Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 220
  • 1 229

Glove

Jäsen
En ymmärrä tuosta saksankielisestä jääkiekkopelin selostuksesta yhtään mitään. Olen minä toki viisi vuotta lukenut saksaa koulussa vuosina 1987-1992.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olen viimeisen kahden kuukauden aikana yhtenä iltana juonut alkoholia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen viimeisen kahden kuukauden aikana yhtenä iltana juonut alkoholia.
Oon vissiin addiktioihin taipuvainen. En oo tainnu saikulla ollessani ollu päivääkään täysin ilman alkoholia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Oon vissiin addiktioihin taipuvainen. En oo tainnu saikulla ollessani ollu päivääkään täysin ilman alkoholia.
Aikoinaan vaihtarina Ranskassa (1998-99) meni koko keväpuolisko ilman alkoholitonta päivää. Syksyllä niitä sentään joku vielä oli.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Varmaan helppo nakki kun viiniä on tarjolla suurin piirtein joka aterialla.
Ei opiskelijalla ollut varaa syödä kuin kotona (kerran koulun ruokalassa söin ja sielläkin toki olutta ja viiniä sai ruuan kaveriksi).

Edit: vaihto-opiskelijoilla. Tuo oli monacolaisten ja muitten kultalusikka perseessä syntyneiden kauppakorkea Rivieralla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei opiskelijalla ollut varaa syödä kuin kotona (kerran koulun ruokalassa söin ja sielläkin toki olutta ja viiniä sai ruuan kaveriksi).

Edit: vaihto-opiskelijoilla. Tuo oli monacolaisten ja muitten kultalusikka perseessä syntyneiden kauppakorkea Rivieralla.
Onks se totta että ranskattaret ei tykkää sheivata?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onks se totta että ranskattaret ei tykkää sheivata?
En tiedä. Koulussa olevilla oli se kultalusikka niin syvällä siellä jossain että ketään vaihtaria ei kiinnostanut ottaa asiasta selvää. Siis miehiä eivät kiinnostaneet paikalliset, naisvaihtareista jokunen jopa pariutui ranskalaisen kanssa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En tiedä. Koulussa olevilla oli se kultalusikka niin syvällä siellä jossain että ketään vaihtaria ei kiinnostanut ottaa asiasta selvää. Siis miehiä eivät kiinnostaneet paikalliset, naisvaihtareista jokunen jopa pariutui ranskalaisen kanssa.
Eikö edes kuriositeetin vuoksi? Ja olishan siinä edes olo keventynyt...
 

JKyykka

Jäsen
En tykkää oluesta tai oikeastaan mistään muustakaan alkoholipitoisesta juomasta. Silti olen humalassa noin 3 - 4 kertaa vuodessa. En ole myöskään koskaan ollut kotona humalassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa kun konkka tuli ja kokouksissa piti ravata niin kahden päivän äkkijyrkät vedin, mutta noin muuten en alle kymmenen suostu iltaisin himaan ettei ikinä vaan käy niin ettei kalja olis auki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tossa kun konkka tuli ja kokouksissa piti ravata niin kahden päivän äkkijyrkät vedin, mutta noin muuten en alle kymmenen suostu iltaisin himaan ettei ikinä vaan käy niin ettei kalja olis auki.
Ekaks olin että mitä helvettiä mä just luin. Sitten luin tän Remu Aaltosen äänellä ja kuinka ollakkaan, kaikki kävi järkeen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onks se totta että ranskattaret ei tykkää sheivata?
Minun otoskokoni tässä asiassa on vain yksi, mutta hänellä oli aivan valtaisa puska. Rehotti täysin villinä luonnontilassa. Sellaista puskaa en ole muualla nähnyt. Ja kyseessä oli hyvin korkeasti koulutettu nainen.

Sen sijaan viimeisin ulkomaalaisnainen kenen alaosan tilanteen näin hyvin läheltä oli brasilialaisnainen. Tästä on toki vuosia. Hyvin sheivattu ja valtaisat hinkit.

Siitä sitten valkkaamaan näillä specseillä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Omaan heikohkon uimataidon, joten sen vuoksi kammoan kaikenlaisia vesiä, joissa pohja on vähintään viisi metriä veden pinnasta. Kun uin vaikkapa meressä tahi järvessä, pyrin uimaan sellaisessa syvyydessä, jossa jalkani yltävät pohjaan eli suunnilleen puolentoista metrin syvyisessä kohdassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Taisin juuri torkahtaa kesken Teams-palaverin. En ollut edes mutella, joten täytyy toivoa etten kovasti kuorsannut.
Kuarsaus my mitään, mutta miäti ku olsit hokenu unissas jonkun palaveriin osallistuneen tuttus vaimon nimee.

"Pari kertaa sen virheen tehny ja voin kertoo että sanomista tulee..." No vitsivitsi...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Taisin juuri torkahtaa kesken Teams-palaverin. En ollut edes mutella, joten täytyy toivoa etten kovasti kuorsannut.
Kuarsaus my mitään, mutta miäti ku olsit hokenu unissas jonkun palaveriin osallistuneen tuttus vaimon nimee.

"Pari kertaa sen virheen tehny ja voin kertoo että sanomista tulee..." No vitsivitsi...
Oltiin aikoinaan junnujen kanssa joka keväisessä Turku-turnauksessa bussilla Oulun seudulta - perjantaina aikainen lähtö ja maanantaina aamuyöllä takaisin. Sattuneesta syystä ei tullut nukuttua juuri yhtään hotellilla; pe-la pari tuntia ja seuraavana yönä ei yhtään. Paluumatkalla piti sitten pitää vielä kuskia hereillä eli jutella sen kanssa, yleisön pyynnöstä, joten maanantaina kolmen tunnin yöunilla töihin ja iltapäivällä toimialan johtoryhmän kokous.
Kaveri, joka istui mua vastapäätä, totesi kokouksen jälkeen, että eipä ollut koskaan nähnyt kenenkään nukkuvan silmät auki, mutta minä olin kuulemma niin tehnyt. En ollut reagoinut mitenkään hänen eleisiinsä tai vastannut mitään hänen vaivihkaisiin kysymyksiinsä, mutta koko ajan oli silmät olleet auki ja pää pystyssä, selkä suorana istumassa - itse en muista siitä parituntisesta mitään...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meiltä on hävinnyt lumentyönnin(lapio). Se on varmaan jossain lumen alla (kaatuneena). Mies varmaan taas toteaa että kun tavaroista ei vaan osata pitää huolta. En nyt tiedä kuka se huoleton on ollut. Kun en edes muista milloin se viimeksi oli käytössä. Veljen lapset sitä tuossa taannoin työnteli eli jos se on heidän jäljiltään niin jäljitys tällä lumimäärällä on ihan turhaa. Ehkä voisin ostaa uuden kun käyn asioilla tänään kirkolla. Ja esittää ettei lumentyönnin olekaan ollut hukassa. Ettei mies pääse tuhahtelemaan miten tavaroista ei osata pitää huolta...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Meiltä on hävinnyt lumentyönnin(lapio). Se on varmaan jossain lumen alla (kaatuneena). Mies varmaan taas toteaa että kun tavaroista ei vaan osata pitää huolta. En nyt tiedä kuka se huoleton on ollut. Kun en edes muista milloin se viimeksi oli käytössä. Veljen lapset sitä tuossa taannoin työnteli eli jos se on heidän jäljiltään niin jäljitys tällä lumimäärällä on ihan turhaa. Ehkä voisin ostaa uuden kun käyn asioilla tänään kirkolla. Ja esittää ettei lumentyönnin olekaan ollut hukassa. Ettei mies pääse tuhahtelemaan miten tavaroista ei osata pitää huolta...
Uuuuuuhhhhh..... tunnen omantunnon pistoksen sydämessäni!
Särjin nimittäin viime talvena pari uutta ja yhden vanhan työntimen huolimattomuuttani, kun mulla oli niitä mönkkärin mukana postilaatikoilla.
Noh, vaimo sitten kesällä ihmetteli, miksi puuvarastossa oli niin monta työntimen vartta nojallaan seinää vasten, mistä ne ovat siihen ilmestyneet - en osannut (halunnut) kertoa....
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä kirvelee niin kovasti.

Kaverin kanssa oltiin menossa Liamia katsomaan, mutta kävi kuten kävi.

Simply Redin näkeminen ei kuitenkaan kirvellyt.
 
K

Kiekkokatsoja

Terveys on reistaillut enemmänkin, loppuvuotena -22.
En tällä palstalla ole enää aktiivisesti ollut. Ei vaan riitä energiaa siihen. Tänään hieman parempi päivä, joten jotain tänne saatan laitella, ja lukea muutamia ketjuja.
Pohdinnassa on poistaa nimimerkkini, jossain vaiheessa. Eipä jää nimimerkki kummittelemaan, tai avoimeksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Terveys on reistaillut enemmänkin, loppuvuotena -22.
En tällä palstalla ole enää aktiivisesti ollut. Ei vaan riitä energiaa siihen. Tänään hieman parempi päivä, joten jotain tänne saatan laitella, ja lukea muutamia ketjuja.
Pohdinnassa on poistaa nimimerkkini, jossain vaiheessa. Eipä jää nimimerkki kummittelemaan, tai avoimeksi.

Voimia sinne! Nimimerkin poistoa vastustan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös