Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Enkä ala! Oot ihan tyhmä!Mökö mökö. Kumminkin suostut kun se eräs tietty rapsuttelee leuan alta ja pyytää mukaan…
Trivial Pursuittia kyllä tykkään pelata.
Enkä ala! Oot ihan tyhmä!Mökö mökö. Kumminkin suostut kun se eräs tietty rapsuttelee leuan alta ja pyytää mukaan…
Tunnustan, että kun kaksi mun ikibänneistä päässyttä suosikkia alkaa aamujuubassa heittää läpändeerosta, niin onhan siinä sitä vaaran meininkiä,Enkä ala! Oot ihan tyhmä!
Trivial Pursuittia kyllä tykkään pelata.
Kumman kaa olsit?Tunnustan, että kun kaksi mun ikibänneistä päässyttä suosikkia alkaa aamujuubassa heittää läpändeerosta, niin onhan siinä sitä vaaran meininkiä,
Ei nyt lähettäs sotkee niitä tykkäyksiä tähän...Kumman kaa olsit?
Tunnustan, että kun kaksi mun ikibänneistä päässyttä suosikkia alkaa aamujuubassa heittää läpändeerosta, niin onhan siinä sitä vaaran meininkiä,
Sinä paholaisen lapsi. Tulet vielä palamaan Haadeksen tulessa!Varastin epähuomiossa paketin tofua kaupasta tuossa taannoin. Itsepalvelupisteelle marssin täyden ostoskärryn kanssa, kuten täällä maalla kuuluu, ladoin niitä ostoksia hihnalle ja sitten kone yhtäkkiä herjasi jostain mööpelistä jotain. Kuvankaunis kassatyttö tuli siihen selvittämään ja piippasi ilmeisesti jonkun muun kamppeen. Tofu oli siinä vaiheessa jo hihnan toisessa päässä. Jotenkin aivot menivät tuosta neidosta niin tilttiin, etten edes tajunnut mitä tapahtui. Kotona sitten tutkin kuittia ja toden totta, härskisti varastin tofun. En mennyt jälkeenpäin tunnustamaan syntiäni. Näin jos olisin tehnyt, ja sama neitonen osunut tiskille, niin olisin varmaan päätynyt tunnustamaan jotain aivan muuta. Ja saanut porttikiellon kauppaan. Jotain typerää kuitenkin sanoin, mikä sai hänet nauramaan - eikä edes sillain vaivaantuneesti - joten omaatuntoa ei edes kolkuta.
Kai oli edes jalotofua? Jos varastamaan aletaan, niin ei varasteta sitä halvinta mahdollista vaan kalleinta mahdollista. Sama tuomio kuitenkin tulee.Varastin epähuomiossa paketin tofua kaupasta tuossa taannoin. Itsepalvelupisteelle marssin täyden ostoskärryn kanssa, kuten täällä maalla kuuluu, ladoin niitä ostoksia hihnalle ja sitten kone yhtäkkiä herjasi jostain mööpelistä jotain. Kuvankaunis kassatyttö tuli siihen selvittämään ja piippasi ilmeisesti jonkun muun kamppeen. Tofu oli siinä vaiheessa jo hihnan toisessa päässä. Jotenkin aivot menivät tuosta neidosta niin tilttiin, etten edes tajunnut mitä tapahtui. Kotona sitten tutkin kuittia ja toden totta, härskisti varastin tofun. En mennyt jälkeenpäin tunnustamaan syntiäni. Näin jos olisin tehnyt, ja sama neitonen osunut tiskille, niin olisin varmaan päätynyt tunnustamaan jotain aivan muuta. Ja saanut porttikiellon kauppaan. Jotain typerää kuitenkin sanoin, mikä sai hänet nauramaan - eikä edes sillain vaivaantuneesti - joten omaatuntoa ei edes kolkuta.
Mutta tämä rangaistushan ei tule siitä tofun varastamisesta vaan yleisestikin tofun hankkimisesta.Sinä paholaisen lapsi. Tulet vielä palamaan Haadeksen tulessa!
Varastin epähuomiossa paketin tofua kaupasta tuossa taannoin. Itsepalvelupisteelle marssin täyden ostoskärryn kanssa, kuten täällä maalla kuuluu, ladoin niitä ostoksia hihnalle ja sitten kone yhtäkkiä herjasi jostain mööpelistä jotain. Kuvankaunis kassatyttö tuli siihen selvittämään ja piippasi ilmeisesti jonkun muun kamppeen. Tofu oli siinä vaiheessa jo hihnan toisessa päässä. Jotenkin aivot menivät tuosta neidosta niin tilttiin, etten edes tajunnut mitä tapahtui. Kotona sitten tutkin kuittia ja toden totta, härskisti varastin tofun. En mennyt jälkeenpäin tunnustamaan syntiäni. Näin jos olisin tehnyt, ja sama neitonen osunut tiskille, niin olisin varmaan päätynyt tunnustamaan jotain aivan muuta. Ja saanut porttikiellon kauppaan. Jotain typerää kuitenkin sanoin, mikä sai hänet nauramaan - eikä edes sillain vaivaantuneesti - joten omaatuntoa ei edes kolkuta.
Siitä varastetusta tofupaketista? Pervoja on monenlaisia.No niin, tähän kaipaamme vain yhtä asiaa:
VALOKUVA.
Miten on, ookko pillua saanut viime aikoina? Tunnusta pois, kuitenkin oot.Mutta tämä rangaistushan ei tule siitä tofun varastamisesta vaan yleisestikin tofun hankkimisesta.
Mikä on viime aikoina? Lasketaanko jos toissavuonna kokeilin vähän sormella?Miten on, ookko pillua saanut viime aikoina? Tunnusta pois, kuitenkin oot.
Kyllä se mun mielestä lasketaan.Mikä on viime aikoina? Lasketaanko jos toissavuonna kokeilin vähän sormella?
Olen saanut.Miten on, ookko pillua saanut viime aikoina? Tunnusta pois, kuitenkin oot.
Miten on, ookko pillua saanut viime aikoina? Tunnusta pois, kuitenkin oot.
Mikä on viime aikoina? Lasketaanko jos toissavuonna kokeilin vähän sormella?
Kyllä se mun mielestä lasketaan.
Tuo on kyllä siinä rajoilla... vähän niinkuin Urkilla aikoinaan...Olen saanut.
Pyydä sitä Kupittaa sun kanssa. Rohkeasti vaan.Menen aina Kupittaan cittarissa samalle kassatytölle, tänään piti ostaa koronatesti kun ne ovat siellä päässä ja kaliat ihan eri kassojen vieressä. Veikkaan kylläkin, että tajuaa miksi aina hänen ah niin upean neidon kassalle!!
Menen aina Kupittaan cittarissa samalle kassatytölle, tänään piti ostaa koronatesti kun ne ovat siellä päässä ja kaliat ihan eri kassojen vieressä. Veikkaan kylläkin, että tajuaa miksi aina hänen ah niin upean neidon kassalle!!
Pyydä sitä Kupittaa sun kanssa. Rohkeasti vaan.
Tunnustan, että en ottanut tofupaketista kuvaa. Enkä lopputuloksesta, kun paketin sisältö oli kulkenut ruoansulatusjärjestelmäni läpi. Olisit pyytänyt etukäteen.No niin, tähän kaipaamme vain yhtä asiaa:
VALOKUVA.
Montakohan kertaa muuten ex-palstalainen, veli abianos, on rakastunut tässä kuussa?Tunnustan. Olen rakastunut.
Tunnustan. Olen rakastunut.
Ei vaan, onnea mikäli näin on.