Toisaalta Helena on jonkin verran avautunut medialle. Mutta sitä en tiedä miten Hanna tai Helena liittyy Selänteisiin.Paljonko vaikkapa Hanna Koivua on näkynyt kommentteineen julkisuudessa samassa aikaikkunassa?
Toisaalta Helena on jonkin verran avautunut medialle. Mutta sitä en tiedä miten Hanna tai Helena liittyy Selänteisiin.Paljonko vaikkapa Hanna Koivua on näkynyt kommentteineen julkisuudessa samassa aikaikkunassa?
Lätkävaimoillehan on avattu ihan oma thread, missä on käyty vilkasta keskustelua mm. Helena Koivusta, joka selvästi haluaa käsitellä asiaansa julkisuuden kautta. Viimekin viikolla oli Seiskan kannessa.Toisaalta Helena on jonkin verran avautunut medialle. Mutta sitä en tiedä miten Hanna tai Helena liittyy Selänteisiin.
No aika erikoisen kuvan antaa itsestään, kun ensiksi haukkuu Trumpin ja sitten lopuksi kertoo silti äänestävänsä häntä.Mitä se vaikuttaa mihinkään kelle äänensä antavat? Tällä logiikalla dumataan melko moni Amerikan kansalainen.
No aika erikoisen kuvan antaa itsestään, kun ensiksi haukkuu Trumpin ja sitten lopuksi kertoo silti äänestävänsä häntä.
Mitäpä luulet miten hyvin ne sitten hoituu?monet yksinhuoltajat nämä samat asiat tekevät a) ilman puolisoa b) ilman palvelijoita ja c) oman työnsä ohessa.
En puhunut Sirpan kotiäitiydestä jotenkin erityisen arvostettavana vaan siitä, että hänellä on oma kuplansa, josta asioita katsotaan. Totta kai hän on etuoikeutettu.Edelleen @Cobol @Patarouva mua kiinnostaisi tietää, että jos kerran Sirpan kotiäitiydessä palvelijoineen on jotain niin arvostettavaa, että on perusteltua sanoa, että ''hän on tehnyt töitä'' ja jollain tavalla oikeutettu sitä myöten elintasoonsa, niin miten voi olla mahdollista, että vaikkapa monet yksinhuoltajat nämä samat asiat tekevät a) ilman puolisoa b) ilman palvelijoita ja c) oman työnsä ohessa. Luulisi, että jos oikeasti katsoisi Sirpan työn miljoonien arvoiseksi, niin yksinhuoltajien aseman parantaminen olisi oman poliittisen arvomaailman kärkipaikalla. Vaikka taitaa tyypilliseen oikeistolaiseen tapaan esim. @Cobol:lla olla siellä prioriteettilistan häntäpäässä. Sen sijaan miljonäärikotivaimoja paapotaan.
En puhunut Sirpan kotiäitiydestä jotenkin erityisen arvostettavana vaan siitä, että hänellä on oma kuplansa, josta asioita katsotaan.
Ja sitten itse jutusta:
"Selänteen mukaan se ei tarkoita, etteivätkö he antaisi rahaa esimerkiksi hyväntekeväisyyteen.
– Se menee juuri sinne, minne me halutaan. Suomessa taas kerätään hirveät määrät veroeuroja ja lähetetään ne jonnekin Afrikkaan, Selänne sanoo Helsingin Sanomille."
Edelleen @Cobol @Patarouva mua kiinnostaisi tietää, että jos kerran Sirpan kotiäitiydessä palvelijoineen on jotain niin arvostettavaa, että on perusteltua sanoa, että ''hän on tehnyt töitä'' ja jollain tavalla oikeutettu sitä myöten elintasoonsa, niin miten voi olla mahdollista, että vaikkapa monet yksinhuoltajat nämä samat asiat tekevät a) ilman puolisoa b) ilman palvelijoita ja c) oman työnsä ohessa. Luulisi, että jos oikeasti katsoisi Sirpan työn miljoonien arvoiseksi, niin yksinhuoltajien aseman parantaminen olisi oman poliittisen arvomaailman kärkipaikalla. Vaikka taitaa tyypilliseen oikeistolaiseen tapaan esim. @Cobol:lla olla siellä prioriteettilistan häntäpäässä. Sen sijaan miljonäärikotivaimoja paapotaan.
Entä jos ne menisi jenkkilään, olisikohan Sirpan mielestä ok? Tässä tuoksuu jonkin sortin rasismi. Toivoisin, että vainuni olisi väärässä, mutta siltä se tuoksahtaa.
Toki tuon Selänne olisi voinut ilmaista ehkä vähän fiksummin, mutta ei minun rasismitutka tuosta niin vielä värähdä.
Osittain kertoo kyllä kaksipuoluejärjestelmän ongelmasta mutta kuten aikaisemminkin olen todennut niin koen että etovan ihmisen änestäminen koska hän on dem/rep ehdokas on silti järjetöntä. Jättäisin siinä kohtaa mieluummin äänestämättä. Se että äänestät aina puolueen ehdokasta riippumatta siitä minkälainen ketku siellä on ehdokkaana ei ole niin paljon järjestelmän vika kuin oma henkilökohtainen valinta. Systeemi on ehdollistanut ihmiset tuohon mutta jotain henkilökohtaista vastuuta pliis.Eikös tuo enemmän kerro järjestelmästä?
Mielestäni olisi ollut vähän hölmöä jättää vastaamatta kysymykseen ketä äänestää vaaleissa kun se on ollut jo vuosia selvää, että Selänteet äänestävät republikaaneja.
Jenkeisessä on valtavasti ihmisiä, joiden mielestä Trump on täysi idiootti, mutta äänestävät häntä. Koska ovat republikaaneja. Toisaalta sillä ei ole paljon väliä Kaliforniassa kun siellä peli on selvä. Mutta ei jenkkien vaaleista tämän enempää.
Mulle ei totta puhuakseni tule mieleen ainoatakaan ihmistä joka tekisi noin. Mutta ehkäpä lähes kaikki ihmiset ovat helppoja kohteita vihalle.-Eivät heiluta sateenkaarilippua ja ilmaise julkisesti jatkuvaa erityishuomiota sateenkaariväelle
Kyllähän tässä klassinen rasistinen klangi on. Afrikkahan on tunnetusti laajalti köyhää ja tummahipiäistä väkeä. Se että saa itse valita rahojensa/hyväntekeväisyyden kohteensa saatteella "Mieluummin tuonne kuin lähetetään hirveät määrät rahaa jonnekin Afrikkaan".Rasismiahan on varmasti kaikkialla ja ainakin siellä missä sitä itse haluaa nähdä?
Itsekin olen sitä mieltä, että Suomesta varmasti löytyisi tärkeämpiäkin kohteita kuin jotkut Afrikan kohteista. Niitä sen enempää yksilöimättä. Varsinkin tässä taloustilanteessa. Ja tätä mieltä on myös hallitus, kun leikkaavat myös kehitysyhteistyöstä.
Toki tuon Selänne olisi voinut ilmaista ehkä vähän fiksummin, mutta ei minun rasismitutka tuosta niin vielä värähdä.
Kape Aihiselle sanottiin hyvin Nordmanin roastissa: " Kyllä Kape Suomessa saa edelleen sanoa. Kukaan ei vaan ymmärrä, miksi joku haluaa sanoa noin vitun tyhmiä juttuja". Sopii tämänkin ketjun pääpariin.Uran jälkeisestä ajasta voisi sanoa koko Selänteen poppoolle, että silence is golden. Saa ihmisellä mielipiteitä olla, mutta idiootit sanoo idioottimaisia asioita.
Sirpa ja Selänteet ovat nykyään hyvin helppoja kohteita vihata. Hehän elävät, olevat ja ajattelevat väärin aivan kaikissa asioissa, mm.:
-Ovat konservatiivejä ja rebublikaaneja
-Sirpa kotiäitinä
-Rikkaita jotka asuvat amerikassa
-Pyörittävät pihviravintolaa
-Eivät heiluta sateenkaarilippua ja ilmaise julkisesti jatkuvaa erityishuomiota sateenkaariväelle
Jne…
Kape Aihiselle sanottiin hyvin Nordmanin roastissa: " Kyllä Kape Suomessa saa edelleen sanoa. Kukaan ei vaan ymmärrä, miksi joku haluaa sanoa noin vitun tyhmiä juttuja". Sopii tämänkin ketjun pääpariin.
No juu, en kommentoinut millään lailla juuri tätä kehitysapuasiaa.No jaa. Sirpa sai useamman kriittisen kommentin näkemyksestään, jonka mukaan hänelle itse valitsemat kohteet auttamisessa ovat parempia kuin valtion velka- ja verorahoittama kehitysapu Afrikkaan. Ja tämä on useamman mielestä rasistinen mielipide. Voi jeesus. Jos joskus voi sanoa, että wokella mennään niin tässä mennään. Ei muiden kohteiden arvottaminen auttamisessa Afrikan edelle ole todellakaan rasismia.
Kehitysapua Afrikkaan on kritisoitu "hieman". UM:n salaiseksi luokiteltu raportti kritisoi Suomen kehitysyhteistyöhankkeita Afrikassa – ”Outcome-tason tulokset ovat jääneet vaatimattomiksi” ja syystä. Nyt kun Suomi karsi Afrikan kehitysavusta venäjämieliset maat pois, Suomi toimi oikein. Mutta edelleen valtion harjoittama kehitysapu on hyvin matalatuloksista ja altis korruptiolle. Asiat pitäisi järjestää aivan toisin. Afrikalle pitäisi taata sen osuus siellä tehdyistä jättiyritysten voitoista, mutta tähän eivät "liberaalit" suostu. Mieluummin patsastelevat kehitysavullaan.
Tämän ketjun pääpari, jolle vittuilet, on siitä montaa liberaalia parempi, että he eivät höpise vaan jakavat rahaa ja työtänsä hyväntekeväisyyteen. Kummivaikuttaja Sirpa Selänne: "Olen ihan onnessani, kun olen viime aikoina päässyt hommiin" - Kummit ja Teemu Selänne hyväntekeväisyystyöstä: Tämä on mulle sydämen asia
Teemulta kyllä hienot kommentit auttamisesta.
Toki se hiukan eroaa siinä, että yksinhuoltaja vie lapsensa ulkopuoliseen hoitoon kun menee töihin (saattaa toki viedä muutenkin. Lisäksi asuntojen koot on varmaan myös aika tavalla erilaisia eli sen puolesta hommaa riittää myös enemmän.Edelleen @Cobol @Patarouva mua kiinnostaisi tietää, että jos kerran Sirpan kotiäitiydessä palvelijoineen on jotain niin arvostettavaa, että on perusteltua sanoa, että ''hän on tehnyt töitä'' ja jollain tavalla oikeutettu sitä myöten elintasoonsa, niin miten voi olla mahdollista, että vaikkapa monet yksinhuoltajat nämä samat asiat tekevät a) ilman puolisoa b) ilman palvelijoita ja c) oman työnsä ohessa. Luulisi, että jos oikeasti katsoisi Sirpan työn miljoonien arvoiseksi, niin yksinhuoltajien aseman parantaminen olisi oman poliittisen arvomaailman kärkipaikalla. Vaikka taitaa tyypilliseen oikeistolaiseen tapaan esim. @Cobol:lla olla siellä prioriteettilistan häntäpäässä. Sen sijaan miljonäärikotivaimoja paapotaan.
Minusta yksikään edellä mainituista asioista ei tee Selänteistä vihattuja. "Vihattuja" taitaa tehdä muut asiat, ja yksi trumpinismi. Esim. Sirpan uskominen varastettuihin vaaleihin ym.Sirpa ja Selänteet ovat nykyään hyvin helppoja kohteita vihata. Hehän elävät, olevat ja ajattelevat väärin aivan kaikissa asioissa, mm.:
-Ovat konservatiivejä ja rebublikaaneja
-Sirpa kotiäitinä
-Rikkaita jotka asuvat amerikassa
-Pyörittävät pihviravintolaa
-Eivät heiluta sateenkaarilippua ja ilmaise julkisesti jatkuvaa erityishuomiota sateenkaariväelle
Jne…
No juu, en kommentoinut millään lailla juuri tätä kehitysapuasiaa.