Hei vaan!
Olen kohta 23-vuotias opiskelija Vihdin Nummelasta. Lapsuuteni ja nuoruuteni vietin kauniin isänmaamme sydänseutuvilla Länsi-Savossa tuhansien järvien sylissä. Juuristani muistuttaa ehkä parhaiten syvän siniset silmäni sekä rehellinen ja herkkä luonteeni. Vaikka osaan myös itkeä, ei se tarkoita sitä, että olisin kaikkien tuulten viskeltävissä. Olen tarvittaessa hyvin päättäväinen ja luja, ja kannan vastuuni teoistani.
Pituutta minulla on 186 cm ja painoa 84 kiloa, tosin paino lisääntynee syksymällä, jahka työt ja kesäkiiret vain loppuvat ja ehdin salille. Olen harteikas, mutten trimmatun lihaksikas, siis kropaltani melko tavallinen nuori mies. Ryhtini on hyvä ja hampaat suorat ja valkoiset.
Silmieni väri tulikin jo selväksi, hiukseni puolestaan ovat tummanruskeat ja tällä hetkellä noin kolmen sentin pituiset, geelillä ylös päin tärkätyt. Olen tarkka vaatteistani ja hygieniastani, perusasuni on farkut ja neule, näin kesäisin highwaterhousut ja t-paita. Töissä käytän farkkuja ja firman paitaa. Maininnan ansaitsee käyttämäni tuoksu; suosittelen Clinique Orangea joka pojalle.
Erityiskomeudekseni uskallan mainita kasvoni. Miehekkään komea on yleisin kuvaus, jonka olen kuullut. Ehkä siinä jotain perää onkin, tumma ja selkeäpiirteinen kun olen. Luonteeltani olen melko tulinen, mutta helposti leppyvä, vastuuntuntoinen ja herkkä. Erityisen tyytyväinen itsessäni olen keskustelu -ja kuuntelutaitoihini, avoimuuteeni, luovuuteeni ja rohkeuteeni. Parannettavaa olisi sosiaalisissa taidoissa. Huumori on sekä vahva että heikko puoleni, sitä on nimittäin joskus liikaa ilmassa. Taidan niin imuroinnin, tiskauksen kuin ikkunoiden pesun, silitän vaatteeni, vaihdan renkaat ja öljyt autoon, teen ruokaa, suutelen jumalaisesti ja pyyhin pyllyni itse.
Seksuaalisesti olen suuntautunut ihanaan vaimooni, joten hetero lienee hienompi nimitys. Vaimoni lisäksi pidän toffeejäätelöstä, Don Rosan Ankka-tarinoista, jääkiekosta ja joulutortuista. Harrastuksiksi voisin mainita kävelyreissut kultani kanssa, sählyn, sulkapallon, lukemisen, jatkoaikailun ja kitaran soiton. Syyspojaksi olisin kaiketi ainutkertainen valinta, vaikka varattu olenkin.