Mene ja häpeät siellä ainakin loppuvuoden.Menenkö nurkkaan häpeämään?
Mene ja häpeät siellä ainakin loppuvuoden.Menenkö nurkkaan häpeämään?
Törmäsin myös muutamaan otteeseen Seppo_Hovi nimimerkillä pelaavaan... oiskohan taitelija itse kevyessä 78v iässä?
Ja @Voranen saa sinne kaveriksi!Mene ja häpeät siellä ainakin loppuvuoden.
En edes ymmärtänyt, että sitä voi kuunnella muulla tavoin.Bon Jovin Livin' on a Prayer on hyvä biisi ja en pysty kuuntelemaan sitä ilman että ainakin päässäni laulan sitä samalla.
Mulla oli lapsena sellainen vaihe, että aamulla ennen kouluunlähtöä tuo musiikkivideo piti aina katsoa salaa (salaa siksi, kun olin julkisesti valinnut Metallican kovimmaksi). Ja sitten tyyliin potkukelkalla kouluun. Tämä on sitten varmasti tapahtunut talvella -87. Oon ollut viidennellä luokalla silloin.Bon Jovin Livin' on a Prayer on hyvä biisi ja en pysty kuuntelemaan sitä ilman että ainakin päässäni laulan sitä samalla. Tänään kun olin yksin kotona ja imuroinnin aikana tuli kyseinen biisi nettiradiosta, piti ihan laulaa ääneen ja tuli siinä joku tanssiliike kanssa…
Aikoinani minä menin potkukelkalla joukkueeni jääkiekkoharjoituksiin. Sitähän katsottiin hieman vinoon ja olinkin kuulemma (kokeneempien jyrien mielestä) varmaan maailman ainoa, joka teki niin... oli kuulemma aika noloakin. Harmittihan nuo kommentit, toki, mutta siinä sai heti kivan alkulämmön.Mulla oli lapsena sellainen vaihe, että aamulla ennen kouluunlähtöä tuo musiikkivideo piti aina katsoa salaa (salaa siksi, kun olin julkisesti valinnut Metallican kovimmaksi). Ja sitten tyyliin potkukelkalla kouluun. Tämä on sitten varmasti tapahtunut talvella -87. Oon ollut viidennellä luokalla silloin.