Mainos

Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

• 891 882
  • 4 635

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milloinkohan Selänteet muuttavat pois demokraattien turmelemasta Kaliforniasta amerikkalaisen unelman vapaaseen Texasiin.

Texas ei enää ole rehujen vahvinta aluetta. Jossain vaiheessa spekuloitiin jopa Texasin kääntymisellä demokraateille, mutta ainakaan vielä niin ei ole käymässä. Keskilänsi ja syvä etelä, sieltä löytyvät rehujen sydänmaat.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura

En usko siihen, että verottamalla voidaan tehdä mitään hyvää yhteiskuntaan. Kyllä sen pitää olla niin, että se työn tekeminen on kannattavaa ja siitä tulee se palkinto.
Voisihan tähän listata asioita kuten opetus, terveydenhuolto, sosiaaliturva ja mitä näitä nyt onkaan. Mutta eihän tuollaiset Teemua kosketa. Automiehenä luulisi arvostavan infrastruktuuria, mukaan lukien tiet, mutta tuollainen pidemmälle kantava ajattelu ei kuulu Teemun repertuaariin.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Voisihan tähän listata asioita kuten opetus, terveydenhuolto, sosiaaliturva ja mitä näitä nyt onkaan. Mutta eihän tuollaiset Teemua kosketa. Automiehenä luulisi arvostavan infrastruktuuria, mukaan lukien tiet, mutta tuollainen pidemmälle kantava ajattelu ei kuulu Teemun repertuaariin.

Eiväthän nuo luonnollisesti ole heille tärkeitä. Kumpikaan ei ole kouluja käyneet eikä suomalaiselle terveydenhuollollekaan ole oletettavasti käyttöä.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Texas ei enää ole rehujen vahvinta aluetta. Jossain vaiheessa spekuloitiin jopa Texasin kääntymisellä demokraateille, mutta ainakaan vielä niin ei ole käymässä. Keskilänsi ja syvä etelä, sieltä löytyvät rehujen sydänmaat.
2020 vaaleissa äänimääräerolla republikaanien paras osavaltio oli Tennessee.

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
”Asioiden pitäisi riidellä, eikä hyökätä henkilökohtaisesti, Teemu Selänne toteaa”

Aivan.

Liitteet

• IMG_6336.jpeg
    IMG_6336.jpeg
    68,4 KB · kertaa luettu: 285

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi

– Yksi sanoi, että häntä hävettää, että hän on ollut joskus mun fani. Sanoin takaisin, että mua hävettää, että mulla on ollut tollanen fani kuin sinä, Selänne täräyttää podcastissa.
Ite oot kakkapää! Eiku sinä oot vielä kakkapäämpi! Ite oot! Menen kertomaan äitille että oot kakkapää!

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Teemulla on jo paljon aseita kotona, nyt kiikarissa on Glock 19. Ilmeisesti haluaa alkaa kantaa tykkiä mukanaan. Autossaan Teemu kertoo pitävänsä takakontissa.baseball-mailaa ja ovitaskussa puukkoa.
Voin olla väärässä, mutta itse en kyllä Selänteenä tarttuisi baseball-mailaan, puukkoon tai Glock 19 jos joku tulee Ferraria tankatessa autoa vaatimaan. Se kun tuppaa oikeassa elämässä menemään niin, että mikäli kannat mukana kättä pidempää niin silloin sitä on oltava myös valmis käyttämään. Vastapuoli todennäköisesti on sellainen seppä joka ei taas epäröi oman tussarinsa kanssa ja siinä saattaa vain itsensä vaaraan jos alkaa omaa Glockiaan esittelemään. Luulisi myös, että Coto De Cazassa vai missä ne Selänteet nykyisin asuvatkaan löytyy ainakin päiväsaikaan sellaisiakin mestoja jossa voi kohtuu rauhassa autonsa tankata. Ei sitä kaikkein hienointa McLarenia kannata keskiyöllä mihinkään "Los Angelesin Downtowniin" mennä tankkaamaan kun Selänteiden asustelemalla hienostoalueella löytyy varmasti selllainen Shell missä poliisit päivystävät 24/7.

Viimeksi muokattu:

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Ei sitä kaikkein hienointa McLarenia kannata keskiyöllä mihinkään "Los Angelesin Downtowniin" mennä tankkaamaan kun Selänteiden asustelemalla hienostoalueella löytyy varmasti selllainen Shell missä poliisit päivystävät 24/7.
Nyt kun aktiivikiekkoilijan ura on ohi, niin Teemusta on tullut gangsta. Straight outta Compton, siellä tankataan. Operaation päätteeksi kaadetaan pullollinen malt liquoria paperipussista maahan Eazy-E:n muistolle.

Viimeksi muokattu:

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Autossaan Teemu kertoo pitävänsä takakontissa.baseball-mailaa ja ovitaskussa puukkoa.
En ymmärrä väkivallasta juuri mitään, mutta ihmettelen, mitä hyötyä takakontissa olevasta baseballmailasta on. Jos Teukka on vaikkapa tankkaamassa hienoa autoaan ja jostain syöksähtää lauma rosmoja ryöstöaikeissa, sanooko Teukka heille: "Oottakaa jätkät vähän, että mä ehdin hakea kättä pidempää takakontista!"

Vyöllä roikkuva tussari lienee tuossakin tilanteessa ihan hyödyllinen, mutta ainakin mun ymmärrykseni mukaan takakontissa olevan astalon merkitys on ihan nollatasoa.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Teemuhan nyt on tietysti ihan tyhmä ja sanonu joskus jotain ihan tyhmää mistä mä en tykkää!

Mä en nyt silti oikein tajua mistä täällä(kin) hyperventiloidaan.

Teistä monia on nimittäin kusetettu tuon otsikon avulla. Ennen tuota lainausta Teemu kertoo, että verot on tiettyyn pisteeseen asti hyvä juttu ja sillä tehdään hyvää. (

)

Mies on omaksunut amerikanajattelun jossa työstä käteen jäävän osuuden halutaan olevan mahdollisimman suuri. (hui kamala) Suomessa me nyt vaa ollaan valitettavasti totuttu tähän oleskeluyhteiskuntaan niin tavallaan voin ymmärtää, että miksi tuo Selänteen kommentointi on monelle niin suuri kauhistus ja mistä se juontaa juurensa. Se kertoo kuitenkin enemmän kauhistujasta, mikäli ei pysty käsittämään sitä, että jotkut on sitä mieltä, että 50%:n ansioverotus on epäreilua. Sen lisäksi siis, että näin raju verotus näivettää yhteiskuntaa ja ajaa yrittelijäitä ihmisiä pois. Ei kovin radikaalia ajattelua. Tätähän Selänne yrittää sanoa. Tuo IS:n verokommentti on kohdasta jossa hän aivan selkeästi päivittelee hengiltä verottamista kokonaisuutena.

Teemu on varmasti joskus möläyttänyt jotain oikeastikin typerää. Tämä tämänpäiväinen pöyristely on kyllä täyttä väkisinmakaamista.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En ymmärrä väkivallasta juuri mitään, mutta ihmettelen, mitä hyötyä takakontissa olevasta baseballmailasta on. Jos Teukka on vaikkapa tankkaamassa hienoa autoaan ja jostain syöksähtää lauma rosmoja ryöstöaikeissa, sanooko Teukka heille: "Oottakaa jätkät vähän, että mä ehdin hakea kättä pidempää takakontista!"

Vyöllä roikkuva tussari lienee tuossakin tilanteessa ihan hyödyllinen, mutta ainakin mun ymmärrykseni mukaan takakontissa olevan astalon merkitys on ihan nollatasoa.
Ehkä Teemu vanhana konnana ottaa mailan hollille kun hurauttaa paikalliselle Shellille. Teemu tankkaamassa katso kuvat. Teemulla toisessa kädessä baseball-maila ja toisessa kädessä puukko. Housun kauluksesta pilkistää Glock 19. Kuvassa hienointa on se, että huoltoaseman työntekijä tankkaa Teemun autoa.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Puukko ovesta poveen niin on valmistautunut.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis eikö Teemu tai Sirpa käyneet aikanaan edes koulua? No on ne kyllä erikoisia kieltämättä ja toi on harvinaista.

No en nyt tarkalleen muista, mutta muistelen että Teemulla olisi ollut suuriakin haasteita saada koulua käytyä loppuun. Ei ns kiinnostanut. Varmaan joku tietää tarkemmin.

"Kouluja käynyt" tarkoittaa yleensä muuta kuin peruskoulun suorittanut. Itsekin oletin, että tässä puhuttiin amerikkalaisen ja suomalaisen korkeakoulutuksen eroista. Siellä kunnon koulutuksen saaminen vaatii joko stipendin saamista tai satojen tuhansien dollareiden panostuksen. Täällä ei, koska verorahoilla rahoitetaan yliopistokoulutuksetkin.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teemuhan puhui pääosin ihan asiaa. Verot on hyvä asia tiettyyn pisteeseen ja työnteon pitää olla kannattavaa. Arvosteli myös rikkaita kavereitaan jotka eivät pistä rahoja liikenteeseen. Arvosteli myös mediaa ja sanoi, että ainoa oikea tapa ymmärtää kokonaisuutta on lukea molempien puolien medioita ja päätellä totuus eikä niin, että toistaa vain demokraattimedian sanomaa, koska paskaa nekin puhuvat, kuten molemmat ja sääli eurooppalaisia, koska meidän media toistaa sellaisenaan demokraattien sanomaa. Varmasti totta tuokin.

Ongelma on se, että hänen ulosanti on sellaista sniper tyylistä nopeaa, harkitsematonta ja yksityiskohdat saattavat olla vähän sinne päin eikä puhujanlahjat mätsää luistelulahjojen ja pelisilmän kanssa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Arvosteli myös mediaa ja sanoi, että ainoa oikea tapa ymmärtää kokonaisuutta on lukea molempien puolien medioita ja päätellä totuus eikä niin, että toistaa vain demokraattimedian sanomaa, koska paskaa nekin puhuvat, kuten molemmat ja sääli eurooppalaisia, koska meidän media toistaa sellaisenaan demokraattien sanomaa. Varmasti totta tuokin.
"Molempien puolien medioita"? Ja "päätellä totuus"? Juu, varmasti totta, on se Teukka fiksu kaveri. Sakeaa kamaa.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Olet aivan oikeassa. Et todellakaan tajua.

Sitten sopii selittää ja avata asiaa.

Joukossa on tietysti mukava ilakoida ja karnevalisoida, mutta itse asiasta on ollutkin sitten vähän hiljaisempaa.

"Molempien puolien medioita"? Ja "päätellä totuus"? Juu, varmasti totta, on se Teukka fiksu kaveri. Sakeaa kamaa.

Tällä kerrot kyllä olevasi täysin vailla ymmärrystä Yhdysvaltojen mediaympäristöstä.

Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Teemuhan puhui pääosin ihan asiaa. Verot on hyvä asia tiettyyn pisteeseen ja työnteon pitää olla kannattavaa. Arvosteli myös rikkaita kavereitaan jotka eivät pistä rahoja liikenteeseen. Arvosteli myös mediaa ja sanoi, että ainoa oikea tapa ymmärtää kokonaisuutta on lukea molempien puolien medioita ja päätellä totuus eikä niin, että toistaa vain demokraattimedian sanomaa, koska paskaa nekin puhuvat, kuten molemmat ja sääli eurooppalaisia, koska meidän media toistaa sellaisenaan demokraattien sanomaa. Varmasti totta tuokin.

Sinänsä tämä näkemys olisi jopa fiksu. Ei kannata uskoa erilaista disinformaatiota, tuli se mistä tahansa. Minusta ongelma on kuitenkin siinä, että Selänne toistaa Trumpin disinformaatiota USA:n vaalien laskennasta ja äänestäjistä. Se vaan ei pidä paikkansa kuten sadat republikaanien vaalitoimitsijat ja -valvojat toistivat moneen kertaan 2020 vaalien äänestäjistä ja vaalilaskennasta.

Ei se molempien puolien medioiden lukeminen Selänteelläkään (onko edes tehnyt) auta, jos ei suostu ymmärtämään lukemaansa. Mutta siitä olen Selänteen kanssa samaa mieltä, että henkilöllisyyden vahvempi todistaminen äänestämisessä olisi näinä aikoina parempi.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
"Kouluja käynyt" tarkoittaa yleensä muuta kuin peruskoulun suorittanut.
Tästä tulee jotenkin mieleen legendaarinen Antti Törmäsen kommentti Pelicansin valmennuksesta (vapaasti lainattuna): "Siellä on kouluja käyty, poliisikoulua ja muuta."

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Siinä Teemu on oikeassa että Kaliforniassa on alueita joissa saa olla varuillaan kuin Sao Paulossa. Oli jo ennen koronaa, mutta sen jälkeen on vielä pahentunut. Vuosi sitten kun itse kävin viimeksi Bay Arealla oli kodittomien määrät kasvaneet rajusti ja heitä oli monessa sellaisessa paikassa missä ei ennen ollut. Ja ihmiset joilla ei ole menetettävää ovat arvaamattomia tekojensa kanssa. Moni muukin on hankkinut tai hankkimassa aseen, mutta ei ehkä huutele niistä julkisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy