Minä vuonna tämä on tapahtunut?
Lausunto on annettu käynnissä olevassa oikeudenkäynnissä (Mennander vst. Selänne), mutta Seiskan uutisesta ei selviä mitä ajankohtaa se koskee.
Minä vuonna tämä on tapahtunut?
Tämä on kyllä erikoinen keissi, onko Teemulla voinut olla jossain vaiheessa lähes kaikki rahat kiinni sijoituksissa ja jostain yllättävästä syystä, käyttötilien saldot painunut hetkellisesti nollille, tai jotain vastaavaa?
Josko olikin twitter-T88mu joka pyysi pikavippiä? Vieläpä sillä kertaa pilkun jälkeen välilyönnin muistaen.Olen pitänyt Teemua aina tarkkana raha-asioissaan ja miljoonia riittää mutta hänkin on lainaillut rahaa ystäviltään
"Syvähuoko alkoi ihmetellä, kun Teemu Selänne halusi lainata häneltä rahaa.
– Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi."
Ja läpi meni kuin unohtunut veroilmoitus. Hanhinaama kaakattaa lainattujen rahojen perään, muttei lainaaja kuule mitään kun on paksu sikari kummassakin korvassa.Josko olikin twitter-T88mu joka pyysi pikavippiä? Vieläpä sillä kertaa pilkun jälkeen välilyönnin muistaen.
Olen pitänyt Teemua aina tarkkana raha-asioissaan ja miljoonia riittää mutta hänkin on lainaillut rahaa ystäviltään
"Syvähuoko alkoi ihmetellä, kun Teemu Selänne halusi lainata häneltä rahaa.
– Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi."
"– Selänne uskoi lopulta useita asiantuntijoita, joiden mukaan Jokerien omistajaksi lähteminen olisi ollut siinä kohtaa hurja riski, sisäpiirilähde kertoo nyt."Asiakirjat paljastavat huiman juonittelun – näin venäläisoligarkit ja Teemu Selänne yrittivät syrjäyttää Harry Harkimon Jokerien taustalta
Oikeuden tuoreiden asiakirjojen perusteella Teemu Selänne suunnitteli tosissaan lähtemistä mukaan pakotelistattujen venäläisoligarkkien rahoittamaan Jokereihin vuonna 2015. Lopulta hän vetäytyi ja tilalle nostettiin Jari Kurri.www.is.fi
"– Selänne uskoi lopulta useita asiantuntijoita, joiden mukaan Jokerien omistajaksi lähteminen olisi ollut siinä kohtaa hurja riski, sisäpiirilähde kertoo nyt."
Noh. Ei ketjun henkilö ihan 100 prosenttinen idiootti näytä olevan.
Juu. Tuo 98,25 % idiootti kuulostaa sopivalta. @msgMutta siinä mielessä näyttää olleen, että Mennanderin kanssa asiat olisi pitänyt hinnalla millä hyvänsä sopia. Tällaisten julkipääsemisen estämiseksi.
Mutta siinä mielessä näyttää olleen, että Mennanderin kanssa asiat olisi pitänyt hinnalla millä hyvänsä sopia. Tällaisten julkipääsemisen estämiseksi.
Kyllä Selänteellä kova halu olisi ollut lähteä ystävänsä Rotenbergin kelkaan. Olihan heillä Jokerien lisäksi yhteinen projekti vireillä myös Långvikissa. Yhdysvalloissa asuvan Selänteen pelasti Yhdysvaltojen tiukemmat pakotteet, jotka uhkasivat Selännettäkin jos olisi lähtenyt mukaan Rotenbergin bisneksiin. Mitään kunniaa tai selkärankaa ei voi tuosta episodista Selänteelle myöntää. Ilman pakotteita olisi 100% varmasti ollut mukana virallisestikkin, muutenhan Selänne on ollutkin jo vahvasti Trumpin ja Putinin kannattaja joukoissa.Mitä tulee muuten Selänteen rooliin, asiahan oli esillä aiemmin monta kertaa mm. minun teksteissäni. Venäläiset pyysivät ja rukoilivat ja lahjoivat Selännettä mukaan. Miljoonilla. Selänne päätyi lopulta siihen, että ei lähde ja kaikki kunnia siitä hänelle. Oli selkärankaa.
Kyllä Selänteellä kova halu olisi ollut lähteä ystävänsä Rotenbergin kelkaan. Olihan heillä Jokerien lisäksi yhteinen projekti vireillä myös Långvikissa. Yhdysvalloissa asuvan Selänteen pelasti Yhdysvaltojen tiukemmat pakotteet, jotka uhkasivat Selännettäkin jos olisi lähtenyt mukaan Rotenbergin bisneksiin. Mitään kunniaa tai selkärankaa ei voi tuosta episodista Selänteelle myöntää. Ilman pakotteita olisi 100% varmasti ollut mukana virallisestikkin, muutenhan Selänne on ollutkin jo vahvasti Trumpin ja Putinin kannattaja joukoissa.
No Långvik projektiin ehti lähtemään, ja sen jälkeenkin on ollut läheisissä väleissä Rotenbergin kanssa, kuten vaikka tässä vuodelta 2018:Ilman pakotteita emme tiedä, mitä Selänne olisi tehnyt. Mutta pakotteiden kanssa tiedämme varmasti, että ei lähtenyt. Kun tarjotuista summista luulen jotain tietäväni, kieltäytyminen miljoonien lisätuloista on hyvin kunnioitettavaa. Samaan ei kyennyt vaikkapa Suomen valtio, joka sähläsi Uniperin kanssa NS2 putken rakentamiseksi tao Rosatomin kanssa saadakseen FSB:n kunnolla Suomea valvomaan, vaikka europarlamentti ja valtaosa EU-valtioista vastusti tiukkaan.
Venäjää pidettiin vaarallisena, ja syystä. Yksityiseltä tällainen rohkea teko kertoo lujuudesta. Lieron osan otti sitten Kurri.
No Långvik projektiin ehti lähtemään, ja sen jälkeenkin on ollut läheisissä väleissä Rotenbergin kanssa, kuten vaikka tässä vuodelta 2018
Tiivistät toiminnan sinänsä hyvin, mutta aika siloiteltu kuvaus tuo samalla on. Mulle muodostui lähinnä sellainen fiilis, että Selänne pyrki mukaan liki kaikin keinoin, mutta taipui lopulta asiaatuntevampien suositusten edessä. Se harkinnan määrä, mitä Selänne osoittaa julkisuudessa noin keskimäärin, ei puolla täysin sitä, että Selänne olisi "tehdyn analyysin perusteella päättänyt jättää hyppäämättä KHL:ään".Pelkästään tuon IS jutun perusteella Selännettä kosiskeltiin KHL-Jokerien mainoskasvoksi, hän antoi taustatiimillensä luvan selvittää mitä se tarkoittaisi ja tehdyn analyysin perusteella päätti olla hyppämäättä KHL-bandwagoniin.
Tämän sitten pitäisi jotenkin laskea Selänteen osakkeita.
Ymmärsinkö oikein?
Pelkästään tuon IS jutun perusteella Selännettä kosiskeltiin KHL-Jokerien mainoskasvoksi, hän antoi taustatiimillensä luvan selvittää mitä se tarkoittaisi ja tehdyn analyysin perusteella päätti olla hyppämäättä KHL-bandwagoniin.
Ymmärsinkö oikein?
Mulle muodostui lähinnä sellainen fiilis, että Selänne pyrki mukaan liki kaikin keinoin
Pelkästään tuon IS jutun perusteella Selännettä kosiskeltiin KHL-Jokerien mainoskasvoksi, hän antoi taustatiimillensä luvan selvittää mitä se tarkoittaisi ja tehdyn analyysin perusteella päätti olla hyppämäättä KHL-bandwagoniin.
Ei se faktapohjainen olekaan, enkä niin väitä, vaan kuten edellä kirjoitin, tuollainen tunne asiasta jutun luettuani jäi. Selänne vieraili Moskovassa ja peitteli jälkiään Kurrilta ja Lehdolta, eli suhteellisen kovaa halua tuo mulle kertoo.Jokaisella on varmaan oma kuvansa, mutta jos sinun kuvasi olisi faktapohjainen, jään ihmettelemään miten Selänne ei päässyt mukaan "pyrkiessään liki kaikin keinoin" ja toisen osapuolen eli Rotenbergien & Timchenkon halutessa miljoonia tarjoamalla Selänteen KHL-Jokerien keulakuvaksi.
Ei se faktapohjainen olekaan, enkä niin väitä, vaan kuten edellä kirjoitin, tuollainen tunne asiasta jutun luettuani jäi. Selänne vieraili Moskovassa ja peitteli jälkiään Kurrilta ja Lehdolta, eli suhteellisen kovaa halua tuo mulle kertoo.
Sinänsä tämä kaikki on helppo esittää nyt kriittisessä valossa, tilanne kun ei ollut näin mustavalkoinen tuolloin, mitä venäläiseen yhteistyöhön tulee. En silti osaa nähdä prosessia niin siloisena, kuten Sergei tuonne ylemmäs tiivisti.
Missä tämmöistä oikein väitetään? Sehän nyt on ihan faktaa, että eivät pakotteet ole Selännettä aikaisemmin haitanneet, kun on yritetty bisnestä tehdä venäläisten kanssa. Ei se asiaa mihinkään muuta, vaikka KHL:n kelkkaan Teemu ei tällä kertaa päätynytkään.Se, että ketjun anti-Selänteet tulkitsevat hylkäämisen olevan oikeastaan sama kuin hyväksyminen, on idiotismia.