Minä tapasin muutama kuukausi sitten erään hevosnaisen joka haisi paskalle.
Olen täysin samaa mieltä. On muutenkin hyvä miettiä, millaista seuraa Tinderistä hakee kaiken kaikkiaan. Vaikka haussa olisikin ensisijaisesti satunnaista seuraa petipuuhiin, niin kannattaa kysyä itseltään, olisiko kuitenkin mahdollista, että sopivan ihmisen kohdalle osuminen voisi merkitä pyrkimystä pysyvään suhteeseen. Antaa kovin epäluotettavan vaikutelman miehestä (ja tietysti naisesta myös), jos Tinderiin kyhätty profiili ja kuvat eivät vastaakaan todellisuutta. Siinäpä mahtaa tekohevosmiestä jyrsiä, kun feikattuja kuvia pitää selittää vahingossa kohdatulle vuosisadan Tinder-matchille.Tietty jos pelkkää pillua haluaa, niin tuollaiset feikkaukset ovat varmaan ihan hyviä. Jos taas mitään pysyvämpää haluaa, niin ei varmaan ole paras mahdollinen lähtökohta esittää olevansa jotain aivan muuta kuin mitä on. Eli jos jokin harrastus tai laji ei oikeasti kiinnosta, niin tuon kiinnostuksen feikkaaminen kolahtaa omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin. Mutta tosiaan, jos pelkkä pimpero on mielessä, niin varmaan ihan toimiva taktiikka.
Olen naispuolisilta sinkkututuilta kuullut, että hämmentävän moni mies esittelee Tinderissä kuollutta kalaa. Osaatteko arvioida, millä prosentilla peitto heiluu tuolla kikalla, vai onko heppa tässä asiassa parempi täky kuin hei hoi hauki?
Kyllä tuntuis vaikealta ruveta harrastamaan jotain sellaista sen takia, että nainen saattaa tykätä. Tai kertoilemaan jotain, mitä ei ole oikeasti tehny ja vaan sen takia, että siinä kohtaa saa naisen kiinnostumaan. Jos ei omana rehellisenä ittenään kelpaa, niin ei voi mitään.
Onhan niitä miehiä jotka käy pillun takia salilla. Jos ei ole erityisen komea, niin lihaksilla pystyy paikkaamaan ulkonäköä.
Kalakuvien tai heppakuvien prosenteista en tiedä, mutta kaveri nappasi joskus minusta kuvan kaupassa, kun olin lappaamassa irtokarkkia pussiin ja sen pistin sitten Tinderiin. Onpa sitä sen kautta tullut sitten pidettyä muutamat "irttaritreffit" sekä peittokin heilunut(!). Eli allekirjoittanut suosii ainakin massasta poikkeamista.Olen naispuolisilta sinkkututuilta kuullut, että hämmentävän moni mies esittelee Tinderissä kuollutta kalaa. Osaatteko arvioida, millä prosentilla peitto heiluu tuolla kikalla, vai onko heppa tässä asiassa parempi täky kuin hei hoi hauki?
No tämäkin totta. Itse kyllä tiedostan, että naisten saanti on vaikuttanut salilla käyntiini, mutta se ei todellakaan ole ainut syy
Niin ja älkää Jatkiksen naiset tästä pahastuko, minä puhun naisten profiileista vain siksi, että niitä katselen. Olisi itse asiassa hyvä, jos joku nainen tulisi tänne kertomaan rakentavasti, mikä miesten profiileissa mättää ja mikä voisi olla paremmin. Itse ainakin kuuntelisin innolla.
Okei. Kaveri sai paita päällä 400 mätsiä ja ilman paitaa 2000 mätsiä.
En kyllä luota naisten sanomisiin. Naisten suusta kuulee usein, että esim. paidattomat kuvat on nou, nou, mutta ei se kyllä ihan näinkään ole. Okei, voi olla, että jotkut naiset ei tykkää paidattomista kuvista. Ei se sitä miestä kuitenkaan hetkauta mihinkään suuntaan kun on naisia jotka tykkää ja pantavaa löytyy vaikka joka päivälle.
Yleensä tosiaan jo pelkän profiilikuvan perusteella pystyy päättelemään koulutustason, eikä tämä ole edes mikään vitsi tai kärjistys. Joskus toki huteja tämän suhteen sattuu ja tällöin asia paljastuu viimeistään keskustelua avatessa, matalammin koulutettujen vastatessa keskusteluihin lähinnä yhdellä tai maksimissaan kahdella sanalla. "Ihan hyvää xD" -vastaus jo yleensä kertoo myös osaltaan koulutustason, siinä missä vähän korkeammin koulutettujen kanssa pääsee kunnon keskusteluihin.Oikealla asenteella Tinder on hyvä paikka tavata muita ihmisiä. Sinulla vaikuttaa tuo asenne olevan. Itse tapasin useita korkeasti koulutettuja naisia sieltä ja tuli vähintään käytyä hyviä keskusteluita sekä vähän tottakai muutakin. Tuo koulutustausta todennäköisesti selittyy seikalla, että sinusta ovat eniten kiinnostuneet akateemiset ja toistepäin. Paljon voi nimittäin päätellä tuostakin jo pelkästä kuvasta.
Se on kyllä ihan se tietty ihmistyyppi, joka pitää niistä paidattomista salikuvista ja monesti nää paidattomat ihmiset hakee just kyseistä ihmistyyppiä Tinderissä. Se, että sä oot kuullut naisten sanovan tota kertoo ehkä siitä, et oot ollut tietynlaisessa seurassa, jossa vatsalihaksia arvostetaan vähemmän kuin älyä näin tahallaan kärjistetysti. Luotan kyllä naisten sanomisiin. Ainakin mun naispuolisille ystävilleni suurin turn-off on melkeinpä kuva ilman paitaa salilla tai sit kuva jonkun auton vieressä ja en näe syytä miksi siitä valehtelisi?
Ihan tällein jos tilastoja katsotaan, silloin kun olin Tinderissä, niin mulla oli 900 mätsiä. Minulla 165cm pitkällä hipsterin näköisellä miehellä ja en ole niitä ihmisiä, jotka heittää kaikki mahdolliset naiset oikealle. Kyllä välillä niitä kuvia tärkeempää on se, mitä sä sinne itsestäsi kirjoitat ja miten hyvin osaat keskustella. Treffikutsujakin tuli sen verran paljon, et välillä piti kieltäytyä jos ehdotettiin liian aikaisin näkemistä. Kuulemma just erottauduin positiivisesti edukseni näitten "Ilman paitaa salilla" -ihmisten seassa. Toki jos sieltä pelkkää panoseuraa haluaa hakea, niiin varmasti vatsalihaskuvilla sitä saa, mutta en usko et sen syvällisempää seuraa tulee saamaan.
Noo, jos niillä naispuolisilla ystävilläsi on vaikkapa ollut yhden illan juttu salikundin kanssa, niin tuskin ne sitä sinulle kertoo ja jos paidattomalla miehellä on oikeasti 1400 mätsiä enemmän, niin onhan se ihan selvä millaisista miehistä tytöt tykkää:D Ei siinä mitään. Tykkäähän miehetkin treenatuista herkkuperseistä.
Tavismiehen pitää kirjoittaa sitä sun tätä, muuten menee vasuriin, eikä profiilitekstikään välttämättä nosta mätsien määrää. Jos olet panoalfa, niin ei pidä kirjoittaa yhtään mitään. Mätsejä tulee ilmankin.
Silloin kun katsastin tarjontaa feikkiprofiililla, niin monen naisen profiilissa luki, että etsivät parisuhdetta, mutta sitten oltiin kuitenkin valmiita pitämään hauskaa. Onhan tuo ihan järkevää kirjoittaa profiiliin noin, koska profiili on kaikkien nähtävillä ja kuvat leviää.
Eli sun mielestä jos on joku panoalfa ilman paitaa kuva, niin kaikki naiset vetäsee automaattisesti oikealle? :D Ihan kuin naisilla olisi tasan yksi ja sama miesmaku, jonka perään kuolataan ja harrastetaan yhden illan juttuja. Toki tolla saa varmasti enemmän mätsejä, mut se johtuu myös siitä, että Tinder on myös aika täynnä tietyntyyppisiä naisia, jotka mätsää salialfojen kanssa. Ei se kerro naisten miesmausta ylipäätänsä.
Minä tapasin muutama kuukausi sitten erään hevosnaisen joka haisi paskalle.
Ei tietenkään kaikki, mutta tinderissä pieni osa miehistä kerää naisten tykkäykset. On parisuhdetta etsiviä naisia, jotka ei sekaannu panoalfoihin ja sitten parisuhdetta etsiviä naisia, jotka voi siinä sivussa harrastaa seksiä. Kyllä naisetkin harrastaa seksiä. En tuomitse, mutta en silti tekisi sellaisesta vaimoa jos on paljon käytetty. Naiset saa seksiä sormia napsauttamalla. Mikään saavutus se ei ole, miehille taas on. Voitte olla eri mieltä.
Ei tietenkään kaikki, mutta tinderissä pieni osa miehistä kerää naisten tykkäykset. On parisuhdetta etsiviä naisia, jotka ei sekaannu panoalfoihin ja sitten parisuhdetta etsiviä naisia, jotka voi siinä sivussa harrastaa seksiä. Kyllä naisetkin harrastaa seksiä. En tuomitse, mutta en silti tekisi sellaisesta vaimoa jos on paljon käytetty. Naiset saa seksiä sormia napsauttamalla. Mikään saavutus se ei ole, miehille taas on. Voitte olla eri mieltä.
Eikös Tinderin yksi pääidea ole kuitenkin, että näkee vastapuolen kuvan, erotuksena esim. perinteisistä treffi-ilmoituksista?Eli sun mielestä jos on joku panoalfa ilman paitaa kuva, niin kaikki naiset vetäsee automaattisesti oikealle? :D Ihan kuin naisilla olisi tasan yksi ja sama miesmaku, jonka perään kuolataan ja harrastetaan yhden illan juttuja. Toki tolla saa varmasti enemmän mätsejä, mut se johtuu myös siitä, että Tinder on myös aika täynnä tietyntyyppisiä naisia, jotka mätsää salialfojen kanssa. Ei se kerro naisten miesmausta ylipäätänsä.
Eikös Tinderin yksi pääidea ole kuitenkin, että näkee vastapuolen kuvan, erotuksena esim. perinteisistä treffi-ilmoituksista?
En nyt tiedä onko ilman paitaa joku kriteeri (voihan hyvin istuvilla vaatteillakin näyttää vartalonsa kunnon noin suurin piirtein), mutta kai nyt joitakin yleisiä piirteitä on, joista suuri osa naisista pitää ja miksei sitten näyttäisi niitä jos kerran se visuaalinen vaikutelma on olennainen tuolla? Sama koskee toki naisia miesten näkökulmasta ja miksei vaikka naisia naisten näkökulmasta.
Mitä ihmettä? Miksi et ottaisi vaimoksi ''käytettyä'' (ts. mitä vikaa seksin harrastamisessa on, vaikka sen eteen ei tarvitsisikaan ''tehdä töitä'') ja koska tuntuu, että mielelläsi itsekin seksiä harrastaisit enemmän (ja ehkä olet ''alfoille'' katkera), niin miksi et menisi salille, jos kerran sillä irtoaa? Jos taas koet niistä lihaksista kiihottumisen olevan jotenkin alhaisen pinnallista, niin vielä enemmän mitä ihmettä, koska jos olet mies, niin varmaankin kiihotut naisen ulkonäöstä samalla tavalla.
Mun viesti oli vastaus sille, kun sanoin et monelle mun tuntemalle naiselle on oikeasti turn-off Tinderissä on paidaton vatsalihaskuva. Ja mulle väitettiin, et ei oo, et salaa kumminkin kaikki ne naiset haluaa päästä panemaan näitä salihirmuja. :D