Sulla on kyllä eri uutinen luettavissa kun mulla. Tietty hauska Kariya juttu vielä kruununa. HA- HAKansallissankarimiljonäärin kotivaimo sössöttää kuinka vaikeeta on elämä palvelijoineen lasten kasvatus sekä koittaa ohjeistaa finskinaisia menemään töihin että elämä olisi parempaa. Koska jokainen on elämänsä seppä.
Ja se yksi mukula näyttää Paulilta, ei se sen kuiteskaan oo.
Itse koitin kysellä allaolevalta kirjoittajalta tätä " rouva Selänne alkaa arvostelemaan työttömiä ja vähäosaisia nostamalla itsensä jalustalle", että missä nyt niin tapahtui, muuta kuin mielikuvituksessa.
Sinä sanoit hänen nostavan itseään jalustalle yllä olevalla lainauksella. Nyt ole kiemurellut usean viestin jo ihan muuta. Sinä voit olla myös kirjoittamatta tänne palstalle jokaisesta koskettavasta aiheesta, jotta tälläisilta vajaaälyisyyksiltä vältytään tulevaisuudessaMinulla on oma näkemys tästä pariskunnasta ja sinulla omasi. Ei kaikkea voi niin helposti sanoittaa.
Mutta rouva Selänteen mielipiteet ovat kovin oikeistolaisia siihen nähden mitä on elämässä itse saanut aikaiseksi.
Minun mielestä pariskunta on aivan vitun juntteja, jonka toin jo siinä ihan ensimmäisessä viestissä ilmi.