Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 200
  • 1 229

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on seisomapaikkakausikortti mutta olen ihan tavaksi ottanut mennä istumaan tyhjälle istumapaikalle Rinkelinmäellä. Menen niin loppuvaiheessa ennen erän alkua tyhjälle paikalle että todennäköisyydet on pienet vielä sillekin että paikka on vaan jonkun mattimyöhäsen joka ei ollut vielä hallille tullut tai on jossain oluella tms.

Kolmessa viime kotipelissä olen näin toiminut. Sydän tietenkin jossain määrin itkee kyyneleitä kun olen päässyt hyvin istumaan. Hallilla ei ole ainakaan kolmessa viime kotipelissä ollut edes yli 3000 katsojaa ja katsomoissa on ollut hyvin väljää. On helposti päässyt istumaan myös seisomapaikkakausikortilla. En tiedä saisiko näin toimia mutta ei ole kukaan poiskaan tullut ajamaan.

Nyt kyllä alkaa taas Kerhon peliotteet näyttämään paremmilta. Tänään äsken sarjakärki kumoon nollapelillä eli eiköhän tällä menolla ala hallillekin enemmän porukkaa löytymään. Vaikka on ihan kiva istua hallilla niin kyllä sekin on hienoa jos yleisömäärät taas piristyisivät. Tänään oli kyllä pettymys kun 93-vuotisjuhlapeli, kaikki liput lähti 9,30 euron hintaan ja hallille ei löytänyt tietään edes 3000 katsojaa.

Vaikka ei siinä. On siinä seisomapaikallakin olemisessa hyvät puolensa, ainakin selkeästi parempi tunnelma.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Varastin juuri toisen omaisuutta. Prisman kassalla pakkasin ostoksiani kassiin ja mukaani tarttui jonkun toisen ostama Fazerin suklaapatukka. En mitenkään hahmottanut, kuka tuossa oli ennen minua ollut, eli en voinut peräänkään huudella. Enkä edes tykkää tuosta Fazerin sinisestä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kärsin lentopelosta ja olen kärsinyt siitä ainakin aina siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran olin lentokoneessa eli vuodesta 1996 lähtien. Jossain vaiheessa pelkoni osoitti pieniä hiipumisen merkkejä, koska pääsin lentämään monta kertaa lyhyen ajan sisällä eikä mitään tapahtunut noilla reissuilla, mutta nyt, kun viimeisimmästä lentomatkasta on vierähtänyt melkein kymmenen vuotta aikaa, on pelkoni vain pahentunut.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Haaveilen isyydestä. Tällä hetkellä todennäköisyys tuon haaveen toteutumiselle on pyöreä nolla, koska en seurustele kenenkään kanssa enkä edes ole löytänyt potentiaalisia seurustelukumppaneita näiltä kulmilta. Tämä haave tai oikeastaan unelma alkoi itää mielessäni ensimmäisen kerran siinä 30 ikävuoden hujakoilla ja se on vain vahvistunut vuosien saatossa.
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kärsin lentopelosta ja olen kärsinyt siitä ainakin aina siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran olin lentokoneessa eli vuodesta 1996 lähtien. Jossain vaiheessa pelkoni osoitti pieniä hiipumisen merkkejä, koska pääsin lentämään monta kertaa lyhyen ajan sisällä eikä mitään tapahtunut noilla reissuilla, mutta nyt, kun viimeisimmästä lentomatkasta on vierähtänyt melkein kymmenen vuotta aikaa, on pelkoni vain pahentunut.
Tää on jännä juttu. Itellä ekat lennot oli normaalia ensijännitystä lukuunottamatta rutiininomaista, "turvallisinta matkailua ikinä".
Jossain vaiheessa sitä alkoi kokemaan enemmän turbulensseja, joskus rajujakin. En tiedä jäikö ne mieleen kytemään mutta sittemmin lentäminen tuntunut ikävämmältä puuhalta. Esim. leffaa katsoessa pitää painaa pausea kun tulee turbulenssivaroitus ja keskittyy vain odottamaan milloin menee ohi.

Ei tuo ole lentämistä estänyt enkä edes laske ihan peloksikaan mutta ei ole hinkua lentääkään. Aaltoliikettä kuten asiat usein elämässä menee.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jäin jotenkin jumiin noihin Tohtori Paise ohjelmiin kun olin sairauslomalla. Paiseklinikka ja myös Tohtori Jalkapaise oli seurannassa. Jotenkin se ihmisten ongelmien ratkaisu koukutti... Ja myös kystien puristelu. Eikä minua yhtään haitannut syödä samaan aikaan kun katsoin ohjelmia.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen viimeksi nähnyt ja jutellut kummitätini kanssa muistaakseni vuonna 1993 ja kummisetäni kanssa puolestaan joskus vuonna 1999. Koska en ole kuulunut kirkkoon vuosikausiin eli ainakaan 25 vuoteen, tuo kummivanhemmuus on mitä luultavimmin päättynyt. Entinen kummitätini elelee ilmeisesti tätä nykyä jossain päin Espoota ja entinen kummisetäni puolestaan jossain päin Järvenpäätä. Kamalan helppoa on tämä siltojen polttaminen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jäin jotenkin jumiin noihin Tohtori Paise ohjelmiin kun olin sairauslomalla. Paiseklinikka ja myös Tohtori Jalkapaise oli seurannassa. Jotenkin se ihmisten ongelmien ratkaisu koukutti... Ja myös kystien puristelu. Eikä minua yhtään haitannut syödä samaan aikaan kun katsoin ohjelmia.
Multa jää kyllä katsomatta - liian hapokasta...
Jos kyse olisi jostain hyvin läheisen henkilön tai esim. oman koiran vastaavasta tapauksesta, siis ihan livenä paikan päällä, en usko, että ongelmaa katsoa/auttaa olisi - kai sitä sanotaan välittämiseksi...
Muuten sitten, jos muuta ohjelmaa ei telkkarista tulisi, se menisi kyllä kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tunnustan että luulin tänään aluksi että tämä ketju avattiin Liigan yleiselle puolelle


..ehdin jo tykkäämään parista ketjun viestistä kunnes huomasin olevani Lukon alueella, jonka jälkeen kävin nolona poistamassa tykkäykseni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin eilen paketillisen lumimiehen mehujäitä (veljen lapsia varten). Sen sijaan että olisin maistanut yhden, vihreän, söinkin koko paketin. Vihreät (päärynä) on mun lemppareita. Ne on hurjan hyviä...

 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ostin eilen paketillisen lumimiehen mehujäitä (veljen lapsia varten). Sen sijaan että olisin maistanut yhden, vihreän, söinkin koko paketin. Vihreät (päärynä) on mun lemppareita. Ne on hurjan hyviä...

Voin tunnustaa, että innostuin tästä viestistäsi niin, että ostan näitä heti, kun saan tilaisuuden. En ole maistanut joten pitää kokeilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihan piruuttani käväsin äskön vaa'alla pitkästä aikaa. Ei olis kannattanu. Suaraan all-time listan ykköseks listalla tualla laitteella. Vittu 108kg... En oo kyllä ees huamannu että ihan noin paljoo on tullu viime neuvolakäynnistä lisää. Viimesin lukema muistaakseni 102,6kg joskus puali vuatta sitten... Pitäsköhän toi ohrapirtelö vaihtaa väkeviin...?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ihan piruuttani käväsin äskön vaa'alla pitkästä aikaa. Ei olis kannattanu. Suaraan all-time listan ykköseks listalla tualla laitteella. Vittu 108kg... En oo kyllä ees huamannu että ihan noin paljoo on tullu viime neuvolakäynnistä lisää. Viimesin lukema muistaakseni 102,6kg joskus puali vuatta sitten... Pitäsköhän toi ohrapirtelö vaihtaa väkeviin...?
Eikö nuo aikas hyviä lukemia Hedbergin näköselle?
Eli en ois huolissain.
Toki jos haluat ni ota yhteyttä Laukan Pippaan saadaksesi ammattilaisen arvion.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihan piruuttani käväsin äskön vaa'alla pitkästä aikaa. Ei olis kannattanu. Suaraan all-time listan ykköseks listalla tualla laitteella. Vittu 108kg... En oo kyllä ees huamannu että ihan noin paljoo on tullu viime neuvolakäynnistä lisää. Viimesin lukema muistaakseni 102,6kg joskus puali vuatta sitten... Pitäsköhän toi ohrapirtelö vaihtaa väkeviin...?
Minä heräsin vasta 24kg tuostakin korkeammalla - nyt ollaan taas neuvolavaa'alla punnittavien luokassa, mutta vuosi siinä meni eikä ole paluuta entiseen...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No niinpä tietenniin, sillähän minä koitan teitä yhdistää nyt ku ois paikka..
Emmää ny silti mikää läski oo... Mutta tykkään tost sun pimp'n hustle -meiningistä, brotha.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Tunnistan perheemme Afrikan Tähti -pelissä laattojen selkämyksestä mikä niistä on Afrikan Tähti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tunnistan perheemme Afrikan Tähti -pelissä laattojen selkämyksestä mikä niistä on Afrikan Tähti.
Eikös kaikki? Hyvä taito, saa hävittyä uskottavasti ettei tarvitse pelata toista kierrosta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tunnustan että leikkaisin kivekseni irti ruosteisella partaterällä, söisin ne, ja tukehtusin niihin kokien tuskallisen kuoleman mialummin kun pelaisin porukalla jotain vitun Afrikan tähteä tai muita lautapelejä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tunnustan että leikkaisin kivekseni irti ruosteisella partaterällä, söisin ne, ja tukehtusin niihin kokien tuskallisen kuoleman mialummin kun pelaisin porukalla jotain vitun Afrikan tähteä tai muita lautapelejä.
Mökö mökö. Kumminkin suostut kun se eräs tietty rapsuttelee leuan alta ja pyytää mukaan…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös