Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 808 554
  • 4 141

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Siis ton sun lainauksen perusteellako Sirpa nostaa itsensä jalustalle? Itsensä jalustalle nosto on ilmeisesti murroksessa. Sirpa ja Teemu ei kaikesta päätellen tule olemaan edes Suomen perintöverotuksen piirissä.

Mites, kun itse ajattelen tuon perintöveron olevan myös aika kohtuuton "köyhälistöä" kohtaan? Eli hirveellä kiireellä on tehtävä perunkirjat ja siitä verot maksuun, mutta omaisuuden realisointi voi olla todella vaikeaa. Olenko itseään jalustalle nostava ihminen, kun mielestäni tuo vero on huonosti rakennettu ja toteutettu?
Näkemyksemme ko. pariskunnasta on ilmeisen eriäviä, joten näkemyserot on ja pysyy.

Sovitaan että olet oikeassa, eikä rouva Selänne ajattele miehensä tienaaman omaisuuden verokohtelua tulevaisuudessa laisinkaan.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Sovitaan että olet oikeassa, eikä rouva Selänne ajattele miehensä tienaaman omaisuuden verokohtelua tulevaisuudessa laisinkaan.
Täh? Sinä sanoit Sirpa Selänteen nostaneen itsensä jalustalle jotenkin, minä kysyin että missä näin nyt on tehty. Eli sovitaan todellakin minun olleen oikeassa ja sinun öyhöttäneen jostakin syystä aiheetta.
 

npc

Jäsen
Sirpa Selänteen näkemykset auttamisesta olivat aivan järkeviä varmaan noin 90 prosentin mielestä suomalaisia. Ja kun molemmat vielä auttavat (kaiketi enemmän kuin tämän ketjun arvostelijat yhteensä) vähäosaisia, on vaan vitun tyhmää todeta laillasi heidän puhuvat vitun tyhmiä juttuja.
Oletan, että ylipäätään hyvin harva suomalaisista tietää tai on kiinnostunut asiasta yhtä paljon kuin vaikka sinä. Mutta jos heitellään että taas meni afrikkaan satamiljoonaa ja leipäjonot helsingissä kasvaa niin ei tarvii olla einsteini tajutakseen, että monen moni hyppää kelkkaan mantraamaan että kehitysavun vika. - Ja kommarien tietty!

Minä en näistä tiedä mitään, mutta pienestä pitäen ihmetellyt kun maapallolla jaksetaan huolehtia heikoimmistakin vaikkei tarttis kuin rakentaa korkeammat muurit ympärilleen ja se on hämmästyttänyt positiivisella tavalla. (Korruptio sitten toinen juttu.)

Selänteillä on julkkiksina mahdollisuus laukoa mielipiteitään mediaan. Sellaista se on enkä siitä kitise. Lukijoista enemmän huolissani.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täh? Sinä sanoit Sirpa Selänteen nostaneen itsensä jalustalle jotenkin, minä kysyin että missä näin nyt on tehty. Eli sovitaan todellakin minun olleen oikeassa ja sinun öyhöttäneen jostakin syystä aiheetta.
Kansallissankarimiljonäärin kotivaimo sössöttää kuinka vaikeeta on elämä palvelijoineen lasten kasvatus sekä koittaa ohjeistaa finskinaisia menemään töihin että elämä olisi parempaa. Koska jokainen on elämänsä seppä.
Ja se yksi mukula näyttää Paulilta, ei se sen kuiteskaan oo.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Täh? Sinä sanoit Sirpa Selänteen nostaneen itsensä jalustalle jotenkin, minä kysyin että missä näin nyt on tehty. Eli sovitaan todellakin minun olleen oikeassa ja sinun öyhöttäneen jostakin syystä aiheetta.
Minulla on oma näkemys tästä pariskunnasta ja sinulla omasi. Ei kaikkea voi niin helposti sanoittaa.

Mutta rouva Selänteen mielipiteet ovat kovin oikeistolaisia siihen nähden mitä on elämässä itse saanut aikaiseksi.
 

npc

Jäsen
Tuo linkattu Sirpan IL-juttu on ihan kiva pullantuoksuinen eikä muuten olisi mitään valittamista, mutta kun lähdetään vaalivilppihurskasteluun mukaan niin vie vähän sitten pohjaa kaikelta.

Tietenkään ei voi olla täysin varma USAnkaan vaalirehellisyyksistä kuten mistään muustakaan maailmassa - vaikuttamistahan aina tapahtuu - mutta, mutta.. Ollaan valppaina. Ehkä tätä Sipe meille viisaana haluaa kertoa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Kansallissankarimiljonäärin kotivaimo sössöttää kuinka vaikeeta on elämä palvelijoineen lasten kasvatus sekä koittaa ohjeistaa finskinaisia menemään töihin että elämä olisi parempaa. Koska jokainen on elämänsä seppä.
Ja se yksi mukula näyttää Paulilta, ei se sen kuiteskaan oo.
Sulla on kyllä eri uutinen luettavissa kun mulla. Tietty hauska Kariya juttu vielä kruununa. HA- HA

Itse koitin kysellä allaolevalta kirjoittajalta tätä " rouva Selänne alkaa arvostelemaan työttömiä ja vähäosaisia nostamalla itsensä jalustalle", että missä nyt niin tapahtui, muuta kuin mielikuvituksessa.
Minulla on oma näkemys tästä pariskunnasta ja sinulla omasi. Ei kaikkea voi niin helposti sanoittaa.

Mutta rouva Selänteen mielipiteet ovat kovin oikeistolaisia siihen nähden mitä on elämässä itse saanut aikaiseksi.
Sinä sanoit hänen nostavan itseään jalustalle yllä olevalla lainauksella. Nyt ole kiemurellut usean viestin jo ihan muuta. Sinä voit olla myös kirjoittamatta tänne palstalle jokaisesta koskettavasta aiheesta, jotta tälläisilta vajaaälyisyyksiltä vältytään tulevaisuudessa

Minun mielestä pariskunta on aivan vitun juntteja, jonka toin jo siinä ihan ensimmäisessä viestissä ilmi.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Ja @Moderaattorit kenen kakkonen vai teidän tää @Andromeda on, kun on rekattu 2006, ensimmäinen viesti toki 2022, yksi viesti liigaosioon ja nyt viimeajat pelkkää spämmiä näihin löylyhuoneen otsikoihin.
Spämmiä? Mehän keskustellaan kumpainenkin samasta asiasta ja meillä on näkemysero. Mitä spämmiä se on, kun toinen vastailee toisen viestiin. Samallalailla sinä spämmäät, eikö vain?

Minä jo vihjasin, että voidaan lopettaa, mutta sinä jatkat.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Spämmiä? Mehän keskustellaan kumpainenkin samasta asiasta ja meillä on näkemysero. Mitä spämmiä se on, kun toinen vastailee toisen viestiin. Samallalailla sinä spämmäät, eikö vain?

Minä jo vihjasin, että voidaan lopettaa, mutta sinä jatkat.
Et ole ollenkaan tuttu nimimerkki TPS:n osiosta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Et ole ollenkaan tuttu nimimerkki TPS:n osiosta.
En minäkään ole, mutta nähty paikan päällä 85-finaalitappiot, 89 Kullat, käyty Tamin perustamassa hokikoulussa to name a few!! Ei mun tarvi sinne kirjoittaa vaikka mua voidaan sanoa Tepsukka-faniksi.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
En minäkään ole, mutta nähty paikan päällä 85-finaalitappiot, 89 Kullat, käyty Tamin perustamassa hokikoulussa to name a few!! Ei mun tarvi sinne kirjoittaa vaikka mua voidaan sanoa Tepsukka-faniksi.
Pakko mainita kun tilaisuus tuli, että en ole yhtään tepsin kotipeliä nähnyt eläissäni. Liekkö ennätys, kun kohta 40 vuotta fanitusta takana. Radiosta kuunnellut sitäkin enemmän ja ollut tunnelmassa mukana.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pakko mainita kun tilaisuus tuli, että en ole yhtään tepsin kotipeliä nähnyt eläissäni. Liekkö ennätys, kun kohta 40 vuotta fanitusta takana. Radiosta kuunnellut sitäkin enemmän ja ollut tunnelmassa mukana.
Täyttä ooteeta tähän ketjuun ja jääkööt tähän.
Muistat sentään Jiipee Jalon selostukset :)
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Sirpa Selänne osoittautuu haastattelussa suomalaisittain persuksi ja USAlaisittain oikean laidan republikaaniksi. Eipä ole suuren suuri yllätys ja ihan linjassa Teemu Selänteen ulostulojen kanssa. Teemu onnekseen osasi pelata kiekkoa, siinä voi olla hyvä vaikkei olisikaan mikään järjen jättiläinen. Sirpa on sitten päässyt nauttimaan kivasta elintasosta miehensä rinnalla.

Onko tässä jotain väärää? Ei ole, mutta tietysti meitä liberaaleja vasemmistolaisia ärsyttää pariskunnan mielipiteet. Juuri tuollaisten mielipiteiden vuoksi löydän omat ehdokkaani keskiviivan vasemmalta puolelta.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Sirpa Selänne osoittautuu haastattelussa suomalaisittain persuksi ja USAlaisittain oikean laidan republikaaniksi. Eipä ole suuren suuri yllätys ja ihan linjassa Teemu Selänteen ulostulojen kanssa. Teemu onnekseen osasi pelata kiekkoa, siinä voi olla hyvä vaikkei olisikaan mikään järjen jättiläinen. Sirpa on sitten päässyt nauttimaan kivasta elintasosta miehensä rinnalla.

Onko tässä jotain väärää? Ei ole, mutta tietysti meitä liberaaleja vasemmistolaisia ärsyttää pariskunnan mielipiteet. Juuri tuollaisten mielipiteiden vuoksi löydän omat ehdokkaani keskiviivan vasemmalta puolelta.
Mi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös