Viestin lähetti Tommy
...ja silmäni luomaa jokaisen vastaantulijan.
Viestin lähetti Chip
Tatzkan lähes mustat hiukset ja siniset silmät on sellainen yhdistelmä, että mä äänestäisin tällä hetkellä sitä... Ellei joku sitten pistä vielä paremmaksi. ;)
Viestin lähetti Chip
On se hienoa, että kisassa on mukana yksisilmäinenkin ;) (ei pahalla).
Viestin lähetti Annuli
Ja uskon, että kaikki mitä Tatzka sanoi, pitää paikkansa...
Huom...ei maksettu mainos...
Viestin lähetti Annuli
Lahjuksia otetaan vastaan....;)
Viestin lähetti Senior
Ookka! Panin Sulle postiin virtuaalihepan, niitä kun meillä on Klubin varastossa pelotteena yllinkyllin. Toivottavasti pidät hepoista. Itse en niistä ymmärrä muuta, kun että ovat hyvää meetvurstina. Toivottavasti Sinä pidät siitä. Kelpo koni, jos ei nipota siitä, että se on sokea.:p .
nimin. onko pistepussini täynnä ja jos ei, niin miksei?
Viestin lähetti Annuli
Lahjuksia otetaan vastaan....;)
Viestin lähetti Annuli
Kaipa vielä paremmaksi pystyt laittamaan???
Viestin lähetti Annuli
Aika hyvä, aika hyvä... Toi Taunus on kyllä kova sana... oiskohan itse autokin tallella??? Taunuksissa on jotain salaperäistä ja vetoavaa. Itsekin joskus ajelin sellaisella...
JHag...ei ainakaan meillä...voi miehenpuolisko suuttua...
Aika hyviä tarjouksia teillä, mutta naisen tavoin odotan yhä jotain parempaa....
Viestin lähetti Annuli
Niinhän se on, meille naisille ei kelpaa mikään. Viedään vaikka tuhkatkin pesästä, jos muuta ei ole tarjolla.
Viestin lähetti Annuli
JHag...ei ainakaan meillä...voi miehenpuolisko suuttua...
Viestin lähetti Annuli
Kiitos kauniista ruusuta Vilpertti...
Tosiaan JHag täytyy sitä paikkaa miettiä aika tarkkaan, noi toiset puoliskot ovat joskus ällistyttävän niuhoja, mitä kummallisempien asioiden suhteen.
Vai Frederikin musaa ja c-kasetilla....hmm....tuota, miten tämän nyt kauniisti sanoisi....tottakai on...Reetu on kaikkien naisten sankari. Mikä biisi sopisikaan taustalle kuin Tsingis Khan tai Markkinarako????? Kunhan ei Lindasta lauleta, se, kun ei ole minun nimeni....
Viestin lähetti Annuli
Vai olenko minä satamaköriläs???
Viestin lähetti vlad
Helskutti!
Täällähän yritetään selvästi lahjonnalla vaikuttaa äänestyksen lopputulokseen.
Viestin lähetti vlad
Helskutti!
Täällähän yritetään selvästi lahjonnalla vaikuttaa äänestyksen lopputulokseen.