Taisin juuri torkahtaa kesken Teams-palaverin. En ollut edes mutella, joten täytyy toivoa etten kovasti kuorsannut.
Oltiin aikoinaan junnujen kanssa joka keväisessä Turku-turnauksessa bussilla Oulun seudulta - perjantaina aikainen lähtö ja maanantaina aamuyöllä takaisin. Sattuneesta syystä ei tullut nukuttua juuri yhtään hotellilla; pe-la pari tuntia ja seuraavana yönä ei yhtään. Paluumatkalla piti sitten pitää vielä kuskia hereillä eli jutella sen kanssa, yleisön pyynnöstä, joten maanantaina kolmen tunnin yöunilla töihin ja iltapäivällä toimialan johtoryhmän kokous.Kuarsaus my mitään, mutta miäti ku olsit hokenu unissas jonkun palaveriin osallistuneen tuttus vaimon nimee.
"Pari kertaa sen virheen tehny ja voin kertoo että sanomista tulee..." No vitsivitsi...
Kaveri, joka istui mua vastapäätä, totesi kokouksen jälkeen, että eipä ollut koskaan nähnyt kenenkään nukkuvan silmät auki, mutta minä olin kuulemma niin tehnyt. En ollut reagoinut mitenkään hänen eleisiinsä tai vastannut mitään hänen vaivihkaisiin kysymyksiinsä, mutta koko ajan oli silmät olleet auki ja pää pystyssä, selkä suorana istumassa - itse en muista siitä parituntisesta mitään...