Milloinkohan Selänteet muuttavat pois demokraattien turmelemasta Kaliforniasta amerikkalaisen unelman vapaaseen Texasiin.
Voisihan tähän listata asioita kuten opetus, terveydenhuolto, sosiaaliturva ja mitä näitä nyt onkaan. Mutta eihän tuollaiset Teemua kosketa. Automiehenä luulisi arvostavan infrastruktuuria, mukaan lukien tiet, mutta tuollainen pidemmälle kantava ajattelu ei kuulu Teemun repertuaariin.En usko siihen, että verottamalla voidaan tehdä mitään hyvää yhteiskuntaan. Kyllä sen pitää olla niin, että se työn tekeminen on kannattavaa ja siitä tulee se palkinto.
Päivän Teemu lööppi jommassa kummassa Ilta-paskassa. Aikoo ostaa pyssyn koska ammeriikka on käynyt turvattomaksi. En ostanut lehteä enkä ettiny linkkiä
Sirpa Selänne lyttäsi Suomen verotuksen – nyt Teemu Selänne laukoo suorat sanat podcastissa: ”En usko, että verottamalla voidaan tehdä mitään hyvää”
Teemu Selänne ajattelee, että Suomessa ei kannusteta työntekoon.www.is.fi
Voisihan tähän listata asioita kuten opetus, terveydenhuolto, sosiaaliturva ja mitä näitä nyt onkaan. Mutta eihän tuollaiset Teemua kosketa. Automiehenä luulisi arvostavan infrastruktuuria, mukaan lukien tiet, mutta tuollainen pidemmälle kantava ajattelu ei kuulu Teemun repertuaariin.
2020 vaaleissa äänimääräerolla republikaanien paras osavaltio oli Tennessee.Texas ei enää ole rehujen vahvinta aluetta. Jossain vaiheessa spekuloitiin jopa Texasin kääntymisellä demokraateille, mutta ainakaan vielä niin ei ole käymässä. Keskilänsi ja syvä etelä, sieltä löytyvät rehujen sydänmaat.
Siis eikö Teemu tai Sirpa käyneet aikanaan edes koulua? No on ne kyllä erikoisia kieltämättä ja toi on harvinaista.Kumpikaan ei ole kouluja käyneet eikä suomalaiselle terveydenhuollollekaan ole oletettavasti käyttöä.
Ite oot kakkapää! Eiku sinä oot vielä kakkapäämpi! Ite oot! Menen kertomaan äitille että oot kakkapää!Podcast: Teemu Selänne lähettää armottoman viestin nykylapsille: ”Täällä ei heikot pärjää”
Teemu Selänne kertoo puolisonsa Sirpa Selänteen antaman haastattelun seurauksista 23 minuuttia -podcastin tuoreessa jaksossa.www.is.fi
– Yksi sanoi, että häntä hävettää, että hän on ollut joskus mun fani. Sanoin takaisin, että mua hävettää, että mulla on ollut tollanen fani kuin sinä, Selänne täräyttää podcastissa.
Voin olla väärässä, mutta itse en kyllä Selänteenä tarttuisi baseball-mailaan, puukkoon tai Glock 19 jos joku tulee Ferraria tankatessa autoa vaatimaan. Se kun tuppaa oikeassa elämässä menemään niin, että mikäli kannat mukana kättä pidempää niin silloin sitä on oltava myös valmis käyttämään. Vastapuoli todennäköisesti on sellainen seppä joka ei taas epäröi oman tussarinsa kanssa ja siinä saattaa vain itsensä vaaraan jos alkaa omaa Glockiaan esittelemään. Luulisi myös, että Coto De Cazassa vai missä ne Selänteet nykyisin asuvatkaan löytyy ainakin päiväsaikaan sellaisiakin mestoja jossa voi kohtuu rauhassa autonsa tankata. Ei sitä kaikkein hienointa McLarenia kannata keskiyöllä mihinkään "Los Angelesin Downtowniin" mennä tankkaamaan kun Selänteiden asustelemalla hienostoalueella löytyy varmasti selllainen Shell missä poliisit päivystävät 24/7.Teemu Selänteeltä kovaa puhetta podcastissa – lyttää Yhdysvaltojen vaalijärjestelmän: ”Aivan käsittämätöntä”
Teemu Selänne esittää podcastissa useita rajuja väitteitä Yhdysvaltojen vaalijärjestelmästä.www.is.fi
Teemulla on jo paljon aseita kotona, nyt kiikarissa on Glock 19. Ilmeisesti haluaa alkaa kantaa tykkiä mukanaan. Autossaan Teemu kertoo pitävänsä takakontissa.baseball-mailaa ja ovitaskussa puukkoa.
Nyt kun aktiivikiekkoilijan ura on ohi, niin Teemusta on tullut gangsta. Straight outta Compton, siellä tankataan. Operaation päätteeksi kaadetaan pullollinen malt liquoria paperipussista maahan Eazy-E:n muistolle.Ei sitä kaikkein hienointa McLarenia kannata keskiyöllä mihinkään "Los Angelesin Downtowniin" mennä tankkaamaan kun Selänteiden asustelemalla hienostoalueella löytyy varmasti selllainen Shell missä poliisit päivystävät 24/7.
En ymmärrä väkivallasta juuri mitään, mutta ihmettelen, mitä hyötyä takakontissa olevasta baseballmailasta on. Jos Teukka on vaikkapa tankkaamassa hienoa autoaan ja jostain syöksähtää lauma rosmoja ryöstöaikeissa, sanooko Teukka heille: "Oottakaa jätkät vähän, että mä ehdin hakea kättä pidempää takakontista!"Autossaan Teemu kertoo pitävänsä takakontissa.baseball-mailaa ja ovitaskussa puukkoa.
Ehkä Teemu vanhana konnana ottaa mailan hollille kun hurauttaa paikalliselle Shellille. Teemu tankkaamassa katso kuvat. Teemulla toisessa kädessä baseball-maila ja toisessa kädessä puukko. Housun kauluksesta pilkistää Glock 19. Kuvassa hienointa on se, että huoltoaseman työntekijä tankkaa Teemun autoa.En ymmärrä väkivallasta juuri mitään, mutta ihmettelen, mitä hyötyä takakontissa olevasta baseballmailasta on. Jos Teukka on vaikkapa tankkaamassa hienoa autoaan ja jostain syöksähtää lauma rosmoja ryöstöaikeissa, sanooko Teukka heille: "Oottakaa jätkät vähän, että mä ehdin hakea kättä pidempää takakontista!"
Vyöllä roikkuva tussari lienee tuossakin tilanteessa ihan hyödyllinen, mutta ainakin mun ymmärrykseni mukaan takakontissa olevan astalon merkitys on ihan nollatasoa.
Puukko ovesta poveen niin on valmistautunut.En ymmärrä väkivallasta juuri mitään, mutta ihmettelen, mitä hyötyä takakontissa olevasta baseballmailasta on. Jos Teukka on vaikkapa tankkaamassa hienoa autoaan ja jostain syöksähtää lauma rosmoja ryöstöaikeissa, sanooko Teukka heille: "Oottakaa jätkät vähän, että mä ehdin hakea kättä pidempää takakontista!"
Vyöllä roikkuva tussari lienee tuossakin tilanteessa ihan hyödyllinen, mutta ainakin mun ymmärrykseni mukaan takakontissa olevan astalon merkitys on ihan nollatasoa.
Puukko ovesta poveen niin on valmistautunut.
Siis eikö Teemu tai Sirpa käyneet aikanaan edes koulua? No on ne kyllä erikoisia kieltämättä ja toi on harvinaista.
Olet aivan oikeassa. Et todellakaan tajua.Mä en nyt silti oikein tajua mistä täällä(kin) hyperventiloidaan.
"Molempien puolien medioita"? Ja "päätellä totuus"? Juu, varmasti totta, on se Teukka fiksu kaveri. Sakeaa kamaa.Arvosteli myös mediaa ja sanoi, että ainoa oikea tapa ymmärtää kokonaisuutta on lukea molempien puolien medioita ja päätellä totuus eikä niin, että toistaa vain demokraattimedian sanomaa, koska paskaa nekin puhuvat, kuten molemmat ja sääli eurooppalaisia, koska meidän media toistaa sellaisenaan demokraattien sanomaa. Varmasti totta tuokin.
Olet aivan oikeassa. Et todellakaan tajua.
"Molempien puolien medioita"? Ja "päätellä totuus"? Juu, varmasti totta, on se Teukka fiksu kaveri. Sakeaa kamaa.
Teemuhan puhui pääosin ihan asiaa. Verot on hyvä asia tiettyyn pisteeseen ja työnteon pitää olla kannattavaa. Arvosteli myös rikkaita kavereitaan jotka eivät pistä rahoja liikenteeseen. Arvosteli myös mediaa ja sanoi, että ainoa oikea tapa ymmärtää kokonaisuutta on lukea molempien puolien medioita ja päätellä totuus eikä niin, että toistaa vain demokraattimedian sanomaa, koska paskaa nekin puhuvat, kuten molemmat ja sääli eurooppalaisia, koska meidän media toistaa sellaisenaan demokraattien sanomaa. Varmasti totta tuokin.
Tästä tulee jotenkin mieleen legendaarinen Antti Törmäsen kommentti Pelicansin valmennuksesta (vapaasti lainattuna): "Siellä on kouluja käyty, poliisikoulua ja muuta.""Kouluja käynyt" tarkoittaa yleensä muuta kuin peruskoulun suorittanut.