Syyspojat

  • 25 376
  • 284

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti koo
Nikke, olen huolissani, joko saat puhuttua? Muistan kun minä ensikertaa elämässäni jouduin tilanteeseen joka veti hiljaiseksi, se oli kamalaa...vaikka ei ollutkaan...sillä vaikka suomenkieli unohtui osasin puhua Saksaa...tosin vain yhden lauseen...
Joopa joo, Niket kuitenkin pärjää noilla markkinoilla...vai?

Puhuminen onnistuu joten älä ole huolissasi. Saat tietenkin tulla tarkistamaan että hengissä olen. Joudun kuitenkin vain tarjoamaan loistavaa seuraani, sillä en pysty tarjoamaan sinulle Naurusaaria kuten Senior ja Ankkarockissakin taidat piilotella kameroilta Tatzkan kanssa...ET-lehti saattaa täältä työpaikan kahviosta löytyä, ai niin, se olikin sinun ja Predan juttu...piru vie...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo

Ja missäs Senior piileskelee? Millonkas lähdetään? Naurusaarille?
Kiva, että et sijoittunut kun vasta kolmanneksi, minusta kuuluisuus tuo ikäviä vivahteita ulkomaanmatkoihin joten, kiva.

Missä muka!? Minähän olen JO TÄÄLLÄ Naurulla suu messingillä! Olen joka pimulta kysellyt, että: aar ju koo? ja ne kaikki vaan vastaa: jees, mai hani! Ei tässä enää tiedä ketä uskoo!

Hyppää putkeen ja tule hyvä, The real The koo, tänne! Menee ökysviitit ihan hukkaan, kun yksin joudun vaaleanpunaista makkaria täällä asustamaan. Shamppiksen jäätkin on vaihdettu jo moneen kertaan ja viulutrio parvekkeella osoittaa väsymisen merkkejä. Yksi hyppäsi jo partsilta alas, mutta oli niin elastinen hemmo, että pomppasi takas. Lupasi jatkaa, toistaiseksi, kun kerroin sille tarinaa hevosenpäistä...

Tulinko minä siis kolmanneksi? Tais mennä multa ohi. Sainkohan ääniä pimuilta myös? Miesten äänet oli kuitenkin homofobiani takia silkkaa vittuilua.

But, ei hätää koo, jos olet juuri nyt estynyt saapumasta hetimiten Naurulle (engl Laugh), teemme tuotapikaa matkan valitsemaasi kohteeseen. Luotan makuusi ja taitoosi matkan valinnassa, kunhan pidät huolen, että minäkin kuulun suunnitelmiin mukaan.

Yours faithfully

ps voinko muuttaa allekirjoitustani, mikäli todella voitin rytinäpronssin tässä arvostetussa Syyspoikakisassa?
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jäitä hattuun

Mitenkäs tässä näin kävi? Edellistä viestiä rustatessani sain puhelinsoiton joka luultavasti ei ole unta. Jouduin lopettamaan viestin kesken enkä muutakaan keksinyt kuin sanan "kiva" . Toistaiseksi minulla on siitä lähtien ollut helvetin kiva olo. Helpottunut olo ! Sekava olo! En voi jakaa asiaa kanssanne mutta luultavasti Alma Atasta löytyisi jäitä hattuun...
Ja jos joku haluaa olla "ihminen joka iloitsee kanssaihmisen onnistumisesta" niin olkaa hyvät, minun taholtani ehkä ainutlaatuista vieraanvaraisuutta muille. Joopa joo...
Senior, miltä kuullostaisi Jatkoajan joka kolmas poika, arvonimenä. Ei vais muuta ihmeessä allekirjoitustasi, keksit varmaan itse jonkun hyvän. Naurusaarille tai jonnekkin mennään sitten kun minä olen toipunut myönteisestä järkytyksestäni.


Terveisin prinsessa koo
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jäitä hattuun

Viestin lähetti koo
Mitenkäs tässä näin kävi? Edellistä viestiä rustatessani sain puhelinsoiton joka luultavasti ei ole unta. Jouduin lopettamaan viestin kesken enkä muutakaan keksinyt kuin sanan "kiva" . Toistaiseksi minulla on siitä lähtien ollut helvetin kiva olo. Helpottunut olo ! Sekava olo! En voi jakaa asiaa kanssanne mutta luultavasti Alma Atasta löytyisi jäitä hattuun...
Ja jos joku haluaa olla "ihminen joka iloitsee kanssaihmisen onnistumisesta" niin olkaa hyvät, minun taholtani ehkä ainutlaatuista vieraanvaraisuutta muille. Joopa joo...
Senior, miltä kuullostaisi Jatkoajan joka kolmas poika, arvonimenä. Ei vais muuta ihmeessä allekirjoitustasi, keksit varmaan itse jonkun hyvän. Naurusaarille tai jonnekkin mennään sitten kun minä olen toipunut myönteisestä järkytyksestäni.


Terveisin prinsessa koo

Hyvä Prinsessa!

Näin miehisenä mielipiteenä: Naiset ovat aina tuollaisia. Ensin aloittavat kertomaan, niinkuin aika julkisessa ketjussa, että ''mulle kävi tosi kiva juttu tänään, mut sori, emmävoi kertoo enempää''. No mutta miksi se sitten pitää aloittaa sen asian kertominen, jos ei edes aio kertoa mitä kivaa?:rolleyes: . Onkohan tämä nyt sellainen mainonnassakin käytetty 'tiiseri'. Joopajoo.

Joka kolmas poika ei oikein kuullosta hyvältä. Meillä kun on tapana aina tinkiä, niin joka neljäs tai joka viides voisi olla parempi. Taidan kuitenkin säilyttää allekirjoitukseni entisellään kaikessa yksinkertaisuudessaan, toistaiseksi. Se jotenkin sopii minulle. Panes viestiä toivuttuasi, niin ruvetaan pläräämään matkaesitteitä. Mietitään sitä Alma Ataa vielä hetki.
 

Vaicci#63

Jäsen
En jaksa lukea edellisten sivujen viestejä joten pistän vielä oman hakemukseni kiertoon:

Eli syntymäaika on 21.8.1988 ja olen täysverinen leijona
Pituutta löytyy 165 cm eli hieman kasvu on jäänyt...kasvuspurtti on alkanut juuri...
Painoa löytyy 63 kg ja lihas painaa enemmän kuin ns. läski
Hiukset ovat vaaleat mutta myös tummaa löytyy seasta niin että näyttää värjätyiltä mutta hiusten väri on luonnollinen.Kasvoiltani näytän huhujen mukaan The Rasmuksen solistilta ,Lauri Ylöseltä.Luonteeltani olen kaikenlaisen ulkonäön hyväksyvä,hieman ujo mutta kun pinna palaa niin silloin olen takuulla vauhdissa.Kavereilta ei jää yksikään juttu minun kuulemattani.En kiinnitä naisissa tai kavereissa ulkonäköön mitään huomiota koska olen niitä jotka vannovat hyvän luonteen nimeen.Pelaan futista ja pidän kuntoani yllä lenkkeilemällä,150 vatsalla,100 etunojapunneruksella päivässä.Musiikkimakuni vaihtelee räpistä sellaiseen limp bizkit/papa roach linjalle.Myös kaikki NRJ:n kappaleet käyvät sillä osa piristää päivää.Silmäni ovat siniset.Urheilu on minulle kaikki kaikessa ja ilman sitä en tulisi toimeen.


NÄIN!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Saipafan
En jaksa lukea edellisten sivujen viestejä joten pistän vielä oman hakemukseni kiertoon:





No niin. Ja vielä väitetään että hämäläiset ovat hitaita. Nyt näyttää pahasti siltä, että aikoinaan jatkosotakin järkättiin sen takia, että lappeenrantalaiset ehtisivät mukaan...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator


No niin. Ja vielä väitetään että hämäläiset ovat hitaita. Nyt näyttää pahasti siltä, että aikoinaan jatkosotakin järkättiin sen takia, että lappeenrantalaiset ehtisivät mukaan...

Pitäsikö tähänkin juttuun vaihtaa lappeenrantalainen tilalle? Originaalimuodossa se menee näin:

Hämäläinen nainen kävi risteilyllä Viking Cinderellalla, missä yllättäen sai myös miestä. Viikon päästä hän tunsi outoa kutinaa alapäässä ja meni peloissaan sekä katuvana lääkärille. Lääkäri tutki ja ilmoitti: "Ei mitään hätää, täällä on orgasmi tulossa"

Ehheeeeeh.......Kiitokset Annulille, tiesin että sinuun voi luottaa. Olit ajatuksissani myös Espanjan auringossa aina kun olin selvinpäin. Eli lähes koko ajan.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Koo , koo , koo
Elä ota kaikkea itseesi , ei kai se tuima katse sieltä ole lähtöisin ?
Mistä minä pieni täältä näkisin kenellä olisi katse vaikka minkälainen ?
Toisaalta , ylituomarillahan pitääkin olla tuima katse arvostellessaan kilpakumppaneita , se status tai jotakin .....
Asioissa ja varsinkin kirjallisissa pläjäytyksissä on ja pitääkin olla monta puolta ?
En nyt todellakaan viittaa sanan varsinaisessa merkityksessä paitsi ehkä paralleelisessa myötänäkemisessä , mitä ihmettä se sitten onkaan , allekirjoitukseeni , jota missään nimessä ei voi sanoa vastaukseksi mihinkään kysymykseen mitä kukaan milloinkaan on esittänyt tai tulee esittämään vaan vastauksen jälkeiseen kysymykseen.

Go boogie !
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti JHag


Ehheeeeeh.......Kiitokset Annulille, tiesin että sinuun voi luottaa. Olit ajatuksissani myös Espanjan auringossa aina kun olin selvinpäin. Eli lähes koko ajan.

Niinhän vähän ajattelinkin, sillä sinä olet ollut mielessäni päivin öin. Unelma sinusta elää mielessäni koko ajan, näen sinut auringonsäteessä ja sadepisarassa. Olen todella pahoillani, että et voittanut mitään titteliä, mutta toisaalta näin saan pitää sinut täysin itselläni.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator


No niin. Ja vielä väitetään että hämäläiset ovat hitaita. Nyt näyttää pahasti siltä, että aikoinaan jatkosotakin järkättiin sen takia, että lappeenrantalaiset ehtisivät mukaan...

Samasta syystä varmaan Saipan mestaruusprojekti on hieman myöhässä, mutta varmasti lähivuosisatoina tulossa.

ps. Vai sitä saatiin oikein taktisia ääniä Annuli, mikä loukkaus ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös