Mutta noin ylipäänsä on minusta pienimielistä pohtia nimettömien juorujen ja kuulopuheiden, tai vaikka olisi itsekin ollut jotain todistamassa, perusteella toisten avioliiton motiiveja. Olkoon se sitten Selänteiden tai kenen tahansa. Toki ymmärrän, että juorut kiinnostaa ja ne on myös valtava bisnes, mutta moraaliltaan vertautuu lähinnä johonkin pikavippeihin tai yksityisiin parkkifirmoihin.
Sulla on vissiin vähän erilaiset lukulasit kuin mulla, mutta mähän en ole missään ikinä pohtinut Selänteiden avioliiton
motiiveja. Eiköhän se ole kaikille selvää, että haluavat olla yhdessä kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeen. Sulle vaikuttaa muutenkin olevan nyt vähän vaikeata hahmottaa, että mä en edusta tässä HIFK-faneja, kateellisia tai katkeria ihmisiä tai mitään muutakaan ihmisryhmää, vaan olen pohtinut sitä epäsuhtaa, mikä julkkis-Teemulla on suhteessa siviili-Teemuun. Minä en ole erityisen kiinnostunut yhdestäkään Selänteestä, mutta heiltä nyt ei vain voi välttyä täällä Suomessa, ikävä kyllä. Eikä ole mitenkään minulta pois, onko Teemu fiksu vai idiootti, mutta yleisesti ottaen siedän ääliöitä todella huonosti.
Toi Teemun twiitti tänäänhän oli ihan puhdasta vittuilua Sihvoselle. Mutta sekään ei ole multa pois, siinähän kirjoittelee. Enkä ole edes järin yllättynyt, ettei valtaosa osaa lukea rivien välistä. Kuitti olisi voinut olla jopa nerokas, mikäli ennen sitä ei olisi ollut ihan turhaa mölinää somessa. Nythän se ei jätä paljon arvailujen varaan ja Teemu on selkeästi kelannut, mitähän hauskaa asiasta voisi kirjoitella. Hyville kuiteille on aina tilaa maailmassa, mutta tämä ei nyt vain ihan ollut sellainen.
Teemu on tehnyt ison virheen siinä, että on päästänyt Sihvosen ihonsa alle. Sihvosella on välillä oikeasti ihan hyviäkin juttuja, mutta varmaan 80% on turhaa huomiohuorausta. Hän tietää lajista epäilemättä paljon, mutta eihän hänen persoonansa oikeasti tarvitsisi olla sellainen kuin hänen juttunsa usein ovat, mutta sellaisen roolin hän on nyt valinnut. Ehkä on vain oikeasti sellainen, mutta hän osaa kyllä olla ihan fiksu ja miellyttäväkin. Jos vain haluaa, usein ei halua. Selänne mokasi siinä, että lähti puolustamaan Valavuorta Sihvosta vastaan, kun näillä kahdella on jo pidemmän aikaa ollut biiffi kaikesta mahdollisesta. Aivan dorkaa vetää itsensä tuollaisen asian keskiöön. Ja muutenkin, eihän Selänteen tasoisen pelimiehen tarvitsisi provosoitua Sihvosen jutuista, vaan ymmmärtää, että hän käsittelee asioita eri näkökulmasta ja hänellä on siihen oikeus. Kommentoida toki hänelläkin on oikeus, mutta olisihan se fiksumpaa, jos hänellä olisi sitten jotain viisasta sanottavaakin, eikä tuollaista nollatason myötähäpeilyttävää kuraa. Jos jokaisen kommentin ottaa aina henkilökohtaisena vittuiluna, raskasta on ja menee turhaa energiaa typeriin asioihin. Mutta ehkä se on mukavaa ajanvietettä murista somessa suomeksi, kun voi halutessaan jatkaa normaalielämää kaukana kaikesta USA:ssa? Ei nämä kommentoinnit nyt ainakaan hänestä fiksua kuvaa ole antaneet.