Elite Prospects yms.

  • 1 869
  • 9
Tila
Viestiketju on suljettu.

Samppub

Jäsen
Tänne listaukset ja siihen liittyvät itkemiset, uhriutumiset ja muu muihin ketjuihin liittymätön turhanpäiväinen päriseminen.

Tänne fantasiarosterit ja odotukset vahvistuksista omien scoutti"taitojen"tukemana.

Jätetään muut ketjut rauhaan pelaajalistauksista!
 
Viimeksi muokattu:
Usko @Samppub että sinä olet ihan varmasti viimeinen ihminen tässä maailmassa, joka kertoo mulle minne ja mihin lokeroon saan mielipiteitäni kertoa tai kirjoittaa.
Kuten munanmittaukseen päänsä pantiksi laittaen lähtenyt palstaystäväni @Via Dolorosa sen tiivisti:
"No kyllä minä jatkossakin ajattelin kirjoittaa tänne omia mielipiteitä tyyliä muuttamatta ja nimimerkkiin katsomatta. Jos modet kokee sen sitten jonkunlaisena muulla tavalla, niin varmasti antavat lippua banaanisaarille."

Näillä mennään.

"I didn’t hear him because my two Stanley Cup rings were plugging my ears.”
( Patrick Roy after a war of words with Jeremy Roenick)
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllähän tälle ketjulle on selvästi tilausta. Semmonen on tämä nykymeininki.

"Show must go on." -Freddie Mercury
 

Samppub

Jäsen
Usko @Samppub että sinä olet ihan varmasti viimeinen ihminen tässä maailmassa, joka kertoo mulle minne ja mihin lokeroon saan mielipiteitäni kertoa tai kirjoittaa.
Kuten munanmittaukseen päänsä pantiksi laittaen lähtenyt palstaystäväni @Via Dolorosa sen tiivisti:
"No kyllä minä jatkossakin ajattelin kirjoittaa tänne omia mielipiteitä tyyliä muuttamatta ja nimimerkkiin katsomatta. Jos modet kokee sen sitten jonkunlaisena muulla tavalla, niin varmasti antavat lippua banaanisaarille."

Näillä mennään.

"I didn’t hear him because my two Stanley Cup rings were plugging my ears.”
( Patrick Roy after a war of words with Jeremy Roenick)
Herranen aika. Enhän minä voi ketään komentaa täällä tai pakottaa. Tämä on vapaa maa.

Minäkin lainaan viisaita ajattelijoita..

" Tyhmä saa olla, mutta ei idiootti" - Samu
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Enrico, är det kardaanaksel , sanos muuta. - Uuno Turhapuro -

Nykoppi meni koppii !!! - B katsomon legendaarinen huutelija ysärillä

Sori , oli pakko päästää nämä listaukset ulos
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Mainio ketju tähän väliin. Voi sielun silmin jo nähdä monet listaukset tässä. Voi parranpärinät sentää. Mutta toivottavasti nyt sammuu muissa ketjuissa tosiaan listaukset. Miten voi jo etukäteen hymyilyttääkkin näin. Ai ettien että.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Samaa mieltä. Moni ketju rauhoittuu tämän myötä. Eikä kukaan tule kusemaan brändin päälle epäilyillä.
Miksi keskustelua pitää rauhoittaa keskustelupalstalla?
Jotenkin tuntuu että joillekin on tärkeää että täällä on hiljaista ja kaikki jatkuvasti samaa mieltä ja pelkkiä kehuja saa vain kirjoittaa kun kerran johdetaan sarjaa.
Minusta on vain hyvä asia että Lukko osiossa on vilkasta keskustelua tai vaikka kuinka paljon listauksia, jokainen päättää itse mitä lukee ja mitä ei.

Uusille nimimerkeille joita tänne on tullut viimisten viikkojen aikana, miettikää minkälaiseksi keskustelijaksi haluatte profiloitua.

Itse en hyväksy hyökkäyksiä mitään nimimerkkiä kohtaan. Henkilöön tai nimimerkkiin kohdistuvat jatkuvat nälvimiset kertoo paljon kirjoittajasta. (Vaikka vastaan sinulle tarkoitan kaikkia)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös