Tässä ketjussa tunnustamme asioita

• 145 552
  • 1 256

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bon Jovin Livin' on a Prayer on hyvä biisi ja en pysty kuuntelemaan sitä ilman että ainakin päässäni laulan sitä samalla. Tänään kun olin yksin kotona ja imuroinnin aikana tuli kyseinen biisi nettiradiosta, piti ihan laulaa ääneen ja tuli siinä joku tanssiliike kanssa…

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Bon Jovin Livin' on a Prayer on hyvä biisi ja en pysty kuuntelemaan sitä ilman että ainakin päässäni laulan sitä samalla. Tänään kun olin yksin kotona ja imuroinnin aikana tuli kyseinen biisi nettiradiosta, piti ihan laulaa ääneen ja tuli siinä joku tanssiliike kanssa…
Mulla oli lapsena sellainen vaihe, että aamulla ennen kouluunlähtöä tuo musiikkivideo piti aina katsoa salaa (salaa siksi, kun olin julkisesti valinnut Metallican kovimmaksi). Ja sitten tyyliin potkukelkalla kouluun. Tämä on sitten varmasti tapahtunut talvella -87. Oon ollut viidennellä luokalla silloin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla oli lapsena sellainen vaihe, että aamulla ennen kouluunlähtöä tuo musiikkivideo piti aina katsoa salaa (salaa siksi, kun olin julkisesti valinnut Metallican kovimmaksi). Ja sitten tyyliin potkukelkalla kouluun. Tämä on sitten varmasti tapahtunut talvella -87. Oon ollut viidennellä luokalla silloin.
Aikoinani minä menin potkukelkalla joukkueeni jääkiekkoharjoituksiin. Sitähän katsottiin hieman vinoon ja olinkin kuulemma (kokeneempien jyrien mielestä) varmaan maailman ainoa, joka teki niin... oli kuulemma aika noloakin. Harmittihan nuo kommentit, toki, mutta siinä sai heti kivan alkulämmön.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy