Räpylätassu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, Avalanche
@Räpylätassu
Voisitko laittaa pienen tiivistyksen mikä tää pelikorttijuttu on? En siis tiedä mitään ja google on vihollinen.
Minkälaista hintaa noille pakoille voi arvata? Hienolta näyttää tähän asti julkaistut ja vois kiinnostaa.
@Räpylätassu tuleeko tämäkin projekti kickstarteriin vai johonkin muualle?
@Räpylätassu Mistä noita voi sitten hankkia ja millä hinnalla nuo yleensä lähtee. Todella hienon näköisiä.
Ja jos olen @Räpylätassu :n aihetta oikein ymmärtänyt, niin tämä Jackson ei siis ole mikään TSH-ohjaaja Peter Jackson.
Sean Astin Announces ‘Lord of the Rings,’ ‘Hobbit’ Films Get 4K Ultra HD Blu-Ray Release
The "Lord of the Rings" and "Hobbit" movies are getting released on 4K ultra-HD Blu-ray.variety.com
Noniin. Taru sormusten herrasta ja Hobitit trilogioista saadaan 4k Blu-rayt jouluksi. Sisältäen sekä teatteri että pidennetyt versiot.
Tietenkin jos jotku vanhat dvdt riittää niin mitäpä sitä päivittelemään. Filmille kuvatut elokuvat vain sattuvat näyttämään ja kuulostamaan tosi hyvälle 4kna jos on vehkeet millä katsoa.Rahaa saadaan lypsettyä näistä vielä pitkään, itse olen jo luopunut uusien levyjen ostamisesta, jos ei ota huomioon pelejä.
Tietenkin jos jotku vanhat dvdt riittää niin mitäpä sitä päivittelemään. Filmille kuvatut elokuvat vain sattuvat näyttämään ja kuulostamaan tosi hyvälle 4kna jos on vehkeet millä katsoa.
Eikös ne Hobitit kuvattu jollekin Peter Jacksonin patentoidulle superkuvanlaadulle vai muistanko nyt ihan metsään?
Vai että 4K -versiot luvassa. Minä muistan, kun Kuninkaan Paluu tuli VHS:lle ja oli pakko rynnätä lähimpään Citymarkettiin ostamaan sitä. Onkohan sillä VHS:llä jotain keräilyarvoa vuosien päästä. Edelleen tallella jossain.
Ja 150e näyttäisi olevan Hobitti setti niin yhteensä saisi pulittaa lähes 300e. Ehkä tosiaan kannattaa odottaa, että hinnat putoaa tai jos tulisi joku yhteisboxi niin saisi kaikki samassa.R-kioskilta kun osti Kaksi tornia vhs:n niin sai kaupan päälle sormuksen. Ai että oli ala-asteella muut kateellisia kun se sormessa käveli.
Tuo setti tulee ostettua sitten kun hinta on Suomessa jotain muuta kuin 129e
Miten ne tiesi olla kateellisia, kun olit näkymätön???R-kioskilta kun osti Kaksi tornia vhs:n niin sai kaupan päälle sormuksen. Ai että oli ala-asteella muut kateellisia kun se sormessa käveli.
Joku sekundamalli oli kun vaan tytöt ei nähnyt.Miten ne tiesi olla kateellisia, kun olit näkymätön???
R-kioskilta kun osti Kaksi tornia vhs:n niin sai kaupan päälle sormuksen. Ai että oli ala-asteella muut kateellisia kun se sormessa käveli.