Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 991
  • 1 721

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Noo, jos niillä naispuolisilla ystävilläsi on vaikkapa ollut yhden illan juttu salikundin kanssa, niin tuskin ne sitä sinulle kertoo ja jos paidattomalla miehellä on oikeasti 1400 mätsiä enemmän, niin onhan se ihan selvä millaisista miehistä tytöt tykkää:D Ei siinä mitään. Tykkäähän miehetkin treenatuista herkkuperseistä.

Tavismiehen pitää kirjoittaa sitä sun tätä, muuten menee vasuriin, eikä profiilitekstikään välttämättä nosta mätsien määrää. Jos olet panoalfa, niin ei pidä kirjoittaa yhtään mitään. Mätsejä tulee ilmankin.

Silloin kun katsastin tarjontaa feikkiprofiililla, niin monen naisen profiilissa luki, että etsivät parisuhdetta, mutta sitten oltiin kuitenkin valmiita pitämään hauskaa. Onhan tuo ihan järkevää kirjoittaa profiiliin noin, koska profiili on kaikkien nähtävillä ja kuvat leviää.

Eli sun mielestä jos on joku panoalfa ilman paitaa kuva, niin kaikki naiset vetäsee automaattisesti oikealle? :D Ihan kuin naisilla olisi tasan yksi ja sama miesmaku, jonka perään kuolataan ja harrastetaan yhden illan juttuja. Toki tolla saa varmasti enemmän mätsejä, mut se johtuu myös siitä, että Tinder on myös aika täynnä tietyntyyppisiä naisia, jotka mätsää salialfojen kanssa. Ei se kerro naisten miesmausta ylipäätänsä.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli sun mielestä jos on joku panoalfa ilman paitaa kuva, niin kaikki naiset vetäsee automaattisesti oikealle? :D Ihan kuin naisilla olisi tasan yksi ja sama miesmaku, jonka perään kuolataan ja harrastetaan yhden illan juttuja. Toki tolla saa varmasti enemmän mätsejä, mut se johtuu myös siitä, että Tinder on myös aika täynnä tietyntyyppisiä naisia, jotka mätsää salialfojen kanssa. Ei se kerro naisten miesmausta ylipäätänsä.

Ei tietenkään kaikki, mutta tinderissä pieni osa miehistä kerää naisten tykkäykset. On parisuhdetta etsiviä naisia, jotka ei sekaannu panoalfoihin ja sitten parisuhdetta etsiviä naisia, jotka voi siinä sivussa harrastaa seksiä. Kyllä naisetkin harrastaa seksiä. En tuomitse, mutta en silti tekisi sellaisesta vaimoa jos on paljon käytetty. Naiset saa seksiä sormia napsauttamalla. Mikään saavutus se ei ole, miehille taas on. Voitte olla eri mieltä.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei tietenkään kaikki, mutta tinderissä pieni osa miehistä kerää naisten tykkäykset. On parisuhdetta etsiviä naisia, jotka ei sekaannu panoalfoihin ja sitten parisuhdetta etsiviä naisia, jotka voi siinä sivussa harrastaa seksiä. Kyllä naisetkin harrastaa seksiä. En tuomitse, mutta en silti tekisi sellaisesta vaimoa jos on paljon käytetty. Naiset saa seksiä sormia napsauttamalla. Mikään saavutus se ei ole, miehille taas on. Voitte olla eri mieltä.

monet naisetkin valittaa ettei saa keppiä! Ne on näitä yh tätejä joilla lapset melkein koko ajan ja se hankaloittaa kepin saantia. Joskus Tinderistä näitä kävin painamassa. Piti mennä aina illalla myöhään kun lapset olivat sikeässä unessa.
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tietenkään kaikki, mutta tinderissä pieni osa miehistä kerää naisten tykkäykset. On parisuhdetta etsiviä naisia, jotka ei sekaannu panoalfoihin ja sitten parisuhdetta etsiviä naisia, jotka voi siinä sivussa harrastaa seksiä. Kyllä naisetkin harrastaa seksiä. En tuomitse, mutta en silti tekisi sellaisesta vaimoa jos on paljon käytetty. Naiset saa seksiä sormia napsauttamalla. Mikään saavutus se ei ole, miehille taas on. Voitte olla eri mieltä.

Mitä ihmettä? Miksi et ottaisi vaimoksi ''käytettyä'' (ts. mitä vikaa seksin harrastamisessa on, vaikka sen eteen ei tarvitsisikaan ''tehdä töitä'') ja koska tuntuu, että mielelläsi itsekin seksiä harrastaisit enemmän (ja ehkä olet ''alfoille'' katkera), niin miksi et menisi salille, jos kerran sillä irtoaa? Jos taas koet niistä lihaksista kiihottumisen olevan jotenkin alhaisen pinnallista, niin vielä enemmän mitä ihmettä, koska jos olet mies, niin varmaankin kiihotut naisen ulkonäöstä samalla tavalla.
 

julle-jr

Jäsen
Eli sun mielestä jos on joku panoalfa ilman paitaa kuva, niin kaikki naiset vetäsee automaattisesti oikealle? :D Ihan kuin naisilla olisi tasan yksi ja sama miesmaku, jonka perään kuolataan ja harrastetaan yhden illan juttuja. Toki tolla saa varmasti enemmän mätsejä, mut se johtuu myös siitä, että Tinder on myös aika täynnä tietyntyyppisiä naisia, jotka mätsää salialfojen kanssa. Ei se kerro naisten miesmausta ylipäätänsä.
Eikös Tinderin yksi pääidea ole kuitenkin, että näkee vastapuolen kuvan, erotuksena esim. perinteisistä treffi-ilmoituksista?

En nyt tiedä onko ilman paitaa joku kriteeri (voihan hyvin istuvilla vaatteillakin näyttää vartalonsa kunnon noin suurin piirtein), mutta kai nyt joitakin yleisiä piirteitä on, joista suuri osa naisista pitää ja miksei sitten näyttäisi niitä jos kerran se visuaalinen vaikutelma on olennainen tuolla? Sama koskee toki naisia miesten näkökulmasta ja miksei vaikka naisia naisten näkökulmasta.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Eikös Tinderin yksi pääidea ole kuitenkin, että näkee vastapuolen kuvan, erotuksena esim. perinteisistä treffi-ilmoituksista?

En nyt tiedä onko ilman paitaa joku kriteeri (voihan hyvin istuvilla vaatteillakin näyttää vartalonsa kunnon noin suurin piirtein), mutta kai nyt joitakin yleisiä piirteitä on, joista suuri osa naisista pitää ja miksei sitten näyttäisi niitä jos kerran se visuaalinen vaikutelma on olennainen tuolla? Sama koskee toki naisia miesten näkökulmasta ja miksei vaikka naisia naisten näkökulmasta.

Tietysti se on Tinderin pääidea – en sitä kieltänytkään, mut ei se sitä tarkoita et visuaalinen vaikutelma=pelkät vatsalihakset. On paljon muutakin visuaalisuutta, mitä arvostetaan. Mun viesti oli vastaus sille, kun sanoin et monelle mun tuntemalle naiselle on oikeasti turn-off Tinderissä on paidaton vatsalihaskuva. Ja mulle väitettiin, et ei oo, et salaa kumminkin kaikki ne naiset haluaa päästä panemaan näitä salihirmuja. :D
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä? Miksi et ottaisi vaimoksi ''käytettyä'' (ts. mitä vikaa seksin harrastamisessa on, vaikka sen eteen ei tarvitsisikaan ''tehdä töitä'') ja koska tuntuu, että mielelläsi itsekin seksiä harrastaisit enemmän (ja ehkä olet ''alfoille'' katkera), niin miksi et menisi salille, jos kerran sillä irtoaa? Jos taas koet niistä lihaksista kiihottumisen olevan jotenkin alhaisen pinnallista, niin vielä enemmän mitä ihmettä, koska jos olet mies, niin varmaankin kiihotut naisen ulkonäöstä samalla tavalla.

Jos asuisin yksin ja takuu olisi, niin laittaisin itseni kesäkuntoon. Jos alan joskus käymään salilla, niin ensin testimielessä liittäisin kuvaan jonkun salihirmun kropan kun ei pillua pelkillä lihaksilla saa. En halua, että monen kuukauden työ menee hukkaan.

Mun viesti oli vastaus sille, kun sanoin et monelle mun tuntemalle naiselle on oikeasti turn-off Tinderissä on paidaton vatsalihaskuva. Ja mulle väitettiin, et ei oo, et salaa kumminkin kaikki ne naiset haluaa päästä panemaan näitä salihirmuja. :D

Uskotko kaiken mitä naiset sanoo:D?
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Uskotko kaiken mitä naiset sanoo:D?

Voisin kysyä kääntäen uskotko että kaikki naiset valehtelee aina? :DD Kysyn vielä toisen, uskotko että kaikilla naisilla on sama miesmaku? Jos uskot, niin onnea vaan. :D Jos oisin pistänyt paidattoman vatsalihas kuvan, niin olisin saanut 900 mätsin sijasta varmaan joku puolet enemmän mätsiä – vähän epäilen.

edit. miksi naisilla olisi tarvetta valehdella asiasta, mistä en ole edes kysynyt heiltä?
 
Viimeksi muokattu:

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin kysyä kääntäen uskotko että kaikki naiset valehtelee aina? :DD Kysyn vielä toisen, uskotko että kaikilla naisilla on sama miesmaku? Jos uskot, niin onnea vaan. :D Jos oisin pistänyt paidattoman vatsalihas kuvan, niin olisin saanut 900 mätsin sijasta varmaan joku puolet enemmän mätsiä – vähän epäilen.

edit. miksi naisilla olisi tarvetta valehdella asiasta, mistä en ole edes kysynyt heiltä?

En usko, että kaikki naiset valehtelee, mutta jos toimitaan eri tavalla, niin kyllä miettisin onko sittenkään niin. Naisilla on aika pitkälle sama miesmaku. Naisten miesmaku vaihtelee eniten semikomeiden ja tavisten välillä. Varmasti on myös naisia, joiden mielestä Rurik Gislason ei ole komea, mutta silti se on 90% mielestä komea. Rurik Gislason: 27 minuuttia MM-nurmella riitti – islantilaistähden Instagram-tili räjähti: ”Halusivat minun luovuttavan spermaani”

Oletko koskaan kuullut kenenkään naisen tykkäävän lihaksikkaista ja paidattomista miehistä? Minä en. Villi veikkaukseni on, että Gislason tuplaisi mätsinsä oikeanpuoleisella kuvalla:D
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Yleensä tosiaan jo pelkän profiilikuvan perusteella pystyy päättelemään koulutustason, eikä tämä ole edes mikään vitsi tai kärjistys. Joskus toki huteja tämän suhteen sattuu ja tällöin asia paljastuu viimeistään keskustelua avatessa, matalammin koulutettujen vastatessa keskusteluihin lähinnä yhdellä tai maksimissaan kahdella sanalla. "Ihan hyvää xD" -vastaus jo yleensä kertoo myös osaltaan koulutustason, siinä missä vähän korkeammin koulutettujen kanssa pääsee kunnon keskusteluihin.

Ei sillä, että itsekään valkkailisin koulutuksen perusteella ketään pareiksi, mutta lähes kaikki parit, jotka lopulta valikoituvat, ovat nimenomaan korkeammin koulutettuja.


Varmasti lähes 98 prosenttisesti tuolla tavalla. Aina kuitenkin poikkeuksia löytyy. Itse en ole koskaan koulunpenkkiä liiemmin kuluttanut, mutta seurustelusuhteet olleet lääkäreiden, maistereiden ja professorinaisten kanssa. Usein kehuneet fiksuksikin. Toki tiedän olevani harvinainen poikkeus tältä osin ja alisuorittanut, koska oppimisprosessini on tavanomaisesta poikkeava ja se hankaloittanut kouluttautumista pitkälle. Mutta erittäin pitkälle kouluttautuneiden kanssa aina parhaiten toimeen tullut. Jopa ammattikorkeataustaisten kanssa koen tuskastumista keskustelujen tasossa, vaikka itse olen tuota alemmin kouluttautunut.

EDIT
Siitä voisi kirjoittaa vaikka kirjan, että miten peruskoulun luokkansa 'heittopussi' päätyi myöhemmin yhteen kympin oppilaiden kanssa. Päästötodistuksessa biologia 6, fysiikka/kemia 5 ja ensimmäinen pitkä parisuhde eläinlääkärin kanssa. Sen jälkeen avoliitto ruotsinkielen maisterin kanssa ja ruotsi oli 6. Myös suhde italiankielen maisterin kanssa ym. On asuttu matemaattisluonnontieteiden tutkijatohtorin kanssa ja matikasta 9.luokalla opettaja uhkasi ehdoilla ja antoi säälistä viitosen. Jne.. Että mikähän merkitys sillä kouluviisaudella tältä osin lopulta on.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Varmasti lähes 98 prosenttisesti tuolla tavalla. Aina kuitenkin poikkeuksia löytyy. Itse en ole koskaan koulunpenkkiä liiemmin kuluttanut, mutta seurustelusuhteet olleet lääkäreiden, maistereiden ja professorinaisten kanssa. Usein kehuneet fiksuksikin. Toki tiedän olevani harvinainen poikkeus tältä osin ja alisuorittanut, koska oppimisprosessini on tavanomaisesta poikkeava ja se hankaloittanut kouluttautumista pitkälle. Mutta erittäin pitkälle kouluttautuneiden kanssa aina parhaiten toimeen tullut. Jopa ammattikorkeataustaisten kanssa koen tuskastumista keskustelujen tasossa, vaikka itse olen tuota alemmin kouluttautunut.

Niin, varmasti "98%" tapauksissa noin. Joka tapauksessa olen huomannut, että kaiken maailman instasalikissat ja yliampuvia tekohuulia/-ripsiä/-tissejä esille tuovat skippaamalla pääsee sanomani mukaiseen lopputulokseen. Myös kuvien laadun väittäisin korreloivan melko vahvasti koulutustaustan kanssa, huonolaatuiset peiliselfiet todennäköisesti ovat jonkun muun kuin fiksun korkeakoulutetun profiilista. Kuin myös esille tuotu kiinnostus autoihin/tautointeihin jne.

Itse puolestani olen yliopistokoulutuksen saanut, mutta en koe sen muuttaneen itseäni ihmisenä millään tavalla. Ts. luulisin, että ilman koulutusta, tilanteeni olisi hyvin vahvasti samankaltainen kuin sinulla. Ajatusmaailmani sekä kiinnostuksen kohteeni todennäköisesti olisivat kehittyneet ihan samanlaisiksi ilmankin koulutusta. Ehkä ylipäätään koulutukseen hakeutuminen itsessään kertoo ihmisestä enemmän kuin se, että nimenomaan juuri koulutus kenestäkään tyhjäpäästä tekisi fiksua ja keskustelutaitoista ihmistä.

En usko, että kaikki naiset valehtelee, mutta jos toimitaan eri tavalla, niin kyllä miettisin onko sittenkään niin. Naisilla on aika pitkälle sama miesmaku. Naisten miesmaku vaihtelee eniten semikomeiden ja tavisten välillä. Varmasti on myös naisia, joiden mielestä Rurik Gislason ei ole komea, mutta silti se on 90% mielestä komea. Rurik Gislason: 27 minuuttia MM-nurmella riitti – islantilaistähden Instagram-tili räjähti: ”Halusivat minun luovuttavan spermaani”

Oletko koskaan kuullut kenenkään naisen tykkäävän lihaksikkaista ja paidattomista miehistä? Minä en. Villi veikkaukseni on, että Gislason tuplaisi mätsinsä oikeanpuoleisella kuvalla:D
Sinun ongelmanasi on se, että tunnut niputtavan nyt hyvännäköisen, hyvätuloisen, varakkaan ja kuuluisan ammattiurheilijan (jolla on vatsalihakset) samaan pakkaan näiden tyhjäpäisten salimakejen tai oman elämänsä bull mentuloiden kanssa, jotka ovat elämän koulusta valmistuessaan löytäneet saliharrastuksen.

Luomalla limaisen profiilin ja nappaamalla sinne pari heikkolaatuista kuvaa jostain vatsalihaksistaan, varmasti antaa muutamia mätsejä laivavalaiden sekä parin ihqun ja pinnallisen instasalikissaharrastajan kanssa. Sen sijaan nämä Rurik Gislasonit nyt keräisivät mätsejä myös muilla specseillään, vatsalihaksilla tai ilman. Ei varmaan ole olemassa tieteellistä tutkimusta aiheesta, mutta väittäisin, että nuo vatsalihaksistaan kuvia jakavat salimaket ovat älykkyydeltään sekä koulutustaustaltaan keskivertoa alempaa kastia ja fiksut naiset osaavat kyllä nähdä tuon bluffin taakse. Fiksu ja hyvännäköinen nainen kyllä löytää sen oman Rurikinsa, ilman, että tarvitsee kostua jostain limaisesta tyhjäpäästä esittelemässä ainoaa esittelykelpoista ominaisuuttaan.

Summa summarum: Erottuvat vatsalihakset tulevat varmasti aina olemaan turn on, mutta niiden pakottaminen esille esimerkiksi deitti-ilmoituksissa isossa kuvassa turn/off, poikkeuksena kaltaisensa tyhjäpäät/epätoivoiset.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmeen huonotapaisia naisia tulee välillä Tinderissä vastaan. Juttelin vähän aikaa yhden naisen kanssa, ja tunnelma oli ihan hyvä, kunnes hän alkoi yhtäkkiä arvostella kämppääni. Se siis näkyy ehkä parissa kuvassa. Voin ihan käsi sydämellä sanoa, että paljon pahemmankin näköisiä poikamiesbokseja on olemassa. Seinillä on muutama siististi kehystetty keikkajuliste ja yksi KooKoon paita, mutta siinäpä se, muuten aika hillittyä. Kalusteetkin ovat mielestäni ihan kunnollisia, ei mitään mökkipöytiä, lastulevyä tai valkoista melamiinia. Sen tiedän, että kämpän nykyinen muovimatto on kauhea. Olenkin ajatellut teettää lattiat uusiksi, kunhan sopiva väli tulee.

Silti tämä nainen alkoi arvostella kämppääni epäsiistiksi ja sanoi, että tarvitsen sisustusapua. Ensimmäinen väite on silkkaa paskaa, sillä olen mielestäni varsin siisti, siivoan aika useinkin. Pyrin myös pitämään tavarat järjestyksessä. Ja se sisustusapu ei taas hirveästi kiinnosta, jos se tarkoittaa kämpän muuttamista sairaalan näköiseksi, kuten joissain sisustuslehdissä. Pidän itselläni oikeuden sisustaa omistamani asunnon juuri sellaiseksi kuin haluan.

Jokaisella on mielipiteensä, mutta yhtä asiaa en ymmärrä: jos siinä toisen profiilissa on jotain sellaista, mistä ei pidä, niin minkä helvetin takia pitää matchata? Jos en itse innostu jonkun naisen profiilista, niin pyyhkäisen vasemmalle. Olkoon rauhassa, miksi edes haluaisin matchata sellaisen kanssa? Minulla on parempaakin tekemistä kuin vittuilla tuntemattomalle, että tämä ja tämä asia sinun profiilissasi nyt mättää. Se on jopa epäkohteliasta.

Poistin tuon naisen. En jaksanut sitä pätemistä sisustuksesta. Ehkä olen herkkänahkainen, mutta itse en lähtisi hirveästi arvostelemaan tuntematonta ihmistä. Jos on tarkoitus tehdä myönteinen vaikutus toiseen, niin arvostelemalla sitä harvoin tekee.

Ja pakollinen sukupuoli-disclaimer: varmaan niitä typeriä miehiäkin on. Joskus olen kuullut jotain sellaista.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ihmeen huonotapaisia naisia tulee välillä Tinderissä vastaan. Juttelin vähän aikaa yhden naisen kanssa, ja tunnelma oli ihan hyvä, kunnes hän alkoi yhtäkkiä arvostella kämppääni. Se siis näkyy ehkä parissa kuvassa. Voin ihan käsi sydämellä sanoa, että paljon pahemmankin näköisiä poikamiesbokseja on olemassa. Seinillä on muutama siististi kehystetty keikkajuliste ja yksi KooKoon paita, mutta siinäpä se, muuten aika hillittyä. Kalusteetkin ovat mielestäni ihan kunnollisia, ei mitään mökkipöytiä, lastulevyä tai valkoista melamiinia. Sen tiedän, että kämpän nykyinen muovimatto on kauhea. Olenkin ajatellut teettää lattiat uusiksi, kunhan sopiva väli tulee.

Silti tämä nainen alkoi arvostella kämppääni epäsiistiksi ja sanoi, että tarvitsen sisustusapua. Ensimmäinen väite on silkkaa paskaa, sillä olen mielestäni varsin siisti, siivoan aika useinkin. Pyrin myös pitämään tavarat järjestyksessä. Ja se sisustusapu ei taas hirveästi kiinnosta, jos se tarkoittaa kämpän muuttamista sairaalan näköiseksi, kuten joissain sisustuslehdissä. Pidän itselläni oikeuden sisustaa omistamani asunnon juuri sellaiseksi kuin haluan.

Jokaisella on mielipiteensä, mutta yhtä asiaa en ymmärrä: jos siinä toisen profiilissa on jotain sellaista, mistä ei pidä, niin minkä helvetin takia pitää matchata? Jos en itse innostu jonkun naisen profiilista, niin pyyhkäisen vasemmalle. Olkoon rauhassa, miksi edes haluaisin matchata sellaisen kanssa? Minulla on parempaakin tekemistä kuin vittuilla tuntemattomalle, että tämä ja tämä asia sinun profiilissasi nyt mättää. Se on jopa epäkohteliasta.

Poistin tuon naisen. En jaksanut sitä pätemistä sisustuksesta. Ehkä olen herkkänahkainen, mutta itse en lähtisi hirveästi arvostelemaan tuntematonta ihmistä. Jos on tarkoitus tehdä myönteinen vaikutus toiseen, niin arvostelemalla sitä harvoin tekee.

Ja pakollinen sukupuoli-disclaimer: varmaan niitä typeriä miehiäkin on. Joskus olen kuullut jotain sellaista.

Mulle rupes kerran nainen valittaan, kun mulla on niin huono musamaku et miks matchasin. Nainen siis tykkäsi hevistä paljon ja itellä kun profiilissa toi räpin kuuntelun esiin taas. No rupesin luettelemaan sille sitten omasta mielestäni tosi kovia metalliyhtyeitä jota kuuntelen, niin nekin oli kuulemma ihan huonoja ja se tyyliin suuttu enemmän. Jos sitä jo valmiiks mun räpin kuuntelu häiritsi, niin miks ihmeessä se matchas mut? Ja tosiaan tuolla on varmaan paljon enemmän miehiä, jotka on ihan outoja(naispuolisten kavereiden juttujen perusteella ainakin), mutta kuitenkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulle rupes kerran nainen valittaan, kun mulla on niin huono musamaku et miks matchasin. Nainen siis tykkäsi hevistä paljon ja itellä kun profiilissa toi räpin kuuntelun esiin taas. No rupesin luettelemaan sille sitten omasta mielestäni tosi kovia metalliyhtyeitä jota kuuntelen, niin nekin oli kuulemma ihan huonoja ja se tyyliin suuttu enemmän. Jos sitä jo valmiiks mun räpin kuuntelu häiritsi, niin miks ihmeessä se matchas mut? Ja tosiaan tuolla on varmaan paljon enemmän miehiä, jotka on ihan outoja(naispuolisten kavereiden juttujen perusteella ainakin), mutta kuitenkin.
Jotenkin tämäkään tarina ei yllätä. Jos olet kuvissa kaljapullo kädessä ja suosikkiyhtyeesi on Popeda, niin voisi luulla, että hipsterineitokaiset pyyhkäisevät vasempaan. Ja jos selvästi ilmaiset tykkääväsi räbästä, niin metallimimmien luulisi ohittavan profiilin.

Sinänsähän tämä on tärkeä asia. Itsekin ohitan sellaiset naiset, jotka ovat liikaa jotakin. Siis jotakin sellaista, josta en itse niin innostu. Jos on neljä läväriä naamassa ja tatuoinnit alkavat viimeistään kaulasta, niin ei kiitos. Jos on kotona hirveä määrä lapsia ja eläintarha, niin kiitos ei sillekin. Kuten myös sille, että aikuinen nainen elää kissalauman kanssa. (Ja joo, tykkään eläimistä, mutta haluan ottaa ne itse.)

Oikeasti näiden toisistaan tosi kaukana olevien ihmisten ei pitäisi edes kohdata. Mutta Tinder on tuonut nämäkin kohtaamiset mahdollisiksi. Kaunis ajatus periaatteessa, mutta harvoin siitä mitään hyvää syntyy.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tuli mätsättyä viime viikon puolella erään vanhemman daamin kanssa, tämä sitten kysyi muutaman viestin jälkeen spontaanisti, että haluaisinko lähteä kävelyseuraksi joku päivä. Totesin tähän, että miksipä ei. Sitten kysyi, että missä asun ja niin edelleen. Tämän jälkeen heitin sitten, että ei varmaan kannata mitään päivää sopia vielä, mutta olen kiinnostunut kuitenkin kävelytreffeistä.

Hänestä ei kuulunut sitten kolmeen päivään mitään, eikä ole itselläkään tapana huudella kenenkään perään. Sitten keskiviikkona laittoi lähes tuohtuneena, että kuinka kauan luulen hänen jaksavan odottaa. Kuittasin sitten siihen, että eipä ole hänestäkään juuri kuulunut mitään. Vastaukseksi sain, että pallo oli kuulemma minun hallussani tapaamisen suhteen ja minulla on väärä strategia pitää nainen lämpimänä liittyen tuohon etten halunnut lyödä mitään päivää vielä lukkoon.

Tämän sitten kuittasin sillä, että tarkoitin kyseisellä lauseella sitä, että voidaan sitten lähempänä sopia joku päivä treffeille (oletin naisen myös tajuavan tämän ilman erillistä selitystä, mutta ilmeisesti ei ymmärtänyt). Sitten vähän provosoin tätä tuolla strategialla ja pallolla, niin ei kauaa mennyt kun poisti minut mätseistä.

Ei jumalauta minkälaisen show'n voi saada aikaan joidenkin kävelytreffien sopimisesta. Taisin taas väistää yhden luodin tässäkin.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Tuli mätsättyä viime viikon puolella erään vanhemman daamin kanssa, tämä sitten kysyi muutaman viestin jälkeen spontaanisti, että haluaisinko lähteä kävelyseuraksi joku päivä. Totesin tähän, että miksipä ei. Sitten kysyi, että missä asun ja niin edelleen. Tämän jälkeen heitin sitten, että ei varmaan kannata mitään päivää sopia vielä, mutta olen kiinnostunut kuitenkin kävelytreffeistä.

Hänestä ei kuulunut sitten kolmeen päivään mitään, eikä ole itselläkään tapana huudella kenenkään perään. Sitten keskiviikkona laittoi lähes tuohtuneena, että kuinka kauan luulen hänen jaksavan odottaa. Kuittasin sitten siihen, että eipä ole hänestäkään juuri kuulunut mitään. Vastaukseksi sain, että pallo oli kuulemma minun hallussani tapaamisen suhteen ja minulla on väärä strategia pitää nainen lämpimänä liittyen tuohon etten halunnut lyödä mitään päivää vielä lukkoon.

Tämän sitten kuittasin sillä, että tarkoitin kyseisellä lauseella sitä, että voidaan sitten lähempänä sopia joku päivä treffeille (oletin naisen myös tajuavan tämän ilman erillistä selitystä, mutta ilmeisesti ei ymmärtänyt). Sitten vähän provosoin tätä tuolla strategialla ja pallolla, niin ei kauaa mennyt kun poisti minut mätseistä.

Ei jumalauta minkälaisen show'n voi saada aikaan joidenkin kävelytreffien sopimisesta. Taisin taas väistää yhden luodin tässäkin.
Voi olla että väistit luodin. Vaikea näistä on aina sanoa.. Tuntuu että somessa pienetkin asiat kärjistyy aivan uskomattomiin sfääreihin, kun kommunikointi on vain kirjallista. Ehkä monet ihmiset alkaa olla myös todella turhautuneita yleisesti nettideittailun varjopuoliin.
Syy miksi vastasin on, että nauroin ääneen kun luin viestisi. Mulle on käynyt miltei identtinen keissi ja olo oli aika hämmentynyt silloin :)
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Hahahaha, muuta en voi sanoa. Päätin tässä nyt viikonlopun kunniaksi viime vuonna päättyneen pitkän parisuhteen jälkeen lähteä vähän kokeilemaan kepillä jäätä ja ottaa yhteyttä vastakkaiseen sukupuoleen jollain tavalla. Ongelmaksi muodostui vain se, että ei hajuakaan miten sen nyt tekisin. Herranenaika koronat ja kaikki niin baarinkaan oikeen uskalla mennä. Pelkkä tytöille juttelukin saattaisi olla hieman ruosteessa. Vetäsin sitten melkosen kanin hatusta ja latasin ihan pokkana puhelimeen Tinderin. Tunnissa profiili kuntoon ja ei kun pelaamaan !. Rämpytin protokollan mukaisesti kaikkien kissojen kohdalla oikealle kuin hullu ja ei aikaakaan, kun tämä ns. " 1st match " osui. Puoli tuntia tässä naureskellut tälle äsken tapahtuneelle hahahaha aivan mahtava tilanne. Kiitos Tinder !

Kohdalle sattui " matchiksi " todella vetävän oloinen kissa Tampereelta ja salaa jo mietin kaikenlaista mukavaa mitä hänen kanssaan ensi viikonlopun pikkutunneilla puuhailisin. Profiiliteksti meinaan viittaili hieman siihen suuntaan, että mahdolisuus hauskanpitoon olisi. Noh... Mitä keksin sitten keskustelun avaukseksi ?

" Tappara vai Ilves " ? Suurin virhe ikinä, ns. EPIC FAIL. Mimmi vastas Tappara ja mä Ilves, mutta sitten hän tuplasi panokset ja kysyi seuraavaksi minulta, että " Jukurit vai KooKoo " ? Vastasin taas väärin... Nimittäin mukisematta jo rakkaaksi muodostuneen paikallisvastustaja KooKoon. Sydämeni sykkii vaan Pelicansille ja " Sympatiapisteet KooKoo:lle ja Ilvekselle " - selitys ei enää auttanut asiassa. Mimmi veti herneet nenään ja ilmeisesti poisti minut " matcheista ".

Ihan mahtavaa, jos ei oo kemiaa niin ei oo kemiaa !! Saatiin meinaan sukset ristiin jo n. 45 sekunnin sisään keskustelun aloituksesta = )

Ps. Jos tunnistat itsesi kuvauksesta täällä. Otetaanko 2. erä vai mennäänkö jatkoajalle ?
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli mätsättyä viime viikon puolella erään vanhemman daamin kanssa, tämä sitten kysyi muutaman viestin jälkeen spontaanisti, että haluaisinko lähteä kävelyseuraksi joku päivä. Totesin tähän, että miksipä ei. Sitten kysyi, että missä asun ja niin edelleen. Tämän jälkeen heitin sitten, että ei varmaan kannata mitään päivää sopia vielä, mutta olen kiinnostunut kuitenkin kävelytreffeistä.

Hmm. Täytyy sanoa, että olen vähän naisen puolella tässä. Siis miksi, jos asuitte kohtuu lähellä toisiaan, ette sopineet päivää samantien? Tai siis miksi nimenomaan koit, ette ei kannata sopia? Mullekin tulisi fiilis, että sulla ollut joku selkeä syy tuolle (kiirettä töissä tms.) ja pallo on näin nimenomaan sinulla palata asiaan, kun ne selkeytyvät.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Sillon kun itse tinderiä tuli käytettyä niin huomasin että paras tapa saada tuloksia on vain iskeä kiinni heti tai ainakin jonkun pienen kuulumisten vaihdon jälkeen vaan treffejä sopimaan, mieluiten samalle päivälle niin ei kerkeä kumpikaan jännittämään tai jänistämään. Ihan turha alkaa mitään enempää lässyttelemään, sillon käy just vaan noita poistamisia. Jossei muija suostu heti näkemään niin thank u next.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

redpecka

Jäsen
Eikös se joku näyttelijä rouvashavas löyt¨nyt jonkun kumppanin täältä twirkistä? näin muistan lukeneeni. Tuntuu väärältä kun ei mua löutänyt. Oisin ottanut.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Sillon kun itse tinderiä tuli käytettyä niin huomasin että paras tapa saada tuloksia on vain iskeä kiinni heti tai ainakin jonkun pienen kuulumisten vaihdon jälkeen vaan treffejä sopimaan, mieluiten samalle päivälle niin ei kerkeä kumpikaan jännittämään tai jänistämään. Ihan turha alkaa mitään enempää lässyttelemään, sillon käy just vaan noita poistamisia. Jossei muija suostu heti näkemään niin thank u next.

Mulla taas ihan päinvastainen strategia ollut, tosi tosi harvoin oon ketään pyytänyt kahville ensin tai sit en oo varmaan vaan kerennyt , kun naiset on jo pyytänyt. En tiedä, mut hyvin se on toiminut et tuolla juttelee vähän syvällisemmin, niin sit vähän tietää onko mitään yhteistä et on järkevää jatkaa juttelua kahvikupillisen tms. äärellä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli mätsättyä viime viikon puolella erään vanhemman daamin kanssa, tämä sitten kysyi muutaman viestin jälkeen spontaanisti, että haluaisinko lähteä kävelyseuraksi joku päivä. Totesin tähän, että miksipä ei. Sitten kysyi, että missä asun ja niin edelleen. Tämän jälkeen heitin sitten, että ei varmaan kannata mitään päivää sopia vielä, mutta olen kiinnostunut kuitenkin kävelytreffeistä.
Tuossa joku jo vastasikin, mutta kerron myös, miten itse tulkitsin tuon.

Ensimmäinen juttu on se, että nainen teki avauksen. Hän laittoi chipit pöydälle tiedostaen, että saattaa saada pakit. Rohkea veto.

Hän varmaankin oletti, että jos olet kiinnostunut, ilmaiset sen selkeästi. Esim. siten, että kerrot aikatauluistasi, tai parhaassa tapauksessa otat itse vetovastuun treffien järjestämisestä.

Tinder on ainakin minun tulkinnan mukaan sen verran nopeatempoinen alusta, että ei siellä jäädä parkumaan yhden kipinän perään. Matcheja tulee koko ajan lisää, ja sitä mukaa ne epäaktiivisimmat unohtuvat tai jäävät vähälle huomiolle. Jos pelkkä treffien järjestäminen osoittautuu vaikeaksi, voiko olettaa, että molemmin puolin vallitsee syvä kiinnostus?

Paikalla on myös niitä, joilla on panokset useammalla pöydällä. Naiset välttelevät näitä hyvästä syystä, ja uskonkin, että sinun tapauksessa syntyi mielikuva, että laitoit tämän kyseisen naisen sinne pienempien panosten pöytään.

Sen verran mitä itselle on kertynyt kokemusta, niin moni nainen odottaa/toivoo mieheltä ns. riuskoja otteita. Eli käytännössä sitä, että tehdään aloite keskustelulle, sovitaan treffit ja mielellään vielä lätkäistään pöytään aika ja paikka. Sellainen jahkailu ja päätöksenteon vaikeus siirtää aina vastuun sille toiselle osapuolelle, sillä hän joutuu laittamaan aikaa ja energiaa mielenliikkeidesi lukemiseen.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tägään nyt molemmat @Jakedeus ja @Walrus21, koska en jaksa lainata kummankin viestejä.

Itselläni siis yleensä keskustelu määrittää kiinnostuksen Tinderissä, kuten varmasti monilla muillakin. Tässä kyseisessä tapauksessa kun keskustelua oli käyty se kolme-neljä viestiä ja vaikka kieltämättä näyttävä nainen olikin, niin enhän minä oikeasti tiedä yhtään minkälainen ihminen siellä puhelimen takana tekstailee. Olisinko voinut sopia treffit jo vaikka seuraavalle päivälle ja mennä todistamaan minkälainen tyyppi on oikeasti kyseessä? Toki, mutta tässä tapauksessa pelkona on yksinkertaisesti se ettei mitään yhteistä keskusteltavaa ole eikä toisaalta kemiaakaan. En olisi toisaalta menettänytkään mitään, mutta tosiaan mukavampi ottaa ihmisestä vähän selvää ennen kuin näkee.

Luotin siis liikaa siihen, että tuo nainen jatkaa keskustelua tästä minun "ei varmaan kannata sopia mitään päivää vielä"-viestin jälkeen ja kyseinen tapaus oletti, että palaan asiaan itse myöhemmin. No kumpikaan ei tapahtunut, joten on helppo tehdä johtopäätös, että arvotimme eri asioiden tärkeyttä ennen näkemistä. Väärinkäsitys molemmin puolin ja sitten kävi mitä kävi.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Hmm. Täytyy sanoa, että olen vähän naisen puolella tässä. Siis miksi, jos asuitte kohtuu lähellä toisiaan, ette sopineet päivää samantien? Tai siis miksi nimenomaan koit, ette ei kannata sopia? Mullekin tulisi fiilis, että sulla ollut joku selkeä syy tuolle (kiirettä töissä tms.) ja pallo on näin nimenomaan sinulla palata asiaan, kun ne selkeytyvät.
Samaa mieltä. Mahdollisimman nopsaan vaan tapaamista. päivä ainakin edes alustavasti lukkoon, ja jos menee pidemmälle, niin jonkinnäköistä mielenkiinnon ylläpitoa siinä välissä.

Sitten tapaamisessa näkee, kannattaako ylipäänsä jatkaa ja ei ole kuluttanut turhaa aikaa tsättäilyyn. Ja kuten itse tuli huomattua, noin 80% noista naisista on ulkonäöllisesti ja ajatusmaailmallisesti täysin erilaisia kuin kuvissa/viesteissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös