Syyspojat

  • 25 376
  • 284

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tatzkan lähes mustat hiukset ja siniset silmät on sellainen yhdistelmä, että mä äänestäisin tällä hetkellä sitä... Ellei joku sitten pistä vielä paremmaksi. ;)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti Chip
Tatzkan lähes mustat hiukset ja siniset silmät on sellainen yhdistelmä, että mä äänestäisin tällä hetkellä sitä... Ellei joku sitten pistä vielä paremmaksi. ;)

Ja uskon, että kaikki mitä Tatzka sanoi, pitää paikkansa...

Huom...ei maksettu mainos...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli


Ja uskon, että kaikki mitä Tatzka sanoi, pitää paikkansa...

Huom...ei maksettu mainos...

Nonni! Peli on pelattu. Täällähän on noin kolme daamia ja Annulin ääni on jo myyty! Ehe-ehe:D
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
Lahjuksia otetaan vastaan....;)

Ookka! Panin Sulle postiin virtuaalihepan, niitä kun meillä on Klubin varastossa pelotteena yllinkyllin. Toivottavasti pidät hepoista. Itse en niistä ymmärrä muuta, kun että ovat hyvää meetvurstina. Toivottavasti Sinä pidät siitä. Kelpo koni, jos ei nipota siitä, että se on sokea.:p .

nimin. onko pistepussini täynnä ja jos ei, niin miksei?
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti Senior


Ookka! Panin Sulle postiin virtuaalihepan, niitä kun meillä on Klubin varastossa pelotteena yllinkyllin. Toivottavasti pidät hepoista. Itse en niistä ymmärrä muuta, kun että ovat hyvää meetvurstina. Toivottavasti Sinä pidät siitä. Kelpo koni, jos ei nipota siitä, että se on sokea.:p .

nimin. onko pistepussini täynnä ja jos ei, niin miksei?

Oih, kiitos... En kyllä ole hevosten ystävä, mutta koni aina kelpaa. Tosin ei makkarana, kun olen noita porkkanan purijoita.

Kaipa vielä paremmaksi pystyt laittamaan???

Sori, chatti-viesti...ei tule tavaksi...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli


Kaipa vielä paremmaksi pystyt laittamaan???

En yleensä paljoa laittele, mutta käviskö:

- kaksio Ullanlinnasta
- Wolfracen alumiinivanne-setti (renkaat tosin huonot, ollut -76 Taunuksessa)
- kulkukissa (löysin Larusta)
- maailman ohuin kirja: 'Seniorin hyvät jutut' (tosi hyvä)
- Coppertone aurinkorasva (suojakerroin 4, vajaa puolet jäljellä)
- Niclas Hedman (meillä ylimääräinen pakki, käynyt maajoukkueessakin)
- Upo-jääkaappi (tosi vanha, ei toimi)
- vanhat Reebok-rantaläpsykkääni, koko 43, siniset

Nää olis tarjolla, valkkaa niistä. Voit ottaa useammankin. Tämä jää sitten meidän välillemme eli tästä ei huudella palstalla, ookei?;)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Aika hyvä, aika hyvä... Toi Taunus on kyllä kova sana... oiskohan itse autokin tallella??? Taunuksissa on jotain salaperäistä ja vetoavaa. Itsekin joskus ajelin sellaisella...

JHag...ei ainakaan meillä...voi miehenpuolisko suuttua...

Aika hyviä tarjouksia teillä, mutta naisen tavoin odotan yhä jotain parempaa....
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
Aika hyvä, aika hyvä... Toi Taunus on kyllä kova sana... oiskohan itse autokin tallella??? Taunuksissa on jotain salaperäistä ja vetoavaa. Itsekin joskus ajelin sellaisella...

JHag...ei ainakaan meillä...voi miehenpuolisko suuttua...

Aika hyviä tarjouksia teillä, mutta naisen tavoin odotan yhä jotain parempaa....

Jufernaut mikä nirppanokka!:D

Minä hyvää hyvyyttäni olisin antanut ensimmäisen oman autoni, Ford Taunuksen, öykkärihienot erikoisvanteet (renkailla), ja hän kehtaa nonsaleerata tarjoukseni kirjoittamalla ...odotan yhä parempaa...

Mihin tämä maailma menee entistä vaativimmiksi muuttuvien naisten kanssa. Uurastin vanteiden eteen kuukausia ja taas kuukausia ja hän pyytää jotain muuta. Hyvä etten sieluani tarjonnut ja pakit tuli niin että tärähti. Voi pettymystenpettymys.:(
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Niinhän se on, meille naisille ei kelpaa mikään. Viedään vaikka tuhkatkin pesästä, jos muuta ei ole tarjolla.

En kyllä arvannut, että vanteet olivat noin arka paikka. Osaan kyllä arvostaa kauniita vanteita. Omassa Taunuksessanikin oli vallan ihanat vanteet ja autokin oli kauniin taivaansininen...mikä ilo katsella.

Pakkeja en kuitenkaan antanut...huom.... ja mahdollisuuksiakin on vielä, siis sinulla ja teillä kaikilla...;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
Niinhän se on, meille naisille ei kelpaa mikään. Viedään vaikka tuhkatkin pesästä, jos muuta ei ole tarjolla.


Tähän sopineekin hyvin tarina Barbie-nukeista:

Kiltti iskä meni pienen tyttärensä kanssa lelukauppaan ostamaan Barbie-nukkea. Myyjätäti esitteli niitä: tämä maksaa 20 Euroa, tämä 25 Euroa ja TÄMÄ maksaa 300 Euroa. Iskä kysymään myyjätädiltä: 'No miksi tuo on sitten niin kallis?', jolloin myyjätäti kertoi: 'Tämä Barbie on eronnut ja siihen kuuluu puolet Kenin autosta ja talosta ja varallisuudesta!':D . Tarina on tosi ja se on elävää elämää, ei niille riitä mikään!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Annuli


JHag...ei ainakaan meillä...voi miehenpuolisko suuttua...


Hemmetti, meilläkin rouva on ihmeellisen niuho. Tiedän muuten tosi hyvän paikan tuossa Riihimäellä....jahas, siis miten niin lue lehtiä?.....No Oho! Täytyy katsella jotain muuta paikkaa sitten. Mutta teen kaikkeni -mikä ei ole ihan vähän, voin sanoa- että tilanne kääntyisi minulle. Onko sulla muuten Frederikin musaa kasetilla, voitais laittaa taustalle soimaan?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
--<-@

*antaa tytöille* :)

(siis annan ton ruusun... muuta sopimuksen mukaan)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Kiitos kauniista ruusuta Vilpertti...

Tosiaan JHag täytyy sitä paikkaa miettiä aika tarkkaan, noi toiset puoliskot ovat joskus ällistyttävän niuhoja, mitä kummallisempien asioiden suhteen.

Vai Frederikin musaa ja c-kasetilla....hmm....tuota, miten tämän nyt kauniisti sanoisi....tottakai on...Reetu on kaikkien naisten sankari. Mikä biisi sopisikaan taustalle kuin Tsingis Khan tai Markkinarako????? Kunhan ei Lindasta lauleta, se, kun ei ole minun nimeni....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Annuli
Kiitos kauniista ruusuta Vilpertti...

Tosiaan JHag täytyy sitä paikkaa miettiä aika tarkkaan, noi toiset puoliskot ovat joskus ällistyttävän niuhoja, mitä kummallisempien asioiden suhteen.

Vai Frederikin musaa ja c-kasetilla....hmm....tuota, miten tämän nyt kauniisti sanoisi....tottakai on...Reetu on kaikkien naisten sankari. Mikä biisi sopisikaan taustalle kuin Tsingis Khan tai Markkinarako????? Kunhan ei Lindasta lauleta, se, kun ei ole minun nimeni....

Tsingis Khanista saa aina sellaista ylimääräistä potkua. Varaan huoneen jostain luotettavasta motellista ja jos rahat eivät riitä shampanjaan, niin käykö, että jäissä on pullo Koffia tai Karhua VAIN SINUA odottamassa?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällähän on orastava virtuaaliparisuhde alkamassa. Ookka, menkää te sinne motelliinne Karhua latkimaan, meitsi lähtee koo:n kanssa neljäksi viikoksi Naurusaarille. Siellä koo paahtuu kullanruskeaksi aina välillä, kun manikyyreistään ja pedikyyreistään ehtii. Meitsi vetää sillävälin Naurusaaren Koffia, kun Naurun heimaisevat ampiaisvartalot klähmii roppani koppertonella. Muutenkin vietämme ihanaisen loman ajatuksella: Mököttämällä ei syyspoikia valita. Kliffaa hei!:D

Panen sitte ainakin... kortin tulemaan. :rolleyes:

ps mun tuurilla ilmenee kuitenkin, että koo on oikeassa elämässä puolitoistasataakiloinen satama-ahtaaja miehenköriläs, joka on toiminut Urhon Pubissa kolmivuorotöissä tikkatauluna. Welcome back to Real Life!
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Vai olenko minä satamaköriläs??? Mitähän JHagia odottaakaan siellä hotellihuoneessa???? Koffia kiitos...sanoi hän matalalla äänellä. Hänen karvaiset kätensä ojentuivat kohti kylmää olutpulloa....

Mäntyluodon satamahan on tosiaan tuossa vieressä...eli eihän sitä koskaan tiedä, miten onni kääntyy. Ehkä jättäisin nuo Naurusaaret vielä käymättä kuitenkin.;)

Niinhän se mainoskin sanoo, eihän sitä koskaan tiedä...ehkä mun pitäis ilmottautuakin syyspoikaehdokkaaksi, eikä suinkaan äänestää....hmm...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vitsi sentään. Tytöt hei, mullakin on lähes mustat hiukset ja siniset silmät.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
Vai olenko minä satamaköriläs???

Enhän toki Sinusta edes puhunut (tai kirjoittanut).;)

Ajattelin vain omaa tyypillistä tuuriani. Tokihan luotan siihen, että koo, jota tarkoitin, oikeassa elämässään on oikealta nimeltään joko Viivi Avellan tai Janina Frostell.:cool:
Tai sitten Sinä olet Viivi ja koo on Janina, uuh!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Helskutti!

Täällähän yritetään selvästi lahjonnalla vaikuttaa äänestyksen lopputulokseen. Minä nyt en ainakaan aio lahjontaan syyllistyä tai muuhunkaan vilpilliseen toimintaan vaan luotan loisteliaan esittelyni tuottavan minulle tässä kisassa voiton - tai edes yhden pisteen. Sitä pistettä en kuitenkaan itse itselleni aio antaa.

Mikäli koettaisin vaikuttaa äänestäjien käyttäytymiseen epäilyttävin keinoin kaikki kuitenkin kääntyisi päässäni aivan päin vastoin ja tulisin kirjoittaneeksi jotain seuraavan kaltaista: "Naisten kanssa lähtisin miehisesti vetämään Koff'ia pub'iin ja miehille taasen tarjoaisin ihastuttavia poskisuudelmia ja päivänkakkaroita". Ei, ei ja vielä kerran ei. Parempi siis tyytyä rehelliseen peliin.

Rehellisen pelin kannattaja (tässä asiassa)

vlad#16.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Honesty...is hardly ever heard"

Viestin lähetti vlad
Helskutti!

Täällähän yritetään selvästi lahjonnalla vaikuttaa äänestyksen lopputulokseen.

Älä muuta virka! Vielä kun tiedämme, miten helposti naiset ovat useimmiten vietävissä lahjusten avulla, näyttää taistomme epätoivoiselta. Kuten sinäkin, vannon itsekin rehellisen pelin nimeen ja luotan omaan tekstiini. Toisaalta, sitä voi AINA parantaa ja lisäinfoa voi antaa, mutta mutta...mikäli paukut eivät riitä, ei siinä mitään. Rehellisyys kuitenkin kunniaan!

Naiset, ennenkuin hyökkäätte kimppuuni vihaisina tuosta "helposti vietävissä"-kommentista riemastuneina, muistakaa ottaa se huumorilla! :rolleyes: Enhän minä mahkuja (lopullisesti) pilaisi solvaamalla avoimesti kauniinpaa sukupuolta. Olette elämän suola, kuten kliseinen sanonta kuuluu! Muistinko muuten mainita, että valitettavan usein käytän kliseisiä ilmaisuja? Eikös niitä huonojakin puolia kuulu mainita...? Mitähäh? :D
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Helskutti!

Täällähän yritetään selvästi lahjonnalla vaikuttaa äänestyksen lopputulokseen.

Mitäs täällä jeesustellaan! Puhutaan rehellisesti asioiden oikeilla nimillä vaan. Täällä on niin vähän pimuja äänestämässä, että minä ainakin käytän kaikki mahdolliset keinot hyväksi! No doubt! IFKmaiseen ja lastenkasvatustyyliin kiristys, lahjonta ja uhkailu, siinä tämän skaban avainsanat! Vain raukka jarruttaa. Niin koo, Annuli ja girlzilla: olikos ne meikit, kynnet, kasvot ja vaatekaapit kondiksessa?;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös