Tinder – statsit & keskustelu

• 700 364
  • 1 879

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaliodottamaniilo, WPG
Tässä on varmasti perää. Nykyään, kun on kaikenlaisia situationshippejä eli ollaan yhdessä, mutta ei silleen sataprosenttisesti. On kiva, että on joku jonka kanssa voi tehdä parisuhdejuttuja menemättä kuitenkaan syvemmälle. Pidetään ovet auki paremmille ja toisaalta taistellaan yksinäisyyttä vastaan.
Tällainen on oma parisuhdetilanteeni näin 18-vuotiaana. Juurikin saa elää elämää niin että on merkittävä vastakkaisen sukupuolen edustaja jonka kanssa viettää aikaa ja tehdä kaikkea ällösöpöä. Kokoajan on kuitenkin ovet auki jos löytää parempaa mutta tässä iässä en varsinaisesti etsikään mitään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelko on tunne, joka ohjaa ihmisiä voimakkaasti. Siksi sitä hyödynnetään paljon muun muassa mainonnassa. Kun pelko väistyy ja ihminen kokee pääsevänsä turvalliseen ja vastavuoroiseen yhteyteen toisen kanssa ja tulevansa kokonaisvaltaisesti hyväksytyksi, etukäteen laadittujen kriteerien merkitys romahtaa.
Tämä! Siksi minua itseäni kyrsii tuo tinderin meininki mikä näkyy jo omassa käytöksessä, kun jakelee tykkäyksiä. Speksaa ennakkoon paljon vaikka tietää sen, että joku tyyppi voisi olla tosi sopiva. Kaiken tuon vuoksi näkisin mielelläni vastapuolen melko pian. Kaikki vaatimukset lentää romukoppaan, jos se toinen miellyttää. Näistä syistä suosisin jonkun löytämistä muuta kautta kuin tinderistä, kun se on paljon moniulotteisempaa eikä siinä mietitä työhaastattelu tyylisesti sitä toista.

Minulle tiukat kriteerit kuvauksessa on aika turnoff. Koen tällaisessa tilanteessa ennakkoon, että on paineet olla ihmeellinen. Minulle hyvä naisen profiili on hyvin tavanomainen ja maanläheinen. Jo tuo tinderin tyyli, että monella on kuvissa ja muutoinkin ties mitä harrastusta aiheuttaa itsessä riittämättömyyden tunnetta. On ollut vasta tovin sinkku niin perhe-arjessa kaiken lainen maksimaalinen uusien asioiden harrasteleminen jäi kyllä aika vähälle. Toki siinä omaakin vikaa. Olen myös aika lailla arjesta pitävä ihminen, mutta toki siihen pitää olla siitä poikkeavaa piristystä aina säännöllisin väliajoin.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse perunut deittejä nolla, yleisin tapa perua deitit on, että naisoletettu katoaa matcheistä vähän ennen sovittua päivää.
Sillä oli useammat treffit sovittuna, treffasi ensin jonkun toisen, joka osoittautui hyväksi.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sillä oli useammat treffit sovittuna, treffasi ensin jonkun toisen, joka osoittautui hyväksi.
Itsellä on tässä sellainen periaate etten mielelläni samaan aikaan sovi useita, mutta jos näin käy niin tapaan kaikki sovitut. Kaikesta huolimatta vaikka joku aiemmin tavattu olisikin sopiva.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsellä on tässä sellainen periaate etten mielelläni samaan aikaan sovi useita, mutta jos näin käy niin tapaan kaikki sovitut. Kaikesta huolimatta vaikka joku aiemmin tavattu olisikin sopiva.
Joo ja onhan toi aika kylmää, että sovitaan treffit, mutta sitten feidaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy