Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 536
  • 1 721

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Miten tätä peliä pelataan? Ihan for fun otin tämän käyttöön. Yks matchi oli jonkun eukon kanssa, joka sitten saman tien ilmoitti, ettei tapaile miehiä joilla lapsia. Miks se ylipäänsä laittoi sitten tykkäyksen. Olen laittanut sille muutamia aika röyhkeitäkin piikkejä, mutta se ei silti lopeta keskustelua.

Mulla ei ole tässä lyhyessä keskustelussa mitään pointtia, mutta mikä pointti sillä on? En uskonut että ymmärrykseni naisista voi mennä nollan alapuolelle.

Taannoin pelailin myös mielenkiinnosta tovin. Vastaan tuli toinen toistaan kummallisempia tapauksia, joista ei kyllä ottanut mitenkään selvää, mikä matchien ideana oli. Vähän jopa samanlaisia kokemuksia, kuin mitä itse kirjoitit.

Yhden naisen kanssa oli aivan kummallista soutaa huopaa touhua, kun nainen yhtenä päivänä halusi ja sitten seuraavana ei ja samaa veivattiin tovi, kunnes en vain enää ymmärrykseltäni kyennyt jatkamaan. Varmastikin silti parempi niin.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Selasin ajankuluksi tätä ketjua läpi, ja todella hyviä viestäjä monilta laajalla sisällöllä. Moniin tilanteisiin pystyy kyllä samaistumaan helposti. Naisten kanssa on välillä sormi suussa kokeneillakin konkareilla, ja erittäin hyvä että miehet jakaa kokemuksiaan ja neuvoja täällä palstaveljille.
Irtipäästämisen taito, luopuminen ja siirtyminen seuraavaan on aika haastavaa monille myös itselleni välillä. Näissä tilanteissa ulkoa tulevat ajatukset ja keskustelut ovat avainasemassa.

Vuosien aikana yksi asia on mulle myös kirkastunut. Luottakaa itseenne ja vaistoihin. Jos joku asia vaikuttaa toistuvasti oudolta ja väärältä, se todennäköisesti on myös sitä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vuosien aikana yksi asia on mulle myös kirkastunut. Luottakaa itseenne ja vaistoihin. Jos joku asia vaikuttaa toistuvasti oudolta ja väärältä, se todennäköisesti on myös sitä.
Jaan tämän näkemyksen. Ihan pikkuasioihin ei kannata hirttäytyä kiinni, mutta tunne ”oudosta ja väärästä” kannattaa kyllä perata auki, jos sellaisia tuntemuksia tulee yhtään eteen. Ja vanha viisaus kannattaa muistaa tässäkin, eli moni asia selviää kyllä puhumalla ja kuuntelemalla, jos on selvitäkseen.

Mutta yhtä kaikki, sellaiseen suhteeseen ei kannata ryhtyä tai jäädä, jossa jokin tuntuu väärältä tai väärällä tavalla oudolta. Uutta ehdokasta kehiin vaan, potentiaalisia kumppaniehdokkaita riittää kaikille. Jollekin on vientiä enemmän, toisille vähemmän, mutta kaikille löytyy kyllä.

Hyvää kannattaa odottaa, ja pysyvää suhdetta haluavan kannattaa ihan oikeasti olla ronkeli. Panosuhteet ja muut kevyemmät viritykset ovat tietysti eri juttu, vaikka hyvä tunne ja määrätynlainen toimivuus ovat niissäkin suotavia asioita. Ja voihan panosuhdekin kehittyä ihan pysyväksi ja toimivaksi parisuhteeksi, ei se mitenkään kiellettyä ole.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Olen varattu ollut kohta vajaan vuoden. Menee välillä hieman huonosti ja riitojen jälkeen tehnyt pariin kertaan tinderprofiilin tai aktivoinut vanhan goldin. Ei aikomusta tavata yhtäkään, mutta härskisti siellä pyörin ja kirjoittelen muutamia niitä näitä kommentteja. Vuorokaudessa tuli 200 tykkäystä joista hyväksyin 70. Ei kehtaa kotikonnuilla olla kentässä, tai jää kiinni. Kun pistää etäisyydeksi goldin avulla +161km ja sinne haarukan 50 tai 100 km, niin saa mellastaa kusipäisesti suht rauhassa. Joskin välillä omatunto kolkuttelee. Vaikka vain muuten vaan huvikseen siellä olen. Joskus kumppani heittänyt vitsillä kun istutaan sohvalla vierekkäin että tinderissäkö oot. Ryhtynyt epäilemään kun puhelin usein suojakuoren avulla sellaisessa kulmassa ettei muut näe ruutua ja lisäksi suljen kannen mikäli toinen tulee liian lähelle. Lisäksi puhelin tietty äänetön.

Tutkimuksen mukaan jopa 40% tinderin käyttäjistä olisi varattuja. Kuulun nyt tähän osastoon. Mun puolesta olisi toimivaa mikäli myös kumppani liittyisi ja katseltaisiin toistemme osumia avoimesti. Saisi sänkypuuhatkin lisää eloa tämän avulla.
 

Undrafted

Jäsen
Tein profiilin tauon jälkeen ja aiemmin olen saanut parissa viikossa 99+ tykkäystä. Nyt viikossa 22. Samalla tuntuu selailtavien profiilien määrä tuntuu paljon suppeammalta. Ehkä jälkimmäinen havainto osaltaan selittää ekaakin asiaa. Joko olen ikääntynyt Tinderin osalta suppeampaan ikäryhmään tai korona-aika syönyt käyttäjiä. Omakin intoni treffeille on suppeampi, kun treffipaikatkin aika kortilla.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Olen varattu ollut kohta vajaan vuoden. Menee välillä hieman huonosti ja riitojen jälkeen tehnyt pariin kertaan tinderprofiilin tai aktivoinut vanhan goldin. Ei aikomusta tavata yhtäkään, mutta härskisti siellä pyörin ja kirjoittelen muutamia niitä näitä kommentteja. Vuorokaudessa tuli 200 tykkäystä joista hyväksyin 70. Ei kehtaa kotikonnuilla olla kentässä, tai jää kiinni. Kun pistää etäisyydeksi goldin avulla +161km ja sinne haarukan 50 tai 100 km, niin saa mellastaa kusipäisesti suht rauhassa. Joskin välillä omatunto kolkuttelee. Vaikka vain muuten vaan huvikseen siellä olen. Joskus kumppani heittänyt vitsillä kun istutaan sohvalla vierekkäin että tinderissäkö oot. Ryhtynyt epäilemään kun puhelin usein suojakuoren avulla sellaisessa kulmassa ettei muut näe ruutua ja lisäksi suljen kannen mikäli toinen tulee liian lähelle. Lisäksi puhelin tietty äänetön.

Tutkimuksen mukaan jopa 40% tinderin käyttäjistä olisi varattuja. Kuulun nyt tähän osastoon. Mun puolesta olisi toimivaa mikäli myös kumppani liittyisi ja katseltaisiin toistemme osumia avoimesti. Saisi sänkypuuhatkin lisää eloa tämän avulla.

Miks teet näin? En nyt yhtään tuomitse tai leiki olevani mikään parempi ihminen, kun ne ole. Mitä tarkoittaa tämä "hieman huonosti meneminen"? Kohteleeko se sun nainen sua kuin jotain paskaa vai?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tinder on nykyään ihan hirveää sköndeä.

Valtavasti feikkiprofiileja, jonka tajuaa jo siitä, että nämä ovat ulkomaalaisen oloisia. Eihän edes Helsingissä tule tuollaista määrää ulkomaalaisia naisia vastaan, varsinkin kun profiilitekstit ovat jollain ties-millä kielellä. Ja sitten jos katsot etäisyyttä, niin vaikka kuinka laittaisit itse siihen rajoitteen, niin silti tulee profiileja maapallon toiselta puolelta. Pyyhittävä ei vain saa loppua.

Näissähän on tietysti se tarkoitus, että kukaan ei käyttäisi enää paskasti toimivaa ilmaisversiota, vaan maksaisi ainakin siitä halvimmasta maksullisesta versiosta, joka on sekin ihan paska. Juu en kyllä enää laita rahojani Tinderiin.

Ja ai niin, minulta katosi yhdessä yössä monta kymmentä potentiaalista osumaa. Siis ne, jotka ovat pyyhkäisseet oikealle mutta itse et ole ainakaan vielä. En tiedä miksi.

Itse asiassa Facebook Dating taitaa olla nykyään se parhaiten toimiva sovellus. Siellä ei ole (vielä) feikkejä, eikä mikään maksa (vielä) mitään. Kyllä tuokin ehtii vielä pilalle mennä, mutta nautitaan nyt, kun homma vielä toimii.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse asiassa Facebook Dating taitaa olla nykyään se parhaiten toimiva sovellus. Siellä ei ole (vielä) feikkejä, eikä mikään maksa (vielä) mitään. Kyllä tuokin ehtii vielä pilalle mennä, mutta nautitaan nyt, kun homma vielä toimii.

Innostuin tänään itsekin hankkimaan tuon Facebook Datingin teikäläisen viestin pohjalta ja voi pojat! Kaikki usko oli jo mennyt Tinderiin kun matcheja ei ole tullut viikkoihin, mutta tuolla Facebookissahan pamahti kerralla 10 laadukasta tykkäystä ihmisten kanssa, jotka Tinderissä eivät ikinä päätyisi matcheiksi.

Kiitoksia tästä vihjeestä. Itseluottamus kasvoi valtavasti ja aloin tajuamaan, että ehkäpä mullakin on nettideittailussa vielä vientiä.
 

dimmu

Jäsen
Innostuin tänään itsekin hankkimaan tuon Facebook Datingin teikäläisen viestin pohjalta ja voi pojat! Kaikki usko oli jo mennyt Tinderiin kun matcheja ei ole tullut viikkoihin, mutta tuolla Facebookissahan pamahti kerralla 10 laadukasta tykkäystä ihmisten kanssa, jotka Tinderissä eivät ikinä päätyisi matcheiksi.

Kiitoksia tästä vihjeestä. Itseluottamus kasvoi valtavasti ja aloin tajuamaan, että ehkäpä mullakin on nettideittailussa vielä vientiä.

Miten tämä Facebook-deittailu käytännössä toimii? Muistan lukeneeni jonkun jutun, mutta en muista miten toimii.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Miten tämä Facebook-deittailu käytännössä toimii? Muistan lukeneeni jonkun jutun, mutta en muista miten toimii.

Teet sen facebookin kautta puhelimella. Sitten lisäät sinne omia tietoja ja kuvia kuten tinderissäkin. Sitten asetat sinne hakualueen ja rupeat selaamaan profiileja. Kun tykkäät jonkun profiilista, niin se näkee että oot tykänny siitä ja se voi tykätä takaisin halutessaan. Luonnollisesti sinä myös näät, jos joku susta tykkää. Tällä hetkellä ainakin vielä ilmainen, eli ei ole mitään maksullisia palveluja, jolla saa näkyvyyden paremmaksi.
 

teppana

Jäsen
Kuten tuossa jo naisasiat ketjuun kirjoitin, puolisen vuotta sitten elämässä tuli ero. Nyt on alkanut taas menojalka vipattaa ja tekisi mieli tavata uusia ihmisiä. Tänään latasin Tinderin ja heitin sinne muutaman kuvan joka puhelimesta löytyi. Selailin ehkä 30-45 minuuttia tuota ja sain sinä aikana reippaat kymmenkunta tykkäystä. Noita ei voi ilmeisesti katsoa ilman maksullista gold versioita? Kysyisinkin siis, ovatko nuo tykkäykset jotain rahastushommia Tinderin puolelta, vai onko siellä ihan aidosti jo muutama nainen katsonut profiiliani ja laittanut tykkäyksen?

Ei tuo sinänsä kallis ole tuo kulta-versio. Mutta periaatteesta en haluaisi maksaa jos taustalla on jokin rahastus.
 

Lavis

Jäsen
Kuten tuossa jo naisasiat ketjuun kirjoitin, puolisen vuotta sitten elämässä tuli ero. Nyt on alkanut taas menojalka vipattaa ja tekisi mieli tavata uusia ihmisiä. Tänään latasin Tinderin ja heitin sinne muutaman kuvan joka puhelimesta löytyi. Selailin ehkä 30-45 minuuttia tuota ja sain sinä aikana reippaat kymmenkunta tykkäystä. Noita ei voi ilmeisesti katsoa ilman maksullista gold versioita? Kysyisinkin siis, ovatko nuo tykkäykset jotain rahastushommia Tinderin puolelta, vai onko siellä ihan aidosti jo muutama nainen katsonut profiiliani ja laittanut tykkäyksen?

Ei tuo sinänsä kallis ole tuo kulta-versio. Mutta periaatteesta en haluaisi maksaa jos taustalla on jokin rahastus.
Itselläni ei tinderiä ole, mutta kaverini joskus maksullisen version osti siinä toivossa että voi ns. "valita" näistä tykkäyksistä haluamansa. Kuitenkin noin 75% tykkäyksen antaneista olivat noin 6000-8000km päässä muistaakseni, jostakin Thaimaa-Filippiinit -akselilta. Eli haiskahtaa rahastukselta / feikkiprofiileilta ellet sitten tykkää kyseisen kulttuurin naisista.
 

teppana

Jäsen
Itselläni ei tinderiä ole, mutta kaverini joskus maksullisen version osti siinä toivossa että voi ns. "valita" näistä tykkäyksistä haluamansa. Kuitenkin noin 75% tykkäyksen antaneista olivat noin 6000-8000km päässä muistaakseni, jostakin Thaimaa-Filippiinit -akselilta. Eli haiskahtaa rahastukselta / feikkiprofiileilta ellet sitten tykkää kyseisen kulttuurin naisista.

Ok. Kiitoksia vinkistä. Taidan vielä odotella pari päivää. Tosin tuossa kun selailin ja tykkäilin muutaman naisen profiilista, tuli kolme matchia. Eli, kai noista osa on paikallisiakin. Mutta pääsinpä kahden kanssa jutun juurelle jo nyt. Vähän hassultahan tämä tällainen tuntuu, mutta ehkäpä tämä on se tapa millä nykyään ihmisiä tavataan?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ei tuo sinänsä kallis ole tuo kulta-versio. Mutta periaatteesta en haluaisi maksaa jos taustalla on jokin rahastus.
Mulla on erilainen näkemys tästä kuin nimim. Laviksella. Kyllä ne tykkäykset suurimmalta osin ihan oikeita ja paikallisia ihmisiä ovat, mutta suurin osa sellaisia, jotka olet jo laittanut vasemmalle tai tulet laittamaan kunhan pakassa vastaan osuvat. Kyllä ne kiinnostuneet ja sinua miellyttävät naiset osuvat matchiksi ihan perinteistäkin kautta. Goldin näen sopivan lähinnä niille joilla on sen verran vientiä, että aikaa säästääkseen valitsee mieluiten tykänneistä ne kiinnostavimmat matcheiksi ilman että tarvitsee kuluttaa aikaa siihen perinteiseen swaippailuun. Kuukausittaiset boostit ja matkustusominaisuus toki voivat olla joillekin käytännöllisiä nekin.

Disclaimerina sellainen, että vuoteen en ole onneksi joutunut Tinderissä aikaani ja mielenterveyttäni tuhlaamaan, joten on tässä välissä joku botti-invaasiokin voinut tulla.
 
Itelläni muutaman kerran ollut gold kokeilussa ja eihän se autuaaksi kyllä tee. Ainoa mihin sitä mielestäni kannattaa käyttää, on ns. valmistautua ulkomaanmatkaan ja laittaa itsensä sinne passilla jo valmiiksi. EI tarvitse niinsanotusti aloitella puhtaalta pöydältä :) . Tuo thaimaa/filippiini-skene ei ole itselleni kylläkään osunut, vaan ihan paikallisia naaraita siellä suurin osa on - tosin, yleisesti ottaen 99% sellaisia, joista et ole tykännyt etkä tykkäisikään. Joskus harvoin osui hyviäkin mimmejä, mutta ne olivat kauempaa.

Kannattaahan sitä nyt ainakin kerran kokeilla, niin tietää jatkossa mikä se on. Suosittelen ostamaan selaimella, tulee paljon edullisemmaksi. Toimii noin ostettuna myös appilla.
 

teppana

Jäsen
Jotenkin tuntuu vain aika kyseenalaiselta. Asun siis Oulussa, en ole mitenkään erikoisen komea. No en kyllä varmasti rumakaan, mutta sellainen solid 8+. Heitin tuonne viitisen kuvaa jotka löysin puhelimesta. Kirjoitin työtiedot ja jotain pientä esittelyä. Noita tykkäyksiä on nyt Tinderin mukaan 18. Sen verran realisti olen, että meikäläisellä ei ole mitkään valitsijan markkinat. Työhommat on ihan ok, ulkonäkö ihan semi ja käytöstavat hyvät. Eli ei nyt tarvitse jokaisen alkoholisoituneen yh-mamman kanssa lähteä treffeille. Mutta 18 (+ se kolme jotka sattui matchiksi tuossa aiemmin) on meikäläiselle hieman epäilyttävä numero. Joko Oulun suunnilla on miehille markkinat tai sitten tuossa on jotain kepuilua takana.
 
Jotenkin tuntuu vain aika kyseenalaiselta. Asun siis Oulussa, en ole mitenkään erikoisen komea. No en kyllä varmasti rumakaan, mutta sellainen solid 8+. Heitin tuonne viitisen kuvaa jotka löysin puhelimesta. Kirjoitin työtiedot ja jotain pientä esittelyä. Noita tykkäyksiä on nyt Tinderin mukaan 18. Sen verran realisti olen, että meikäläisellä ei ole mitkään valitsijan markkinat. Työhommat on ihan ok, ulkonäkö ihan semi ja käytöstavat hyvät. Eli ei nyt tarvitse jokaisen alkoholisoituneen yh-mamman kanssa lähteä treffeille. Mutta 18 (+ se kolme jotka sattui matchiksi tuossa aiemmin) on meikäläiselle hieman epäilyttävä numero. Joko Oulun suunnilla on miehille markkinat tai sitten tuossa on jotain kepuilua takana.
Kyllähän tuo on ihan realistinen, kauanko sulla on ollut profiili siellä tulilla? En nyt toki tiedä millainen tinder-skene Oulussa on, mutta Turussa hyvillä kuvilla menee ~30v miehellä 99+ (raja mikä näkyy ylhäällä, enempää kuin 99 ei tule näkyviin ennenkuin ostaa goldin) tykkäyksen saamiseen yksi ilta, naisella siihen menee varmaan alle 10 min. Johtuu alkubuustista, jonka uudet käyttäjät saa - pääsevät heti pisteillä kärkeen. Sittemmin suosio lasketaan sen perusteella, paljonko susta tykätään eli keskivertomiehes tippuu tässä kohtaa pakan pohjalle ja tykkäykset vähenee merkittävästi. Eli toisin sanoen nuo tykkäykset ja osumat mitkä nyt keräät, on niitä joiden kanssa todnäk on tultava toimeen. Jatkossa tulee sen pari kolme osumaa viikossa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Noita tykkäyksiä on nyt Tinderin mukaan 18. Sen verran realisti olen, että meikäläisellä ei ole mitkään valitsijan markkinat. Työhommat on ihan ok, ulkonäkö ihan semi ja käytöstavat hyvät. Eli ei nyt tarvitse jokaisen alkoholisoituneen yh-mamman kanssa lähteä treffeille. Mutta 18 (+ se kolme jotka sattui matchiksi tuossa aiemmin) on meikäläiselle hieman epäilyttävä numero. Joko Oulun suunnilla on miehille markkinat tai sitten tuossa on jotain kepuilua takana.
Tähänkin on ihan selitys. Uudet profiilit saavat automaattisen boostin Tinderiin liittyessään ja profiilisi näkyy kutakuinkin kaikille ikä- ja kilometrirajauksiin osuville naisille. Ei niitä tykkäyksiä monelta prosentilta tuhansien profiilien joukosta vaadita että aika nopeastikin lasketaan tykkäykset kymmeninä tai satoina.

Kaikista parhaat profiilit jatkavat suosittuina alkubuustin jälkeenkin, mutta valtaosalle menestys ja näkyvyys asteittain putoaa ensimmäisinä päivinä ja jossain viikon-kahden kohdalla alkaa olla jo aika hiljaista. Joten ei huolta, kyllä se siitä vielä suruksi muuttuu.
 

Lavis

Jäsen
Tietenkin kaverini tinder voi olla poikkeus, en tiedä onko hän sitten "matkustellut" kyseisissä maissa vai mitä. Mutta teppana sinuna ostaisin sen lisäpalvelun, että näet ketkä sinusta ovat tykänneet kun selvästi vaivaa sinua. Riippuen tietenkin paljonko se maksaa. Itse olisin valmis pulittamaan kyseisestä ominaisuudesta 30 euroa, jos olisin seuraa vailla. Sen voi verhoilla vaikka kuluksi, joka menisi ravintolassa juoman tarjoamiseen naiselle.
 

teppana

Jäsen
Kyllähän tuo on ihan realistinen, kauanko sulla on ollut profiili siellä tulilla? En nyt toki tiedä millainen tinder-skene Oulussa on, mutta Turussa hyvillä kuvilla menee ~30v miehellä 99+ (raja mikä näkyy ylhäällä, enempää kuin 99 ei tule näkyviin ennenkuin ostaa goldin) tykkäyksen saamiseen yksi ilta, naisella siihen menee varmaan alle 10 min. Johtuu alkubuustista, jonka uudet käyttäjät saa - pääsevät heti pisteillä kärkeen. Sittemmin suosio lasketaan sen perusteella, paljonko susta tykätään eli keskivertomiehes tippuu tässä kohtaa pakan pohjalle ja tykkäykset vähenee merkittävästi. Eli toisin sanoen nuo tykkäykset ja osumat mitkä nyt keräät, on niitä joiden kanssa todnäk on tultava toimeen. Jatkossa tulee sen pari kolme osumaa viikossa.

Aaa. Ok. Oliskohan sen kaksi tuntia ollut tuo profiili nyt tulilla. Nyt tosiaan näyttäisi olevan sen 22 tykkäystä. Eli ei tässä tarvitse pkuitenkaan pelätä mitään pilluinvaasiota ovista ja ikkunoista?
 
Aaa. Ok. Oliskohan sen kaksi tuntia ollut tuo profiili nyt tulilla. Nyt tosiaan näyttäisi olevan sen 22 tykkäystä. Eli ei tässä tarvitse pkuitenkaan pelätä mitään pilluinvaasiota ovista ja ikkunoista?
Joo ei ole odotettavissa, ellei laske rimaa tarpeeksi alas. Jos ei ole ronkeli, niin kyllähän sitä tulee keskivertomiehellekin kiitettävästi. Mutta kyllähän siellä tulee osumia ihan asiallistenkin muidujen kanssa, eli älä menetä toivoa! Aikaa siihen voi toki mennä, joten hermoja ja pitkäjänteisyyttä, turhautumisia vaaditaan.
 

teppana

Jäsen
Joo ei ole odotettavissa, ellei laske rimaa tarpeeksi alas. Jos ei ole ronkeli, niin kyllähän sitä tulee keskivertomiehellekin kiitettävästi.

No pelkkä paneminen ei sinänsä kyllä sytytä. Mutta kai tuosta nyt vois muutaman tapaamisen yrittää saada aikaiseksi. Nyt jos oikein tulkitsen, niin tuolta tuli viestiä naiselta jolle olin laittanut tykkäyksen aiemmin ja hän oli sitten tykännyt myös. Eli noita viestejä voi siis tulla vaikka ei itse tuolla noita tykkäyksiä jakelisikaan?
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
No pelkkä paneminen ei sinänsä kyllä sytytä. Mutta kai tuosta nyt vois muutaman tapaamisen yrittää saada aikaiseksi. Nyt jos oikein tulkitsen, niin tuolta tuli viestiä naiselta jolle olin laittanut tykkäyksen aiemmin ja hän oli sitten tykännyt myös. Eli noita viestejä voi siis tulla vaikka ei itse tuolla noita tykkäyksiä jakelisikaan?

Ei tinderissä sulle voi nainen laittaa viestiä, jos teistä ei oo tullu paria. Vai ymmärsinkö nyt ihan väärin mistä puhuit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös