@Taccutucca
Kun tajusin olevani tyhmä
Linkki Googlen kuvahausta haettuun kuvaan "Ilmeeni kun" -tyylillä.
Kun tajusin olevani tyhmä
Linkki Googlen kuvahausta haettuun kuvaan "Ilmeeni kun" -tyylillä.
Onko kenenkään rivi vielä arvaamatta vai laitanko jo omani?
A) Olen ajanut autolla humalassa HPK:n kotipeliin.
B) Olen saanut Jatkoajan keskustelupalstalla yksityisviestin, jossa on kysytty imenkö Claudio Marchision munaa.
C) Olen puhunut Petter Northug jr:n kanssa.
Nyt meni väärin arvaus!Vaikuttavat kaikki tosilta. Kenties A on valhetta, sillä ajoit jollain muulla välineellä kuin autolla.
Onko kenenkään rivi vielä arvaamatta vai laitanko jo omani?
A) Olen ajanut autolla humalassa HPK:n kotipeliin.
B) Olen saanut Jatkoajan keskustelupalstalla yksityisviestin, jossa on kysytty imenkö Claudio Marchision munaa.
C) Olen puhunut Petter Northug jr:n kanssa.
B on oikein, mutta kyseessä oli Sergio Perezin penis.B) Kyseessähän oli Pirlon peenis.
Veikataan, että et ole ikinä Oulussa työskennellyt.
Kohdan C. ulkomaan komennus oli roskaa. Paitsi jos ruotsinlaivalla pidetty palaveri lasketaan sellaiseksi.
Koska ketään ei kiinnostanut, niin varmasti kerron vastauksen. C on sitä itseään.Ja oma toinen yritelmä, koska eka arvattiin heti:
A) Olen polttanut noin vuorokaudessa 11 askia tupakkaa.
B) Olen tuurannut Antti Niemeä (stanleycupvoittajaa) maalissa.
C) Olin perjantaina 13.päivä syyskuuta lennolla AY666 Köpiksestä kohteeseen HEL.
A: Olen jo vuosikausia keikkunut alkoholismin rajamailla.
B: Olen polttanut pilveä Amsterdaamissa.
C: Olen käynyt huorissa Amsterdamissa.
Oma rivi:
A. Harri "Kiva-Harri" Rindell on tarjonnut munkin minulle jäähallilla
B. En ollut käynyt inttiä vielä kun palstalle rekisteröidyin (kts. nimimerkki)
C. Olen ollut samaa aikaa samassa kaukalossa Stanley Cupin voittaneen pelaajan kanssa kuin myös Stanley Cup finaalit hävinneen pelaajan kanssa
Selvästi siis olet Amsterdamissa käynyt, mutta jompikumpi niistä on paskaa. Sanosin että vaihtoehto B, koska se taitaa olla yleisempi puuha Amsterdamissa, mutta sen jätit tällä visiitillä väliin. Ens kerralla sitten?
Oma rivi:
A. Harri "Kiva-Harri" Rindell on tarjonnut munkin minulle jäähallilla
B. En ollut käynyt inttiä vielä kun palstalle rekisteröidyin (kts. nimimerkki)
C. Olen ollut samaa aikaa samassa kaukalossa Stanley Cupin voittaneen pelaajan kanssa kuin myös Stanley Cup finaalit hävinneen pelaajan kanssa
A. on puhdasta palturia
B. on totta, olit vain niin innoissasi tulevista inttikavereista
C. on totta, tosin kyseessä oli Hgin hallissa pidettävästä kissanäyttelystä, teidän yhteisestä harrastuksesta.
Olet käynyt ullakolla lukemassa päiväkirjaani? Vastauksessa bee oli liian paljon selitysiä ja sanoja - joten, vaihtoehto bertta.
Kaikki ovat kieltämättä mainioita.
Oma rivi:
A) Olen käyttänyt huumeita noin 10 vuotta
B) Olen istunut vankilassa parin vuoden verran
C) Olen lyönyt poliisia nyrkillä päähän ilman, että tuli mitään seuraamuksia siitä
A on paskaa.
A) olen ollut osallisena sotilasoikeudenkäynnissä.
B) olen armeijaikäisenä viettänyt yön Johanna Tukiaisen kanssa
C) olen ottanut vastaan kultamitalin täpötäyden Helsingin jäähallin (DDR) osoittaessa suosiotaan joukkueelleni
C on totta. Hieno muisto vuodelta 1998, ei sitä nuorena poikana ymmärtänyt miten moni pelaaja on jäänyt ilman vastaavaa kokemusta.C ei ole totta ja kaksi ensimmäistä liittyvät samaan tapahtumaan
Oma rivi:
A) Olen käyttänyt huumeita noin 10 vuotta
B) Olen istunut vankilassa parin vuoden verran
C) Olen lyönyt poliisia nyrkillä päähän ilman, että tuli mitään seuraamuksia siitä
a. Kirjoitan toisinaan tänne öisin, kuten nyt. Yöketjuun en kuitenkaan ole kirjoittanut koskaan.
b. Tätä viestiä kirjoitan veneen punkalta makuupussissa.
c. Hampaat jäivät illalla pesemättä, jostain kumman syystä.
Tämäpäs oli helppo. A. Todiste liitteenä.
Ikävästi paljastui hygieniatason alennustila.