legenda Timo Nurmbergin vanhassa kansallispuvussa.

C) Olen juontanut Jyrkiä.
A) tämä on vaikea uskoa, mutta kuitenkin todennäköisempi kuin Jyrkin juontaminen. Olet jonkinlainen kulttuurialan silmäätekevä, ja sinut plaseerattiin jonkin ison maan kulttuuriministerin juttuseuraksi.

B) helppo uskoa KooKoon mieheltä. Sinulla on ollut tanhureissu Ruotsiin ja jostain on pitänyt kaivaa kansallispuku sitä varten.

C) tämä ei ole totta. Olet ehkä ollut jonakin johtomakena, mutta kameran eteen ei ole päästetty.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koitetaas. Tässä tarjonta:

A) Juhani Tamminen on lausunut ikonisen sanansa minulle.

B) Luokallani on ollut ala-asteella pelaaja, jonka Liigaura kattoi peräti 3 ottelua, joista kaksi Ässissä ja yksi toisessa liigaseurassa.

C) Nykyisen NHL-vahdin isä oli liikunnanopettajani koulussa hetken aikaa.

A) Totta. "Veli"-sanasta muoto "morjes veljet", kun Tamin tj-aikana käveli Isomäen portaissa vastaan minua ja erästä toista jatkoaikalaista, kun olimme menossa juomaan.

B) Totta. Jätetään nimi mainitsematta, kun ura ei oikein startannut. En paljasta myös pelipaikkaa.

C) Valetta. Ei ollut NHL-vahti, mutta mahdollisesti tulevan NHL-pelaajan isä eli Petri Tuomisto, paremmin päätuomarina tunnettu ja nykyään toimii Porissa rehtorina.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
A) tämä on vaikea uskoa, mutta kuitenkin todennäköisempi kuin Jyrkin juontaminen. Olet jonkinlainen kulttuurialan silmäätekevä, ja sinut plaseerattiin jonkin ison maan kulttuuriministerin juttuseuraksi.

B) helppo uskoa KooKoon mieheltä. Sinulla on ollut tanhureissu Ruotsiin ja jostain on pitänyt kaivaa kansallispuku sitä varten.

C) tämä ei ole totta. Olet ehkä ollut jonakin johtomakena, mutta kameran eteen ei ole päästetty.
A-kohta pitää paikkansa.

Olen istunut Intian Lucknow:ssa Uttar Pradeshin osavaltion kasteluministerin kanssa kahdestaan varmaan 1500 ihmisen juhlasalin edessä VIP-loossissa maailman suurimman koulun vuosijuhlassa.

Tai periaatteessa tässä oli alkuperäisessä väitteessä epätarkkuus, koska välissämme istui ministerin ihan helvetin vihaisen näköinen sikhi-henkivartija perkeleellinen skeglu-kaulassaan roikkuen. Aina jos edes erehdyin katsomaan ministeriin päin, otti ukko otteen puukosta. Eipä silti, ei meillä olisi kyllä kasteluministerin kanssa ollut yhteistä kieltä, koska englantinsa oli aika olematonta ja oma hindini vielä heikompaa.

B-kohta ei ole totta.

Olen kyllä tanhunnut pikkupoikana lainakansallispuvussa, mutta oikea omistaja ei ollut Tinke vaan toinen KooKoo-legenda eli Mikko ”Mamba” Mattila.

Väittämä C on ihme kyllä totta.

Olin päässyt kai ysiluokalla valtakunnallisen taloustietokisan loppukilpailuun Helsinkiin ja kisan, en sijoittunut, oheen oli Merita-pankki(!) keksinyt talousnörille muutakin ohjelmaa. Yksi numero oli vierailu silloin Kalevankadulta lähetetyssä Jyrki-ohjelmassa. Siellä kulisseissa seurailtiin touhua ja jossain vaiheessa Joonas Hytönen muistaakseni iski minulle ja jollenkin toiselle jampalle mikin kouraan ja pyysi kertomaan, että seuraavaksi Niko Ahonen vetää livenä ”Onnen ongintaa”-biisin. :D


 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pistetään omat:

A) olen harjoittanut miehen ja naisen välistä ylioppilaselämää miesten vuoden 2016 jääkiekon MM-kisojen cheerleaderin kanssa

B) olen pelannut lentopalloa Matti Rönkää vastaan

C) olen paskonut anoppilassa housuuni ja anoppi siivosi jäljet
A) Muistelen lukeneeni että äeällä on ollut ihan hyvää flaksia mirmeleiden kanssa eli tämä on totta.

B) Matti on tutuhko ukko täällä Tapanilan/Tapaninvainion hoodeilla ja muistaakseni lentopallomailat ovat viuhuneet (verkon ollessa välissä) eli tämäkin on totta.

C) Kakka tuli jetimäisesti viideltä ja mies heräsi kuudelta, mutta jäljet siivosi appiukko. Joku pahempi ruokamyrkytys tai sukujuhlien jälkeinen "myrkytystila" taustalla. Tämä ei siis pidä paikkaansa.

Edit: @KiVi milloin tulevat vastaukset?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ketju noussut ylös. En tiedä, salliiko AVI arvoittelun, mutta laitetaan rangaistuksen ja karanteenin uhallakin.

1. En oo oikea cowboy.
2. Ei autossani ole nastoja talvella.
3. Kolmatta linjaa takaisin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ketju noussut ylös. En tiedä, salliiko AVI arvoittelun, mutta laitetaan rangaistuksen ja karanteenin uhallakin.

1. En oo oikea cowboy.
2. Ei autossani ole nastoja talvella.
3. Kolmatta linjaa takaisin.

1. Totta. Oman elämäsi.
2. Totta. Sulla on kitkat.
3. Valetta. Menet toiseen suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
1. Totta. Oman elämäsi.
2. Totta. Sulla on kitkat.
3. Valetta. Menet toiseen suuntaan.
1. En oo oikea cowboy. Mutta on joskus kyllä ollut sellainen hattu. Naista en saa myöskään mielestäin.
2. Väärin. Toisessa autossa on nastat.
3. Jos Kolmatta linjaa pitäisi velalla pääomittaa, niin kyllä minä sitä velkaa stadilaisena takaisin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
A) Muistelen lukeneeni että äeällä on ollut ihan hyvää flaksia mirmeleiden kanssa eli tämä on totta.

B) Matti on tutuhko ukko täällä Tapanilan/Tapaninvainion hoodeilla ja muistaakseni lentopallomailat ovat viuhuneet (verkon ollessa välissä) eli tämäkin on totta.

C) Kakka tuli jetimäisesti viideltä ja mies heräsi kuudelta, mutta jäljet siivosi appiukko. Joku pahempi ruokamyrkytys tai sukujuhlien jälkeinen "myrkytystila" taustalla. Tämä ei siis pidä paikkaansa.

Edit: @KiVi milloin tulevat vastaukset?
Jahas jahas, olen pitänyt hullua jännityksessä.

A) Tarua. Tulihan siinä vähän kissojen kuvia vaihdeltua, mutta toinen tamma ajoi lopulta takaa ohi ennen kuin ehdittiin järjestää reissua.

Edit: olin siis pelaamassa yhdessä turnauksessa, jossa tämä neito oli cheerleading-hommissa. Hän antoi öögaa sen verran pahasti, että lopulta ujompikin maalaispoika uskalsi mennä kysymään että minkälaista. Minun piti poistua maasta heti pelien loputtua, että ehdin seuraavaksi päiväksi töihin, niin homma jäi vaiheeseen. Näin jälkikäteen mietittynä olin aivan vitun tyhmä jätkä, kun en ruinannut sitä seuraavaa maanantaita vapaapäiväksi.

B) Totta. Jossakin mutasarjan matsissa (olisiko ollut vitosta) tuli Rönkä vastaan kymmenisen vuotta sitten. Kuulosti samalta luonnossa kuin telkkarissa.

C) Totta. Olin anoppilassa uutta vuotta juhlistamassa. Aattoiltana viiden aikaan alkoi perkeleellinen vatsatauti, liekö ollut noroa. En siis ollut kahta konjamiinia enempää nauttinut vielä tässä vaiheessa.

Kerran paskoin illan aikana sänkyynkin, kun ei auttanut edes pakaroiden rautainen yhteenpuristus. Anoppi vaihtoi lakanat ja pesi kalsarit.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös