Joku sekundamalli oli kun vaan tytöt ei nähnyt.Miten ne tiesi olla kateellisia, kun olit näkymätön???
Joku sekundamalli oli kun vaan tytöt ei nähnyt.Miten ne tiesi olla kateellisia, kun olit näkymätön???
R-kioskilta kun osti Kaksi tornia vhs:n niin sai kaupan päälle sormuksen. Ai että oli ala-asteella muut kateellisia kun se sormessa käveli.
No joo ja nyt kun tässä muistelen, niin Sormusten Herran alkupuolilla taisi hobittinelikolla esiintyä nakuilua auringonpaisteessa nautiskellen. Tässä kohtaa täytyy myöntää, että en muista ihan tarkkaan kohtaa, että oliko se vielä kenties Konnussa vai Vanhassa metsässä?
Olen tästä ihan samaa mieltä.Tolkienin maailmaan ei mielestäni halvat ratsastukset alastomuudella oikein istu millään.
Olet aivan oikeassa. Näinhän se oli. Häpeän ja möngin hautakumpuuni ulisemaan! Kyllähän nyt vanhan tolkienistin pitäisi tälläiset muistaa. Kävi kyllä mielessä jälkeenpäin, mutta virhe mikä virhe!Teknisesti ottaen ei kummassakaan, vaan hautakeroilla, haudanhaamuseikkailun päätyttyä.
Jäin kyllä Hautakerojenkin tapahtumia kaipaamaan Jacksonin tulkinnassa. Omaan makuun se hyppy Konnusta Briihin tapahtui liian nopeaan, kun kirjoissa omanlaisiaan, monen mielestä toki aika pitkäveteisiäkin, tapahtumia mahtui siihen välille. Toki ne olisi pidentänyt leffaa vähintään puolella tunnilla ja sinänsä perusteltua jättää ne pois. Itse vaan muistan nauttineeni suuresti mm. Vanhan metsän ja Hautakerojen tapahtumista, toivat mystisiäkin jännitteitä tarinaan. Toki ne oli aika sivujuonne, vaikka tietysti Hautakerojen löydökset paljon myöhemmin vaikutti ratkaisevalla tavalla sodankulkuun.
Kyllä, tässä kiteytyy ne syyt, miksi kyseinen kirja tai oikeastaan kaikki keskeiset Keski-Maahan sijoittuvat teokset on ylivoimaisesti suosikkejani kaiken sen keskellä mitä olen lukenut. No, myönnän olevani kirjallisuuden parissa todella sivistymätön, mutta uskaltaisin väittää, että vaikka olisin lukenut ja mitä, niin Sormusten Herra olisi silti siellä aivan kärkipäässä. Olen sillä tapaa itse taipuvainen pikkutarkkuuteen ja yksityiskohtiin, että tarinat ja maailmat jotka on mietitty alusta loppuun ja joilla on tutkittava, looginen sekä uskottava historia on erittäin mieluisia.No, se mikä minusta tekee kirjan ainutlaatuiseksi on se, että Tolkien oli pakkomielteenomaisesti ja yksityiskohtaisesti rakentanut sitä maailmaa jo vuosikymmenet ennen tarinan kirjoittamista, luonut kieliä, historioita, tapahtumia, paikkoja. Niinpä tulee sellainen vaikutelma, että tosiaan ollaan jossakin suuressa todellisessa ja "syvässä" maailmassa, jossa on paljon muutakin kuin mikä suoraan liittyy tarinan juoneen.
Jäin kyllä Hautakerojenkin tapahtumia kaipaamaan Jacksonin tulkinnassa. Omaan makuun se hyppy Konnusta Briihin tapahtui liian nopeaan, kun kirjoissa omanlaisiaan, monen mielestä toki aika pitkäveteisiäkin, tapahtumia mahtui siihen välille. Toki ne olisi pidentänyt leffaa vähintään puolella tunnilla ja sinänsä perusteltua jättää ne pois. Itse vaan muistan nauttineeni suuresti mm. Vanhan metsän ja Hautakerojen tapahtumista, toivat mystisiäkin jännitteitä tarinaan. Toki ne oli aika sivujuonne, vaikka tietysti Hautakerojen löydökset paljon myöhemmin vaikutti ratkaisevalla tavalla sodankulkuun.
Hyvä arvostelut saanut mutta osa kuluttajista ei ole pitänyt siitä miten 2K efektit on skaalattu 4K:ksi. Ilmeisesti kohinanpoistoa käytetty reilummasti ja huomaa eron liian selvästi 35mm filmin ja noiden efektien välillä. Mutta tää on tätä ja tilasin trilogian kuitenkin, Saksasta sai 65€ posteineen.Siinä lyhyt 5-6 min video LOTR ja Hobittien 4K-restaurointi-projektista. Mitä arvoita lukenut niin aikalailla täysiä pisteitä saaneet ja sanotaan jopa syyksi hypätä 4Khon jos ei ole jo laitteita ehtinyt päivittää.
Ainahan näissä tietenkin jotain on, mutta tosiaan tää on tätä. Ensi kesällä-syksyllä ilmeisesti on tulossa myös Middle Earth kokoelma joka sisältää kaikki kuusi elokuvaa ja ekstrat päälle. Mukana myös uusia ekstroja. Itse taidan odottaa varmaan tuota boksia kun pari vuotta sitten ostin nuo normi blurayt.Hyvä arvostelut saanut mutta osa kuluttajista ei ole pitänyt siitä miten 2K efektit on skaalattu 4K:ksi. Ilmeisesti kohinanpoistoa käytetty reilummasti ja huomaa eron liian selvästi 35mm filmin ja noiden efektien välillä. Mutta tää on tätä ja tilasin trilogian kuitenkin, Saksasta sai 65€ posteineen.
Timo Torikkakin voi vapista. Hobitit (televisiosarja) – WikipediaVenäläinen Taru sormusten herrasta vuodelta 1991 on päätynyt youtubeen. Vapise Peter Jackson!
Venäläinen Taru sormusten herrasta vuodelta 1991 on päätynyt youtubeen. Vapise Peter Jackson!