Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 703 177
  • 3 544

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta noin ylipäänsä on minusta pienimielistä pohtia nimettömien juorujen ja kuulopuheiden, tai vaikka olisi itsekin ollut jotain todistamassa, perusteella toisten avioliiton motiiveja. Olkoon se sitten Selänteiden tai kenen tahansa. Toki ymmärrän, että juorut kiinnostaa ja ne on myös valtava bisnes, mutta moraaliltaan vertautuu lähinnä johonkin pikavippeihin tai yksityisiin parkkifirmoihin.

Sulla on vissiin vähän erilaiset lukulasit kuin mulla, mutta mähän en ole missään ikinä pohtinut Selänteiden avioliiton motiiveja. Eiköhän se ole kaikille selvää, että haluavat olla yhdessä kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeen. Sulle vaikuttaa muutenkin olevan nyt vähän vaikeata hahmottaa, että mä en edusta tässä HIFK-faneja, kateellisia tai katkeria ihmisiä tai mitään muutakaan ihmisryhmää, vaan olen pohtinut sitä epäsuhtaa, mikä julkkis-Teemulla on suhteessa siviili-Teemuun. Minä en ole erityisen kiinnostunut yhdestäkään Selänteestä, mutta heiltä nyt ei vain voi välttyä täällä Suomessa, ikävä kyllä. Eikä ole mitenkään minulta pois, onko Teemu fiksu vai idiootti, mutta yleisesti ottaen siedän ääliöitä todella huonosti.

Toi Teemun twiitti tänäänhän oli ihan puhdasta vittuilua Sihvoselle. Mutta sekään ei ole multa pois, siinähän kirjoittelee. Enkä ole edes järin yllättynyt, ettei valtaosa osaa lukea rivien välistä. Kuitti olisi voinut olla jopa nerokas, mikäli ennen sitä ei olisi ollut ihan turhaa mölinää somessa. Nythän se ei jätä paljon arvailujen varaan ja Teemu on selkeästi kelannut, mitähän hauskaa asiasta voisi kirjoitella. Hyville kuiteille on aina tilaa maailmassa, mutta tämä ei nyt vain ihan ollut sellainen.

Teemu on tehnyt ison virheen siinä, että on päästänyt Sihvosen ihonsa alle. Sihvosella on välillä oikeasti ihan hyviäkin juttuja, mutta varmaan 80% on turhaa huomiohuorausta. Hän tietää lajista epäilemättä paljon, mutta eihän hänen persoonansa oikeasti tarvitsisi olla sellainen kuin hänen juttunsa usein ovat, mutta sellaisen roolin hän on nyt valinnut. Ehkä on vain oikeasti sellainen, mutta hän osaa kyllä olla ihan fiksu ja miellyttäväkin. Jos vain haluaa, usein ei halua. Selänne mokasi siinä, että lähti puolustamaan Valavuorta Sihvosta vastaan, kun näillä kahdella on jo pidemmän aikaa ollut biiffi kaikesta mahdollisesta. Aivan dorkaa vetää itsensä tuollaisen asian keskiöön. Ja muutenkin, eihän Selänteen tasoisen pelimiehen tarvitsisi provosoitua Sihvosen jutuista, vaan ymmmärtää, että hän käsittelee asioita eri näkökulmasta ja hänellä on siihen oikeus. Kommentoida toki hänelläkin on oikeus, mutta olisihan se fiksumpaa, jos hänellä olisi sitten jotain viisasta sanottavaakin, eikä tuollaista nollatason myötähäpeilyttävää kuraa. Jos jokaisen kommentin ottaa aina henkilökohtaisena vittuiluna, raskasta on ja menee turhaa energiaa typeriin asioihin. Mutta ehkä se on mukavaa ajanvietettä murista somessa suomeksi, kun voi halutessaan jatkaa normaalielämää kaukana kaikesta USA:ssa? Ei nämä kommentoinnit nyt ainakaan hänestä fiksua kuvaa ole antaneet.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toisaalta minusta on aika kunnioitettavaa, että Selänne - varsinkin niin liiton mies kuin on - uskalsi rehellisesti omalla nimellään sanoa mielipiteensä. Aika moni oli samaa mieltä Selänteen kanssa, mutta välitti viestinsä nimettömänä Rantasen ja Nyholmin kautta, mihin kyseiset herrat luonnollisesti tarttuivat ja saivat paljastuksillaan melkoisen myrskyn aikaan.
Selänteen Kiina-kommentit olivat siis vuodelta 2013 kuten edellisellä sivulla linkkasin. Ei hän Vancouverin jälkeen puhunut julkisuudessa sen enempää kuin muutkaan. Sehän Jalosta silloin jurppikin että hän kuuli joukkueen huonoista fiiliksistä ja käytännön epäkohdista vasta jälkikäteen toimittajilta. Tässä mielessä Selänne(kin) oli osa ongelmaa eikä sen ratkaisua.

Mutta noin ylipäätään en usko että Selänteellä ja Jalosella on ollut koskaan mitään valtavaa keskinäistä biiffiä. Toki Kiina-kommentit ovat sitten jääneet elämään omaa elämäänsä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Selänteen Kiina-kommentit olivat siis vuodelta 2013 kuten edellisellä sivulla linkkasin. Ei hän Vancouverin jälkeen puhunut julkisuudessa sen enempää kuin muutkaan. Sehän Jalosta silloin jurppikin että hän kuuli joukkueen huonoista fiiliksistä ja käytännön epäkohdista vasta jälkikäteen toimittajilta. Tässä mielessä Selänne(kin) oli osa ongelmaa eikä sen ratkaisua.
Osaan kyllä lukea:) Ymmärsin, että mielestäsi Selänne toimi jotenkin väärin kertomalla oman näkemyksensä meidän pelistä. Pahoittelut jos olin väärässä. Minusta on ihan asiallista että hänessä on ollut miestä kertomaan julkisesti, miten näki tapahtumat, vaikka siinä aikaa menikin. Oikeastaan se vasta olisikin ollut tyylitöntä, jos jo tuolloin Suomi-kiekon suurin legenda olisi mitali kaulassa haukkunut koko pelitavan. OJ:han noin teki mahdollisimman epäsuorasti, tuskin 31-vuotias pelaaja ihan vielä tuossa vaiheessa on varmaksi ajatellut, ettei Sotshiin asti pelaisi enää.

Ottaen huomioon, kuinka avoimesti Teemu on Vancouverista puhunut, en oikein jaksa uskoa että oli osa IS:n vinkkimiehiä - etkä näin sanokaan. Odotti vaan oikeaa hetkeä tai ehkä vähintäänkin NHL-fanaattinen IL:n Seppälä sai Teemusta jotenkin lypsettyä kyseisen Kiina-kommentin? Teemuhan ei urallaan vahingossakaan sanonut yhtään mitään kontroversiaalia. Lopettamisensa jälkeen tilanne onkin ollut aivan toinen.

Mitä joukkueen kemiaan tulee, niin ehkä pelaajisto piti Jalosta liian vaikeana henkilönä kommunikoida? Julkisuuskuvansa perusteella JJ ei mitenkään maailman leppoisin ukko ole toisin kuin mm. juuri Selänteen kovasti kehumat Aravirta ja lempeä-ääninen Erkka. Maajoukkueessa oli pitkään vallinnut kulttuuri, jossa valmentaja oli enemmän ohjaaja, siihen joku taktiikkavideoiden lähettäminen ja Jussi Jokisen pudottaminen (jonka Jalonen on myöntänyt virheeksi) lie ollut NHL-pelaajille shokki. Noinhan käy monessa muussakin yhteisössä: jos johtavat hahmot eivät kommentoi, niin aika paljon vaatisi kanttia joltain valtterifilppulalta tai anttimiettiseltä nostaa kissaa pöydälle.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä yksi vähän päinvastainen esimerkki ja samalla erilainen tapaus oli Gretzky. Hänen joku valmennettava pelaaja Arizonassa sanoi, että Gretzkyn heikkous on se, että käskee pelaajia tekemään samoja juttuja kuin hän teki pelaajana. Kyseinen pelaaja oli manannut, että häneltä kun ei löydy silmiä selästä niin ei voi heittää sokkona lapa syöttöjä ketjukaverille maalitolpalle. En harmi nyt muista kuka tuo pelaaja oli joka sitä manasi.
Olli Jokinen se oli eli itse Päällikkö.


Millainen valmentaja Wayne Gretzky oli?

Uskon, että olisi ollut ehkä hyvä valmentaja kokeneelle joukkueelle. Meillä oli aika nuori joukkue. Paljon opin häneltä kuitenkin. Huima näkemys peliin, mikä saattoi olla valmentajana hänelle myös heikkous. Hän näki pelin niin eri tavalla kuin normaali pelaaja. Hänellä oli vakiolause, kun sait vaikka 3-3-hyökkäyksen, tulit laitaa kiekon kanssa ja ammuit. Tulit vaihtoon, niin 'ysiysi' kysyi, että mitä teit? Sanoin, että aika hyvän laukauksen sain. Hän vastasi, että ei, ei! "Käännyt siitä ja haet siihen kolmanteen aaltoon. Ei se ensimmäinen pakki, joka sieltä nousee, vaan se toinen. Sinne heität sen lätyn."

Olin siinä itse silleen, että vittu, kun mä en näe, heh.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ymmärsin, että mielestäsi Selänne toimi jotenkin väärin kertomalla oman näkemyksensä meidän pelistä.
Ei Selänne väärin toiminut, tietenkään, sanoessaan mielipiteensä. Sen sijaan koin että hänen olisi ehkä kannattanut muotoilla viestinsä toisin. Minusta hänen silloiset kommenttinsa olivat kuitenkin melko ylimielisiä, eivät erityisen rakentavia eivätkä analyyttisiä ja näyttävät varsinkin jälkikäteen tahattoman hölmöiltä. Tätä ajoin takaa kun kirjoitin että onkohan Selänteellä myöntänyt jälkikäteen olleensa edes puoliksi väärässä.

Samuel Savolaisen artikkelissa joka oli kanssa linkattuna pari sivua taaksepäin oli mielenkiintoista pohdintaa juuri tähän liittyen. Selänteellä olisi vaikutusvaltaa mutta onko hän edustanut kiekkokeskustelijana kehitystä vai taantumusta?

Mitä joukkueen kemiaan tulee, niin ehkä pelaajisto piti Jalosta liian vaikeana henkilönä kommunikoida?
Voi olla näin mutta se joukkuehan oli todella kokenut, pelaajat nähneet varmasti kaikenlaisia seppiä valmentajina. Vancouverin turnaus oli monelle sen joukkueen pelaajalle viimeinen mahdollisuus saavuttaa jotakin suurta joten olisi luullut että varsinkin kokeneempi kaarti olisi tehnyt tämän eteen kaikkensa. Mutta mitä he tekivätkään? Menivät valmentajan "vaikean" persoonan ja "väärän" pelitavan taakse yrittämättäkään tulla itse edes puoliväliin vastaan. Takertuminen johonkin taktiikkavideoihin tai yhden pelaajaan valitsematta jättämiseen on mielestäni naurettavaa, äijien olisi kuitenkin pitänyt olla kaiken kokeneita Nhl-ammattilaisia.

Tämä kaikki nyt ei tietenkään ollut nimenomaisesti Selänteen syy. Mutta voisihan tietysti ilkeänä kysyä että missäs silloin Vancouverissa oli se myönteistä ilmapiiriä ympärilleen luova kaikkien arvostama legenda kun oli vaikea paikka ja kokeelta kaartilta olisi odotettu johtajuutta? Tähän nähden Jalosen pelitavan julkinen lyttääminen kolme vuotta myöhemmin voisi vaikuttaa jopa harkitulta kostolta.

Mutta ei tässä tietenkään tarvitse olla ilkeä ja kuten sanottua, Jalonen(kin) siellä mokasi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Samuel Savolaisen artikkelissa joka oli kanssa linkattuna pari sivua taaksepäin oli mielenkiintoista pohdintaa juuri tähän liittyen. Selänteellä olisi vaikutusvaltaa mutta onko hän edustanut kiekkokeskustelijana kehitystä vai taantumusta?

Voi olla näin mutta se joukkuehan oli todella kokenut, pelaajat nähneet varmasti kaikenlaisia seppiä valmentajina. Vancouverin turnaus oli monelle sen joukkueen pelaajalle viimeinen mahdollisuus saavuttaa jotakin suurta joten olisi luullut että varsinkin kokeneempi kaarti olisi tehnyt tämän eteen kaikkensa. Mutta mitä he tekivätkään? Menivät valmentajan "vaikean" persoonan ja "väärän" pelitavan taakse yrittämättäkään tulla itse edes puoliväliin vastaan. Takertuminen johonkin taktiikkavideoihin tai yhden pelaajaan valitsematta jättämiseen on mielestäni naurettavaa, äijien olisi kuitenkin pitänyt olla kaiken kokeneita Nhl-ammattilaisia.

Tämä kaikki nyt ei tietenkään ollut nimenomaisesti Selänteen syy. Mutta voisihan tietysti ilkeänä kysyä että missäs silloin Vancouverissa oli se myönteistä ilmapiiriä ympärilleen luova kaikkien arvostama legenda kun oli vaikea paikka ja kokeelta kaartilta olisi odotettu johtajuutta? Tähän nähden Jalosen pelitavan julkinen lyttääminen kolme vuotta myöhemmin voisi vaikuttaa jopa harkitulta kostolta.

Mutta ei tässä tietenkään tarvitse olla ilkeä ja kuten sanottua, Jalonen(kin) siellä mokasi.

Jaa. Minusta pelaajat olivat valmiita enemmän kuin puoliväliin vastaan, mutta toivoivat, että kapeassa kaukalossa ei pelata kuten Euroopan leveissä kaukaloissa. Jalonen vastasi aika tylysti ennen ja jälkeen: en muuta mitään sen perusteella, onko kaukalo leveä tai kapea.

Jalosen typerästä päätöksestä kärsivät kaikki.

(Monet kapeassa kaukalossa menestyneet suomalaisvalmentajat ovat muuttaneet pelaamista. Esimerkiksi poikittaissyöttöjen määrää on vähennetty vrt leveään kaukaloon. Kannattaa lukea esimerkiksi Ahokkaan näkemyksiä siitä, mitä voittaminen vaatii Meidän pelin kehittämisessä kapeassa kaukalossa. Ahokas voitti nuorten MM-kultaa Pohjois-Amerikassa).
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jaa. Minusta pelaajat olivat valmiita enemmän kuin puoliväliin vastaan, mutta toivoivat, että kapeassa kaukalossa ei pelata kuten Euroopan leveissä kaukaloissa. Jalonen vastasi aika tylysti ennen ja jälkeen: en muuta mitään sen perusteella, onko kaukalo leveä tai kapea.

Jalosen typerästä päätöksestä kärsivät kaikki.
Kuten olen jo todennut, Jalonen teki Vancouverissa virheitä joista valtaosan on myös jälkikäteen myöntänyt. Tuskin ajattelisi ja toimisi enää samalla tavalla.

Vaikea kuitenkaan nähdä Vancouveria varsinaisena huippuhetkenä myöskään Selänteen uralla.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Sulla on vissiin vähän erilaiset lukulasit kuin mulla, mutta mähän en ole missään ikinä pohtinut Selänteiden avioliiton motiiveja. Eiköhän se ole kaikille selvää, että haluavat olla yhdessä kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeen. Sulle vaikuttaa muutenkin olevan nyt vähän vaikeata hahmottaa, että mä en edusta tässä HIFK-faneja, kateellisia tai katkeria ihmisiä tai mitään muutakaan ihmisryhmää, vaan olen pohtinut sitä epäsuhtaa, mikä julkkis-Teemulla on suhteessa siviili-Teemuun. Minä en ole erityisen kiinnostunut yhdestäkään Selänteestä, mutta heiltä nyt ei vain voi välttyä täällä Suomessa, ikävä kyllä. Eikä ole mitenkään minulta pois, onko Teemu fiksu vai idiootti, mutta yleisesti ottaen siedän ääliöitä todella huonosti.
Tämän ketjun perusteella tuosta kiinnostuksesta voisi tehdä ehkä toisiakin johtopäätöksiä ;) Mutta ehkäpä tästä aiheesta ei enää sen enempää. Itse puolestani myönnän avoimesti, että Selänne on kiinnostanut minua ihan junioriajoista lähtien erittäin paljon ja nimenomaan pelaajana ja hän on ehkäpä kaikkien aikojen suosikkipelaajani. Pelin ulkopuolinen Selänne kuuluu puolestaan osastolle "melko sama", hienoa jos osaisi olla esimerkkinä myös muilla elämän osa-alueilla, mutta oikeastaan mitä sitten, jos ei osaa? Ja edesottamuksien kommentointi kuulunee kaikkien oikeuksiin. Olen itsekin lyönyt päätä seinään seuratessani esim. Theo Fleuryn tai Jere Karalahden viime aikaista toimintaa.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selänne taitavasti kääntänyt tilanteen itselleen suotuisaksi, kun on mainostanut kuinka Jokereiden KHL aika ei oikein itselle maistunut ja tarjosi nyt ryhmittymäänsä venäjäkytköksistä vapaana vaihtoehtona. Todellisuudessa KHL Jokerit ei maistunut koska välit Harkimoon oli katkenneet. Jos olisi ollut väleissä Harkimon kanssa, niin epäilen että Teemu olisi ollut KHL Jokereissa hyvinkin näkyvä persoona poseeraamassa yhdessä ystävänsä Roman Rotenbergin kanssa. Teemulla kävi tuuri myös 2014, kun Rotenbergin ja Selänteen Långvik yhteistyö kariutui alkuunsa pakotteiden takia. Teemua oltaisiin KHL piireissä viety kuin litran mittaa, varmasti vielä paljon pahemmin kuin Kurria…


 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
FF2:lla bongattiin Selänteen twitter-tililtä tulleen eilen suht samaan aikaan pari sinänsä ei sisällöltään, mutta ulkoasultaan mielenkiintoista twiittiä. Twiitti 1:
Mietityttää,että kuinka kauan Jokereiden junioripuoli enää vetää puoleensa kyvykkäitä nuoria,jos meno on tämän suuntaista ja taas kerran ei ole tarjota pelaaja polkua liigaan,harmitti katsoa U20 kisoja jossa 6 loistavaa ex jokerit junnua jotka ovat lähteneet seurasta tämän takia.
Twiitti 2:
Miten meni omasta mielestä @jokerit ry hallitus? Teille kerrottiin 4kk miten pitäisi edetä ja tarjottiin mahdollisuus viedä tää maaliin, ei kelvannut, valitsitte toisen reitin, epäonnistuitte ja toiminnallanne laitoitte koko Jokerit tulevaisuuden vaaraan. Käsi pystyyn ja erotkaa!
Kun twiittien kirjoitusasua katsoo(toisesta puuttuu mm välilyönnit pilkkujen perään yms) voi syystä epäillä että nuo ovat eri henkilöiden kirjoittamia. Jälkimmäisen twiitin "Käsi pystyyn" kuuluu sen verran erään palstalla oman ketjun omaavan herran vakiokalustoon että voi arvata hänen kirjoittaneen tuon twiitin Teemun nimissä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kun twiittien kirjoitusasua katsoo(toisesta puuttuu mm välilyönnit pilkkujen perään yms) voi syystä epäillä että nuo ovat eri henkilöiden kirjoittamia. Jälkimmäisen twiitin "Käsi pystyyn" kuuluu sen verran erään palstalla oman ketjun omaavan herran vakiokalustoon että voi arvata hänen kirjoittaneen tuon twiitin Teemun nimissä.
Mr. Anti-Midas itse, ja sitten ihmetellään miksi tuolle Selänteen poppoolle nauroi muukin kuin Narri...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kun twiittien kirjoitusasua katsoo(toisesta puuttuu mm välilyönnit pilkkujen perään yms) voi syystä epäillä että nuo ovat eri henkilöiden kirjoittamia. Jälkimmäisen twiitin "Käsi pystyyn" kuuluu sen verran erään palstalla oman ketjun omaavan herran vakiokalustoon että voi arvata hänen kirjoittaneen tuon twiitin Teemun nimissä.

Mr. Anti-Midas itse, ja sitten ihmetellään miksi tuolle Selänteen poppoolle nauroi muukin kuin Narri...

Höpsis. Turhaa vihjailua, joka ei perustu faktaan. Kättä pystyyn eri muodoissaan on hyvin yleinen ja löytyy reippaasti tältäkin palstalta eri kirjoittajilta. Teillä molemmilla on nyt paikka siihen.

Mikä on selitys? Ehkä se, että Selänne kirjoittaa osan teksteistään täysin itse ja osassa hän käyttää kopioita henkilöiden teksteistä, jotka käsittelevät samaa asiaa. Tunnen osan heistä ja kun olen nähnyt tekstin muualla melkein 1:1, ei Valavuoresta todellakaan ole kyse.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä mullekin samankaltaiset fiilikset tuli noista tietyistä Selänteen twiiteistä, että nyt siellä on ollut Valavuori asialla. Tyyli kirjoittaa menee niin yksyhteen Valavuoren twiittausten kanssa, ja sitten vielä nuo tietyt toistuvat kirjoitusvirheet, jotka toistuvat joissain Selänteen tililtä twiiteissä, mutta osassa taas loistavat kokonaan poissaolollaan. Ja juuri nimenomaan ne twiitit, joissa ei ole niitä tyypillisiä kirjoitusvirheitä ovat aivan, kuin Valavuoren näppäimistöltä.
 

444

Jäsen
FF2:lla bongattiin Selänteen twitter-tililtä tulleen eilen suht samaan aikaan pari sinänsä ei sisällöltään, mutta ulkoasultaan mielenkiintoista twiittiä. Twiitti 1:

Twiitti 2:

Kun twiittien kirjoitusasua katsoo(toisesta puuttuu mm välilyönnit pilkkujen perään yms) voi syystä epäillä että nuo ovat eri henkilöiden kirjoittamia. Jälkimmäisen twiitin "Käsi pystyyn" kuuluu sen verran erään palstalla oman ketjun omaavan herran vakiokalustoon että voi arvata hänen kirjoittaneen tuon twiitin Teemun nimissä.
Kerrankos meistä jokainen unohtaa vaihtaa kirjautumistaan räpätessään jatk… twitteriin kontenttia. Joskus vain menee toisella nimimerkillä. Itsehän en tietenkään moiseen sortuisi twit… jatkiksessa, koska miksi pitää useampaa kun yksi täydellinen riittää.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olen pitänyt Teemua aina tarkkana raha-asioissaan ja miljoonia riittää mutta hänkin on lainaillut rahaa ystäviltään

"Syvähuoko alkoi ihmetellä, kun Teemu Selänne halusi lainata häneltä rahaa.

– Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi."
 

Kipinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
– Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi."
Aivan kuten omasta elämästäni, jos mun kaverilla on hätä, niin voin lainata satasen ja viisikymppiä. :)

Tämä on kyllä erikoinen keissi, onko Teemulla voinut olla jossain vaiheessa lähes kaikki rahat kiinni sijoituksissa ja jostain yllättävästä syystä, käyttötilien saldot painunut hetkellisesti nollille, tai jotain vastaavaa?
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Olen pitänyt Teemua aina tarkkana raha-asioissaan ja miljoonia riittää mutta hänkin on lainaillut rahaa ystäviltään

"Syvähuoko alkoi ihmetellä, kun Teemu Selänne halusi lainata häneltä rahaa.

– Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi."
Minä vuonna tämä on tapahtunut?
 

Tuamas

Jäsen
Tämä on kyllä erikoinen keissi, onko Teemulla voinut olla jossain vaiheessa lähes kaikki rahat kiinni sijoituksissa ja jostain yllättävästä syystä, käyttötilien saldot painunut hetkellisesti nollille, tai jotain vastaavaa?

Olettaisin että siinä kohtaa Mennu on painanut päälle ja rahaa on tarvittu heti.

50k+100k€ on kuitenkin jo sellainen summa, että se vaatii hiukan junailuja melkein riippumatta millainen massikeisari on kyseessä, jos varat ovat pääasiassa kiinni ulkomailla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen pitänyt Teemua aina tarkkana raha-asioissaan ja miljoonia riittää mutta hänkin on lainaillut rahaa ystäviltään

"Syvähuoko alkoi ihmetellä, kun Teemu Selänne halusi lainata häneltä rahaa.

– Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi."
Josko olikin twitter-T88mu joka pyysi pikavippiä? Vieläpä sillä kertaa pilkun jälkeen välilyönnin muistaen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Josko olikin twitter-T88mu joka pyysi pikavippiä? Vieläpä sillä kertaa pilkun jälkeen välilyönnin muistaen.
Ja läpi meni kuin unohtunut veroilmoitus. Hanhinaama kaakattaa lainattujen rahojen perään, muttei lainaaja kuule mitään kun on paksu sikari kummassakin korvassa.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen pitänyt Teemua aina tarkkana raha-asioissaan ja miljoonia riittää mutta hänkin on lainaillut rahaa ystäviltään

"Syvähuoko alkoi ihmetellä, kun Teemu Selänne halusi lainata häneltä rahaa.

– Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi."

Samoin Syvähuokon todistus Selännettä vastaan on huomionarvoinen juttu. Nämähän ovat olleet "sydänystäviä" vaikka kuinka kauan.

Toisekseen, mistä Syvähuoko voi tietää, että "Arille on jäänyt jotakin maksamatta"?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös