Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 268
  • 1 721

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heh, itsellä kävi tänään seuraava: minulla on kuva myös itsestäni ja koirastani. Nainen aloitti keskustelun ja meni jotakuinkin näin:
”Moi, onpas sulla söpö koira”
-”Hän kiittää, on oikein komea ja kiltti herrasmies. Mitäs olet tänään puuhaillut?”

Kävin hetken päästä keskusteluissa ja eipä ollut enää matchia. Erikoista

Ikinä en ole Tinderissä ollut, mutta olihan tuo nyt vähän sellainen tilanne, että sait koiralla kiekon haltuusi ja hyvän avaavan syötön sijasta päätit sitten tempaista kiekon katsomoon. Oikea jatko olisi ollut jotain luokkaa "Kiitos, justiin tultiin pitkältä lenkiltä. Ihan mahtavia kelejä nyt ulkoiluun" tai jotain vastaavaa. Ihan siitä riippumatta, oletteko oikeasti käyneet lenkkeilemässä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ikinä en ole Tinderissä ollut, mutta olihan tuo nyt vähän sellainen tilanne, että sait koiralla kiekon haltuusi ja hyvän avaavan syötön sijasta päätit sitten tempaista kiekon katsomoon. Oikea jatko olisi ollut jotain luokkaa "Kiitos, justiin tultiin pitkältä lenkiltä. Ihan mahtavia kelejä nyt ulkoiluun" tai jotain vastaavaa. Ihan siitä riippumatta, oletteko oikeasti käyneet lenkkeilemässä.
Heh, minun mielestäni taas tuo sinun ehdotuksesi lenkkeilystä puhumisesta on jopa vielä kehnompi. Jos aiempi palstaveli heitti kiekon katsomoon, niin sinun yrityksesi oli silmät kiinni ja läissyllä kiekkoa ensimmäistä pelaajaa säärisuojiin -osastoa.

Tinderissä tulee erottua massasta, minkä vuoksi tuollaiset epämääräiset lenkkeilyjutut edustavat sitä tylsää harmaata massaa. Kuka tahansa meistä voi käydä lenkillä ja hyvin suurella todennäköisyydellä (etenkin korona-aikana) nuo naaraat saavat päivittäin useita viestejä "lenkkeilijöiltä" (koska tällä hetkellä ei ole oikein mitään muutakaan tekemistä). Naiset saavat Tinderissä todella paljon viestejä, joten jos et osaa parissa ensimmäisessä viestissä jäädä selkeästi mieleen jollain poikkeuksellisella, jäät helposti mappi ööhön.

Miehethän pelaavat Tinderiä keskimäärin naputtamalla kaikki naiset jatkoon. Tämä tarkoittaa sitä, että naisille tulee iso määrä matcheja ja sitä kautta viestejä. Ne viestitkin noudattavat tosi suurella todennäköisyydellä kaavaa "Moi, mitä kuuluu/mitäs sulle", "no mitäs tässä, just tulin kotiin/töistä/lenkiltä/salilta", ja kun noita viestejä tulee parhaimmillaan useita joka päivä, niin kyllä siinä mielenkiinto lopahtaa, etenkin jos samaan aikaan joku toinen osaa heittää massasta erottuvaa viestiä.

Minä olen ollut Tinderistä ulkona viisi vuotta (nykyinen vaimoke löytyi sieltä), joten viimeisimpiä käänteitä en tunne, mutta aika paljon kokemuksia niistä kahden vuoden ajalta sattuneista keskusteluista jäi käteen. Välillä on suorastaan hauskaa, miten pienestä virheestä saatat ryssiä itsesi katsomokomennukselle.

Minulle jäi joskus taannoin mieleen eräs pirtsakka pienikokoinen blondi, josta tuli match. Aloimme keskustelemaan, en muista oliko jopa tämä tyttö joka avasi keskustelun. Katselin tytön profiilia ja siellä oli sama paikkakunta kuin minulla sekä siihen aikaan kaikki samojen FB-sivujen tykkäykset näkyivät sovelluksessa, josta näin tytön tykänneen paikallisesta ammattikorkeakoulusta, mistä taas päättelin hänen opiskelevan samassa oppilaitoksessa kuin minä. Sisäinen stalkkeri astui kuvioon ja lähdin kouluni sähköpostista selvittämään etunimen ja Facebookin avulla tytön nimeä, jonka löysinkin aika nopeasti. Samalla löytyi myös mitä alaa tämä opiskelee.

Juttelimme alussa niitä näitä ja juttu luisti. Tyttö kysyi minun opiskeluistani ja vastasin hänelle. Pallo oli minulla ja minun piti tietenkin kysyä vuorostani hänen opinnoistaan. Ajattelin, etten halua antaa itsestäni liian stalkkerin kuvaa, joten kysyin häneltä mitä tämä opiskelee, vaikka sen jo tiesinkin. Sieltä tuli tytöltä sitten aika kuiva viesti "etkö ole lukenut mitä biossani lukee". Siellä ei lukenut suoraan että opiskelen sairaanhoitajaksi, vaan siellä oli joku epämääräinen ryhmätunniste, josta olisi nyt ehkä voinutkin pienellä järkeilyllä keksiä lyhenteiden merkityksen. Meillä keskustelu ajahti karille tässä kohti, eikä se enää siitä jatkunut vaikka jotenkin koitin paikata tätä "virhettäni". Vaikka tästä on aikaa jo vähintään viisi vuotta, niin vieläkin vähän hymyilyttää miten pienestä saattaa koirankoppi heilahtaa hyvänkin suorituksen jälkeen.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Muutaman kuukauden tätä tullut käytettyä, käytännössä nollasta tuli aloitettua ja vaikka kuinka olisi "ohjeita" googlettanut, niin kyllä silti vasta yrityksen ja erehdyksen kautta pääsi mukaan peliin. Myös treffailusta ei mitään kokemusta sataan vuoteen, joten sekin mentiin sitten yrityksen ja erehdyksen kautta.

Aika nirsosti liketin ihmisiä, sinällään vähän tyhmä taktiikka varmasti kun oma markkina-arvo ei kuitenkaan ole siellä top-10-prosentissa. Mutta tuli niitä matchejä tietty alkuun aina jonkin verran siltikin. Keskusteluja sai hyvällä prosentilla kyllä aikaan ja en nyt jaksa mitään päiväkausia tsättäillä tyhjänpäiväisiä, niin vielä paremmalla prosentilla nuo lähtivät rohkeasti myös livetapaamisiin.

Sitten päästiinkiin pääruokaan: Livetapaamisiin saapui aina toinen toistaan erinäköisimpiä ja tyyppisempiä ihmisiä, mitä profiilit olisivat antaneet ymmärtää. Monta kertaa olisi varmaan pitänyt lähteä samantien vaan karkuun, mutta kohteliaisuudesta sitten jotain aikaa tuli vietettyä. Varmaan noin 10 treffeillä tuli käytyä, 9 eri ihmisen kanssa...

Sitten tuli puskista täysi yllätys. Jo profiili oli todella kiinnostava, ja juttuihin tuli vastakaikuakin heti. Odotukset tapaamiseen mulla oli jo valmiiksi, että pettymyshän tämäkin tulee totutusti olemaan ja menin krapulassa tapaamiseen. Livenä oli jopa parempi, mitä tinder antoi ymmärtää ja käveltiin järkyttävässä loskakelissä 3 tuntia, mun all time -ennätyspitkä kävely. Katsotaan nyt mihin tämä homma johtaa, aika tiivistä (ehkä jopa liian) kommunikointia viime aikoina. Saan nyt ainakin laittaa tinderin hetkeksi jäähylle. Luojan kiitos.

En mä tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa odota, mutta kun tää johonkin kaatuu niin tietää sitten taas miten tinderissä toimitaan ja osaa ehkä välttää pahimmat ansat. Ja saa sitten taas uuden alun, eipä tuolla muutaman viikon jälkeen enää hirveästi juhlita kun on itse tippunut pakan pohjimmaiseksi.
 

dimmu

Jäsen
Ikinä en ole Tinderissä ollut, mutta olihan tuo nyt vähän sellainen tilanne, että sait koiralla kiekon haltuusi ja hyvän avaavan syötön sijasta päätit sitten tempaista kiekon katsomoon. Oikea jatko olisi ollut jotain luokkaa "Kiitos, justiin tultiin pitkältä lenkiltä. Ihan mahtavia kelejä nyt ulkoiluun" tai jotain vastaavaa. Ihan siitä riippumatta, oletteko oikeasti käyneet lenkkeilemässä.

No jaa, ehkä katsomme maailmaa eri tavalla. Olisihan mimmi voinut vastata vaikka käyneensä kuntosalilla tai kärsineensä elämänsä top3-krapulaa. Suurin osa keskusteluista on lähtenyt tollaisella helpolla kysymyksellä liikkeelle katsomatta, kumpi on keskustelun avannut. Tuohon on helppo vastata kevyesti ja kyllä se juttu siitä sitten alkaa irrota mikäli on irrotakseen. Pointti ei ollut se, että ei auennut keskustelua vaan se, että mimmi aloitti keskustelun ja vastauksen jälkeen poisto. Jos kiekkotermein puhutaan, itsellä pitkä vaihto alla, kiekko haltuun omissa, kuljetus punaisen päälle, kiekko päätyyn ja vaihtoon odottelemaan seuraavaa vaihtokierrosta.

Olen kokenut Tinderissä hyväksi tavaksi juurikin kevyen aloituksen, ja kun on parit peruslauseet vaihdettu, niistä saa varmasti keksittyä juttua. Ei tuo niin vakava maailma ole ainakaan minulle. Pesää saa ihan mukavasti jos huvittaa eli ajaa asiansa.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Vinkki. Käykää ratsastamassa hevosella ja pyytäkää jonkun ottamaan kuvan teistä. Se kuva tinderiin ja tarjonta on tuon jälkeen laajaa. Kuumia hevosharrastaja naisia sinkkuna ympäri maata pilvin pimein ja moni näistä innostuu miehestä jolla riittävästi munaa ja 'eläinrakkautta' hevostella.
Toki jos näytät enemmän hevoselta kuin ihmiseltä - tyyliin K.Vepsä, niin tiedä sitten onko paljoa tehtävissä. Koittaa kannattaa mikäli vienti kiinnostaa. Tietty jos hevoset ei kiinnosta alkuunkaan, niin eipä asialla siinä tapauksessa hyötyä.
Plussana se, että hevosnaiset pääosin räväköitä myös kammarin puolella. Lisäksi todella moni nainen harrastanut ratsastusta aikoinaan nuorempana ja vaikka ei tällä hetkellä harrastaisikaan, niin vahvan plusmerkinnän saa keskimäärin mies, joka osaa toimia hevosten kanssa.

Asian ulkopuolelta. Se on kyllä miesnäkökulmasta häpeällistä, kuinka vuosisatojen ajan miehisyyden mittarina pidettyä ratsastuksen osaamista ja hevosten kanssa toimimista ei enää miehet hallitse, joitakin ravihommia lukuunottamatta. Tallit täynnänsä naisia ja miehet useimmiten siellä sormet suussa ja moni mies pelkääkin hevosia nykyisin. Naiset samaan aikaan saa kicksejä siitä kuolemanvaarasta ja vauhdinhuumasta mitä selässä olosta saa.

Niin, että (sinkku)miehet hoi. Tallille ja selkään mars, niin johan selkään pääsy on varmistettu muutoinkin.
 
Olen elämäni aikana ollut tekemisissä (opiskelu, työ, tuttavat, deitit) n. 10-15 aktiivisen hevosnaisen kanssa ja jokaikinen on ollut jollain tavalla päästään vialla, enemmän tai vähemmän. En ole samanlaista järjestelmällistä havaintoa tehnyt muiden lajien harrastajissa.

Noin muuten kyllä varmasti hyvä vinkki, johon voisi tarttuakin. Pidän hevosista, enkä koe olevan mitenkään hintahtavaa ratsastella. On vaan niin kallista ja elitismiä huokuvaa touhua, ettei ole muutamaa ratsastukertaa pidemmälle kantanut.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen elämäni aikana ollut tekemisissä (opiskelu, työ, tuttavat, deitit) n. 10-15 aktiivisen hevosnaisen kanssa ja jokaikinen on ollut jollain tavalla päästään vialla, enemmän tai vähemmän. En ole samanlaista järjestelmällistä havaintoa tehnyt muiden lajien harrastajissa.
Sama homma, vaikka otantani onkin pienempi. Hevostytöt/naiset ovat ihan omilla aaltopituuksillaan - ratsastavat mieluummin niillä hevosillaan kuin miehillä. Itse kiertäisin kaukaa ainakin, jos seurustelukumppania olisin hakemassa.

@Keskiviiva ratsastuskuva-vinkkiin pieni lisäys, että kuvan tehoa lisää huomattavasti kun se otetaan ilman paitaa pelkät maastohousut ja -kengät jalassa.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Olen elämäni aikana ollut tekemisissä (opiskelu, työ, tuttavat, deitit) n. 10-15 aktiivisen hevosnaisen kanssa ja jokaikinen on ollut jollain tavalla päästään vialla, enemmän tai vähemmän. En ole samanlaista järjestelmällistä havaintoa tehnyt muiden lajien harrastajissa.

Minulla on tuo otos noin 30 ihmistä vuosien varrelta eri yhteyksissä. Tunnistan tuon 'päästään vialla' olevan seikan. Joskin minun arvioni mukaan noin 20% ns. selväjärkisiä ja 8/10 sitten näitä enemmän tai vähemmän 'hulluja'. Ratsastus ja isojen +500 kiloisten eläinten kanssa toimiminen vaatii kyllä ennakkoluulotonta hulluutta. Varsinkin kun iso eläin säikähtää olemattoman pieniä asioita, jos ne tulevat yllättäen. Tilastojen mukaan keskimäärin 1 ihminen kuolee hevosten parissa vuosittain Suomessa. Vakavat loukkaantumiset myös melko yleisiä.

Elitistisyys ratsastuksen parissa taas kaksjakoinen juttu. Sitä tietty on, koska moni haluaa pitää omaa hevosta ja sen ylläpito ja ostaminen maksaa. Joskin, Uudenmaan ulkopuolella monet hevosihmiset ovat melko persaukisia. Aivan kaikki rahat menee hevosiin. Lisäksi hevosten omistajina tiedän olevan ihmisiä jotka tienaa alle 2000 euroa kuussa. Joskin tottakai joukkoon mahtuu myös sitä elitistisempää osaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eivät omastakaan mielestä ole Suomessa hevosnaiset elitistisiä, mutta jollain tavalla hieman sekopäitä ovat olleet.
 

444

Jäsen
Tietty jos pelkkää pillua haluaa, niin tuollaiset feikkaukset ovat varmaan ihan hyviä. Jos taas mitään pysyvämpää haluaa, niin ei varmaan ole paras mahdollinen lähtökohta esittää olevansa jotain aivan muuta kuin mitä on. Eli jos jokin harrastus tai laji ei oikeasti kiinnosta, niin tuon kiinnostuksen feikkaaminen kolahtaa omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin. Mutta tosiaan, jos pelkkä pimpero on mielessä, niin varmaan ihan toimiva taktiikka.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen naispuolisilta sinkkututuilta kuullut, että hämmentävän moni mies esittelee Tinderissä kuollutta kalaa. Osaatteko arvioida, millä prosentilla peitto heiluu tuolla kikalla, vai onko heppa tässä asiassa parempi täky kuin hei hoi hauki?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tietty jos pelkkää pillua haluaa, niin tuollaiset feikkaukset ovat varmaan ihan hyviä. Jos taas mitään pysyvämpää haluaa, niin ei varmaan ole paras mahdollinen lähtökohta esittää olevansa jotain aivan muuta kuin mitä on. Eli jos jokin harrastus tai laji ei oikeasti kiinnosta, niin tuon kiinnostuksen feikkaaminen kolahtaa omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin. Mutta tosiaan, jos pelkkä pimpero on mielessä, niin varmaan ihan toimiva taktiikka.
Olen täysin samaa mieltä. On muutenkin hyvä miettiä, millaista seuraa Tinderistä hakee kaiken kaikkiaan. Vaikka haussa olisikin ensisijaisesti satunnaista seuraa petipuuhiin, niin kannattaa kysyä itseltään, olisiko kuitenkin mahdollista, että sopivan ihmisen kohdalle osuminen voisi merkitä pyrkimystä pysyvään suhteeseen. Antaa kovin epäluotettavan vaikutelman miehestä (ja tietysti naisesta myös), jos Tinderiin kyhätty profiili ja kuvat eivät vastaakaan todellisuutta. Siinäpä mahtaa tekohevosmiestä jyrsiä, kun feikattuja kuvia pitää selittää vahingossa kohdatulle vuosisadan Tinder-matchille.

Hevoskuvilla vedättämisessä on huomioitava vielä sellainenkin puoli, etteivät hevoset ole ollenkaan kaikille naisille automaattinen turn on. Yllättävän monella on eläinallergioita, osa ei tykkää hevosen hajusta, joitakin ärsyttää ajatus että mies pyörii tallilla nuorten naisten keskellä, ja niin edelleen. Voi feikkipelillä karsiutua mukaviakin naisia pois, vaikka varmasti moni innostuu, kun kerrankin saa nähdä miehen hevosen kanssa.

Eläimen käyttäminen naisen vikittelyssä onnistuu kissanpennullakin. Hevoseen sekaantuminen - tässä yhteydessä siis vain ajankäytöllis-omistuksellisessa mielessä - on helvetin kallista ja aloittelijalle pelkästään pösilöä, jos se tapahtuu vain tulevan pillunsaannin pohjustamiseksi. Tosin olen lukenut, että näin korona-aikana kissanpentujen kysyntä on räjähtänyt käsiin ja hinnatkin ovat nousseet kummasti. Olen kuitenkin luottavainen sen suhteen, että jostakin saa ihan toimivan kissimirrinpoikasen myös ihan pikkurahalla, ainakin sellaisen maatiaisversion. Luulen, että sukutauluttomalla kissanpennulla lohkeaa pimppaa siinä missä persialaisellakin.

Kissanpennussa on myös se hyvä puoli, että sen kanssa voi lähteä joissakin tapauksissa vaikka baariin pyydystämään naisia. Tämä ainakin ns. normaaliaikana, nyt maailman meno on tietysti mitä on. Vähän boheemin mutta kiltin näköinen mies terassilla kissanpennun kanssa on kyllä potentiaalinen ihastelun kohde naisille. Varmasti avautuu sananvaihto useammankin kivan tuntuisen daamin kanssa. Näin kuluu kissalla iskijältä kesä kivasti, eikä kissan ylläpitokaan syö tiliä tyhjäksi kuten hevosen kanssa tapahtuisi. Toisekseen, hevosta ei taida saada asiallisesti parkkiin monenkaan terassin viereen.

Vaan kissankin kanssa tulee aikanaan ongelmia. Täysi-ikäisen kirjoihin vääjäämättä päätyvä otus ei näytä enää yhtä hellyttävältä kuin pentuna. Lisäksi isoa kissaa on hankala kuskata baareihin takinliepeen alla, ja isoa kollinroikaletta tulevat enää ihmettelemään vain pubiruusut ja umpihumalikot. Mutta ei hätää. Isoksi kasvaneen ja pillunmetsästyksessä kelvottoman kissan voi aina lopettaa. Lain mukaan lopettamisen voi toimittaa esimerkiksi tainnuttavalla kaasulla tai päähän ampumalla, tai mirrin voi tietysti viedä piikille eläinlääkäriin (ainakin maaseudulla kissat tapettiin ennen vanhaan monesti hukuttamalla, ja voi olla että näin tekee joku vieläkin, mutta tämä hukuttaminen ei nykypykälien mukaan ole enää korrekti metodi). Siitä sitten vaan hakemaan uutta kissanpentua ja ei kun baariin, ynnä ottamaan uutta kuvaa Tinder-profiiliin.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Hyviä pointteja yllä. Joskin eihän se kuva olisi feikki, jos todella olet selässä käynnyt. Sillä mahdollistuu kenties tinderosuma ja sen jälkeen voit kertoa rehellisesti että tuli käytyä kertaluontoisesti hevosen selässä. Aivan samaan tyyliin kuin joillakin on kuva vaikka benjihypystä tai jostakin muusta kertaluontoisesta jutusta. Tuo osoittaa heittäytymiskykyä, sekä sitä, että on valmis kokeilemaan uusia asioita. Sekin hyvä seikka sinkkumarkkinoilla. Tottakai moni hevosnainen haluaa sellaisen miehen, jonka kanssa käydä yhdessä maastoratsastuksilla ym. Yksittäinen hevoskokeilu tehoaa isoon joukkoon naisia joilla on nuoruudestaan hevosharrastuskokemusta. Ja harrastavatkin hevosnaisetkin taatusti ainakin alkuun tuollaisesta miehestä kiinnostuu, mikäli aidosti on tuollaisen kokeilun tehnyt.
Hevosjutuissa mukana kaiken ikäistä porukkaa. Itse käyn tallilla jossa ei näy pääosin yhtäkään alle 20-vuotiasta. Ikähaitari 20-50v. Riippuen tietty missä paikassa käy.
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen naispuolisilta sinkkututuilta kuullut, että hämmentävän moni mies esittelee Tinderissä kuollutta kalaa. Osaatteko arvioida, millä prosentilla peitto heiluu tuolla kikalla, vai onko heppa tässä asiassa parempi täky kuin hei hoi hauki?

Eli hyvä olla kuvassa harrastus jos vaan se ei ole kalastus. Toinen syy miksi kalakuvia on, on se että se on varmaankin monelle miehelle ainoa luonnollinen syy ottaa itsestä kuva.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kyllä tuntuis vaikealta ruveta harrastamaan jotain sellaista sen takia, että nainen saattaa tykätä. Tai kertoilemaan jotain, mitä ei ole oikeasti tehny ja vaan sen takia, että siinä kohtaa saa naisen kiinnostumaan. Jos ei omana rehellisenä ittenään kelpaa, niin ei voi mitään.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tuntuis vaikealta ruveta harrastamaan jotain sellaista sen takia, että nainen saattaa tykätä. Tai kertoilemaan jotain, mitä ei ole oikeasti tehny ja vaan sen takia, että siinä kohtaa saa naisen kiinnostumaan. Jos ei omana rehellisenä ittenään kelpaa, niin ei voi mitään.

Onhan niitä miehiä jotka käy pillun takia salilla. Jos ei ole erityisen komea, niin lihaksilla pystyy paikkaamaan ulkonäköä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Onhan niitä miehiä jotka käy pillun takia salilla. Jos ei ole erityisen komea, niin lihaksilla pystyy paikkaamaan ulkonäköä.

No tämäkin totta. Itse kyllä tiedostan, että naisten saanti on vaikuttanut salilla käyntiini, mutta se ei todellakaan ole ainut syy.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Olen naispuolisilta sinkkututuilta kuullut, että hämmentävän moni mies esittelee Tinderissä kuollutta kalaa. Osaatteko arvioida, millä prosentilla peitto heiluu tuolla kikalla, vai onko heppa tässä asiassa parempi täky kuin hei hoi hauki?
Kalakuvien tai heppakuvien prosenteista en tiedä, mutta kaveri nappasi joskus minusta kuvan kaupassa, kun olin lappaamassa irtokarkkia pussiin ja sen pistin sitten Tinderiin. Onpa sitä sen kautta tullut sitten pidettyä muutamat "irttaritreffit" sekä peittokin heilunut(!). Eli allekirjoittanut suosii ainakin massasta poikkeamista.

Ne matkailukuvat sun muut oikeasti kiinnosta yhtään ketään. Joo, ehkä pystyy aloittamaan jonkun jutun, jos bongaa jonkun tytyn miljoonasta matkakuvasta jonkun tutun asian, mutta lähtökohtaisesti ajatus on noissa aina se "ai säkin oot käynyt Balilla". ihan pieni kärjistys
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun naisten kuvista puhutaan, niin muutamat tapaukset jaksavat aina ihmetyttää.

Ensinnäkin, ei-niin-hyvännäköisillä naisilla on kuvissa monesti myös niitä paremman näköisiä kavereita. Luulevatko naiset ihan oikeasti, että tuolla on jokin myönteinen vaikutus? Se voi johtaa korkeintaan siihen, että mies kiinnostuu niistä kavereista, koska ovat paremman näköisiä. Tulee match ja äijä sanoo, että saisinko tuon kaverisi numeron, koska vähän kiinnostaisi. Tämä ei liene tarkoitus.

Ja sitten joissain kuvissa on pelkkiä lapsia, joilta on tosin naamat blurrattu tai naaman paikalla on hymiö tai sydän. Kyllä, tiedän että naisilla on lapsia. Mutta harvaa miestä ne lapset kiinnostavat, ellei ole pedari. Suotavaa on toki mainita, jos lapsia on, mutta eiköhän mies halua ensisijaisesti tutustua siihen naiseen. Lapset tulevat mukaan kuvioihin sitten joskus, jos ovat tullakseen. Itse pyyhin tuollaiset naiset aina vasemmalle.

Kolmas tapaus ovat viininjuontikuvat. Olen käsittänyt, että miesten kaljanjuontikuvat eivät herätä naisissa yleensä suurta innostusta, mutta aika paljon naisillakin on sellaisia kuvia, joissa juodaan viiniä. Minua nuo eivät sinänsä kiusaa, mutta jonkinlainen kaksoisstandardi tässäkin asiassa tuoksahtaa. Itsellänihän ei ole yhtään sellaista kuvaa, jossa juon alkoholia, koska arvelen sen laskevan markkina-arvoani. Sen sijaan esimerkiksi matkakuvia on. Arvelen, että Lontoon metrossa otettu kuva nostaa enemmän markkina-arvoani kuin lähibaarissa otettu kuva.

Ja turha kai mainitakaan niitä profiileja, joissa ei ole kuvaa naisesta ollenkaan. Miten sellainen voisi kiinnostaa? Okei, joskus takavuosina nettideittailtiin ilman kuvaa ja tekstin perusteella, mutta ei niihin aikoihin ole paluuta. Lyhyessä Tinder-tekstissä ei voi kertoa mitään niin mielenkiintoista, että se korvaisi kuvan puuttumisen. Ja eihän niitä tekstejä moni kai edes lue.

Niin ja älkää Jatkiksen naiset tästä pahastuko, minä puhun naisten profiileista vain siksi, että niitä katselen. Olisi itse asiassa hyvä, jos joku nainen tulisi tänne kertomaan rakentavasti, mikä miesten profiileissa mättää ja mikä voisi olla paremmin. Itse ainakin kuuntelisin innolla.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tämäkin totta. Itse kyllä tiedostan, että naisten saanti on vaikuttanut salilla käyntiini, mutta se ei todellakaan ole ainut syy

Okei. Kaveri sai paita päällä 400 mätsiä ja ilman paitaa 2000 mätsiä.

Niin ja älkää Jatkiksen naiset tästä pahastuko, minä puhun naisten profiileista vain siksi, että niitä katselen. Olisi itse asiassa hyvä, jos joku nainen tulisi tänne kertomaan rakentavasti, mikä miesten profiileissa mättää ja mikä voisi olla paremmin. Itse ainakin kuuntelisin innolla.

En kyllä luota naisten sanomisiin. Naisten suusta kuulee usein, että esim. paidattomat kuvat on nou, nou, mutta ei se kyllä ihan näinkään ole. Okei, voi olla, että jotkut naiset ei tykkää paidattomista kuvista. Ei se sitä miestä kuitenkaan hetkauta mihinkään suuntaan kun on naisia jotka tykkää ja pantavaa löytyy vaikka joka päivälle.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Okei. Kaveri sai paita päällä 400 mätsiä ja ilman paitaa 2000 mätsiä.



En kyllä luota naisten sanomisiin. Naisten suusta kuulee usein, että esim. paidattomat kuvat on nou, nou, mutta ei se kyllä ihan näinkään ole. Okei, voi olla, että jotkut naiset ei tykkää paidattomista kuvista. Ei se sitä miestä kuitenkaan hetkauta mihinkään suuntaan kun on naisia jotka tykkää ja pantavaa löytyy vaikka joka päivälle.

Se on kyllä ihan se tietty ihmistyyppi, joka pitää niistä paidattomista salikuvista ja monesti nää paidattomat ihmiset hakee just kyseistä ihmistyyppiä Tinderissä. Se, että sä oot kuullut naisten sanovan tota kertoo ehkä siitä, et oot ollut tietynlaisessa seurassa, jossa vatsalihaksia arvostetaan vähemmän kuin älyä näin tahallaan kärjistetysti. Luotan kyllä naisten sanomisiin. Ainakin mun naispuolisille ystävilleni suurin turn-off on melkeinpä kuva ilman paitaa salilla tai sit kuva jonkun auton vieressä ja en näe syytä miksi siitä valehtelisi?

Ihan tällein jos tilastoja katsotaan, silloin kun olin Tinderissä, niin mulla oli 900 mätsiä. Minulla 165cm pitkällä hipsterin näköisellä miehellä ja en ole niitä ihmisiä, jotka heittää kaikki mahdolliset naiset oikealle. Kyllä välillä niitä kuvia tärkeempää on se, mitä sä sinne itsestäsi kirjoitat ja miten hyvin osaat keskustella. Treffikutsujakin tuli sen verran paljon, et välillä piti kieltäytyä jos ehdotettiin liian aikaisin näkemistä. Kuulemma just erottauduin positiivisesti edukseni näitten "Ilman paitaa salilla" -ihmisten seassa. Toki jos sieltä pelkkää panoseuraa haluaa hakea, niiin varmasti vatsalihaskuvilla sitä saa, mutta en usko et sen syvällisempää seuraa tulee saamaan.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Oikealla asenteella Tinder on hyvä paikka tavata muita ihmisiä. Sinulla vaikuttaa tuo asenne olevan. Itse tapasin useita korkeasti koulutettuja naisia sieltä ja tuli vähintään käytyä hyviä keskusteluita sekä vähän tottakai muutakin. Tuo koulutustausta todennäköisesti selittyy seikalla, että sinusta ovat eniten kiinnostuneet akateemiset ja toistepäin. Paljon voi nimittäin päätellä tuostakin jo pelkästä kuvasta.
Yleensä tosiaan jo pelkän profiilikuvan perusteella pystyy päättelemään koulutustason, eikä tämä ole edes mikään vitsi tai kärjistys. Joskus toki huteja tämän suhteen sattuu ja tällöin asia paljastuu viimeistään keskustelua avatessa, matalammin koulutettujen vastatessa keskusteluihin lähinnä yhdellä tai maksimissaan kahdella sanalla. "Ihan hyvää xD" -vastaus jo yleensä kertoo myös osaltaan koulutustason, siinä missä vähän korkeammin koulutettujen kanssa pääsee kunnon keskusteluihin.

Ei sillä, että itsekään valkkailisin koulutuksen perusteella ketään pareiksi, mutta lähes kaikki parit, jotka lopulta valikoituvat, ovat nimenomaan korkeammin koulutettuja.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on kyllä ihan se tietty ihmistyyppi, joka pitää niistä paidattomista salikuvista ja monesti nää paidattomat ihmiset hakee just kyseistä ihmistyyppiä Tinderissä. Se, että sä oot kuullut naisten sanovan tota kertoo ehkä siitä, et oot ollut tietynlaisessa seurassa, jossa vatsalihaksia arvostetaan vähemmän kuin älyä näin tahallaan kärjistetysti. Luotan kyllä naisten sanomisiin. Ainakin mun naispuolisille ystävilleni suurin turn-off on melkeinpä kuva ilman paitaa salilla tai sit kuva jonkun auton vieressä ja en näe syytä miksi siitä valehtelisi?

Ihan tällein jos tilastoja katsotaan, silloin kun olin Tinderissä, niin mulla oli 900 mätsiä. Minulla 165cm pitkällä hipsterin näköisellä miehellä ja en ole niitä ihmisiä, jotka heittää kaikki mahdolliset naiset oikealle. Kyllä välillä niitä kuvia tärkeempää on se, mitä sä sinne itsestäsi kirjoitat ja miten hyvin osaat keskustella. Treffikutsujakin tuli sen verran paljon, et välillä piti kieltäytyä jos ehdotettiin liian aikaisin näkemistä. Kuulemma just erottauduin positiivisesti edukseni näitten "Ilman paitaa salilla" -ihmisten seassa. Toki jos sieltä pelkkää panoseuraa haluaa hakea, niiin varmasti vatsalihaskuvilla sitä saa, mutta en usko et sen syvällisempää seuraa tulee saamaan.

Noo, jos niillä naispuolisilla ystävilläsi on vaikkapa ollut yhden illan juttu salikundin kanssa, niin tuskin ne sitä sinulle kertoo ja jos paidattomalla miehellä on oikeasti 1400 mätsiä enemmän, niin onhan se ihan selvä millaisista miehistä tytöt tykkää:D Ei siinä mitään. Tykkäähän miehetkin treenatuista herkkuperseistä.

Tavismiehen pitää kirjoittaa sitä sun tätä, muuten menee vasuriin, eikä profiilitekstikään välttämättä nosta mätsien määrää. Jos olet panoalfa, niin ei pidä kirjoittaa yhtään mitään. Mätsejä tulee ilmankin.

Silloin kun katsastin tarjontaa feikkiprofiililla, niin monen naisen profiilissa luki, että etsivät parisuhdetta, mutta sitten oltiin kuitenkin valmiita pitämään hauskaa. Onhan tuo ihan järkevää kirjoittaa profiiliin noin, koska profiili on kaikkien nähtävillä ja kuvat leviää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös