Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Liityn komppaajien joukkoon. Vielä tuosta tapaamisen ehdottamisesta, jos asia on periaatteessa ok molemmille, niin on ihan turha alkaa kursailla tyyliin ”ei varmaan kannata mitään päivää sopia vielä, mutta olen kiinnostunut”. Tuosta tulee toiselle osapuolelle juuri se vaikutelma, että tässä ollaan korkeintaan jonkinlaisena varanumerona. Kävelyllekin pääsee vasta sitten joskus, kun jonossa edellä olevat nätimmät ja fiksummat on kävelytetty, jos eivät ole kävelylenkillä sattuneet jäämään koukkuun.Samaa mieltä. Mahdollisimman nopsaan vaan tapaamista. päivä ainakin edes alustavasti lukkoon, ja jos menee pidemmälle, niin jonkinnäköistä mielenkiinnon ylläpitoa siinä välissä.
Sitten tapaamisessa näkee, kannattaako ylipäänsä jatkaa ja ei ole kuluttanut turhaa aikaa tsättäilyyn. Ja kuten itse tuli huomattua, noin 80% noista naisista on ulkonäöllisesti ja ajatusmaailmallisesti täysin erilaisia kuin kuvissa/viesteissä.
Ne sisustuksen arvostelijat ja pukeutumisneuvojat kannattaa hyvin suurella todennäköisyydellä skipata. Olen matkan varrella päästänyt kaksi tuollaista naista turhan lähelle vähäksi aikaa, ja kaikenlaista kitinää tuli molemmilta melkoisen reippaasti. Omien mielipiteiden (= vaatimusten) kärkäs esittäminen toisen asioista jo tutustumisvaiheessa viittaa vahvasti siihen, että tällaisella henkilöllä lienee jatkossakin runsaasti vahvoja mielipiteitä ja niukemmin joustavuutta. Sen oma naama on taas herkästi kuin paskansyöjällä, jos menet kertomaan mielipiteitäsi toiseen suuntaan.