Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 141 368
  • 1 254

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
PATRIK LAINEEN MONTREAL
Muistan, kun opiskeluaikoina opiskelijaruokaloiden aterimet vaihdettiin Hackmanin Savonioista joihinkin Ikean tms. halpiksiin. Ne Savoniat katosivat liian nopeasti opiskelijoiden taskuihin. Oon miettinyt, että onko kukaan tunnustanut pöllineensä kotona olevat aterimet ravintoloista? Sama ilmiö jatkuu duunielämässä, duunissa taannoin vaihdettiin Teema-mukeja Ikean halpiksiin, koska Teemojen hävikki oli niin suurta. Itse en ymmärrä. Mulle nyt on sama, ovatko aterimet tai mukit designia vai eivät, kunhan ovat puhtaat.

Voisiko joku tehdä tunnustuksen tältä saralta ja selittää miten se varastetusta designkupista juominen on kivempaa kuin bulkkimukista? Sama pätee tietty aterimiin.
Kyllähän posliiniastioissa ainakin ne merkkituotteet yleensä on paljon kulutuskestävämpiä kuin halpikset. Halpis-kipoissa ja -kupoissa menee äkkiä se pinnoitus rikki, mikä tekee kyseisistä astioita epäsiistin näköisiä puhtainakin. Puhumattakaan siitä mihin se pinnoitus siiten päätyy eli todennäköisesti sinun suusi kautta elimistöösi.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Inhoan Emmi Granlundia ilman, että tunnen koko tyyppiä millään tavalla. Taiteilija isolla teellä, onneksi sai avioliiton myötä riittävät rahat harrastamiseen.


Jutussa Emmi kertoo, miten ero hänen mielestään meni. Hyvä Emmi, kyllä mää uskon. Olisi edes muuttanut eri kerrostaloon heilastelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tunnusta ainakaan vielä olevani alkoholisti *hymiö*, mut hitto mä oon ihastunut näihin Olvin hard seltzereihin. Ei muidenkaan valmistajien hard seltzerit nyt huonoja ole mutta nämä ovat parhautta!
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
En tunnusta olevani ainakaan vielä alkoholisti *hymiö*, mut hitto mä oon ihastunut näihin Olvin hard seltzereihin. Ei muidenkaan valmistajien hard seltzerit nyt huonoja ole mutta nämä ovat parhautta!
Vaikka ovat hyvän makuisia , mutta tunnustan etten tajua miten noita voi vetää enemmän kuin yhden? Oluita ja väkeviä pystyn vetämään 24/7 eli tämä oli oma alkoholisti tunnustus.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vaikka ovat hyvän makuisia , mutta tunnustan etten tajua miten noita voi vetää enemmän kuin yhden? Oluita ja väkeviä pystyn vetämään 24/7 eli tämä oli oma alkoholisti tunnustus.
Kyllä jotkut selkeestikin voi t. ruokakaupan kassalla työskentelevä.

Itse tosin olen tämmönen nynny, niin yleensä tyydyn juurikin max yhteen per ilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös