Noutolokku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tässäpä tämä lajin hienous onkin. Moni pelaaja nousee erikyvyillään ehdokkaaksi parhaimmistoon. Laineella on uskomaton laukaus. Matthews on hyvä joka osa-alueella ja Tkachuk on huikea työmyyrä, mutta pystyy silti myös tuloksen tekoon. Enkä nyt kategoroi poikia nuihin nimityksiin vaan esimerkkinä ihan, että eriavuilla voi siihen hypeen päästä.Ehkä mä olen vain sattunut katsomaan ne oikeat matsit, mutta ei minun mielestäni Tkachuk jää kovinkaan paljoa jälkeen superkaksikosta... Niissä peleissä mitä olen nähnyt, on Tkachuk ollut mielestäni koko kentän paras pelaaja, lähes joka ottelussa. Lisäksi mun papereissa plussaa tulee nimenomaan siitä näkymättömästä duunista mitä jannu painaa joka matsissa. Ja selkeästi enemmän, kuin Matthews taikka Laine. Makuasioita toki, mutta itse nostaisin kyllä Tkachukin noiden kahden rinnalle puhuttaessa Calderista.
Vähän sama kuin ottaa esim Chicagosta Toews ja Kane. Toews on joukkueen sielu ja laivan kapteeni kun taas Kane on taiteilija ja suuri tuloksentekijä. Hossa siellä taustalla sitten esim hoitaa tuota työmyyrän tehtävää.
Yhtäkaikki. Kukapa pystin nappaakaan niin uskomattoman hieno on nähdä tuon ikäisten poikien, no sanotaan nyt miesten, pärjäävän jo nuin valmiilla pelillä maailman parhaita vastaan.